Jump to content



Suzuki SX4 AWD vs Golf 1.4 TSI


ea6gka

Recommended Posts

  • Replies 47
  • Created
  • Last Reply

Αν δεν πήρες ακόμα, εγώ θα σου έλεγα να σκεφτείς σοβαρά την κατανάλωση.

Η βενζίνη εδώ και πολύ καιρό έχει αρχίσει να ανηφορίζει και γυρισμό ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ έχει!

Ο καιρός που το 50ευρο για φουλάρισμα ΔΕ θα φτάνει, πλησιάζει γοργά.

Ήδη εγώ που φουλάρω με κατοστάρα, όταν είμαι άδειος, σκάω 43-45 ευρώ.

Εγώ πάντως θα το έβαζα πρώτο κριτήριο...

Κάνε την έκπληξη και πάρε το bravo tjet, το αυτοκίνητο είναι 1 κατηγορία μόνο του:snap:

μετα απο 2 μηνες πρεπει να εχει αποφασισει, εεεε? εγω παντως θα το γυρισω σε diesel. grande punto multijet κι αγιος ο θεος!!! ξεχνας να βαλεις πετρελαιο!! και αξιοπιστια!!!

Πάντως τα έχετε φάει τα καημένα τα TSi:P

Ας πώ και εγω για την προσωπική μου εμπειρία...έχω εδώ και 8 μήνες ένα Golf GT 170PS TSi (18.500Km)...όπως καταλαβαίνετε κάνω πολλά ταξίδια...το αμάξι δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα δεν συμπλήρωσα ποτέ λάδια...μόνο έκανα την προκα8ορισμένη αλλαγή λαδιών στα 15.000Km...Η ροπή ειναι εξωπραγματική από τις 1500rpm μέχρι 6000 rpm ειναι ΕΥΘΕΙΑ:p (Έχω οδηγήσει και ένα μεγαλύτερο σε κυβισμό κινητήρα των 2λιτρο της Volvo 180PS ...ακομά και εν συγκρίσει με αυτόν έχει ελαφρώς καλύτερη απόκριση χαμηλότερα...ο κινητήρας είναι πιεσμένος ΑΛΛΑ δεν είναι ο αverage 1.4 καραφτιαγμένος, είναι σχεδιασμένος για να πέρνει τα άλογα αυτά:whistle2:

και κατι τελευταίο η κατανάλωση του είναι επίσης διαστημικά μικρή...ενδεικτικά 5.8L/100Km αθήνα - πάτρα..σε 2h 20m

σχεδόν γελοίο θα έλεγα την στιγμή που το προήγουμενο μου ibiza έκανε 5.5L-6L/100km στην ίδια διαδρομή...ο 2.0 FSI πλήρως άχρηστος πλέον χάνει σε απόκριση, ροπή (σε γραμμικότητα αλλά και ποσότητα), ιπποδύναμη αλλα και κατανάλωση...με αξιοπηστία αντίστοιχη...ο μικρός TSi λοιπόν αν και έχει μονο τούρμπο (και οχι και compressor)

το τούρμπο είναι ρυθμισμένο για χαμηλές στροφές όπου δείχνει τα δόντια του με ασύγκριτη ροπή (για την κατηγορία) με μοναδικό μειονέκτημα το λαχάνιασμα σε στροφές πάνω από 5000...

αυτά...οι κινητήρες αυτοί είναι πραγματικά καλοί και είναι ίσως ένα απο τα κυριότερα στοιχεία που κάνουν να ξεχωρίζει αυτήν την στιγμή η VW:)

Τα tsi είναι μια χαρά μοτέρ, καδενάτα αξιόπιστα, και βέβαια όπως όλα τα καινούρια μοτέρ πέρασαν μια τρικυμία ώσπου να διορθωθούν όλα τα προβλήματα.

Καλορίζικο το octy να το χαίρεσαι.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.