fotme Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15, 2008 #1 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 15, 2008 Παιδια που μπορω να βρω τις εξισωσεις που υπολογιζουν το bandwidth GB/sec και τα Texels.Αναφερομαι σε αυτα τα νουμερα που βγαζει το vga industry στις καινουργιες καρτες, αλλα και σε αυτα των μνημων/chipset συναρτηση του bus/pipeline width/κτλ κτλ Ευχαριστω εκ των προτερων
fotme Φεβρουάριος 15, 2008 Author #2 Φεβρουάριος 15, 2008 Αυτο που εχω καταλαβει απο reverse engineering ειναι οτι:GB/sec=f(memory clock * bus width)Ta Texels ομως ειναι διαφορο του GB/secΡιξτε λιγο φωτα.
fotme Φεβρουάριος 15, 2008 Author #3 Φεβρουάριος 15, 2008 κανεις??come on guys, o/cers suppose to know this stuff..να μια φορμουλα για bandwidth:(Clock speed) * (number of interfaces) * (Bus Width) * ( bits / Hz) = Bandwidth (GB/sec)
fotme Φεβρουάριος 15, 2008 Author #4 Φεβρουάριος 15, 2008 και τελος, Texels bandwidth = (Texture Units) * (Core Clock)
GoriLLakoS Φεβρουάριος 15, 2008 #5 Φεβρουάριος 15, 2008 Σπύρο τί ακριβώς θέλεις να μετρήσεις?Κατά πόσο μία κάρτα κόβει τα fps σε μία εφαρμογή ανάλογα με την ανάλυση?Και κατα πόσο μπορεί να αποδόσει bandwidth σε μικρότερες αναλύσεις?Μου δίνεις μια ιδέα για το τι θέλεις να υπολογίσεις?
fotme Φεβρουάριος 15, 2008 Author #6 Φεβρουάριος 15, 2008 Τιποτα ιδιαιτερο Βασιλη, καποια specs δημοσιου βαζουν σαν request αυτο τον ορο, οποτε προσπαθω να τον κανω decode. Χιλια thnx για το support σου.
MOS Φεβρουάριος 15, 2008 #7 Φεβρουάριος 15, 2008 Το ευρος ζωνης ειναι ενα μετρο της ποσοτητας των δεδομενων που μπορει να χειριστει μια οθονη σε ενα δευτερολεπτο. Ειναι μετραται σε MHz. Το μεγιστο bandwidth ενος παρακολουθουν θα πρεπει να συνδυαστει οσο το δυνατον πιο στενα με το dot ρολοι του βιντεο ελεγκτη. Αν υπαρχει μια αναντιστοιχια, τοτε ειτε η ικανοτητα του ελεγκτη η οθονη μπορει να παει χαμενη. Δεν ειναι τοσο σοβαρο για να παρακολουθει την ελλειψη ευρους ζωνης, οπως βιντεο ειναι για εναν ελεγκτη γραφικων για την ελλειψη dot clock ποσοστο που απαιτειται για μια δεδομενη λειτουργια βιντεο. Το μεγιστο bandwidth του δεν μπορει να ελεγχει αμεσα υπολογιζεται χωρις λεπτομερεις πληροφοριες συγχρονισμου, αλλα συχνα η πληροφορια αυτη παρεχεται απο τον κατασκευαστη. Στην πραγματικοτητα, το ακριβες ευρος ζωνης που απαιτουνται σε μια οθονη σε μια δεδομενη pixel addressability και κατακορυφη συχνοτητα ανανεωσης εξαρταται επισης απο την εσωτερικη χρονοδιαγραμμα της οθονης. Για να υπολογισετε κατα προσεγγιση το απαιτουμενο ευρος ζωνης για ενα συγκεκριμενο pixel addressability και κατακορυφη συχνοτητα ανανεωσης: Το ευρος ζωνης εξαρταται απο το πληθος των καθετων και των οριζοντιων pixels και το κατακορυφο ρυθμο ανανεωσης. Αυτη η προσεγγιση καταφωρα απλοποιει τον υπολογισμο: Δεδομενου οτι η καθετη pixel ειναι addressability Y, pixel οριζοντια addressability ειναι Χ και ρυθμος ανανεωσης ειναι R: Για να λαμβανονται υποψη ο επιπλεον χρονος που απαιτειται για την εξαλειψη κατακορυφο διαστημα, Y πολλαπλασιαζεται επι 1,05. Ο επιπλεον χρονος που απαιτειται για την εξαλειψη οριζοντιο διαστημα ειναι περιπου το 30% του χρονου σαρωσης, οποτε χρησιμοποιηστε 1.3X. Σημειωστε οτι το 30% ειναι πολυ συντηρητικος με τις περισσοτερες νεες οθονες. Προκειμενου να κανουμε μια ακριβη υπολογισμο, θα πρεπει να γνωριζετε την καθετη και οριζοντια blanking διαστηματα αναμονης για την εν λογω περιοδο, καθως και η συχνοτητα οριζοντιας σαρωσης. Ετσι, η προσεγγιση που προκυπτουν ειναι: bandwidth = 1.05Y * R * 1.3X i.e. για 1280x1024 σε 60 Hz, approx. απαιτουμενο bandwidth = 1,05 * 1024 * 1,3 * 1280 * 60 = 107 MHz
fotme Φεβρουάριος 15, 2008 Author #8 Φεβρουάριος 15, 2008 πωω mos, στα ελληνικα τι σημαινει? Στο τελος στην εξισωση, (μηχανικος ειμαι μονο εξισωσεις καταλαβαινω), νομιζω οτι αυτο ειναι συνοτητα και οχι διαμεταγωγη (bandwidth), μιας και η μοναδα διαμεταγωγης ειναι B/sec
MOS Φεβρουάριος 15, 2008 #9 Φεβρουάριος 15, 2008 Προκειται για το ακαθαριστο-απλουστευμενο, οποτε χρησιμοποιειτε αυτη την εξισωση...
fotme Φεβρουάριος 15, 2008 Author #10 Φεβρουάριος 15, 2008 MoS αυτο ειναι η μινιμουμ συχνοτητα του ramdac φανταζομαι για να τραβηξει τετοια αναλυση.
sotiris Φεβρουάριος 15, 2008 #12 Φεβρουάριος 15, 2008 Δες εδώ: http://www.techarp.com/showarticle.aspx?artno=88&pgno=0 π.χ. για nvidia εδώ: http://www.techarp.com/showarticle.aspx?artno=88&pgno=4 Απ'ότι καταλαβαίνω (και απ'όσα γνωρίζω) αυτό που σου ζητάνε είναι το fill rate (που είναι ο κλασσικός τρόπος μέτρησης της απόδοσης ενός πυρήνα μιας gpu). Αυτό μετριέται σε mega texel. Το texel, αν θες να καταλάβεις χοντρικά τι είναι, είναι κάτι σαν pixel, που προκύπτει από μία πράξη (για την ακρίβεια ένα κύκλο πράξεων/ ένα κύκλο ρολογιού) της gpu. Για να απεικονίσει ένα pixel όμως μια κάρτα, μπορεί να χρειάζεται να εφαρμόσει 4 ή 5 υφές. Οπότε για 1 pixel χρειάζεται 4 ή 5 texel αντίστοιχα. Για να μετρήσεις κάτι τέτοιο, χρειάζεται να ξέρεις το core speed και τα πόσα textures/clock βγάζει η κάρτα, και το fill rate είναι ένας απλός πολλαπλασιασμός. Π.χ. έστω ότι έχει 500MHz πυρήνα και 4 μονάδες επεξεργασίας υφών (textures). Αυτό σου κάνει ένα fill rate της τάξης των 500x4=2000MTexel/second. Το fill rate είναι η μία ένδειξη για την κάρτα. Η άλλη είναι το memory bandwidth (το οποίο υπολογίζεται με άλλο τρόπο αλλά αφού δε στο ζητάνε δεν σου χρειάζεται μάλλον). edit: απ'ότι είδα στο ζητάνε, το λέει κι αυτό το techarp. Πιστεύω η λίστα του techarp θα καλύψει όποια κάρτα θες γιατί τις έχει όλες Γενικά σήμερα τα πράγματα έχουν μπλέξει λίγο, δεν είναι όπως με την riva128 1+1=2. Έχει αλλάξει λίγο η αρχιτεκτονική, οπότε υπάρχουν και νέες παράμετροι, που όμως πιθανώς να μη χρειάζεται να τους λάβεις υπόψιν. Δες εδώ για λεπτομέρειες: http://en.wikipedia.org/wiki/Graphics_pipeline http://en.wikipedia.org/wiki/Pixel_pipeline http://en.wikipedia.org/wiki/Render_Output_unit και υπάρχουν και άλλα link εκεί, αν έχεις όρεξη για διάβασμα click them all
GoriLLakoS Φεβρουάριος 15, 2008 #13 Φεβρουάριος 15, 2008 @MOS, αυτά που λές και ο τρόπος που γράφεις μου θυμίζουν ένα παλαιό μέλος του forum. Μαθηματικός είσαι ?
fotme Φεβρουάριος 15, 2008 Author #14 Φεβρουάριος 15, 2008 Αρχική απάντηση από sotiris [Σήμερα, στις 17:59] Απολυτα κατανοητο thank u
MOS Φεβρουάριος 15, 2008 #15 Φεβρουάριος 15, 2008 Αρχική απάντηση από GoriLLakoS [Σήμερα, στις 19:03] @MOS, αυτά που λές και ο τρόπος που γράφεις μου θυμίζουν ένα παλαιό μέλος του forum. Μαθηματικός είσαι ? Ενας απλος φοιτητης !!
fotme Φεβρουάριος 15, 2008 Author #16 Φεβρουάριος 15, 2008 Αληθεια σε ενα pc το bandwidth της μνημης προκυπτει ευκολα, αλλωστε κατι τετοιο ειναι φανερο απο τις ιδιες τις μνημες πχ. corsair @1250 PC10000...= 10GB/sec single Bandwidth= (width=64) * (number of intefaces=2--dual channel) * (true clock=625) * (bits/Hz = 2, epeidi einai ddr-double data..) = 20000MB/sec (αυτο ειναι dual)Στο bus (fsb) τι πλατος εφαρμοζουμε 64bit*(αριθμο καναλιωνμνημης) ή ξερο 128??Το δε bit/Hz τι ειναι?Αναφερομαι παντα για το max bandwidth επεξεργαστη-μνημης
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.