bleo8onhs Φεβρουάριος 14, 2008 Author #41 Φεβρουάριος 14, 2008 Αρχική απάντηση από LevelOne Λοιπόν και όμως υπάρχει τρόπoς και για σωστό RMA, και για σωστό πιστωτικό ΑΚΟΜΑ και για επιστροφή χρημάτων απο το e-shop... Δεν θελει κόπο, θέλει τρόπο. Πρέπει να γινεις ΚΑΚΟΣ. Κακός στο σημείο να βρίσεις και να απειλήσεις με ξυλοδαρμο. Σε εμένα έπιασε. Επιστροφη χρημάτων εντος μιας ώρας και επιτόπου. Και ας γίνω και κακός και ας γίνω και οτι θέλει.Για όποιον δεν γνωρίζει την περίπτωση:http://www.thelab.gr/showthread.php?postid=656408#post656408 Και αυτό το δοκίμασα, αλλά τι φταίει η κοπελίτσα στο point?Δεν φαίνεται να πτοούνται πάντως. Και καταγγελία έκανα, και τους το κοινοποίησα, και ούτε απάντηση στο mail δεν πήρα...Γιατί να πτοούνται βέβαια. Σιγά μην ιδρώσει το eshop και το Πλαίσιο από το rma που γίνεται. Πόσα κομμάτια να γυρνάνε πίσω, και τι αξία έχουν σε σχέση με αυτά που φεύγουν? Εγώ όποιος με ρώτησε από που να πάρει του είπα ότι Πλαίσιο εγγύηση, eshop δίπλα μας. Όλοι στο eshop πήγανε. Αν ο άλλος δεν ξέρει προτιμά αυτό που είναι δίπλα του. Δεν εμπιστεύεται τα ταχυδρομεία. Θα πάω δίπλα να το πάρω σου λέει.Πάντως πριν από αυτό και γω δεν είχα πρόβλημα, δεν συγκρίνεται η καρτέλα μου όμως με αυτήν του πλαισίου.Ευχαριστώ για τις πληροφορίες btw.
LevelOne Φεβρουάριος 15, 2008 #42 Φεβρουάριος 15, 2008 Εντάξει δεν είπαμε να σπάσεις στο ξύλο την κοπελίτσα ουτε να της πεις το παραμικρό αν σου φέρθηκε όπως έπρεπε... Σε αυτούς που σε περνάνε για ηλίθιο ειναι το θέμα τι κάνουμε και πως τους αντιμετωπίζουμε.Εγω πάντως σεβασμό προ μπόνο δεν δίνω σε κανέναν που υποτιμάει τη νοημοσυνη μου και εφευρίσκει δικούς του νόμους...
Angeldust Φεβρουάριος 15, 2008 #43 Φεβρουάριος 15, 2008 Μη λέμε και ο,τι θέλουμε χωρίς να γνωρίζουμε...Ποιός είπε οτι το Πλαίσιο απαιτεί κατάθεση σε τράπεζα???Στέλνει κανονικά αντικαταβολή και χωρίς ταχυδρομικά για παραγγελίες μεγαλύτερες απο 45.Εχω παραγγείλει ΑΠΕΙΡΑ πράγματα και μάλιστα κάποια ήταν και αρκετά βαριά και ακριβά (αν και δεν τίθεται θέμα βάρους ή κοστους...) και ποτέ δε μου ζήτησαν κατάθεση σε τράπεζα. Αντικαταβολή και πληρώνω στον μεταφορέα.e-shop ούτε για αναλώσιμα πλέον. Μακριά απ'αυτούς τους ερασιτέχνες.
racer Φεβρουάριος 15, 2008 #44 Φεβρουάριος 15, 2008 Ένα έχω να πώ.. Έχω δώσει ένα φλασάκι για RMA 3 εβδομάδες τώρα και δεν έχω καμία ενημέρωση.. Την επόμενη Παρασκευή κλείνω ένα μήνα. Δεν τους παίρνω καθόλου τηλέφωνο, είμαι περίεργος να δώ αν θα με πάρουν αυτοί
hayabusa Φεβρουάριος 15, 2008 #45 Φεβρουάριος 15, 2008 επειδή η περιέργεια σκοτωσε τη γατα καλυτερα να τους παρεις εσυ ενα ρηλεφωνακι γιατι σε βλεπω να μενεις χωρις φλασακι για αρκετο καιρο ακομα... :D
nonacab Φεβρουάριος 16, 2008 #47 Φεβρουάριος 16, 2008 δεν θελω να προδικαζω αλλα μαλλον θα περιμενεις πολυ περισσοτερο απο την επομενη παρασκευη. σε εμενα εκαναν σχεδον 3 εβδομαδες για να μου ανακοινωσουν οτι ειχε καει η καρτα γραφικων μου... και μετα αρχισαν τις ιστοριες οτι εχω βγαλει το serial... αλλα μετα το post που εκανα εδω εκοψαν κατευθειαν πιστωτικο. απλα προπαθουν να εξαντλησουν τα περιθωρια που εχουν για να σε κλεψουν με οποιεσδηποτε προφασεις. μπορει αλλα ατομα απο εδω να ειναι ευχαριστημενα απο το e-shop αλλα τα παραπονα βλεπω οτι ειναι ΠΑΡΑ πολλα.
racer Φεβρουάριος 17, 2008 #48 Φεβρουάριος 17, 2008 Τι εννοείς "μετά το post που έκανα εδώ"? Το είδαν?
hayabusa Φεβρουάριος 17, 2008 #49 Φεβρουάριος 17, 2008 ναι,τα κοιτανε αυτα...σε εναν αλλον μαλιστα ειχαν διαμαρτυρηθει κιολας γιατι θεωρησαν οτι τους δυσφημησε...παιζει να ειναι και το παιδι απο πανω, δεν θυμαμαι.. PS: και να μην το δουν μπορεις να τους στειλεις το λινκ με e-mail
nonacab Φεβρουάριος 17, 2008 #50 Φεβρουάριος 17, 2008 ναι αφου εκανα το post που ανεφερα οτι ειχε συμβει με το e-shop μετα απο 2 μερες αποφασισαν οτι η καρτα γραφικων ειναι εντος εγγυησης απο εκει που μου ελεγαν οτι εχω βγαλει το serial και δεν μπορουν να κανουν κατι. ασκειται πιεση κ απο τα forum. που ξερεις μπορει να εχουν καποιους που να τα κοιτανε.
hayabusa Φεβρουάριος 17, 2008 #51 Φεβρουάριος 17, 2008 δεν ειναι αναγκη να εχουν καποιους να τα κοιτανε...απο την στιγμη που θα τους στειλεις εσυ το λινκ ξερουν (δεν θελει και πολυ μυαλο αλλωστε )οτι το θεμα το εχει διαβασει αρκετος κοσμος,οποτε χαλαει η εικονα τους
mak_kioy Φεβρουάριος 17, 2008 #52 Φεβρουάριος 17, 2008 Τα forum είναι ο καλύτερος τόπος για να πεις το κάτι τις σου σχετικά με τις εγγυήσεις. Και πολλές φορές χωρίς καν να γράψεις κάτι σε φόρουμ μόνο και μόνο με την απειλή ότι θα το γράψεις στα τάδε φόρουμ τότε γίνεται δουλειά. Φοβέρα θέλουν όλοι για να μην μας εκμεταλεύονται.
KoMM Φεβρουάριος 17, 2008 #53 Φεβρουάριος 17, 2008 Λογικό πάντως το ότι το εσοπ μεγαλώνει κ άλλο.Αφενός διαφημίζεται, αφετέρου στην περιφέρεια δεν υπάρχουν πολλές εναλλακτικές.
Prof_Chaos Φεβρουάριος 20, 2008 #54 Φεβρουάριος 20, 2008 μακριά απο e-shop είχα πάει στο μενίδι στις αποθήκες τους να πάρω κάτι που δεν είχε το πλαίσιο ..εκτός του οτι περίμενα 1 ώρα γιατι είχαν κάνει λάθος στο site και τελικα΄δεν είχαν κάποιο προιόν , η εικόνα που αντίκρισα ήταν η εξής..Ενα πωλητής που του μιλούσα και ανα 10 δεύτερα χασμουρίοταν είχε ξαπλώσει στην καρέκλα και του έλεγα εγώ πως να πλοηγηθεί στο site μιας και πατούσε ασκοπα το mouse κοιμώμενος..(ο δεύτερο πωλητής οπως μπαίνεις..2 είχε όλους κι ολους το μεσημέρι που πήγα)Επίσης μια τύπισα ξανθιά μπροστά στο ταμείο να πέρνει τηλέφωνα μασώντα τσίχλα και με το γόνατο πάνω στην καρέκλα...(Και φυσικά ηταν πωλήτρια η του ταμείου)Οι πωλητές χαβαλέ μεταξύ τους χωρίς κανένα σεβασμό προς τον πελάτη που περίμενε σας ηλίθιος..Μια τραγική εικόνα που με αποτρέπει να πάω να ξαναψωνήσω απο το μαγαζάκι αυτό..γιατι πρόκειτε για διάλυση..
racer Φεβρουάριος 20, 2008 #55 Φεβρουάριος 20, 2008 Ακόμα καμία ενημέρωση.. Την Παρασκευή κλείνω ένα μήνα και παίρνω τηλέφωνο
Samael Φεβρουάριος 20, 2008 #56 Φεβρουάριος 20, 2008 Στο Μενιδι ειναι οντως ψιλοκαρναβαλια...ΜΟΒΟ RMA μετα απο 2,5 (!) μηνες, δε το χρειαζομουν κ τους αφησα χαλαρους.Αμα δεν πλακωνα τα τηλεφωνα την τελευταια βδομαδα ακομα ΜΟΒΟ δε θα εβλεπα, ειμαι σιγουρος.
Prof_Chaos Φεβρουάριος 20, 2008 #57 Φεβρουάριος 20, 2008 Αρχική απάντηση από Samael [Σήμερα, στις 16:17] Στο Μενιδι ειναι οντως ψιλοκαρναβαλια...ΜΟΒΟ RMA μετα απο 2,5 (!) μηνες, δε το χρειαζομουν κ τους αφησα χαλαρους.Αμα δεν πλακωνα τα τηλεφωνα την τελευταια βδομαδα ακομα ΜΟΒΟ δε θα εβλεπα, ειμαι σιγουρος. Μόνο ψιλοκαρναβάλια;Μόνο στο Χαλάνδρι είναι καλή η κατάσταση ..Βέβαια απο θέμα rma η πολιτική της εταιρίας είναι πάντα ίδια..
kx5 Φεβρουάριος 21, 2008 #58 Φεβρουάριος 21, 2008 Εγώ είχα προβλήματα με το rma του eshop, αλλά παρόλο που ορκίστηκα να μην ξαναψωνίσω... ε μαντέψτε :...: Έχει πολλά και διάφορα σε καλές τιμές, ενώ βολεύει αφάνταστα. Δικαιολογίες θα μου πείτε αλλά είναι πραγματικότητα.
bleo8onhs Φεβρουάριος 21, 2008 Author #59 Φεβρουάριος 21, 2008 Αρχική απάντηση από Angeldust Μη λέμε και ο,τι θέλουμε χωρίς να γνωρίζουμε... Ποιός είπε οτι το Πλαίσιο απαιτεί κατάθεση σε τράπεζα??? Καλά, δεν θα το ξανακάνω! Φίλε μου έχω παραγγείλει πολλές χιλιάδες ευρώ πράγματα εκ του Πλαισίου, όχι γιατί έχω πολλά λ7, αλλά επειδή το Αιτωλικό ειναι μικρό, έχω πολύ κόσμο που απευθύνεται σε μένα και όταν παραγγείλουμε κάτι, συνήθως το παραγγέλνω στο όνομά μου. Σου λέω λοιπόν πως από εκτυπωτή και άνω, το Πλαίσιο πάντα ζήταγε κατάθεση σε τράπεζα γιατί λέει ότι είναι βαρύ και δεν μπορει να το στείλει με το ταχυδρομείο ή κάτι τέτοιο. Βασικά την είχα την απορία πριν την πρώτη φορά που μου το ζήτησε, γιατί αν παραγγείλεις ένα ups πχ των 50 (δεν ξέρω αν έχει τώρα τέτοια), υποθέτω ότι το κόστος για το ταχυδρομείο θα είναι αρκετά μεγάλο για να στο στέλνουν τσάμπα. ’λλη φορά να είμαστε λίγο πιο ευγενικοί σε παρακαλώ. Στο θέμα μας τώρα, υποθέτω ότι η δημοσίευση του προβλήματος ή η καταγγελία στο ΙΝΚΑ, ή το email που τους έστειλα, ή οι χίλιες φορές που πήγαν τα παιδιά στο ποιντ, ή όλα μαζί, απέδωσαν, γιατί το σαββατοκύριακο που μας πέρασε πήραν ένα μήνυμα ότι πιστώθηκαν με το ποσό του πολυμηχανήματος και τους ειδοποίησαν ότι θα τους στειλουν άλλο. Μέχρι τώρα πάντως δεν νομίζω να πήραν τίποτα.
AGRIMI Φεβρουάριος 21, 2008 #60 Φεβρουάριος 21, 2008 το θέμα είναι τι θα τύχεις. έχω αγοράσει για μένα και για διάφορους από καλώδιο μέχρι και 3500 ευρώ υπολογιστές και στα 2 καταστήματα. τα περισσότερα προβλήματα εμφανίστηκαν σε προϊόντα αγορασμένα από το πλαίσιο. αλλά πας στο πλαίσιο και 90% το βλέπουν εκείνη τη στιγμή και ή στο κάνουν επιτόπου αντικατάσταση ή σε βγάζουν πιστωτικό. στο e-shop αυτό που μας κάνει να σκάμε είναι η καθυστέρηση εξέτασης του προϊόντος και ασχετοσύνη των υπαλλήλων του. λες και όλοι είναι σόι και τους πήραν από τεε , γυμνάσιο , ιεκ, ή ενιαίο και τους έβαλαν κατευθείαν σε σοβαρά πόστα χωρίς να ξέρουν την τύφλα τους. τίθεται και άλλο θέμα φυσικά: η ανωτερή τους γνωρίζουν τίποτα η τα ξύνουν όπως συμβαίνει στον στρατό" ρε μάγκες καινούργιο στραβάδι καιρός για ξεκούραση"
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.