Jump to content



Πείτε ό,τι θέλετε 2.0


jpavly

Recommended Posts

Στο λεξικό που κοίταξα, ζητάς ατμομηχανή.

Αν θέλεις των σιδηροδρόμων ξέχνα το, είναι συλλεκτικές και κοστίζουν εκατομμύρια

Αν σε ενδιαφέρει ατμοστρόβιλος πρέπει να πας στην παραλία Ασπροπύργου μήπως πετύχεις κάποιον από διαλυμένο σκάφος.

Τhanks

Αν και κατα 99% βρεθηκε ακρη..

Ετσι για την ιστορια εψαχνε το παρακατω

(hint ->κλικαρετε την εικονα)

(υπαρχουν και βιντεακια που εξηγουν πως και τι ..)

και υπαρχει και η d24 σαν πιο μουρικη.

wi-D24-right-950.jpg

  • Replies 35,3k
  • Created
  • Last Reply
ξερει κανεις πως μπορεις να συνδεσεις με το pc το κοντερ?

Υπάρχουν πολλοί τρόποι να το κάνεις, αλλά όλοι όσοι μου έρχονται στο μυαλό θέλουν ένα υπόβαθρο και στα ηλεκτρονικά και στον προγραμματισμό...

Ο πιο νορμάλ είναι να πάρεις τα κοντέρ ενός κανονικού αυτοκινήτου (ταχύμετρο, στροφόμετρο, θερμοκρασία, στάθμη καυσίμου)... το ταχύμετρο και το στροφόμετρο αποτελείται συνήθως από ένα αισθητήριο το οποίο με την σειρά του αποτελείται από ένα ηλετρομαγνήτη, του οποίου το πεδίο μεταβάλλεται από έναν οδοντωτό δίσκο, ο οποίος περιστρέφεται μέσα στο ηλετρομαγνητικό πεδίο του μαγνήτη... αυτό το αισθητήριο στην έξοδο του βγάζει παλμούς... τα ηλεκτρονικά ταχύμετρα/στροφόμετρα μετράνε αυτούς τους παλμούς και υπολογίζουν Km/H και RPM βάση μιας εξίσωσης που έχουν προγραμματισμένη μέσα στον μικροελεγκτή τους... οπότε αν δώσεις τους παλμούς αυτούς στο κοντέρ σου απεικονίζει την αντιστοιχία... επίσης πρέπει να υπολογίσεις την λεγόμενη συνάρτηση μεταφοράς που κάνει την μαθηματική αντιστοιχία...

τώρα τους παλμούς αυτούς μπορείς να τους δώσεις με διάφορους τρόπους... ο ένας είναι πχ από την παράλληλη του pc αλλά αν το κοντέρ θέλει μεγάλο αριθμό παλμός ανά Km/H πχ τότε φορτώνεις πολύ τον επεξεργαστή ο οποίος πρέπει να οδηγεί την παράλληλη και επίσης έχεις και ένα περιορισμό ταχύτητας από το ολοκληρωμένο της παράλληλης... ο άλλος και καλύτερος τρόπος είναι από έναν μικροελεγκτή εξωτερικά πχ pic/avr ο οποίος λαμβάνει δεδομένα από μια σειριακή ή usb θύρα από τον υπολογιστή και στην συνέχεια παράγει παλμούς με τα pwm του σε πολλά κανάλια, όπως και τάσεις (είτε με pwm είτε με κάποιο dac) για να οδηγήσεις τον δείκτη καυσίμου και την θερμοκρασία...

Τέλος τα δεδομένα αυτά θα πρέπει κάπως να τα παίρνεις από το παιχνίδι και με ένα πρόγραμμα να τα δίνεις μέσω μιας usb στον μικροελεγκτή, ο οποίος με την σειρά του οδηγεί τα όργανα... τα δεδομένα αυτά υπάρχουν πάντα σε συγκεκριμένες θέσεις μνήμης του υπολογιστή όταν τρέχει το παιχνίδι και είτε τις βρίσκεις μόνος σου με μια πολύ συγκεκριμένη διαδικασία, είτε παίρνεις έτοιμη την δουλειά από άλλους που την έχουν κάνει... για παράδειγμα τα λεγόμενα trainers πάνε και διαβάζουν/γράφουν σε συγκεκριμένες θέσεις την μνήμης, όπου το παιχνίδι σώζει την ενέργεια, τις σφαίρες κλπ...

για το GTR2 βρήκα ένα OCX το οποίο κάνει για VB/VC και στην ουσία δίνει το API για άμεση πρόσβαση στα δεδομένα αυτά... οπότε άπαξ και έχεις την πληροφορία/δεδομένα τότε την κάνεις ότι θες...

απλά πράγματα σα να λέμε... κι' όμως από την κ@υλα τους οι τύποι αυτοί τα κάνουν... :book:

λολ ρα...

που να δεις τι κάνουν κάτι τύποι με τα flight simulator... απίστευτα πράγματα και κατασκευές όσων αφορά το software και το hardware, που το παραπάνω δεν είναι ούτε μια τρίχα από... ανοίγουν ερευνητικά πεδία λέμε... και είναι απλά κ_μένοι...

Με τις μαυρες τρυπες του CERN τι εγινε ρε σεις , ξεχαστηκε τελειως? :tongue:

Μαυρη τρυπα που σε ρουφαγε ρει :crazy_pilot: :hehe:

Μαυρη Τρυπα ; Last Year.

Ας προσπαθησουν να μετρησουν την ταχυτητα που μεταδίδεται το σκοτάδι :tw:

Μαυρη Τρυπα ; Last Year.

Ας προσπαθησουν να μετρησουν την ταχυτητα που μεταδίδεται το σκοτάδι :tw:

Δεν υπάρχει σκοτάδι, φως δεν υπάρχει. :haha:

Δεν υπάρχει σκοτάδι, φως δεν υπάρχει. :haha:

Πω, τι μου είπες τώρα . . .. Ειλικρινα δεν το ήξερα :hehe::hehe::hehe:

Να σε ρωτήσω μιας και σε βλεπω εισαι μεγάλος επιστήμονας,

οταν εχεις αναμμενα τα φώτο του αυτοκινήτου και τρέχεις με το αυτοκινήτο με περιπου 130km/h,

τότε το φώς με τι ταχύτητα τρέχει ; 400 000 + 130 km/h ; :hehe::hehe::hehe:

ΥΣ: Παω για υπνο. Εχω καψει κυτταρα:crazy_pilot:

Πανέα μαλλον θα σε μπερδέψω αντι να σε ξεμπερδέψω αλλα, τοσο εσύ που θα πηγαίνεις με 130, 200, 800, 5.000 χμ/ω, όσο και ενας ακίνητος παρατηρητής θα μετρήσει την ταχύτητα του φωτός σταθερή στα 300.000 km/sec. Αυτο σημαινει οτι εσυ που κινεισαι, θα την μετρήσεις 300.000km/sec και το ίδιο θα την μετρήσει και ο ακινητος παλήκαρος. Αυτο ειναι και το παράδοξο της, και γυρω απο αυτο περιστρέφονται ολες οι θεωρίες περι χρονομηχανών κλπ.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι να το κάνεις, αλλά όλοι όσοι μου έρχονται στο μυαλό θέλουν ένα υπόβαθρο και στα ηλεκτρονικά και στον προγραμματισμό...

Ο πιο νορμάλ είναι να πάρεις τα κοντέρ ενός κανονικού αυτοκινήτου (ταχύμετρο, στροφόμετρο, θερμοκρασία, στάθμη καυσίμου)... το ταχύμετρο και το στροφόμετρο αποτελείται συνήθως από ένα αισθητήριο το οποίο με την σειρά του αποτελείται από ένα ηλετρομαγνήτη, του οποίου το πεδίο μεταβάλλεται από έναν οδοντωτό δίσκο, ο οποίος περιστρέφεται μέσα στο ηλετρομαγνητικό πεδίο του μαγνήτη... αυτό το αισθητήριο στην έξοδο του βγάζει παλμούς... τα ηλεκτρονικά ταχύμετρα/στροφόμετρα μετράνε αυτούς τους παλμούς και υπολογίζουν Km/H και RPM βάση μιας εξίσωσης που έχουν προγραμματισμένη μέσα στον μικροελεγκτή τους... οπότε αν δώσεις τους παλμούς αυτούς στο κοντέρ σου απεικονίζει την αντιστοιχία... επίσης πρέπει να υπολογίσεις την λεγόμενη συνάρτηση μεταφοράς που κάνει την μαθηματική αντιστοιχία...

τώρα τους παλμούς αυτούς μπορείς να τους δώσεις με διάφορους τρόπους... ο ένας είναι πχ από την παράλληλη του pc αλλά αν το κοντέρ θέλει μεγάλο αριθμό παλμός ανά Km/H πχ τότε φορτώνεις πολύ τον επεξεργαστή ο οποίος πρέπει να οδηγεί την παράλληλη και επίσης έχεις και ένα περιορισμό ταχύτητας από το ολοκληρωμένο της παράλληλης... ο άλλος και καλύτερος τρόπος είναι από έναν μικροελεγκτή εξωτερικά πχ pic/avr ο οποίος λαμβάνει δεδομένα από μια σειριακή ή usb θύρα από τον υπολογιστή και στην συνέχεια παράγει παλμούς με τα pwm του σε πολλά κανάλια, όπως και τάσεις (είτε με pwm είτε με κάποιο dac) για να οδηγήσεις τον δείκτη καυσίμου και την θερμοκρασία...

Τέλος τα δεδομένα αυτά θα πρέπει κάπως να τα παίρνεις από το παιχνίδι και με ένα πρόγραμμα να τα δίνεις μέσω μιας usb στον μικροελεγκτή, ο οποίος με την σειρά του οδηγεί τα όργανα... τα δεδομένα αυτά υπάρχουν πάντα σε συγκεκριμένες θέσεις μνήμης του υπολογιστή όταν τρέχει το παιχνίδι και είτε τις βρίσκεις μόνος σου με μια πολύ συγκεκριμένη διαδικασία, είτε παίρνεις έτοιμη την δουλειά από άλλους που την έχουν κάνει... για παράδειγμα τα λεγόμενα trainers πάνε και διαβάζουν/γράφουν σε συγκεκριμένες θέσεις την μνήμης, όπου το παιχνίδι σώζει την ενέργεια, τις σφαίρες κλπ...

για το GTR2 βρήκα ένα OCX το οποίο κάνει για VB/VC και στην ουσία δίνει το API για άμεση πρόσβαση στα δεδομένα αυτά... οπότε άπαξ και έχεις την πληροφορία/δεδομένα τότε την κάνεις ότι θες...

απλά πράγματα σα να λέμε... κι' όμως από την κ@υλα τους οι τύποι αυτοί τα κάνουν... :book:

Να σου πω... Το παλευουμε? :cool: Τα περισσοτερα υπαρχουν ηδη ετοιμα σε διαφορα φορα...

Εχω ενα κοντέρ απο ITR που γράφει 10αρες, αν το θελησετε σφυρα ;)

Τα ειχα παρει απο ebay για το CRX με το B18C που θα εφτιαχνα παλια στο Τεξας, αλλα ηρθε το Ιαπωνικο που γράφει μεχρι 180χμω :/

DC%20ITR%20Gauge%20Cluster.JPG

Παλια ιστορία.. ειχα ενα CRX στο οποίο τελικά φόρεσα τον B18C και το χάρηκα για 3-4 μηνες... Ωραίο παιχνίδι αλλα επικινδυνο. Μονο για ευθείες ηταν, και σε αυτές ξύριζε. Τελικά το στούκαρα σε μια στροφή, το εφτιαξα και το πουλησα σε εναν Κυπριο...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.