Jump to content



Πείτε ό,τι θέλετε 2.0


jpavly

Recommended Posts

παρατηρείτε κάτι περιέργο σε αυτή τη φρωτογραφία ή είναι ιδέα μου ότι οι άνθρωποι, το καράβι και η θάλασσα βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο; Σαν να έχει βγει το πλοίο στη στεριά ένα πράγμα...

showphoto.aspx?photoid=2962

  • Replies 35,3k
  • Created
  • Last Reply

Αυτο που λεει ο nick ειναι, εδω τουλαχιστον στο Ηρακλειο το λιμανι απο το νερο εχει διαφορα καποθ στο ~1 μετρο.

αν ειναι αληθινο τοτε οταν εχει φουρτουνα με τη περιμενει ο κοσμος απ εξω?με μπρατσακια?:p

καλιμπραρισμα λεμε απο καιρο σε καιρο(βασει οδηγιας ευρωπαικης ενωσης το κοντερ πρεπει να αντεξει καμποσα χρονια).Οχι μονο σε ζαντοαλλαγη.Θυμασαι εκεινο το βιντεο του παουερ(getaway in athens τρομαρα του) με τον τυπο με το Μ3 Ε46?Εδειχνε κοντερ με 280 και η Μ3 εχει κοφτη τελικης στα 250...Ε τωρα μην μου πεις οτι σε αυτοκινητο "πρωτα τα αλογα,μετα τα ευρα" παιζει τετοιο χοντρο σφαλμα ταχογραφου και δεν παιζει στα πιο "πραγματικα " αυτοκινητα...Ειναι αδυνατον αυτοκινητο μαζικης παραγωγης να εχει την ακριβεια που λες στις ταχυτητες που λες. (198/200)..Γιαυτο εξαλλου μετρανε την ακριβεια σε διαφορετικες ταχυτητες..

Να σου πώ ότι η καινούργια Μ5 και τα ρέστα(λογικά και η Μ3 Ε46 λογικα) έχουν τον κόφτη στα 250 +10% όπως ορίζει η Ευρωπαϊκή ένωση.

Μετρημένο με V-box.275 έλεγε αν δεν κάνω λάθος,274.χχ έλεγε το Vbox.

Πώς στο διάτανο να χάσει ακρίβεια το ηλεκτρονικό κοντέρ αφού μετράει απ το σασμαν μέσα?άρα και το στροφόμετρο καλυμπράρισμα?

Δειξε μου εναν κατασκευαστη που δεν παει να πλασαρει τα ιδιωτικα του αυτοκινητα για γρηγορα γκαζιαρικα κλπ ..Και την στιγμη που μπορει να το κανει νομιμοτατα και "δωρεαν" δεν βρισκω τον λογο να μην το κανει.

Να σου απαντήσω ανάλογα.

Και ΓΙΑΤΙ να το κάνει?

Και επειδη εδω στο λαμπ φανταζομαι ολοι εχουμε καποια επαφη με ηλεκτρονικες συσκευες,δειξε μου ποσοι σκληροι σατα 1 χτυπανε 150mb/s ,ποσοι σατα 2 300mb.../s ,ποσες usb συσκευες 480mbps,ποσες γκιγκαμπιτ συνδεσεις 1000mbps...πολυ απλα μαι ποιντ ιζ δεν γινεται μια ηλεκτρονικη συσκευη να εχει απολυτη ακριβεια..ουτε η νομοθεσια για ανοχη 10% ειναι τυχαια....

no offense αλλά

Άκυρο τελείως.Εντελώς λάθος παράδειγμα

τσεκαρε κι εδω τι παιζει...

http://www.acuraworld.com/tsb/1996/B96-017.pdf

τσεκαρε απο εδω την 1η παραγραφο :

http://www.speed-trap.co.uk/Accused_Home/Rules_useage/The_Law.htm

(λεει οτι η κατασκευη του αλανθαστου κοντερ θα ανεβαζε παραλογα το κοστος κατασκευης)

http://knowledge.fhwa.dot.gov/cops/hcx.nsf/discussionDisplay?Open&id=E8D85736EA691E0C8525714900552797&Group=Travel%20Monitoring&tab=DISCUSSION

εδω

.....το οτι τα κοντερ εχουν σφαλμα ειναι γνωστο εδω και δεκαετιες...ηδη οι ενδειξεις του κοντερ μπορουν να επηρεαστουν απο 1002 παραγοντες (φθορα ελαστικων-πιεση ελαστικων-φορτιο αυτοκινητου-μοναδες μετρησης ταχογραφου /αν παει δηλαδη ανα 5αδες η 1αδες)-

στην αυστραλια(ADR) επιβεβαιωσα οτι ισχυει ο κανονας του 10% (με μικρη διορθωση)...

http://en.allexperts.com/q/Honda-Repair-814/98-Civic-EX-speedometer.htm ...

http://www.digitalspy.co.uk/forums/showthread.php?referrerid=&t=560164

(και θυμισου,οσο ανεβαινουν οι ταχυτητες,ανεβαινει και το σφαλμα)

Δεν είπα ότι δεν έχουν σφάλμα.

τα λινκς δεν μου λένε απολύτως τίποτα/

Μετρημένο με V-box.275 έλεγε αν δεν κάνω λάθος,274.χχ έλεγε το Vbox.

μπας κι εχε h m5ι ελεγχο ταχυτητας απτο gps του nav(trip control κλπ)....(οπου παιζει δορυφορος)...και σε αυτοκινητο των 160Κ(οπου το κοστος ερχεται σε δευτερη μοιρα) δεν βρισκω τον λογο να μην μπει και ενα χαι τεκ dead accurate κοντερ

Και ΓΙΑΤΙ να το κάνει?

marketing.promotion.sales.dolars.euroz.

Άκυρο τελείως.Εντελώς λάθος παράδειγμα

Δυστυχως τα ηλεκτρονικα ετσι ειναι.Αλλο "ονομαστικες προδιαγραφες" αλλο πραγματικοτητα.

τα λινκς δεν μου λένε απολύτως τίποτα/

skillz:reading.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.