Tsakonas Νοέμβριος 4, 2009 #24861 Νοέμβριος 4, 2009 για να λεμε και του στραβου το δικιο,η αποσυρση ηταν μεγαλο ριποφφ για το κρατος...αυτοκινητο αξιας 300-400 ευρω θα κοστιζε στο κρατος 2500+ ευρω....αλλο βεβαια το θεμα οτι το να το διακοψεις σε μια μερα,ετσι ξαφνικα και απροειδοποιητα,χωρις καν μεταβατικες διαταξεις αγγιζει τα ορια της παραβιασης της αρχης της δικαιολογημενης εμπιστοσυνης.
Kostas007 Νοέμβριος 4, 2009 #24862 Νοέμβριος 4, 2009 για να λεμε και του στραβου το δικιο,η αποσυρση ηταν μεγαλο ριποφφ για το κρατος...αυτοκινητο αξιας 300-400 ευρω θα κοστιζε στο κρατος 2500+ ευρω....αλλο βεβαια το θεμα οτι το να το διακοψεις σε μια μερα,ετσι ξαφνικα και απροειδοποιητα,χωρις καν μεταβατικες διαταξεις αγγιζει τα ορια της παραβιασης της αρχης της δικαιολογημενης εμπιστοσυνης.ναι αλλα σκεψου οτι το κοστος της αποσυρσης θα πηγαινε πισω στο κρατος απο το φπα.
Hydra Νοέμβριος 4, 2009 #24863 Νοέμβριος 4, 2009 http://www.metropolis.gr/gr/Document.aspx?ElementId=262259
nickstamat Νοέμβριος 4, 2009 #24864 Νοέμβριος 4, 2009 ναι αλλα σκεψου οτι το κοστος της αποσυρσης θα πηγαινε πισω στο κρατος απο το φπα.Ακριβώς. ΦΠΑ από δώ, τέλη από κει, νομίζω θα έβγαζε θετικό balance.
Narzul Νοέμβριος 4, 2009 #24865 Νοέμβριος 4, 2009 Το θεμα ειναι οτι με την αποσυρση αυτοκινητων ενδυναμωνοταν κυριως η παγκοσμια αυτοκινητοβιομηχανια και οχι η Ελλαδα.Γι αυτο και την εκοψε.Τα υψηλα τελη ομως τα κρατησε...
RootX Νοέμβριος 4, 2009 #24866 Νοέμβριος 4, 2009 Στατιστικά στοιχεία που θα πρέπει να προβληματίσουν τους άμεσα ενδιαφερόμενους:• 66% of customer’s defect due to poor customer care (Yankee Group)• It is 5-10 times more costly to acquire a new customer than to retain a current customer (PriceWaterhouseCoopers)• Completely satisfied buyers are more likely to become repeat buyers than satisfied customers (Harvard Business Review)• Current customers generate more than twice the revenue growth of new customers (Alexander Group)• A 5% increase in customer retention can increase profits by nearly 100% (Harvard Business Review)
johnysb Νοέμβριος 4, 2009 #24867 Νοέμβριος 4, 2009 για να λεμε και του στραβου το δικιο,η αποσυρση ηταν μεγαλο ριποφφ για το κρατος...αυτοκινητο αξιας 300-400 ευρω θα κοστιζε στο κρατος 2500+ ευρω....αλλο βεβαια το θεμα οτι το να το διακοψεις σε μια μερα,ετσι ξαφνικα και απροειδοποιητα,χωρις καν μεταβατικες διαταξεις αγγιζει τα ορια της παραβιασης της αρχης της δικαιολογημενης εμπιστοσυνης.Με την αποσυρση ομως θα δουλευαν μαντρες μεταχειρισμενων,αντιπροσωπιες καθως και καποιοι ανθρωποι στις μαντρες οπου κατεληγαν τα προς αποσυρση αυτοκινητα.
Kostas007 Νοέμβριος 4, 2009 #24868 Νοέμβριος 4, 2009 Με την αποσυρση ομως θα δουλευαν μαντρες μεταχειρισμενων,αντιπροσωπιες καθως και καποιοι ανθρωποι στις μαντρες οπου κατεληγαν τα προς αποσυρση αυτοκινητα.και θα πληρωνουμε κερατιατικα για να ζουν αυτοι>?
winters Νοέμβριος 4, 2009 #24869 Νοέμβριος 4, 2009 Τα υψηλα τελη ομως τα κρατησε...Υψηλά; Δεν νομίζω. Εγώ θα πληρώσω λιγότερα από πέρυσι και λιγότερα απ΄όσο προέβλεπε η ρύθμιση Σουφλιά.
pastelidis.n.s. Νοέμβριος 4, 2009 #24870 Νοέμβριος 4, 2009 Εεεεε νταξει....αν εχεις μετα το 05 αμαξι χαιρω πολυ...Μεγαλο ποσοστο της Ελλαδας δεν εχει μετα το 05, οποτε?Ειπα και παραπανω αυτοι που εχουν απο 1990-2005 αυτοκινητο 2000+ κυβικων θα πρεπει να σαλταρουν...Δεν παει ετσι ομως κυριε Winters...μπορειτε συνεχεια να μην υπερασπιζετε την κυβερνηση...?
Tsakonas Νοέμβριος 4, 2009 #24871 Νοέμβριος 4, 2009 Υψηλά; Δεν νομίζω. Εγώ θα πληρώσω λιγότερα από πέρυσι και λιγότερα απ΄όσο προέβλεπε η ρύθμιση Σουφλιά. ειναι καποιου ειδους κουιζ αυτο?"μαντεψτε τι αμαξι εχει ο γουιντερς"?¨ και θα πληρωνουμε κερατιατικα για να ζουν αυτοι>? εσυ τελικα εχεις αποφασισει αν εισαι υπερ του μετρου της αποσυρσης,κατα του μετρου της αποσυρσης,ορ σαμθινγκ?
Kostas007 Νοέμβριος 4, 2009 #24872 Νοέμβριος 4, 2009 ειναι καποιου ειδους κουιζ αυτο?"μαντεψτε τι αμαξι εχει ο γουιντερς"?¨εσυ τελικα εχεις αποφασισει αν εισαι υπερ του μετρου της αποσυρσης,κατα του μετρου της αποσυρσης,ορ σαμθινγκ? καλα θα ηταν να μας τα πληρωνε ολα το κρατος. αλλα δε γινεται θα ημουν υπερ αν ηταν μονο για αποσυρση και οχι για εξτρα επιδοτηση για αγορα καινουριου.αρκετα αμαξια εχουμε,μη γεμισουμε κι αλλα.
winters Νοέμβριος 4, 2009 #24873 Νοέμβριος 4, 2009 Δεν παει ετσι ομως κυριε Winters...μπορειτε συνεχεια να μην υπερασπιζετε την κυβερνηση...?Τη παλεύεις καθόλου;
ea6gka Νοέμβριος 4, 2009 #24875 Νοέμβριος 4, 2009 πρωτη αθετηση προεκλογικου προγραμματος , ειχανε πει οτι θα τη βελτιωσουν και θα τη κανουν πιο δικαιη απο του σουβλια .
johnysb Νοέμβριος 4, 2009 #24876 Νοέμβριος 4, 2009 και θα πληρωνουμε κερατιατικα για να ζουν αυτοι>?Ολα ειναι κυκλος,αν δεν εχει δουλεια αυτος δεν θα εχει ο επομενος και παει λεγοντας μεχρι να καταληξει στο 0.Υ.Γ. Με την ιδια λογικη "πληρωνεις κερατιατικα" στη ΔΕΗ για να ζουν οι της ΕΡΤ,δεν σε βλεπω να διαμαρτυρεσαι ομως.
JaguarOne Νοέμβριος 5, 2009 #24878 Νοέμβριος 5, 2009 Γκρίκ φέιλhttp://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1071421&lngDtrID=244
jax7480 Νοέμβριος 5, 2009 #24879 Νοέμβριος 5, 2009 Γκρίκ φέιλhttp://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1071421&lngDtrID=244Δεν θα το ελεγα ακριβως ετσι... πιο πολυ για GREEK ΞΕΦΤΥΛΑ μου κανει παρα για fail....
bezdim Νοέμβριος 5, 2009 #24880 Νοέμβριος 5, 2009 Ρε παιδιά μια ερώτηση.Κρετίνοι υπάρχουν σε όλα τα έθνη παγκοσμιώς, αλλά γιατί τα αίσχη μερικών χιλιάδων να ανάγονται σε εθνικά;
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.