cptkoulis Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14, 2008 #1 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 14, 2008 Η μητρικη μου DFI ICFX3200T2R/G αγορασμενη απο το Πλαισιο οταν ηταν σε προσφορα εναντι 109Ε(αρχικη τιμη 200++) κολλησε μια για παντα.Την πηγαινω επιτοπου στο service και με SMS με ειδοποιησαν την επομενη(σημερα) να περασω απο το καταστημα.Πριν απο λιγο λοιπον,με ενημερωνει ο τεχνικος οτι δεν μπορεσαν να λυσουν το προβλημα και θα γινει αντικατασταση υλικου(εφοσον ειναι εντος εγγυησης) με μια ολοκαινουρια Asus P5K,αφου δεν υπαρχει ιδια DFI.Δε λεω,μια χαρα μητρικη η P5K,αλλα εξηγω στον ανθρωπο οτι εμενα δε μου κανει.Προτεινω λοιπον να παρω μια μητρικη που να αντικαθιστα επαξια τη χαλασμενη και να καταβαλω στο ακεραιο την οποια διαφορα τιμης.Επιλεγω λοιπον μια αλλη μητρικη και στο ταμειο μου λενε οτι θα αφαιρεθουν 25 ολοκληρα ευρω αφου επιστρεφω την P5K(τιμη στο ραφι 119) Ξανα στον τεχνικο,μου λεει οτι η DFI στο συστημα εμφανιζεται στα 25Ε αλλα δεν υπαρχει για να γινει αντικατασταση οποτε μου κανουν εκπτωση 94Ε στην P5K για να πεσει η τιμη της στα 25,οσο η DFI δηλαδη.Και σας ρωταω,εφοσον οι τεχνικοι εκριναν οτι DFI=P5K ειναι παραλογο να πιστωθω την τρεχουσα τιμη της P5K(που δεν χρησιμοποιησα καν) και να επιλεξω ενα προιον που με καλυπτει,πληρωνοντας και αρκετα χρηματα ακομη?Μηπως τελικα να παρω αυτην που μου δινουν κι ας μη μου κανει?Το θεμα μου δεν ειναι τα 25 ή τα 119 ευρω.Απλα θελω να ξερω αν αξιζει τελικα να αγοραζω απο αυτο το καταστημα,μετα απο 10+χρονια συνεργασιας και καμμια ντουζινα φιλους που εχω στειλει εκει(για να μην πω για το B2B... )
Spyrus Φεβρουάριος 14, 2008 #2 Φεβρουάριος 14, 2008 Μπορείς να το κάνεις να πιστώσεις τα 109 ευρώ και να πάρεις ότι θες αρκεί να το ζητήσεις.
cptkoulis Φεβρουάριος 14, 2008 Author #3 Φεβρουάριος 14, 2008 Ισως να μη με καταλαβες...Αν επιστρεψω την P5K(που δεν παρελαβα) μου δινουν 25Ε(αυτο μου ειπαν και ο τεχνικος και η ταμιας)
dark221416003258 Φεβρουάριος 14, 2008 #4 Φεβρουάριος 14, 2008 λογικά θα πρέπει να κοπεί πιστωτικό στην τιμή αγοράς...αυτό είναι το σωστό...δηλαδή αν αγοράσεις σήμερα κάτι 200 ευρώ και ανακαλύψεις ότι είναι ελατωματικό, αλλά την επόμενη μέρα που το πας πίσω το έχουν βγάλει σε προσφορά 10 ευρώ αλλά δεν υπάρχει και διαθεσιμότητα...θα πάρεις 10 ευρώ???
icy20 Φεβρουάριος 14, 2008 #5 Φεβρουάριος 14, 2008 Καλα σε ποιο πλαισιο το πηγες και σου κανανε τετοια πραγματα?Οταν εχει κατι προβλημα ΠΑΝΤΑ σου κοβουν πιστωτικο συνηθως στην τελευταια του τιμη και μετα παιρνεις οτι θελεις με αυτο το πιστωτικο και συμπληρωνεις!
Dr.Paneas Φεβρουάριος 14, 2008 #6 Φεβρουάριος 14, 2008 Αρχική απάντηση από cptkoulis [Σήμερα, στις 20:03] Το θεμα μου δεν ειναι τα 25 ή τα 119 ευρω.Απλα θελω να ξερω αν αξιζει τελικα να αγοραζω απο αυτο το καταστημα,μετα απο 10+χρονια συνεργασιας και καμμια ντουζινα φιλους που εχω στειλει εκει(για να μην πω για το B2B... ) Ζητα τον προιστάμενο του τμήματος και κανε τον να καταλαβει το προβλημα σου. Οι υπαλληλοι δεν μπορουν να κανουν και πολλα. Μονο σε προισταμενο μιλα.
cptkoulis Φεβρουάριος 14, 2008 Author #7 Φεβρουάριος 14, 2008 Εκει που πηγαινω απο το 1996(Μεταμορφωση)Και αποσο θυμαμαι ειναι το πρωτο πραγμα που χρειαστηκε αλλαγη/επισκευη/αντικατασταση(πρεπει να εχω πανω απο 100 αποδειξεις και τιμολογια σε αυτο το καταστημα)ΥΓ δεν ειχα καμμια διαθεση να "ξεφορτωθω" τη μητρικη μου που δουλευε κανονικοτατα και να δωσω και καμμια 200Ε επιπλεον για τις μητρικες που κυκλοφορουν αυτη τη στιγμη
Wizard! Φεβρουάριος 14, 2008 #8 Φεβρουάριος 14, 2008 Αρχική απάντηση από cptkoulisΑπλα θελω να ξερω αν αξιζει τελικα να αγοραζω απο αυτο το καταστημα,μετα απο 10+χρονια συνεργασιας και καμμια ντουζινα φιλους που εχω στειλει εκει(για να μην πω για το B2B... ) Συνήθως συμβαίνει αυτό που λέει ο icy20, αλλά κι να μη συμβεί, σε όποιον άλλο και να πας, θα σε πίστωναν τα 25 που ήταν η τελευταία τιμή τιμολόγησης του προϊόντος που επέστρεψες, οπότε στην πράξη, χάρη σου κάνουν
cptkoulis Φεβρουάριος 14, 2008 Author #9 Φεβρουάριος 14, 2008 Δηλαδη αν η μητρικη κολλαγε στα 2-2,5 χρονια,τι πιστωτικο θα μου εβγαζαν? 1Ε?Τι νοημα εχει τοτε να λεμε οτι εχει "3 χρονια εγγυηση πλαισιο"?Εισεπραξαν απο πελατη Χ ευρω για ενα προιον με Υ δυνατοτητες/προδιαγραφες.Αφου το προιον δεν λειτουργει συμφωνα με τις προδιαγραφες του κατασκευαστη απαιτω αντικατασταση με προιον που εχει τις ιδιες Υ δυνατοτητες ή τα Χ χρηματα μου πισω
Wizard! Φεβρουάριος 15, 2008 #10 Φεβρουάριος 15, 2008 Αυτό ακριβώς... Αυτή η "3 χρόνια Εγγύηση Πλαίσιο", είναι του Πλαισίου και μόνο. Ο νόμος λέει άλλα, και βάσει νόμου θα έπρεπε να πάρεις το 1... Στην προκειμένη περίπτωση, τα 25Λεπτομέρειες για το νόμο, εδώ: http://www.thelab.gr/showthread.php?s=&threadid=39337
flyboy Φεβρουάριος 15, 2008 #11 Φεβρουάριος 15, 2008 Που ακριβώς λέει wizard ότι το ποσό που δικαιούσαι, σε περίπτωση επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος, είναι το ποσό που του κάπνισε εκείνη τη μέρα του μαγαζάτορα;Εκτός ότι δε το αναφέρει πουθενά, δεν έχει και καμία λογική.Για την ακρίβεια ο νόμος λέει ότι ΚΑΤ' ΕΠΙΛΟΓΗΝ του αγοραστή, ο τελευταίος μπορεί να ζητήσει αντικατάσταση του προϊόντος ή υπαναχώρηση από τη σύμβαση, κοινώς τα λεφτά του πίσω ή κατά τη συνήθη πολιτική των καταστημάτων, πιστωτικό.
schumifer Φεβρουάριος 15, 2008 #12 Φεβρουάριος 15, 2008 Απλά πράγματα, μην τα λέμε ξανά και ξανά. Να σου φέρουν ίδια μητρική ή να σου δώσουν το πιστωτικό. ΛΟΛ δηλαδή με τα 25 ευρά....... Αντί για μία μητρικάρα σου δίνουν μία κορίνα dvd.Ξέρω κάποιους που θα έπαιρναν πιστωτικό για το αρχικό ποσό, αλλά από όσο έχω καταλάβει αυτό θέλει γερό λαρύγγι
cabrinha Φεβρουάριος 15, 2008 #13 Φεβρουάριος 15, 2008 Αγοραζουμε κατι 100ε. Το επιστρεφουμε μετα απο καιρο που η τιμη του εχει πεσει στα 50ε. Τι γινεται? Ειτε μας δινουν ιδιο προιον με το χαλασμενο ειτε μας κοβουν πιστωτικο στα 100ε. Η τρεχουσα τιμη δεν παιζει κανενα ρολο.Θα ζητησεις να σου κοπει πιστωτικο ισο με την αξια της αρχικης αγορας σου. Μην υποχωρησεις οτι και αν λενε.
Wizard! Φεβρουάριος 15, 2008 #14 Φεβρουάριος 15, 2008 Δε βρίσκω την ακριβή παράγραφο τώρα, γιατί η νομολογία είναι σπασμένη σε πολλά κομμάτια, με τροπολογίες και προσθήκες από το 1994 κι έπειτα, αλλά αναφέρει χαρακτηριστικά:Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ο προμηθευτής υποχρεούται να αντικαταστήσει το προϊόν με ίδιο ή αντίστοιχης αξίας, ή να επιτρέψει την αξία στον αγοραστήΗ λέξη κλειδί είναι η αξία. Δε λέει το ποσό που αγοράστηκε, λέει αξία. Η έννοια της αξίας είναι τι αξίζει το προϊόν κι αναφέρεται στη σημερινή του αξία κι όχι πριν 1, 2, 5 χρόνια.
dellman Φεβρουάριος 15, 2008 #15 Φεβρουάριος 15, 2008 Η ακριβής διατύπωση είναι ίδιας χρηστικής αξίας
Spyrus Φεβρουάριος 15, 2008 #16 Φεβρουάριος 15, 2008 Όταν έκανα RMA την IP35 Pro την είχα αγοράσει 145 ευρώ.Εκείνη την περίοδο είχε 129. Παρόλα αυτά μου κόψανε πιστωτικό (χωρίς καν να το ζητήσω) στα 145 ευρώτιμή αγοράς.RMA Hiper τροφοδοτικό. Τιμή αγοράς 115 ευρώ. Μου κάνουν αντικατάσταση με άλλο των 80.Εγώ όμως ζητάω πιστωτικό να πάρω άλλο μιας και εκείνο δεν είχε τα Watt που είχε το Hiper.Μετά από μια εβδομάδα το ίδιο παθαίνει ο κολλητός μου στο ίδιο τροφοδοτικό Hiper.Eκείνου του δώσανε όλη την αξία 115. Σε άλλο υποκατάστημα. Τελικά κατέληξα ότι κάπου κόβουν κάπου όχι.
VIL Φεβρουάριος 15, 2008 #17 Φεβρουάριος 15, 2008 Αρχική απάντηση από Wizard! Δε βρίσκω την ακριβή παράγραφο τώρα, γιατί η νομολογία είναι σπασμένη σε πολλά κομμάτια, με τροπολογίες και προσθήκες από το 1994 κι έπειτα, αλλά αναφέρει χαρακτηριστικά:Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ο προμηθευτής υποχρεούται να αντικαταστήσει το προϊόν με ίδιο ή αντίστοιχης αξίας, ή να επιτρέψει την αξία στον αγοραστήΗ λέξη κλειδί είναι η αξία. Δε λέει το ποσό που αγοράστηκε, λέει αξία. Η έννοια της αξίας είναι τι αξίζει το προϊόν κι αναφέρεται στη σημερινή του αξία κι όχι πριν 1, 2, 5 χρόνια. Και εάν το εξάρτημα δέν υπάρχει στο κατάστημα μετά από 2,5 χρόνια που το είχες αγοράσει τότε τι γίνεται?
KPap13 Φεβρουάριος 15, 2008 #18 Φεβρουάριος 15, 2008 Το Πλαίσιο ισχυρίζεται ότι επιστροφή- πίστωση όλου του ποσού γίνεται μόνο εντός 20 ημερών από την αγορά του προϊόντος και στην ουσία αν δεν έχεις ανοίξει την συσκευασία-χρησιμοποιήσει. Αυτό μου είπε η ταμίας σε αντίστοιχη με την δική σου περίπτωση όπου μάλιστα δεν μου προτάθηκε καν προϊόν αντικατάστασης, και μάλιστα μου είπε το γράφουμε στην απόδειξη.Με τις συχνές αλλαγές στα προϊόντα και τις προσφορές που κάνει τιμολογεί τα προϊόντα όπως αυτό θέλει. Το υπουργείο εμπορείου είναι το θέμα τι κάνει και πως εφαρμόζει τον νόμο. Αυτή την εποχή η πολιτική RMA του πλαισίου είναι χάλασε κάτι δώσε του ένα μικρό ποσό σε πιστωτικό να αγοράσει κάτι άλλο να κάνουμε και τζίρο.Όσο για τα 3 χρόνια με άμεση αντικατάσταση για μένα είναι μάλλον μύθος. Και το πόσο καλή πολιτική RMA διαθέτει το συγκεκριμένο κατάστημα νομίζω τι παίζει μόνο σε επίπεδο κολλητών.Θα ήθελα να ήξερα μόνο αν αγοράσεις μια τηλεόραση των 2.000 ευρώ και σου χαλάσει και το πλαίσιο πλέον δεν την φέρνει πλέον τι θα σου δώσει μια φορητή των 200 ευρώ;
voudas Φεβρουάριος 15, 2008 #19 Φεβρουάριος 15, 2008 ως ένα σημείο νομίζω είναι λογικό ένα κατάστημα να μην είναι υποχρεωμένο να κρατάει stock για κάτι... άρα πρέπει να ξεκαθαριστεί ποιο είναι αυτό που ισχύει.. προσωπικά συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις η αντικατάσταση που μου έκαναν ήταν με κάτι ίδιο ή κ καλύτερο χωρίς να χρησιμοποιήσω γνωριμία... πάντως υπάρχει και ο κατασκευαστής... όχι μόνο το κατάστημα...
dark221416003258 Φεβρουάριος 15, 2008 #20 Φεβρουάριος 15, 2008 Αρχική απάντηση από Spyrus [Σήμερα, στις 09:25] Όταν έκανα RMA την IP35 Pro την είχα αγοράσει 145 ευρώ.Εκείνη την περίοδο είχε 129. Παρόλα αυτά μου κόψανε πιστωτικό (χωρίς καν να το ζητήσω) στα 145 ευρώτιμή αγοράς.RMA Hiper τροφοδοτικό. Τιμή αγοράς 115 ευρώ. Μου κάνουν αντικατάσταση με άλλο των 80.Εγώ όμως ζητάω πιστωτικό να πάρω άλλο μιας και εκείνο δεν είχε τα Watt που είχε το Hiper.Μετά από μια εβδομάδα το ίδιο παθαίνει ο κολλητός μου στο ίδιο τροφοδοτικό Hiper.Eκείνου του δώσανε όλη την αξία 115. Σε άλλο υποκατάστημα. Τελικά κατέληξα ότι κάπου κόβουν κάπου όχι. το αυτό... και σε εμένα το ίδιο έχει συμβεί... άλλος τεχνικός, άλλο πιστωτικό...παλαιότερα που είχα ρωτήσει κάποιον από εκεί μου είχε πει το εξής...Αν επιστρέψεις μητρική και πάρει πάλι μητρική τότε σου κάνουν επιστροφή ολόκληρο το ποσό αγοράς... αν όμως θέλεις πχ να πάρεις κάτι άλλο, τότε σου επιστρέφουν την αντίστοιχη σημερινή αξία...Πιστεύω ότι αυτό είναι και το ποιο λογικό και δίκαιο...Πάρε καλύτερα ένα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών και σίγουρα θα βγάλεις άκρη...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.