hayabusa Φεβρουάριος 7, 2008 #741 Φεβρουάριος 7, 2008 Αρχική απάντηση από greekfragma νομιζω επιασε peak στα 17500mph λιγο πριν την αποκολληση? δηλαδη με ενα προχειρο υπολογισμο μολις 24.500 χμ/ω :drool: :drool: :-O
alexis2044 Φεβρουάριος 7, 2008 #742 Φεβρουάριος 7, 2008 Αρχική απάντηση από hayabusa δηλαδη με ενα προχειρο υπολογισμο μολις 24.500 χμ/ω :drool: :drool: :-O 17 500 miles = 28 163.52 kilometersWHOA!
LevelOne Φεβρουάριος 7, 2008 #743 Φεβρουάριος 7, 2008 Ωραια να το βλέπεις, φαίνεται πολύ εύκολο...Αλλα μολις λάβεις υπ'οψην την ταχύτητα (27.000 κμ) και την επιτάχυνση αξίζει να σκεφτείς τι μελέτη έχει πέσει σε αυτο το πράγμα ωστε η κάθε βιδα, το καθε καλώδιο να αντέχει σε αυτες τις συνθήκες... Απιστευτο λεμε, τοταλ ρεσπεκτ.
alexis2044 Φεβρουάριος 7, 2008 #744 Φεβρουάριος 7, 2008 Αρχική απάντηση από LevelOne Ωραια να το βλέπεις, φαίνεται πολύ εύκολο... Αλλα μολις λάβεις υπ'οψην την ταχύτητα (27.000 κμ) και την επιτάχυνση αξίζει να σκεφτείς τι μελέτη έχει πέσει σε αυτο το πράγμα ωστε η κάθε βιδα, το καθε καλώδιο να αντέχει σε αυτες τις συνθήκες... Απιστευτο λεμε, τοταλ ρεσπεκτ. Και ώστε εκείνες οι γκουμουτσες να μην καταλήξουν στον κήπο σου
cptkoulis Φεβρουάριος 7, 2008 #745 Φεβρουάριος 7, 2008 Επιταχυνομενη κινηση ειναι σε ευθειαΤα πολλα G ειναι σε πλευρικες επιταχυνσεις(aka F1,μπορει να "φας" και πανω απο 10)Τεσπα,δεν επιμενω γιατι πανε και χρονια απο τοτε που τα εμαθα.Σιγουρα ομως μερικα G για τοση ωρα δεν μπορει παρα να ειναι δυσαρεστη αισθηση
perp Φεβρουάριος 7, 2008 #746 Φεβρουάριος 7, 2008 αυτο που εχει πολυ πλάκα πάντως ειναι οι συνθήκες ελλειψης βαρύτητας και ευτυχως εχω και αυτην την εμπειρία... 3φορες απο 10-15'' την φορα σε Α320 καλοκαίρι του 2006 εν πτήση απο Βενετία για Λάρνακα, με πιλοτο ενα φιλο Γερμανο τον Claus... να ναι καλα.... Χερια και ποδια χωρις ελεγχο, φωνη απελπιστικα αργή, ο καφες φραπε να βγαινει σιγα σιγα απο το ποτήρι και να ιπταται, εφημερίδες να κυκλοφορουν στον αέρα.... Φυσικα με ζώνες ασφαλειας αλλα αρκετά loose ωστε να νιωσουμε και λιγο....
HotPeanut Φεβρουάριος 7, 2008 #747 Φεβρουάριος 7, 2008 Αρχική απάντηση από astrolabos [Σήμερα, στις 21:51] Τι να το κάνεις. Ξέρεις τι κατανάλωση έχει; ’σε, έχει πάει και το πετρέλαιο στα ύψη
hayabusa Φεβρουάριος 7, 2008 #748 Φεβρουάριος 7, 2008 Αρχική απάντηση από perp αυτο που εχει πολυ πλάκα πάντως ειναι οι συνθήκες ελλειψης βαρύτητας και ευτυχως εχω και αυτην την εμπειρία... 3φορες απο 10-15'' την φορα σε Α320 καλοκαίρι του 2006 εν πτήση απο Βενετία για Λάρνακα, με πιλοτο ενα φιλο Γερμανο τον Claus... να ναι καλα.... Χερια και ποδια χωρις ελεγχο, φωνη απελπιστικα αργή, ο καφες φραπε να βγαινει σιγα σιγα απο το ποτήρι και να ιπταται, εφημερίδες να κυκλοφορουν στον αέρα.... Φυσικα με ζώνες ασφαλειας αλλα αρκετά loose ωστε να νιωσουμε και λιγο.... πω πωωωω....καλα, πρεπει να ηταν ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ εμπειρια... :-O PS: Το ψηλα πετάγατε;
perp Φεβρουάριος 7, 2008 #750 Φεβρουάριος 7, 2008 Ναι θεωρω οτι ειναι εμπειρία ζωής... η μαμακία ηταν οτι κανεις μας δεν τράβηξε videaki και ας ειχαμε κινητα... 7 ή 8 ατομα ολα και ολα onboard ομως... χωρις επιβάτες, ολοι εργαζομενοι @hayabusa Κοιτα πιστεψε με δεν θέλεις να λυθεις... πέρα απο την πλάκα ειναι επικίνδυνο καθώς μιλάμε για αεροπλάνο και οχι διαστημόπλοιο και μπορεις να σκάσεις παντου οταν επανέλθει η βαρύτητα
VIL Φεβρουάριος 7, 2008 #751 Φεβρουάριος 7, 2008 Αρχική απάντηση από perp αυτο που εχει πολυ πλάκα πάντως ειναι οι συνθήκες ελλειψης βαρύτητας και ευτυχως εχω και αυτην την εμπειρία... 3φορες απο 10-15'' την φορα σε Α320 καλοκαίρι του 2006 εν πτήση απο Βενετία για Λάρνακα, με πιλοτο ενα φιλο Γερμανο τον Claus... να ναι καλα.... Χερια και ποδια χωρις ελεγχο, φωνη απελπιστικα αργή, ο καφες φραπε να βγαινει σιγα σιγα απο το ποτήρι και να ιπταται, εφημερίδες να κυκλοφορουν στον αέρα.... Φυσικα με ζώνες ασφαλειας αλλα αρκετά loose ωστε να νιωσουμε και λιγο.... Φίλε perp μήπως κατάλαβες λάθος και αντί για αυτό που νομίζεις το Α320 δέχτηκε καθοδικό ρεύμα?. Μήπως ξέρεις σε τι ύψος έγιναν αυτά που μας περιέγραψες ?
perp Φεβρουάριος 7, 2008 #752 Φεβρουάριος 7, 2008 Αρχική απάντηση από VIL [Σήμερα, στις 22:51] Φίλε perp μήπως κατάλαβες λάθος και αντί για αυτό που νομίζεις το Α320 δέχτηκε καθοδικό ρεύμα?. Μήπως ξέρεις σε τι ύψος έγιναν αυτά που μας περιέγραψες ? :boxed: Οχι ρε μαν.... αλλο αυτο που λες εσυ... μιλάμε για τελειως ελεγχομενες καταστάσεις.... :flower:
VIL Φεβρουάριος 7, 2008 #753 Φεβρουάριος 7, 2008 Μήπως ξέρεις σε τι ύψος έγιναν αυτά που μας περιέγραψες?και κάτι ακόμα (εάν είδες) το όργανο συμπίεσης καμπίνας τι ύψος έδειχνε? το (μιλάμε για τελειως ελεγχομενες καταστάσεις) δέν λέει τίποτα.Εάν ξέρεις πες μου.:magic:Φιλικά πάντα.
hayabusa Φεβρουάριος 7, 2008 #754 Φεβρουάριος 7, 2008 ρε παιδες, εχετε δει το shoot em up? αν και σε γενικες γραμμες μου αρεσε ως ταινια (ελειπε λιγος ρεαλισμος απο ορισμενα σημεια βεβαια) αυτο που μου εμεινε ηταν ο τυπος με τα καροτα που καταντησε πιο γραφικος και απο τον Bugs Bunny... :hehe:
Dr.Paneas Φεβρουάριος 7, 2008 #755 Φεβρουάριος 7, 2008 Αρχική απάντηση από hayabusa ρε παιδες, εχετε δει το shoot em up? αν και σε γενικες γραμμες μου αρεσε ως ταινια (ελειπε λιγος ρεαλισμος απο ορισμενα σημεια) αυτο που μου εμεινε ηταν ο τυπος με τα καροτα που καταντησε πιο γραφικος και απο τον Bugs Bunny... :hehe: Γιατι η σκηνη με το πήδημα τι ήταν ; Ρε τον Μαγκάιβερ! Βγαζει γέλιο η ταινια πάντως. Αξιζει να την δεις με παρέα!
hayabusa Φεβρουάριος 7, 2008 #756 Φεβρουάριος 7, 2008 ή ακομα περισσοτερο η σκηνη μεσα στο εργοστασιο οπλων...Ηθελα να ξερα ποτε προλαβε και εφτιαξε ολο αυτο το συστημα...Σκετος Rambo μιλαμε... Κατα την γνωμη μου παντως η μακραν καλυτερη/πιο αστεια/γελοια σκηνη ηταν στο τελος που εφαγε τους ληστες χρησιμποιωντας το καροτο για να τραβηξει την σκανδαλη...
Dr.Paneas Φεβρουάριος 7, 2008 #757 Φεβρουάριος 7, 2008 Ανγραψωκατιτετοιοστοιστοριαμετρειςλεξειςτοπιανετεγιαμιαλεξηήγιαπερισσοτερες;
astrolabos Φεβρουάριος 7, 2008 #758 Φεβρουάριος 7, 2008 Έχειςσκεφτείναβγειςεξωναπαρειςλιγοκαθαρόαέραναξελαμπικάρεις;
perp Φεβρουάριος 7, 2008 #759 Φεβρουάριος 7, 2008 Αρχική απάντηση από VIL [Χθες, στις 23:10] Μήπως ξέρεις σε τι ύψος έγιναν αυτά που μας περιέγραψες? και κάτι ακόμα (εάν είδες) το όργανο συμπίεσης καμπίνας τι ύψος έδειχνε? το (μιλάμε για τελειως ελεγχομενες καταστάσεις) δέν λέει τίποτα. Εάν ξέρεις πες μου.:magic: Φιλικά πάντα. Μαλλον δεν εχεις καταλαβει τι λεω... Δεν περιγράφω σκηνη απο κανονική πτήση αλλα απο ferry flight, με κωδικο "P" δηλαδη χωρις επιβάτες.... μονο πληρωμα on duty ή/και εργαζομενους που μεταφέρονται υπηρεσιακα και αναγράφονται στο GENDEC... και κακως το αναφέρα και δημοσια... ειπα οτι γυριζαμε στην Λαρνακα απο Βενετια, αν και θες το γερμανικο registration του αεροπλάνου για να πειστεις ή αλλες λεπτομέρειες στειλε μου πμ. Τωρα για το υψος λογικα καπου στα 38-39.000 ποδια ξεκινησε η ιστορια...ακριβως δεν ξέρω γιατι δεν καθομασταν στο πιλοτήριο, αλλα καπνιζαμε στις πρωτες σειρές..... οποτε δεν μπορω να σου απαντήσω ουτε για το υψος σε ποδια της πιεσης της καμπινας.... εξάλλου θα ηταν λιγο δυσκολο να γινει κατι, καθώς οπως ειδες καθώς καφεδάκι και εν γένει ελευθερα υγρα στο πιλοτήριο με 0 G ειναι NO -GO. Ανέφερα για τελειως ελεγχόμενες καταστάσεις γιατι ηταν κατι που το προτεινε ο ιδιος ο κυβερνήτης για να κανουμε πλάκα και γιατι ετσι ηταν..... ξεραμε ποτε θα ξεκινήσει, ποσο θα διαρκέσει και τι να περιμένα να δουμε και να νιώσουμε... δεν υπηρχε κινδυνος ουτε για το αεροσκάφος, ουτε και για μας (οπως ειπα ειμασταν δεμένοι απλα αρκετα loose ωστε να σηκωθουμε απο τα καθισματα)
Dr.Paneas Φεβρουάριος 7, 2008 #760 Φεβρουάριος 7, 2008 Μολις ειδα αυτό και ελιωσα[quote] Thats a sexy board.[/quote]Eww, yeah sure, if you like chicks made out of legos.http://www.techpowerup.com/index.php?51820 link-άκι ;
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.