VIL Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9, 2008 #1 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 9, 2008 Πήρα τηλ. στο πλαίσιο για να τους στείλω μία κάρτα γραφικών που έχει πρόβλημα και μου είπαν να τους την στείλω στο σέρβις και δεν μου δώσανε RMA .Πέστε μου το RMA στο δίνουν (τηλεφωνικά) αφού διαπιστώσουν βλάβη? ή όταν τους στέλνεις σε αυτούς ένα εξάρτημα ? :worship:
jpavly Φεβρουάριος 9, 2008 #2 Φεβρουάριος 9, 2008 Τι εννοείς τηλεφωνικά αφού διαπιστώσουν τη βλάβη; Χωρίς να τους στείλεις το εξάρτημα;
astrolabos Φεβρουάριος 9, 2008 #3 Φεβρουάριος 9, 2008 What does RMA stand for?Return Merchandise AuthorizationRMA(pronounced as separate letters) Short for returned materials (or merchandise) authorization, an alphanumeric identifier used by hardware manufacturers that indicates a user has been authorized by a company representative to return a product to the manufacturer for repair or refund. An RMA is similar to a tracking number in that it identifies a transaction, and both parties can get information on the progress of the transaction by using the RMA. It is not uncommon for a company to refuse a returned item if it is not accompanied by an RMA identifier. A practical reason for using an RMA system is that manufacturers want the customer to contact them before simply returning a product for repair or refund because the problem may be remedied during the live interaction with the companys representative. The issuance of an RMA often is the last resort when the problem with the product cannot be rectified.
VIL Φεβρουάριος 9, 2008 Author #4 Φεβρουάριος 9, 2008 1. Δηλαδή πρέπει να στείλεις το εξάρτημα και να σε πάρουν τηλ αφου το εξετάσουν για να σου σώσουν RMA. ?2. Δυστιχώς Αστρολάβε γνωρίζω μόνο 30% Αγγλικά.
Zarras Φεβρουάριος 9, 2008 #5 Φεβρουάριος 9, 2008 λογικα αφου εισαι μακρια, τους στελνεις την καρτα, την ελγχουν και μετα επικοινονουν μαζι σου, λεγοντας σου αν ειναι οκ ή χαλασμενη, και σου δινουν το ρμα. Απο κει και περα ή την αντικαθηστουν με την ιδια ή καποια ισης αξιας, ή σου κοβουν πιστωτικο (μπορεις να αγορασει καποια μεγαλυτερης αξιας πληρωνοντας τη διαφορα). Τα μεταφορικα επιβαρυνουν το πελατη.
spiderdim Φεβρουάριος 9, 2008 #6 Φεβρουάριος 9, 2008 Αρχική απάντηση από VIL Πήρα τηλ. στο πλαίσιο για να τους στείλω μία κάρτα γραφικών που έχει πρόβλημα και μου είπαν να τους την στείλω στο σέρβις και δεν μου δώσανε RMA . Πέστε μου το RMA στο δίνουν (τηλεφωνικά) αφού διαπιστώσουν βλάβη? ή όταν τους στέλνεις σε αυτούς ένα εξάρτημα ? :worship: εγω το καλοκαιρι αγορασα ενα σκληρο απο μια απο της 2 μεγαλες εταιριες hardware στην Ελλαδα... οχι το πλαισιο η αλλη.... δεν μου τον επαιρναν για rma και τον εστειλα μονος μου ολλανδια... φυσικα αν μου τον αλλαξουν θα παω στο καταστημα και θα τους κανω ρομπα
VIL Φεβρουάριος 9, 2008 Author #7 Φεβρουάριος 9, 2008 Αρχική απάντηση από Zarras λογικα αφου εισαι μακρια, τους στελνεις την καρτα, την ελγχουν και μετα επικοινονουν μαζι σου, λεγοντας σου αν ειναι οκ ή χαλασμενη, και σου δινουν το ρμα. Απο κει και περα ή την αντικαθηστουν με την ιδια ή καποια ισης αξιας, ή σου κοβουν πιστωτικο (μπορεις να αγορασει καποια μεγαλυτερης αξιας πληρωνοντας τη διαφορα). Τα μεταφορικα επιβαρυνουν το πελατη. Ευχαριστώ φίλε Ζάρα γιατί από όποτι φέναιτε το κάθε κατάστημα έχει την δική του μέθωδο
mini_fan Φεβρουάριος 9, 2008 #8 Φεβρουάριος 9, 2008 RMA ειναι ενας σειριακος (ή κωδικος) αριθμος, ο οποιος δινεται απο την εταιρια που θα παραλαβει το ελαττωματικο προιον, στον πελατη που θα το στειλει και αποτελει αποδεικτικο της επικοινωνιας του πελατη με την εταιρια για την πραγματοποιηση της συναλλαγης, καθως και της συναλλαγης καθεαυτης. RMA δεν ειναι η επιστροφη του προιοντος, αλλα μια αποδειξη απο την εταιρια οτι δεχεται να της αποσταλει και να εξετασει ενα ελαττωματικο προιον και κατοπιν να το αντικαταστησει, αν και για το τελευταιο δεν δεσμευεται.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.