Jump to content



Tα πιστωτικα απο το πλαισιο εχουν χρονικο οριο???


winters

Recommended Posts

Σίγουρα πάνω απο 1 χρόνο έχουν...

Σε ανα τακτά χρονικά διστήματα(1-2χρόνια) , γινετε εσωτερικός έλεγχος , ενημερώνονται οι πελάτες, και εκαθαρίζονται τα πιστωτικά.

Νομικά, έχω την εντύπωση πώς δεν υπάρχει "πιστωτικό", αφού άμα χαλάσει κάτι ή δεν αρέσει κάτι στον πελάτη, γίνεται αντικατάσταση ή τα χρήμματα του πίσω εντός κάποιοων ημερών...αλλά όπως είπα έχω την εντύπωση, δεν ειμαι σίγουρος

Εστω οτι εχουν ημερομηνια ληξης...

Πως δικαιολογουνται στα βιβλια της εταιρειας(εισηγμενης στο ΧΑΑ) τα λεφτα απο το πουθενα?

Πιο πιθανο σεναριο,να σας ενημερωσουν απο το λογιστηριο οτι υπαρχει πιστωτικο Χ ευρω εδω και καιρο,ελατε καποια στιγμη να ψωνισετε κατι για να κλεισει

Αρχική απάντηση από cptkoulis

Εστω οτι εχουν ημερομηνια ληξης...

Πως δικαιολογουνται στα βιβλια της εταιρειας(εισηγμενης στο ΧΑΑ) τα λεφτα απο το πουθενα?

Πιο πιθανο σεναριο,να σας ενημερωσουν απο το λογιστηριο οτι υπαρχει πιστωτικο Χ ευρω εδω και καιρο,ελατε καποια στιγμη να ψωνισετε κατι για να κλεισει

Ημερομηνία λήξης δεν έχουν αλλά καλό είναι να μην τα αφήσουμε για κανένα δίχρονο κιόλας.

Δεν είναι λεφτά από το πουθενά, το Δελτίο Επιστροφής Λιανικώς Πωληθέντων είναι ένα έγκυρο παραστατικό που μόλις «κοπεί» σημαίνει ότι ένα προϊόν επιστράφηκε στην εταιρεία και η εταιρεία δεν απέδωσε στον πελάτη χρήματα ή δεν το αντικατέστησε με κάποιο άλλο αλλά τον πίστωσε με το ποσό της επιστροφής.

Δηλαδή το χαρτί αυτό σημαίνει ότι η εταιρεία χρωστάει λεφτά στον πελάτη και είτε του δίνει τα χρήματα, μπορεί να γίνει και αυτό αν και δεν το κάνουν συνήθως, είτε ο πελάτης αγοράζει κάτι άλλο και το συμψηφίζει.

Η επιστροφή χρημάτων ισχύει για ένα μικρό χρονικό διάστημα στην αρχή της αγοράς όπου ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει το προϊόν χωρίς να το αιτιολογήσει ή ακόμα και επειδή δεν τον ικανοποίησε και να ζητήσει είτε τα χρήματα του πίσω είτε

πιστωτικό.

Πάντως στο ΠΛΑΙΣΙΟ επιστροφη χρημάτων/μετρητα εχω πάρει μονο οταν επέστρεψα ενα joystick την ιδια μέρα που το πηρα και αυτο κατόπιν συνεννόησης με τον υπευθυνο καταστήματος γιατι στην αρχη ηθελαν να βάλουν πιστωτικο στην καρτέλα πελάτη....

Συνήθως στο τέλος του χρόνου όλες οι επιχειρήσεις κάνουν "εκκαθαρίσεις" υπολοίπων. Θεωρητικά δεν υπάρχει κάποιο χρονικό όριο για ένα πιστωτικό υπόλοιπο είναι όμως συνηθισμένη τακτική αν το υπόλοιπο είναι μικρό (πχ 1~10) να μηδενίζεται με ανάλογο παραστατικό.

Βέβαια, αν το υπόλοιπο είναι σχετικά μεγάλο (πχ 150) αυτό δε γίνεται. Αν θυμάσαι οτι έχεις ένα υπόλοιπο και δεν πήρες κάτι το πιθανότερο είναι να σε πάρουν τηλέφωνο και να ζητήσουν να το μηδενίσεις αγοράζοντας κάτι από το κατάστημα. Αλλιώς, μπορείς εσύ να ζητήσεις να μείνει στην καρτέλα σου και να το χρησιμοποιήσεις όποτε θες.

@dpolal

Δεν λεμε κατι διαφορετικο.

Μαλλον δεν καταλαβες το "λεφτα απο το πουθενα".

Γιατι αν υπαρχουν πχ 10-20 ξεχασμενα πιστωτικα εδω και 3-4 χρονια(ας πουμε 1000Ε συνολο),μπορει μια εταιρεια να τα μηδενισει και ουσιαστικα να βαλει αυτα τα 1000Ε στο ταμειο με νομιμο τροπο?

ΥΓ στην εταιρεια μου εχουμε περιπτωσεις απο το 2004

Αυτό μόνο κάποιος που ασχολήται με τα λογιστικά μπορεί να το απαντήσει.

Νομίζω ότι γίνεται εκκαθάριση αλλά συνήθως συμψηφίζονται αυτά τα ποσά με άλλα και σίγουρα δεν πρόκειτε για «αληθινο», φυσικό χρήμα.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.