wolfy junky Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 17, 2008 #1 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 17, 2008 Στο retailedge.intel.com μπορείτε να διαβάσετε ,ή και να συμμετάσχετε ακόμα,στο πρόγραμμα προϊοντικής εκπαιδευσης της ιντελ για την λιανική πώληση των προϊόντων της.Εξαιρετικά ενδιαφέρον πιστεύω.Επίσης δείχνει και το χάος που την χωρίζει από την AMD όσον αφορά την σοβαρότητα στο μάρκετινγκ του προϊόντος
hayabusa Φεβρουάριος 17, 2008 #2 Φεβρουάριος 17, 2008 Καταρχην καλως ηρθες στην παρεα... Πολυ ενδιαφερον αυτο... Αυτο ομως Αρχική απάντηση από wolfy junkyΕπίσης δείχνει και το χάος που την χωρίζει από την AMD όσον αφορά την σοβαρότητα στο μάρκετινγκ του προϊόντος πως μπορουμε να το ξερουμε;
greekfragma Φεβρουάριος 17, 2008 #4 Φεβρουάριος 17, 2008 Αρχική απάντηση από wolfy junky [Σήμερα, στις 14:21] Στο retailedge.intel.com μπορείτε να διαβάσετε ,ή και να συμμετάσχετε ακόμα,στο πρόγραμμα προϊοντικής εκπαιδευσης της ιντελ για την λιανική πώληση των προϊόντων της. Εξαιρετικά ενδιαφέρον πιστεύω.Επίσης δείχνει και το χάος που την χωρίζει από την AMD όσον αφορά την σοβαρότητα στο μάρκετινγκ του προϊόντος καλως ηρθες γνωριζεις απο πρωτο χερι εαν η AMD-Ati εχει κατι αντιστοιχο (χειροτερο ή καλυτερο) στον δικο της τομεα marketing?
wolfy junky Φεβρουάριος 17, 2008 Author #5 Φεβρουάριος 17, 2008 fragma δεν ξέρω αν έχει και η AMD κάτι αντίστοιχο,αλλά κι αν έχει δεν είναι τόσο εύκολα προσβάσιμοΚάλως σας βρήκα labites:)
greekfragma Φεβρουάριος 17, 2008 #6 Φεβρουάριος 17, 2008 η απαντηση στην ερωτηση μου βρισκεται εδω http://www.amd.com/gb-uk/Processors/SellAMDProducts/0,,30__6747,00.html οπως επισης και εδω http://www.amdemeapartnertoolkit.com/index.php?option=com_content&task=view&id=77&Itemid=97〈=en_en οποτε πριν χαρακτηρισεις κατι με πομπωδη τροπο (π.χ. χαος) καλυτερα να ερευνας και την αλλη πλευρα οταν τιθεται θεμα συγκρισης για να αποφευγονται οι ανακριβειες
ΟΕW1999 Φεβρουάριος 17, 2008 #7 Φεβρουάριος 17, 2008 νομιζω πως μπορει να κλειδωθει το θεμαΤα προγραματα αυτα ειναι γνωστα στους πωλητες και οχι μονο της intel και σε καθε εναν που ασχολειται με το εμποριο η/υ Πρωτο ποστ και αναφερεται σε τομεα πωλητων, καταστηματαρχων ειναι λιγακι υποπτο ( προσωπικη αποψη παντα)Μια παρεα ειμαστε που ασχολειται με τους υπολογιστες σαν χομπυ διασκεδαση και οχι ατομα που εχουν συμφεροντα τοσο μεσα απο αυτο και αυτα θελουν να προωθησουν
wolfy junky Φεβρουάριος 17, 2008 Author #8 Φεβρουάριος 17, 2008 μάλλον ήμουν υπερβολικός στους χαρακτηρισμούς,έχεις δικιο fragma δεν έψαξα όσο θα έπρεπε πριν αφορίσω
wolfy junky Φεβρουάριος 17, 2008 Author #9 Φεβρουάριος 17, 2008 Αρχική απάντηση από ΟΕW1999 νομιζω πως μπορει να κλειδωθει το θεμαΤα προγραματα αυτα ειναι γνωστα στους πωλητες και οχι μονο της intel και σε καθε εναν που ασχολειται με το εμποριο η/υ Πρωτο ποστ και αναφερεται σε τομεα πωλητων, καταστηματαρχων ειναι λιγακι υποπτο ( προσωπικη αποψη παντα)Μια παρεα ειμαστε που ασχολειται με τους υπολογιστες σαν χομπυ διασκεδαση και οχι ατομα που εχουν συμφεροντα τοσο μεσα απο αυτο και αυτα θελουν να προωθησουν μάλλον είσαι λίγο καχύποπτος σχετικά με τις προθέσεις μου και νομίζω πως υπερβάλεις.Παρέθεσα το λινκ καθαρά για ενημερωτικούς λόγους.Έχει πιστεύω ενδιαφέρον η μεθοδολογία προώθησης του προϊόντος μιας εταιρίας που σχετίζεται με την αγαπημένη μας ασχολία
hayabusa Φεβρουάριος 17, 2008 #10 Φεβρουάριος 17, 2008 @ ΟΕW1999: ρε μαν, νομιζω οτι υπερβαλλεις λιγο τωρα...
Dem Φεβρουάριος 17, 2008 #11 Φεβρουάριος 17, 2008 Mια χαρά είναι το marketing της AMD και στα μετρο - specs τα πάνε πολυ καλάκαι το τονίσανε αυτό.
HaRDcore2 DUO Φεβρουάριος 17, 2008 #12 Φεβρουάριος 17, 2008 πράγματι ενδιαφέρουσα καταχώρηση.Αποκαλυπτικο για την στρατηγική προώθησης των προϊόντων της ΙΝΤΕΛ
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.