nickstamat Δεκέμβριος 16, 2009 #25661 Δεκέμβριος 16, 2009 whats the big deal?χαλαζι ειναι οχι το τελος του κοσμου. Έριξε και κάτι καντάρια βροχή στην Αττική Οδό στην είσοδο από Κατεχάκη, κατά τις 13.30. (έτσι για σπάσιμο )
hayabusa Δεκέμβριος 16, 2009 #25662 Δεκέμβριος 16, 2009 Τελικά κάποια ψυχή είχε πολύ δίκιο χτες που μιλάγαμε. H Logitech έχει απίστευτο support και ακόμη πιο απίστευτο και γρήγορο RMA. Χτες τους έστειλα mail πρώτη φορά, σήμερα με τη μεσολάβηση μιας ακόμη απάντησης με ενημέρωσαν πως ήδη έστειλαν replacement. Rulez. TeloC.- :man_in_love:
racer Δεκέμβριος 16, 2009 #25663 Δεκέμβριος 16, 2009 Ναι φοβεροί είναι.. Σε εμένα βέβαια δεν ήταν τόσο γρήγοροι, αλλά μου 'στειλαν ένα G15v2 και ένα G9x χωρίς πολλά πολλά.. EDIT: Και κράτησα και το παλιό G15 και το G9, αλλά το δεύτερο τα κακάρωσε.. :hehe:
bezdim Δεκέμβριος 16, 2009 #25664 Δεκέμβριος 16, 2009 Ξέρω ότι κάνεις πλάκα, αλλά με κάτι τέτοια σκεπτικά ξεφτυλιστήκαμε σαν έθνος και ορισμένοι δε μας στέλνουν hardware... ΕDIT: θα ορκιζόμουν ότι υπήρχε κάποιο post που να δικαιολογεί το δικό μου, ακριβώς από πάνω.... μα τις χίλιες μπουκαπόρτες!
racer Δεκέμβριος 16, 2009 #25665 Δεκέμβριος 16, 2009 Το G9 μου είχε ξεφτίσει ΟΛΟ. Το G15 έπιανε μια μπίχλα που άλλα πληκτρολόγια που είχα δοκιμάσει δεν έπιαναν. Κάπως απαράδεκτο για προϊόντα που είχα πληρώσει ~200€, δε νομίζεις; Πιστεύεις ότι δεν έπρεπε να ζητήσω RMA;
Hydra Δεκέμβριος 16, 2009 #25666 Δεκέμβριος 16, 2009 @bezdim πλακα εκανα ρε :daisy: χεχε http://www.guestlist.gr/portal/main.php
bezdim Δεκέμβριος 16, 2009 #25667 Δεκέμβριος 16, 2009 Κεραυνοί! Βασιβουζούκοι! @racer Μην ανησυχείς πλακίτσα έκανα προς τον Hydra:P. Από τα 100 κιλά μου, τα 99 είναι καλαμπούρι και τα υπόλοιπα milko Paraphrased from a Jaco's saying
racer Δεκέμβριος 16, 2009 #25668 Δεκέμβριος 16, 2009 Η αλήθεια είναι ότι δε μου κόλλαγε πολύ το post σου, αλλά αφού δεν υπήρχε άλλο παραπάνω, θεώρησα ότι αναφέρεται σε 'μένα. hydra die
dimitris_s Δεκέμβριος 16, 2009 #25670 Δεκέμβριος 16, 2009 Τελικά κάποια ψυχή είχε πολύ δίκιο χτες που μιλάγαμε. H Logitech έχει απίστευτο support και ακόμη πιο απίστευτο και γρήγορο RMA. Χτες τους έστειλα mail πρώτη φορά, σήμερα με τη μεσολάβηση μιας ακόμη απάντησης με ενημέρωσαν πως ήδη έστειλαν replacement. Σου ζητήσανε να στείλεις φωτό με σπασμένο το προϊόν ή κάτι άλλο ή αρκούσαν τα PID, M/N, P/N; Τί έκανες replacement αν επιτρέπεται; Thanks
hayabusa Δεκέμβριος 16, 2009 #25671 Δεκέμβριος 16, 2009 lol, πάνω που σου έγραφα απάντηση στο πμ. αφού τους εξήγησα το πρόβλημα μου ζήτησαν απλά μια φωτογραφία, ούτε σπασίματα ούτε τίποτα. ένα ποντίκι που σταμάτησε να λειτουργεί ήταν .
dimitris_s Δεκέμβριος 16, 2009 #25672 Δεκέμβριος 16, 2009 Ευχαριστώ. Έγώ έστειλα αίτηση για support για μια G25 ενός φίλου και μου είπαν ότι είναι mechanical failure και να επικοινωνήσω με το point of purchase. Εφόσον είναι δώρο, δεν έχω ούτε αποδείξεις ούτε γνωρίζουμε και το point of purchase. Τους έστειλα απάντηση να μου δώσουν εναλλακτικές και πέρασε μια μέρα και δεν έχουν απαντήσει ακόμη. Άντε να δούμε τι θα δούμε.
dimitris_s Δεκέμβριος 17, 2009 #25679 Δεκέμβριος 17, 2009 αχεμ Ξαναγράφω πιο αναλυτικά, αυτό που έγραψα παραπάνω, προς αποφυγή παρεξηγήσεων: Έγώ έστειλα αίτηση για support για μια G25 ενός φίλου ντιπ άσχετου με την Αγγλική και μου είπαν ότι το πρόβλημα που τους εξήγησα είναι mechanical failure και ότι πρέπει να επικοινωνήσω με το point of purchase to avail the warranty. Την τιμονιέρα του την έφερε θειός του απο Καναδά πριν χρόνια όταν πρωτοβγήκε η G25. Αποδείξεις, point of purchase και λοιπές καλαμίες δεν υπάρχουν, γιατί δεν υπήρχαν εξαρχής. Τους έστειλα απάντηση με παράκληση να μου δώσουν εναλλακτικές επιλογές και πέρασε μια μέρα και δεν έχουν απαντήσει ακόμη. Άντε να δούμε τι θα δούμε.
Jaco Δεκέμβριος 17, 2009 #25680 Δεκέμβριος 17, 2009 1 προς 10, ότι "αχεμ" = "νέο θέμα" (σε κάποια γατίσια διάλεκτο μάλλον)... αλλά το καταλαβαίνω από την προφορά πια...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.