ea6gka Σεπτέμβριος 16, 2008 #10901 Σεπτέμβριος 16, 2008 ερωτηση , η electron visa θεωρειτε visa? θελω να πω , πχ στο πλαισιο λεει τροποι πληρωμης και εχει 3 εκ των οποιων η μια ειναι VISA αλλα εχω electron visa (χρεωστικη). Τη δεχονται σαν visa? ας απαντηση καποιος που ξερει...
Maximus Σεπτέμβριος 16, 2008 #10902 Σεπτέμβριος 16, 2008 Για να ισιώσει η Ολυμπιακή δεν θέλει ιδιωτικοποίηση αυτή, αλλά οι πολιτικοί που την έφεραν σε αυτή τη κατάστασηΜα αυτοί είναι ήδη ιδιωτική εταιρεία...:...:
deninho Σεπτέμβριος 16, 2008 #10903 Σεπτέμβριος 16, 2008 Για να ισιώσει η ΟΑ, και όλες οι κρατικές εταιρίες, δεν χρειάζονται ιδιωτικοποίηση. Χρειάζεται να απολυθούν το 60% των άχρηστων (αμφίσημο: α. ανίκανοι, β. περιττοί καθώς οι θέσεις που καλύπτουν είναι υπερπλήρεις) υπαλλήλων που μπήκαν με ρουσφέτι μέσα. Και, δυστυχώς, οι κρατικές εταιρίες είναι από τις λίγες περιπτώσεις που πρώτα λύνεις το πρόβλημα, και μετά ψάχνεις τα αίτια (που είναι γνωστά, αλλά λέμε τώρα)@εα6γκα: Το καλύτερο θα ήταν να πάρεις ένα τηλέφωνο και να ρωτήσεις. Άλλα καταστήματα τη δέχονται κανονικά ως βίζα, κι άλλα όχι
spresv Σεπτέμβριος 16, 2008 #10904 Σεπτέμβριος 16, 2008 ερωτηση , η electron visa θεωρειτε visa? θελω να πω , πχ στο πλαισιο λεει τροποι πληρωμης και εχει 3 εκ των οποιων η μια ειναι VISA αλλα εχω electron visa (χρεωστικη). Τη δεχονται σαν visa? ας απαντηση καποιος που ξερει...Εαν πληρωνεις ολοκληρο το ποσο, του οποιου υπαρχει αντικρυσμα στο λογαριασμο με τον οποιο ειναι συνδεδεμενη η πιστωτικη, μπορεις να αγορασεις. Εαν θελεις δοσεις, εχασες.
Tsakonas Σεπτέμβριος 16, 2008 #10905 Σεπτέμβριος 16, 2008 για το θεμα του ιδιωτικου χεριου στις κρατικες μπουζινεςς...2 γουορντς ονλι:ΟΤΕ(δημοσιος) πριν 15 χρονια vs ΟΤΕ(με ιδιωτικο χερακι μεσα) σημερα (εχει φαει λαχανο τους ιδιωτες)....δεν φταινε 100% οι πολιτικοι.Οταν ο αλλος εχει την εξασφαλιση της μονιμοτητας 1002 θα κανει και στα αγκιδια του...
perp Σεπτέμβριος 16, 2008 #10906 Σεπτέμβριος 16, 2008 @ea6gkaH VISA Electron θεωρείται VISA και μπορουν να γινουν αγορές με 3 προυποθέσεις.1) Υπάρχει ποσό στον λογαριασμό2) Το κατάστημα έχει το (σύγχρονο) online συστημα για τις πιστωτικές και οχι το παλιό (οπου εβαζαν την καρτα και 2 χαρτια απο πάνω σε ενα μηχανηματάκι ) καθώς τα νουμερα στην Electron ειναι τυπωμένα και οχι αναγλυφα οπως στην VISA. 3) To κατάστημα δέχεται VISA Electron πέρα απο VISAΑναφορικά με την ΟΑ μην το πιάσουμε εδώ... θα ακουστούν ιστορίες απο την κρύπτη, πιο άκυρα και απο ακυρωμένο εισητήριο του ΜΕΤΡΟ... απο την μικρή μου εμπειρία οταν δουλευάμε για την ΟΑ εχω να πω οτι οι εργαζόμενοι την έχουν απαξιώσει προ πολλου φυσικά με την ανοχή των πολιτικών.
ea6gka Σεπτέμβριος 16, 2008 #10907 Σεπτέμβριος 16, 2008 μονο που η ολυμπιακη ανταγωνιζεται με εταιριες κολοσσους , οχι καφενεια. Lufthansa , Air france κλπ. @τσακωνας
perp Σεπτέμβριος 16, 2008 #10908 Σεπτέμβριος 16, 2008 Μακάρι να ανταγωνιζόταν...θεωρώ οτι αυτη η λέξη ουτε καν υπάρχει στο λεξιλόγιο της ΟΑΑπλά συνυπάρχει και συνλειτουργεί με τις άλλες αεροπορικές, απλά καμία σχέση όμως...Να σου δώσω ενα παράδειγμα πρόσφατο?Κάνω αναχώρηση για Μιλάνο τωρα στην Aegean και μαζί με τα δικά μου επιβατόνια εχω και άλλους 100 επιβάτες της ΟΑ για Paris CDG οπου όμως περίμεναν σε λάθος έξοδο... Ενας χριστιανός της ΟΑ δεν ήρθε να τους μαζέψει να τους πει οτι πρέπει να πάνε άλλου... Αναγγελία για την αλλαγή του gate έγινε αλλα όπως συνήθως δεν την ακουει κανένας.... Το αποτέλεσμα?Αφου διώξαμε το δικό μας αεροπλάνο, τότε τους κάναμε εμεις αναγγελία οτι πρέπει να πάνε σε άλλη έξοδο και αυτο όχι απο υποχρέωση αλλα για να μην φάνε και αλλο delay...Το γεγονός πχ οτι 5' πριν την απογειωση τους, τους ελειπαν 50-80 ατομα απο το αεροπλάνο δεν τους ενοιαξε, να τρέξουν... αλλά ουτε αναφορά θα ετρωγαν, ουτε την δουλειά τους θα έχαναν, ουτε τα extra καυσιμα θα πληρωναν απο την τσέπη τους, ουτε που θα ταλαιπωρούσαν τον κόσμο, ουτε τα extra εξοδα για την 1ωρα τελικά καθυστέρησης που αγγίζει 4ψήφιο ποσο σε ευρώ.Πληρώνουν οι Ελληνες...
bezdim Σεπτέμβριος 16, 2008 #10909 Σεπτέμβριος 16, 2008 +1 @ perp Επίσης είναι τυχαίο που ΚΑΘΕ φορά που πάω Μάντσεστερ-Αθήνα η πτήση της Ολυμπιακάρας (εκ του ελληνάρας), να έχει καθυστέρηση 1 ώρα με αποτέλεσμα να χάνω και την πρώτη πρωινή για Ηράκλειο?? Είμαι επίσης ο μόνος που πιστεύει ότι ο πιλοτάρας (άλλος Ελληνάρας από 'κει....), κάνει στάση για να απολαύσει τη φραπεδιά του? Είναι επίσης τυχαίο (πήρα φόρα τώρα), που γνωρίζω προσωπικά άτομο ΠΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΒΑΛΙΤΣΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΜΑΝΤΑ ΣΤΟ ΤΡΕΙΛΕΡ, να οδηγάει E-Class?
perp Σεπτέμβριος 16, 2008 #10910 Σεπτέμβριος 16, 2008 Αν δεν μιλάς για ατομο που δουλευει στον διαχωρισμο αποσκευών αλλα ειναι χειριστής (που οδηγάει τα αυτοκινητάκια που πάνε τις αποσκευες στα αεροπλάνα)...αυτοι παιρνουν καλα λεφτά in any case... Τωρα για την φραπεδιά αν μιλάς για μια στάση πριν πάει στο αεροπλανο...ε προβλέπεται... άκαφος (κατα το ακαπνος ) δεν πάει κανεις στην δουλειά... Οι ανταποκρίσεις της ΟΑ λόγω καθυστερήσεων ειναι μια αλλη πονεμένη ιστορία... Αυτο πάντως που ξέρω και έχει πλάκα ειναι οτι η Aegean εδω και καιρό δεν δεχεται εισητηρια που εκδόθηκαν απο την ΟΑ (επειδη καθυστερουσαν τις πληρωμες ή/και δεν πληρωναν) (σταματάω το spamming στο ΠΟΘ...δεν μπορω και να μου ριξω κόκκινη )
deninho Σεπτέμβριος 16, 2008 #10911 Σεπτέμβριος 16, 2008 Τώρα που πιάσαμε και την Aegean, τι αεροσκάφος είναι αυτό που έχει στη γραμμή Ελ. (Σιντ) Βενιζέλος - Κεφαλονιά; (απάντηση ένα AVRO RJ100) κλειστοφοβία με έπιασε όταν ήρτα από την πατρίδα - και δεν έχω πρόβλημα με τα αεροπλάνα. + ότι δε λειτουργούσαν τα αρκουδίσια μέχρι που ξεκίνησε την απογείωση :/
perp Σεπτέμβριος 16, 2008 #10912 Σεπτέμβριος 16, 2008 Nαι με RJ γινoνται οι πτησεις της Κεφαλλονιάς (444-445)... θέλατε και Α321? Το RJ στο εδαφος παιρνει εξωτερικό aircondition και προφανώς δεν υπάρχει στο σταθμό της Κεφαλλονιάς (ειναι νέος προορισμός)
deninho Σεπτέμβριος 16, 2008 #10913 Σεπτέμβριος 16, 2008 η αλήθεια είναι πως θα προτιμούσα ένα A321, αλλά δεν ξέρω αν προσγειώνεται τέτοιο στις Μηνιές Αλλά αυτό που θα ήθελα περισσότερο θα ήταν αρκουδίσιο. Ελπίζω μέχρι την επόμενη πτήση που θα κάνω, να έχει PS ή Κεφαλονιά ή Κεφαλληνία. Ήθελα να το πω και στο αεροδρόμιο, αλλά το ξέχασα ΥΓ. Ώρες ώρες, με την τόση νομολαγνεία που επικρατεί σε διάφορα θρεντ, αναρωτιέμαι μήπως αντί για thelab.gr έγραψα thelaw.gr
ea6gka Σεπτέμβριος 16, 2008 #10914 Σεπτέμβριος 16, 2008 αυτες οι γουρουνες ειναι απο τα ασφαλεστερα αεροπλανα , 4 μηναχες εχει . πρεπει να γινει κατι πολυ απιθανο για να πεσει
cptkoulis Σεπτέμβριος 16, 2008 #10916 Σεπτέμβριος 16, 2008 Η εθελουσια εξοδος 2500 εργαζομενων της ΟΑ θα στοιχισει 1,2δις Ε (ειδησεις MEGA)
ea6gka Σεπτέμβριος 16, 2008 #10917 Σεπτέμβριος 16, 2008 lol και μετα μας φανηκαν πολλα τα λεφτα των FTTH , που ειναι αυτοι που λεγανε οτι ειναι πολλα τα λεφτα για τις οπτικες? πως τους φαινονται που 1,2 δις θα πανε σε κωπρολακες που τα ξυνανε ασυστολος χρονια τωρα , βυσματιες μαυρες τρυπες της οικονιμιας
gbak Σεπτέμβριος 16, 2008 #10918 Σεπτέμβριος 16, 2008 αυτες οι γουρουνες ειναι απο τα ασφαλεστερα αεροπλανα , 4 μηναχες εχει . πρεπει να γινει κατι πολυ απιθανο για να πεσει αχ και να ξερες...φαντασου ειναι κατι αντιστοιχο με αυτους που κρινουν την ψηφιακη μηχανη απο τα MP..
gbak Σεπτέμβριος 16, 2008 #10920 Σεπτέμβριος 16, 2008 ζορζ επιεικώς απαραδεκτο αφος..ειναι αυτο που λεμε Kάλλιο δυο και στο χέρι παρα τεσσερις και καρτερι..σκεψου μονο απο thrust και τα 4 κινητηρακια ειναι συνολο οσο ενας V2500 απο α320.. προσφορα τα δινανε ενα φεγγαρι σαν τις πιτσες στις 2 η μια δωρο.. αστα δεν το συνεχιζω..
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.