Jump to content



Πείτε ό,τι θέλετε 2.0


jpavly

Recommended Posts

whats the big deal?

χαλαζι ειναι οχι το τελος του κοσμου.

Έριξε και κάτι καντάρια βροχή στην Αττική Οδό στην είσοδο από Κατεχάκη, κατά τις 13.30.

(έτσι για σπάσιμο :p )

  • Replies 35,3k
  • Created
  • Last Reply

Τελικά κάποια ψυχή είχε πολύ δίκιο χτες που μιλάγαμε. H Logitech έχει απίστευτο support και ακόμη πιο απίστευτο και γρήγορο RMA. Χτες τους έστειλα mail πρώτη φορά, σήμερα με τη μεσολάβηση μιας ακόμη απάντησης με ενημέρωσαν πως ήδη έστειλαν replacement.

Rulez. TeloC.- :man_in_love:

Ναι φοβεροί είναι.. Σε εμένα βέβαια δεν ήταν τόσο γρήγοροι, αλλά μου 'στειλαν ένα G15v2 και ένα G9x χωρίς πολλά πολλά.. :D

EDIT: Και κράτησα και το παλιό G15 και το G9, αλλά το δεύτερο τα κακάρωσε.. :hehe::hehe:

Ξέρω ότι κάνεις πλάκα, αλλά με κάτι τέτοια σκεπτικά ξεφτυλιστήκαμε σαν έθνος και ορισμένοι δε μας στέλνουν hardware...

ΕDIT: θα ορκιζόμουν ότι υπήρχε κάποιο post που να δικαιολογεί το δικό μου, ακριβώς από πάνω....

μα τις χίλιες μπουκαπόρτες! :hehe:

Το G9 μου είχε ξεφτίσει ΟΛΟ. Το G15 έπιανε μια μπίχλα που άλλα πληκτρολόγια που είχα δοκιμάσει δεν έπιαναν. Κάπως απαράδεκτο για προϊόντα που είχα πληρώσει ~200€, δε νομίζεις; Πιστεύεις ότι δεν έπρεπε να ζητήσω RMA;

captain-haddock-36895.jpg?1173354814

Κεραυνοί! Βασιβουζούκοι!

@racer

Μην ανησυχείς πλακίτσα έκανα προς τον Hydra:P.

Από τα 100 κιλά μου, τα 99 είναι καλαμπούρι και τα υπόλοιπα milko

Paraphrased from a Jaco's saying

Η αλήθεια είναι ότι δε μου κόλλαγε πολύ το post σου, αλλά αφού δεν υπήρχε άλλο παραπάνω, θεώρησα ότι αναφέρεται σε 'μένα.

hydra die :rolleyes:

Τελικά κάποια ψυχή είχε πολύ δίκιο χτες που μιλάγαμε. H Logitech έχει απίστευτο support και ακόμη πιο απίστευτο και γρήγορο RMA. Χτες τους έστειλα mail πρώτη φορά, σήμερα με τη μεσολάβηση μιας ακόμη απάντησης με ενημέρωσαν πως ήδη έστειλαν replacement.

Σου ζητήσανε να στείλεις φωτό με σπασμένο το προϊόν ή κάτι άλλο ή αρκούσαν τα PID, M/N, P/N; Τί έκανες replacement αν επιτρέπεται; Thanks :)

lol, πάνω που σου έγραφα απάντηση στο πμ. αφού τους εξήγησα το πρόβλημα μου ζήτησαν απλά μια φωτογραφία, ούτε σπασίματα ούτε τίποτα. ένα ποντίκι που σταμάτησε να λειτουργεί ήταν . :)

Ευχαριστώ. :)

Έγώ έστειλα αίτηση για support για μια G25 ενός φίλου και μου είπαν ότι είναι mechanical failure και να επικοινωνήσω με το point of purchase. Εφόσον είναι δώρο, δεν έχω ούτε αποδείξεις ούτε γνωρίζουμε και το point of purchase. Τους έστειλα απάντηση να μου δώσουν εναλλακτικές και πέρασε μια μέρα και δεν έχουν απαντήσει ακόμη. Άντε να δούμε τι θα δούμε. :hehe:

αχεμ

Ξαναγράφω πιο αναλυτικά, αυτό που έγραψα παραπάνω, προς αποφυγή παρεξηγήσεων:

Έγώ έστειλα αίτηση για support για μια G25 ενός φίλου ντιπ άσχετου με την Αγγλική και μου είπαν ότι το πρόβλημα που τους εξήγησα είναι mechanical failure και ότι πρέπει να επικοινωνήσω με το point of purchase to avail the warranty. Την τιμονιέρα του την έφερε θειός του απο Καναδά πριν χρόνια όταν πρωτοβγήκε η G25. Αποδείξεις, point of purchase και λοιπές καλαμίες δεν υπάρχουν, γιατί δεν υπήρχαν εξαρχής. Τους έστειλα απάντηση με παράκληση να μου δώσουν εναλλακτικές επιλογές και πέρασε μια μέρα και δεν έχουν απαντήσει ακόμη. Άντε να δούμε τι θα δούμε.

:)

1 προς 10, ότι "αχεμ" = "νέο θέμα" (σε κάποια γατίσια διάλεκτο μάλλον)... αλλά το καταλαβαίνω από την προφορά πια... :p

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.