Jump to content



Kαταγγελια Forthnet


JohnnyX

Recommended Posts

Για μια φορα ακομα η Forthnet φανηκε αναξια την επιστοσυνης των πελατων της

Γιατι πρεπει να μαθει αυτη και ολοι τη εννοια της τιμωριας και δυσφημησης και της δυναμης των χρηστων.

Ιδου...

Στις 15/8/07 περίπου (δε θυμάμαι ακριβώς την ημερομηνία) παρέδωσα την αίτηση Forthnet double play στο κατάστημα e-shop. Εκείνοι στη συνέχεια πολλάκοις σε διαφορετικές τηλεφωνικές κλήσεις μου με ενημέρωσαν ότι μέχρι τις 20/8 την είχαν στείλει. Πολύ αργότερα έμαθα από τηλεφωνητή της forthnet ότι η αίτηση καταχωρήθηκε παρανόμως(σύμφωνα με την ΕΕΤΤ αν δε κάνω λάθος πρέπει να καταχωρηθεί μέσα σε 5 ημέρες) στις 9/9.

Σχεδόν 5 μήνες αργότερα στις 14/1/08 ενεργοποιήθηκα και η forthnet προφανώς καταπάτησε για άλλη μια φορά κάθε έννοια συμβολαίου (δικαιολογίες του τύπου φταίει ο ΟΤΕ δε μου αρκούν αφού σε διπλανή πολυκατοικία και στο ίδιο DSLAM φίλος μου συνδέθηκε τον Δεκέμβριο στην HOL ενώ είχε κάνει την αίτηση Νοέμβριο όταν και εμφανίστηκε η HOL στην ’νω Τούμπα Θες/νικης.!!! Δηλαδή σχεδόν άμεσα).

Modem δεν παρέλαβα παρά με καθυστέρηση μίας βδομάδας περίπου (πιστοποιείται από τα ΕΛΤΑ) αφότου συνδέθηκα. Προβλήματα είχα από την αρχή αφού με έπερναν τηλέφωνο και άλλοτε φαινόταν λανθασμένα ότι μιλούσα και άλλοτε ότι δε στο σήκωνα ενώ σε εμένα δε φαινόταν κλήση . Πιο μεγάλο πρόβλημα και άλυτο διότι τα υπόλοιπα φαινόταν να είναι παροδικά είναι ότι δεν είχα αναγνώριση κλήσης αυτών που με καλούσαν με συνέπεια τις ώρες που έλειπα να μη μπορούσα να δω ποιοι με κάλεσαν. Το πρόβλημα αυτό συν το ότι συνδεόμουν σε πολύ χαμηλές ταχύτητες 12-12 Μbps και όχι 24 (να σημειωθεί ότι με attenuation 26db η αναμενόμενη σύνδεση έπρεπε να είναι 17 περίπου Μbps) και κατέβαζα με ακόμα χαμηλότερες που αντιστοιχούσαν σε γραμμή το πολύ 5 Μbps ( τις δοκιμές δεν τις έκανα με διάφορες μη αξιόπιστους τρόπους ,όπως προγράμματα P2P αλλα πχ με πολλαπλά downloads από διάφορα sites με το Getright το οποίο ανήγει ως και 4 connection για κάθε download. Ακόμα και το speedtest της ίδιας της Forthnet δεν έβγαζε ΠΟΤΕ πάνω από 6 Mbps.) με υποχρέωσαν να δηλώσω βλάβη, που ουδέποτε διορθώθηκε αλλά και ουδέποτε είχα πληροφόρηση για αυτές από κανέναν ΠΟΤΕ, από την αρχή.

Στις 1/2/08 στις 2 π.μ. σταμάτησα να έχω internet. Μέχρι και της 3/2 έκανα 10αδες κλήσεις και έμεινα εξίσου 10αδες μωρές σε αναμονή αφού είναι γνωστό ότι η forthnet μόνο τεχνική τηλεφωνική υποστήριξη δεν έχει. Σε αυτές τις κλήσεις το μόνο που μου έλεγαν ήταν οι ρυθμίσεις που τις ξέρει και η κουτσή Μαρία και ότι το πρόβλημα θα διορθωθεί..ΘΑΣτις 3/2 ήταν η 1η και τελευταία φορά που επικοινώνησαν μαζί μου λέγοντας ότι δεν είναι σε θέση να με βοηθήσουν επειδή είναι Κυριακή !!!!!! (λες και τις άλλες μέρες ήταν). Μέχρι τις 5/2 επικοινωνούσα (πάντα μόνο εγώ) όποτε για τότε άκουσα για πρώτη φορά να αναφέρεται πρόβλημα στην ίδια τη γραμμή και ότι θα λάβει «δράση» το βλαβοληπτικό τμήμα το οποίο θα επικοινωνούσε μαζί μου να κλήσουμε ραντεβού για να ρθούνε από το σπίτι.

5/2 τίποτα6/2 τίποτα.Το βράδυ τις ίδιας μέρας , αγανακτισμένος από την πλήρη αδιαφορία και τη μη διόρθωση του προβλήματος και μετά από 6 ημέρες χωρίς internet στέλνω αίτηση διακοπής της παροχής double play. Την επομένη λαμβάνω λογαριασμό !!! Να πληρώσω τι ? 1 εβδομάδα δεν είχα modem. 7η μέρα ήδη δεν είχα internet να προπληρώσω τους επόμενους μήνες ενώ είχα κάνει αίτηση διακοπής ? και ενώ είχα από τη πρώτη μέρα προβλήματα που τα είχα δηλώσει και ουδέποτε λύθηκαν ? Αυθημερόν στέλνω fax ζητώντας να αναιρεθούν τα χρήματα που αφορούν στη μη αποστολή modem εγκαίρως + τη περίοδο προβλήματος internet ,αλλά ξεκαθάριζα ότι δεν είχαν κανένα δικαίωμα να ζητήσουν ποινή διακοπής ΑΦΟΥ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΑΝ ΕΠΑΝΗΛΗΜΕΝΑ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ.

Στις 11/1 με αποσυνέδεσαν εντελώς χωρίς φυσικά και πάλι να με ειδοποιήσουν.

Όλη αυτή η περίοδο μέχρι τότε και αφού δεν είχα αποσυνδεθεί το βλαβοληπτικό ΔΕΝ επικοινώνησε μαζί μου παρά τις συνεχιζόμενες κλήσεις μου. Να σημειωθεί ότι στις 11/2 έμαθα ότι ο OTE (?) είχε προβεί σε διακοπή σύνδεσης στις 8/2 η οποία έγινε στις 11/2(άντε βγάλε άκρη). Παρά ταύτα το τεχνικό τμήμα αλλά και αυτό των βλαβών δε γνώριζε (άλλωστε δεν είχε πραγματοποιηθεί) την αίτηση αποσύνδεσης παρά μονό στις 11/2 οπότε και έγινε.. άρα θα μπορούσαν να κινηθούν προς διόρθωση της βλάβης του κάκου!!!

Θα ήθελα τέλος να αναφέρω ότι επιφυλλάσομαι για περαιτέρω κινήσεις μουαφού η οικονομική βλάβη που υπέστειν είναι δεδομένη. Η δε αδιαφορία τους επίσης.

Χαίρομαι που η ΕΕΤΤ τους καμπανιάζει συνεχώς αλλά όχι με μεγάλα ποσά πράγμα που τους κάνει αδιάφορους και αργοκίνητους .

Τυχαία εδώ και 3 μέρες έχω μάθει ότι τα παραπάνω έχουν συμβεί σε 3-4 άλλους (γνωστός γνωστού ρωτώντας πας στη πόλη άλλωστε ) και πάλι βέβαια με τη forthnet. Τίποτα λοιπόν δεν είναι τυχαίο.

Η παραπάνω καταγγελία θα σταλεί στις Forthnet Α.Ε. , E.E.T.T , PC Magazine, RAM , www.adslgr.com , www.thelab.gr

Link to comment
Share on other sites

Και γω ειχα κανει αιτιση στις 15/8 και με συνδεσαν στις 14/01/08. Η αιτηση καταχωρηθηκε τον Δεκεμβριο οποτε εκει καλα εισαι. Το modem μου το εστειλαν με courier ομως μια βδομαδα πιο νωρις και απο τοτε κανενα προβλημα.

Στο τεστ της Forthnet πιανω γυρω στα 12Μbit.

Σε μαμησαν κανονικα συμφωνα με αυτα που λες....

Εχεις δυο επιλογες ή συνεχιζεις να κανεις υπομονη ή βαρα τους....

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από kallileo

Και γω ειχα κανει αιτιση στις 15/8 και με συνδεσαν στις 14/01/08. Η αιτηση καταχωρηθηκε τον Δεκεμβριο οποτε εκει καλα εισαι. Το modem μου το εστειλαν με courier ομως μια βδομαδα πιο νωρις και απο τοτε κανενα προβλημα.

Στο τεστ της Forthnet πιανω γυρω στα 12Μbit.

Σε μαμησαν κανονικα συμφωνα με αυτα που λες....

Εχεις δυο επιλογες ή συνεχιζεις να κανεις υπομονη ή βαρα τους....

Παιρνουν θάρρος απο την απραξία των συνδρομητών... Φίλε αν έχεις το κουράγιο συνέχισε το, αν και δυσκολα θα βρεις δίκιο σαυτη τη χωρα, δυστυχως...

Link to comment
Share on other sites

Εμένα να δείς τι μ..... μου έχουν κάνει και ειδικά με λάθος τιμολογίσεις απο το λογιστήριο τους αφού κάθε φορά που ανοίγω ένα λογαριασμό πρέπει να πέρνω και ένα υπογλώσσιο πρώτα! Έχω 2Μbps πακέτο και 3 βδομάδες τώρα ούτε 512Κ, τεχνική υποστήριξη;;;; αν πιάσω γραμμή μετά απο κανένα 20 λεπτο και αν πιάσω σου απαντάει ο κάθε άσχετος!!! Να τελειώσει ένας μήνας που έχω πληρώσει και μετά διακοπή Βάρα τους κανονικά και με το νόμο!!!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαίνω γιατί σε κάθε καταγγελία πρέπει να ανοίγει κι άλλο ένα θέμα.

Στην πραγματικότητα δεν καταλαβαίνω γιατί να γίνεται όλος αυτός ο ντόρος. Δεν σου κάνουν? Φεύγεις και πας αλλού.

Link to comment
Share on other sites

Παιδες ειναι λοττο. Ειναι τελιως που θα κατσεις. Πατησια και Γαλατσι ειναι ΟΚ απο εμπειρια. Σε αλλες περιοχες ειναι χαλια μαυρα. Πριν βαλετε Ρωτηστε!!!!!!

ΕΠΙΣΕΙΣ.

Στις 15/8/07 περίπου (δε θυμάμαι ακριβώς την ημερομηνία) παρέδωσα την αίτηση Forthnet double play στο κατάστημα e-shop. Εκείνοι στη συνέχεια πολλάκοις σε διαφορετικές τηλεφωνικές κλήσεις μου με ενημέρωσαν ότι μέχρι τις 20/8 την είχαν στείλει. Πολύ αργότερα έμαθα από τηλεφωνητή της forthnet ότι η αίτηση καταχωρήθηκε παρανόμως(σύμφωνα με την ΕΕΤΤ αν δε κάνω λάθος πρέπει να καταχωρηθεί μέσα σε 5 ημέρες) στις 9/9.

Το οτι την εδωσες στο e-shop και σου ειπαν οτι πηγε δεν συμαινει οτι εφτασε κιολας. Τα forthnetshops πχ σου λενε 1-2 μερες μεχρι να την στηλουμε. Τωρα και απο την στιγμη που δεν την πηγες στα κεντρικα, η Fnet μπορει να σου πει οτι θελει.

Link to comment
Share on other sites

μπα, και με το να ρωτησεις παλι δεν βγαινει ακρη κατα την γνωμη μου γιατι ο καθενας μπορει να αρχισει να σου λεει το μακρυ του και το κοντο του...Αλλα ακομα και αν ολοι συμφωνουν οτι ολα ειναι οκ στην περιοχη ξερεις πολυ καλα οτι υπαρχει η πιθανοτητα να πεσεις στην περιπτωση (οπως και εχει συνβει και πολλους αλλα και σε εμενα)...

Ειναι ακριβως αυτο που λες στην πρωτη σου φραση...Λοττο..Αν σου κατσει καλως αλλιως...Κλαφτα Χαραλαμπε...;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.