Jump to content



Πείτε ό,τι θέλετε 2.0


jpavly

Recommended Posts

  • Replies 35,3k
  • Created
  • Last Reply

Ωραια να το βλέπεις, φαίνεται πολύ εύκολο...

Αλλα μολις λάβεις υπ'οψην την ταχύτητα (27.000 κμ) και την επιτάχυνση αξίζει να σκεφτείς τι μελέτη έχει πέσει σε αυτο το πράγμα ωστε η κάθε βιδα, το καθε καλώδιο να αντέχει σε αυτες τις συνθήκες... Απιστευτο λεμε, τοταλ ρεσπεκτ.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από LevelOne

Ωραια να το βλέπεις, φαίνεται πολύ εύκολο...

Αλλα μολις λάβεις υπ'οψην την ταχύτητα (27.000 κμ) και την επιτάχυνση αξίζει να σκεφτείς τι μελέτη έχει πέσει σε αυτο το πράγμα ωστε η κάθε βιδα, το καθε καλώδιο να αντέχει σε αυτες τις συνθήκες... Απιστευτο λεμε, τοταλ ρεσπεκτ.

Και ώστε εκείνες οι γκουμουτσες να μην καταλήξουν στον κήπο σου :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Επιταχυνομενη κινηση ειναι σε ευθεια

Τα πολλα G ειναι σε πλευρικες επιταχυνσεις(aka F1,μπορει να "φας" και πανω απο 10)

Τεσπα,δεν επιμενω γιατι πανε και χρονια απο τοτε που τα εμαθα.Σιγουρα ομως μερικα G για τοση ωρα δεν μπορει παρα να ειναι δυσαρεστη αισθηση

Link to comment
Share on other sites

αυτο που εχει πολυ πλάκα πάντως ειναι οι συνθήκες ελλειψης βαρύτητας και ευτυχως εχω και αυτην την εμπειρία... 3φορες απο 10-15'' την φορα σε Α320 καλοκαίρι του 2006 εν πτήση απο Βενετία για Λάρνακα, με πιλοτο ενα φιλο Γερμανο τον Claus... να ναι καλα....

Χερια και ποδια χωρις ελεγχο, φωνη απελπιστικα αργή, ο καφες φραπε να βγαινει σιγα σιγα απο το ποτήρι και να ιπταται, εφημερίδες να κυκλοφορουν στον αέρα....

Φυσικα με ζώνες ασφαλειας αλλα αρκετά loose ωστε να νιωσουμε και λιγο....:D

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από perp

αυτο που εχει πολυ πλάκα πάντως ειναι οι συνθήκες ελλειψης βαρύτητας και ευτυχως εχω και αυτην την εμπειρία... 3φορες απο 10-15'' την φορα σε Α320 καλοκαίρι του 2006 εν πτήση απο Βενετία για Λάρνακα, με πιλοτο ενα φιλο Γερμανο τον Claus... να ναι καλα....

Χερια και ποδια χωρις ελεγχο, φωνη απελπιστικα αργή, ο καφες φραπε να βγαινει σιγα σιγα απο το ποτήρι και να ιπταται, εφημερίδες να κυκλοφορουν στον αέρα....

Φυσικα με ζώνες ασφαλειας αλλα αρκετά loose ωστε να νιωσουμε και λιγο....:D

πω πωωωω....καλα, πρεπει να ηταν ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ εμπειρια... :-O

PS: Το ψηλα πετάγατε; :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ναι θεωρω οτι ειναι εμπειρία ζωής...

η μαμακία ηταν οτι κανεις μας δεν τράβηξε videaki και ας ειχαμε κινητα... :wall:

7 ή 8 ατομα ολα και ολα onboard ομως... χωρις επιβάτες, ολοι εργαζομενοι ;)

@hayabusa

Κοιτα πιστεψε με δεν θέλεις να λυθεις... πέρα απο την πλάκα ειναι επικίνδυνο καθώς μιλάμε για αεροπλάνο και οχι διαστημόπλοιο και μπορεις να σκάσεις παντου οταν επανέλθει η βαρύτητα ;)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από perp

αυτο που εχει πολυ πλάκα πάντως ειναι οι συνθήκες ελλειψης βαρύτητας και ευτυχως εχω και αυτην την εμπειρία... 3φορες απο 10-15'' την φορα σε Α320 καλοκαίρι του 2006 εν πτήση απο Βενετία για Λάρνακα, με πιλοτο ενα φιλο Γερμανο τον Claus... να ναι καλα....

Χερια και ποδια χωρις ελεγχο, φωνη απελπιστικα αργή, ο καφες φραπε να βγαινει σιγα σιγα απο το ποτήρι και να ιπταται, εφημερίδες να κυκλοφορουν στον αέρα....

Φυσικα με ζώνες ασφαλειας αλλα αρκετά loose ωστε να νιωσουμε και λιγο....:D

Φίλε perp μήπως κατάλαβες λάθος και αντί για αυτό που νομίζεις το Α320 δέχτηκε

καθοδικό ρεύμα?. Μήπως ξέρεις σε τι ύψος έγιναν αυτά που μας περιέγραψες ?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από VIL [Σήμερα, στις 22:51]

Φίλε perp μήπως κατάλαβες λάθος και αντί για αυτό που νομίζεις το Α320 δέχτηκε

καθοδικό ρεύμα?. Μήπως ξέρεις σε τι ύψος έγιναν αυτά που μας περιέγραψες ?

:boxed: :boxed:

Οχι ρε μαν.... αλλο αυτο που λες εσυ... μιλάμε για τελειως ελεγχομενες καταστάσεις.... :flower:

Link to comment
Share on other sites

Μήπως ξέρεις σε τι ύψος έγιναν αυτά που μας περιέγραψες?

και κάτι ακόμα (εάν είδες) το όργανο συμπίεσης καμπίνας τι ύψος έδειχνε?

το (μιλάμε για τελειως ελεγχομενες καταστάσεις) δέν λέει τίποτα.

Εάν ξέρεις πες μου.:magic:

Φιλικά πάντα.

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδες, εχετε δει το shoot em up? αν και σε γενικες γραμμες μου αρεσε ως ταινια (ελειπε λιγος ρεαλισμος απο ορισμενα σημεια βεβαια) αυτο που μου εμεινε ηταν ο τυπος με τα καροτα που καταντησε πιο γραφικος και απο τον Bugs Bunny...:hehe: :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από hayabusa

ρε παιδες, εχετε δει το shoot em up? αν και σε γενικες γραμμες μου αρεσε ως ταινια (ελειπε λιγος ρεαλισμος απο ορισμενα σημεια) αυτο που μου εμεινε ηταν ο τυπος με τα καροτα που καταντησε πιο γραφικος και απο τον Bugs Bunny...:hehe: :hehe:

Γιατι η σκηνη με το πήδημα τι ήταν ; Ρε τον Μαγκάιβερ!

Βγαζει γέλιο η ταινια πάντως. Αξιζει να την δεις με παρέα!

Link to comment
Share on other sites

ή ακομα περισσοτερο η σκηνη μεσα στο εργοστασιο οπλων...Ηθελα να ξερα ποτε προλαβε και εφτιαξε ολο αυτο το συστημα...Σκετος Rambo μιλαμε...

Κατα την γνωμη μου παντως η μακραν καλυτερη/πιο αστεια/γελοια σκηνη ηταν στο τελος που εφαγε τους ληστες χρησιμποιωντας το καροτο για να τραβηξει την σκανδαλη...:rofl:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από VIL [Χθες, στις 23:10]

Μήπως ξέρεις σε τι ύψος έγιναν αυτά που μας περιέγραψες?

και κάτι ακόμα (εάν είδες) το όργανο συμπίεσης καμπίνας τι ύψος έδειχνε?

το (μιλάμε για τελειως ελεγχομενες καταστάσεις) δέν λέει τίποτα.

Εάν ξέρεις πες μου.:magic:

Φιλικά πάντα.

Μαλλον δεν εχεις καταλαβει τι λεω... Δεν περιγράφω σκηνη απο κανονική πτήση αλλα απο ferry flight, με κωδικο "P" δηλαδη χωρις επιβάτες.... μονο πληρωμα on duty ή/και εργαζομενους που μεταφέρονται υπηρεσιακα και αναγράφονται στο GENDEC... και κακως το αναφέρα και δημοσια... ειπα οτι γυριζαμε στην Λαρνακα απο Βενετια, αν και θες το γερμανικο registration του αεροπλάνου για να πειστεις ή αλλες λεπτομέρειες στειλε μου πμ.

Τωρα για το υψος λογικα καπου στα 38-39.000 ποδια ξεκινησε η ιστορια...ακριβως δεν ξέρω γιατι δεν καθομασταν στο πιλοτήριο, αλλα καπνιζαμε στις πρωτες σειρές..... :cool: οποτε δεν μπορω να σου απαντήσω ουτε για το υψος σε ποδια της πιεσης της καμπινας....

εξάλλου θα ηταν λιγο δυσκολο να γινει κατι, καθώς οπως ειδες καθώς καφεδάκι και εν γένει ελευθερα υγρα στο πιλοτήριο με 0 G ειναι NO -GO.;)

Ανέφερα για τελειως ελεγχόμενες καταστάσεις γιατι ηταν κατι που το προτεινε ο ιδιος ο κυβερνήτης για να κανουμε πλάκα και γιατι ετσι ηταν..... ξεραμε ποτε θα ξεκινήσει, ποσο θα διαρκέσει και τι να περιμένα να δουμε και να νιώσουμε... δεν υπηρχε κινδυνος ουτε για το αεροσκάφος, ουτε και για μας (οπως ειπα ειμασταν δεμένοι απλα αρκετα loose ωστε να σηκωθουμε απο τα καθισματα)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.