dkor71 Φεβρουάριος 26, 2008 #41 Φεβρουάριος 26, 2008 Για να εξηγήσω καλύτερα που είναι το πρόβλημα στο Cosmos 1000. Δες τις κόκκινες γραμμές στην παρακάτω εικόνα. (δεν είναι το 1000, αλλά είναι απλά για να καταλάβεις τι εννοώ) Η οριζόντια κόκκινη γραμμή είναι μια "μπάρα" που πάνω της κουμπώνει το πλαϊνό καπάκι για να κλείσει. Η κάθετη κόκκινη γραμμή.... είναι κάτι που υπάρχει ίσα-ίσα για να αφήνει πολύ λίγο χώρο για καλώδια. (αστειεύομαι)
dkor71 Φεβρουάριος 26, 2008 #42 Φεβρουάριος 26, 2008 Αρχική απάντηση από Michalis76 [Σήμερα, στις 14:12] Προτείνω κάποια πράγματα:1. Βγάζεις το sleeve στο σημείο που το 8 πιν ακουμπάει τον σιδηρόδρομο και απλώνεις τα καλώδια, το ένα δίπλα στο άλλο, ώστε να γίνει πλακέ. Το κολλάς με μονωτική στο πλακέ σημείο με τον σιδηρόδρομο και κλείνει κανονικά το καπάκι.2. Βγάζεις τα pins από το molex του 8πινου, περνάς το καλώδιο πίσω από τον σιδηρόδρομο (έχει μία μικρή απόσταση) και ξαναβάζεις το molex. :clap: πάρα πολύ καλές ιδέες !!!! :worship:
Spyrus Φεβρουάριος 26, 2008 #43 Φεβρουάριος 26, 2008 Nαι μαν σορρυ ήθελα να πω την 12V τροφοδοσία 4-6πιν τέσπα με κατάλαβες.Είναι sleeved οπότε για μένα που δε θέλω να χαλάσω τίποτα θα το περάσω από την πάνω δεξιά και θα περάσειπαράλληλα στο πάνω μέρος της μητρικής (αν φτάσει αλλιώς ο αντάπτορας που λέγαμε)
Michalis761416003192 Φεβρουάριος 26, 2008 Author #44 Φεβρουάριος 26, 2008 Πέρνα από Στουρνάρη να σου δείξω την τεράστια ποικιλία από molex να φτιάξεις ότι καλώδια και προεκτάσεις θέλεις, ώστε να τα περάσεις τα καλώδια από όπου γουστάρεις.Ρίξε μία ματιά εδώ
Wizard! Φεβρουάριος 26, 2008 #45 Φεβρουάριος 26, 2008 To μόνο που με χαλάει στο storm είναι που άλλαξαν τον προσανατολισμό των 3.5...
Spyrus Φεβρουάριος 26, 2008 #46 Φεβρουάριος 26, 2008 Αντίθετα εμένα μ' αρέσει έτσι βάζεις αέρα μέσα από μποροστά ενώ πριν δεν έμπαινε πιο πέρα από τους σκληρούς.
Aligator21 Μάρτιος 3, 2008 #47 Μάρτιος 3, 2008 Να πω την μαύρη αλήθεια, δεν μου αρέσει :S Υπάρχουν καλύτερα κουτιά στα χρήματα αυτά
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.