Jump to content



E-shop κ καμενη vga


nonacab

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από after [Σήμερα, στις 17:29]

Eγω λεω να περασεις ενα βραδυ και να κατεβασεις την τζαμαρια κατω, δημοκρατικα πραγματα

:hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe:

axaxaxaxaxa:P :p :P :p :P :p :P axaxaxaxaxa

άπαιχτος έσκασα στο γέλιο

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

εμενα μου ειχαν σπασει τα νευρα οταν ειχε χαλασει η μητρικη μου.μου την αλλαξαν κανονικα αλλα πηγα να τους δειρω!τους λεω οτι βιαζομαι και αυτοι μου ελεγαν οτι υπαρχει αλλος πελατης πριν απο μενα αλλα ο πελατης εκεινος απλα συζητουσε με εναν απο τους υπαλληλους και δεν φαινοταν να ξερει ακομα τι να αγορασει και οι υπολοιποι 5-6 που δεν εκαναν τιποτα βαριοντουσαν να ασχοληθουν.τελικα μετα απο 30-40 λεπτα εκαναν τον κοπο και πηγαν και μου εφεραν την καινουρια.δεν ξερω πως αντεξα αλλα φοβαμαι στην ιδεα να μου χαλασει κατι αλλο

Link to comment
Share on other sites

Τελειως εκνευριστικο να σε βαζουν στην ιδια σειρα με αυτους που δεν ξερουν τι να αγορασουν

Θα επρεπε να υπηρχε ειδικη σειρα για οσους ξερουν τι θελουν

Την περασμενη εβδομαδα φιλος γυρισε πισω ελλατωματικο προιον αξιας 10

Ακομα περιμενει απαντηση αλλα τιποτα

Ο λογος που δεν καλυπτουν εγγυησεις παντως, ειναι οτι κανουν μονοι τους εισαγωγη τα πραγματα, οποτε καταλαβαινετε

Ξαναψωνιστε τωρα απο τους μακακες

Η πειρα μου παντως λεει, οτι αργα η γρηγορα, τα e-shop θα κλεισουν

Καμια επιχειρηση δεν μπορει να κρατηθει χωρις να συνεργαζεται με τις εδω αντιπροσωπιες

Καποια στιγμη θα χασουν την μπαλα, και τελος...

Link to comment
Share on other sites

Την στιγμή που ανθούν σε όλο τον κόσμο το e-shopsssss γιατί να κλείσουν στην Ελλάδα ?

Και έτσι να είναι όπως τα λες δηλαδή να κάνουν μόνοι τους εισαγωγή γιατί να μην μπορούν να σου δώσουν εγγύηση ? αφού από όπου και να αγοράσεις μόνος σου από το εξωτερικό, πάλη έχεις εγγύηση πόσο μάλλον όταν ένα κατάστημα κάνει μόνο του εισαγωγή σε μεγάλες ποσότητες θα είναι ποιο εύκολο.

Link to comment
Share on other sites

@after: Δεν καταλαβα με ποιο δικαιωμα απαιτεις απο το e-shop και το καθε καταστημα να σου παρεχει ειδικη μεταχειριση και να σου δωσει προτεραιοτητα επειδη λες απλα οτι ξερεις τι θελεις...Δηλαδη τι εννοεις; Εχεις δει πολλους να μπαινουν στο Πλαισιο η σε καποιο αλλο καταστημα και ζητανε κοτοπουλα; Η μηπως θεωρεις οτι το να κανει καποιος μια ερωτηση στον πωλητη σημαινει αυτοματα οτι δεν ξερει τι θελει και ετσι εσυ που ξερεις πρεπει να τυχεις καλυτερης εξυπηρετησης;

Συγνωμη αλλα αυτη τη λογικη δεν μπορω να την καταλαβω...

Επισης η ιστορια εχει δειξει πως αυτοι που ζητανε ειδικη σειρα, φωναζουν οτι ειναι γνωστες κλπ επαληθευουν την παροιμια "Οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια"

Αυτα τα ολιγα...

Φιλικα παντα..:)

Link to comment
Share on other sites

Καλά, τολμήστε να πάτε σε κατάστημα της αλλοδαπής (π.χ. Γερμανία, Ολλανδία) και να απαιτήσετε να εξυπηρετηθείτε πρώτοι και θα σας πετάξουν έξω κλωτσηδόν.

Με τέτοια μυαλά όμως πυ κουβαλάμε , όπως είπα και αλλού, ΤΕΤΟΙΑ καταστήματα μας αξίζουν...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από pavou [Σήμερα, στις 13:34]

Την στιγμή που ανθούν σε όλο τον κόσμο το e-shopsssss γιατί να κλείσουν στην Ελλάδα ?

Και έτσι να είναι όπως τα λες δηλαδή να κάνουν μόνοι τους εισαγωγή γιατί να μην μπορούν να σου δώσουν εγγύηση ? αφού από όπου και να αγοράσεις μόνος σου από το εξωτερικό, πάλη έχεις εγγύηση πόσο μάλλον όταν ένα κατάστημα κάνει μόνο του εισαγωγή σε μεγάλες ποσότητες θα είναι ποιο εύκολο.

ίσως να αγοράζουν φθηνότερα και χωρίς εγγύηση...

άλλωστε σε αρκετές περιπτώσεις η εγγύηση και στη λιανική πωλείται ξεχωριστά...

20 μέρες είναι που τους έχω στείλει ένα μόντεμ και σήμερα μου είπαν πως τους ειδοποίησαν από την "αντιπροσωπία" πως δεν έχει τίποτα.

και ενώ τους ρωτάω σε ποια αντιπροσωπία το έχουν στείλει μου δίνουν να μιλήσω με ένα κοριτσάκι που μου λέει εγώ δεν ξέρω σε ποια πάει αυτό...

Ωστόσο το συγκεκριμένο δεν συχρονίζει με τίποτα... τρεις μέρες ταλαιπωρήθηκα μέχρι που κατάλαβα πως την είχε αρπάξει...

Το βράδυ θα πάω από εκεί και θα γίνει του κουτρούλη το πανηγύρι...

Link to comment
Share on other sites

ας πω και εγω τον πονο μου........

εστηνα pc σε ενα φιλο και παραγγειλαμε απο το e-shop

την mobo και την ram......τα parts ηταν και τα 2 χαλασμενα....

να εχω σκασει εγω και να λεω γιατι δεν ανοιγει το pc?

που να φανταστω οτι τα καινουργια παρτς ειχαν προβλημα....

τεσπα τα στελνουμε για ελενχο τα στελνουν πισω και λενε οτι ειναι οκ

τα ξαναστελνουμε για ελενχο με μερικες ευχες ακομα

μας περνουν τηλεφωνο και λενε οτι ηταν και τα δυο προβληματικα.....

(μετα απο μια βδομαδα)

μετα απο 2 βδομαδες στελνουν και την mobo οχι αυτη που παραγγειλαμε αλλη......

δεν πειραζει λεμε ας παει στα κοματια!!....

η ram λεμε που ειναι....

αυριο 8α την φερουμε...μεθαυριο τελικα...την αλλη βδομαδα

ε σε 1 μηνα ειχαμε και την ram.....

τη να πει κανεις ........απλα ποτε ξανα απο αυτο to shop............:(

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από after

Την περασμενη εβδομαδα φιλος γυρισε πισω ελλατωματικο προιον αξιας 10

Ακομα περιμενει απαντηση αλλα τιποτα

Πριν λιγο πηραν τηλ τον φιλο μου

ΔΕΝ καλυπτουν την εγγυηση, γιατι οπως λενε, δεν υπαρχει προβλημα

Εντωμεταξυ, αν βαλεις εναν σκληρο επανω, απλα δεν διαβαζει τα δεδομενα, τοσο δυσκολο τεχνικο ελεγχο χρειαζοταν

Παρολα αυτα, οπως λενε αυτοι, δουλευει

Ο φιλος μου δοκιμασε 4 σκληρους επανω, αλλα τιποτα

Μαλλον θα μας ακουσετε στις ειδησεις, ετσι για το γαμωτο, να πα να μαμηθουνε τα 10

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από hayabusa [Χθες, στις 13:45]

@after: Δεν καταλαβα με ποιο δικαιωμα απαιτεις απο το e-shop και το καθε καταστημα να σου παρεχει ειδικη μεταχειριση και να σου δωσει προτεραιοτητα επειδη λες απλα οτι ξερεις τι θελεις...Δηλαδη τι εννοεις; Εχεις δει πολλους να μπαινουν στο Πλαισιο η σε καποιο αλλο καταστημα και ζητανε κοτοπουλα; Η μηπως θεωρεις οτι το να κανει καποιος μια ερωτηση στον πωλητη σημαινει αυτοματα οτι δεν ξερει τι θελει και ετσι εσυ που ξερεις πρεπει να τυχεις καλυτερης εξυπηρετησης;

Συγνωμη αλλα αυτη τη λογικη δεν μπορω να την καταλαβω...

Επισης η ιστορια εχει δειξει πως αυτοι που ζητανε ειδικη σειρα, φωναζουν οτι ειναι γνωστες κλπ επαληθευουν την παροιμια "Οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια"

Αυτα τα ολιγα...

Φιλικα παντα..:)

Οχι, δε ζηταμε ειδικη μεταχειριση.. Ομως τα ατομακια που σκανε μυτη και δεν εχουν, κυριολεκτικα ιδεα, δε μπορουν να καθονται με τις ωρες να απασχολουν τον πωλητη επειδη βρισκονται σε διλλημα ή δεν ξερουν και οι ιδιοι τι θελουν.. Να εχουμε και λιγη συναισθηση του οτι υπαρχει και αλλος κοσμος που περιμενει να εξυπηρετηθει, αμα δεν εχει κοσμο παρε ρωτα τον οτι θελεις και οσο θελεις - τη δουλεια του κανει, να πουλησει θελει..

Το γεγονως ομως οτι ητανε και αλλα 10 ατομα και καθοντουσαν και το ξυνανε αντι να εξυπηρετουν κοσμο, αλλαζει την ολη φαση..

Εγω τι να σας πω παιδια.. Μια αντλια ειχα παρει απο e-shop η οποια μου βγηκε προβληματικη.. Την πηγα, συμπληρωνω το εντυπο.. Παιρνω τηλεφωνο μετα απο μια βδομαδα βαζω κατι συμπληροματικα, ρωταω κιολας αν εγινε κατι, τιποτα.. Ε μετα απο 3 βδομαδες μου κοψανε χρεωστικο (Ελαβα και μυνημα, τρομαρα τους.. Παλι καλα που δε με πηγαν κανα 3μηνο να λετε..)

Πηρα ενα τροφοδοτικο τοτε (OCZ Modstream 450W) και διαπιστωνω οτι η 12ρα εβγαζε 11,7V στο idle και στο load επευτε ακομα παρακατω.. Και δεν μπορουσα να ανεβασω αρκετα καμια καρτα γραφικων ή επεξεργαστη (γιατι μου εκανε λαλακιες το PSU).. Ε λεω, δε θελω αλλες 3 βδομαδες και βαλε στο περιμενε, και το κρατησα απο τοτε..

Περιττο να πω οτι δεν ξαναγορασα ποτε τιποτα απο το e-shop.. Και θεωρω οτι για 4-1Ε που χρεωνουν λιγοτερα, δεν αξιζει να χασεις την εγγυηση σου (Ναι, γιατι απο αυτους οτι παιρνεις ειναι σαν να το παιρνεις χωρις εγγυηση).. Εκτος αν προκειτε για κανα κουτι κλπ, στο οποιο τι προβληματικο να βρεις?..

Αυτα τα ολιγα απο μενα.. :)

Link to comment
Share on other sites

’ντε μωρέ τα ζώα τους έχω σιχαθεί...

έχουνε μαζέψει όλα τα ρημάδια της κοινωνίας

και νομίζουνε ότι και καλά είναι κάπιοι..

δηλαδή αυτό το πράγμα που συμβαίνει με αυτούς έχει καταντήσει αηδία...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από JohnnyGR

Οχι, δε ζηταμε ειδικη μεταχειριση.. Ομως τα ατομακια που σκανε μυτη και δεν εχουν, κυριολεκτικα ιδεα, δε μπορουν να καθονται με τις ωρες να απασχολουν τον πωλητη επειδη βρισκονται σε διλλημα ή δεν ξερουν και οι ιδιοι τι θελουν.. Να εχουμε και λιγη συναισθηση του οτι υπαρχει και αλλος κοσμος που περιμενει να εξυπηρετηθει, αμα δεν εχει κοσμο παρε ρωτα τον οτι θελεις και οσο θελεις - τη δουλεια του κανει, να πουλησει θελει..

Δεν καταλαβα, ποιος σου δινει το δικαιωμα να αποκαλεις καποιους που δεν εχουν τις δικες σου ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕΣ γνωσεις στο σπορ "ατομακια"...Εχουν καθε δικαιωμα να ρωτησουν και οι υπαλληλοι εχουν την υποχρεωση να τους εξυπηρετησουν οση ωρα και να χρειαστει αυτο οπως και εσυ εχεις την υποχρεωση να το "ραψεις" και να περιμενεις τη σειρα σου...Για πες μου εσυ πως εμαθες ολα αυτα που ξερεις για τους υπολογιστες και την πληροφορικη..Καποιους δεν ρωτησες; Δεν μπορει να τα εμαθες ολα διαβαζοντας. Για σκεψου αν ολοι εκεινοι λειτουργουσαν με το δικο σου σκεπτικο τι θα εκανες/ελεγες/σκεφτοσουν....Χμμ μηπως τελικα ζητας ειδικη μεταχειριση και παιζεις με τις λεξεις;

Αρχική απάντηση από JohnnyGR

Το γεγονως ομως οτι ητανε και αλλα 10 ατομα και καθοντουσαν και το ξυνανε αντι να εξυπηρετουν κοσμο.....

Αυτο ειναι αλλο θεμα και απολυτως κατακριτεο απο εμενα και απο το συνολο των φιλων εδω μεσα και μπορεις να το διαπιστωσεις αν ψαξεις σε παλιοτερα θεματα..Μην το συσχετιζεις με τα υπολοιπα γιατι δεν εχει καμια απολυτως σχεση και δεν μπορεις να το χρησιμοποιησεις σαν επιχειρημα...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από hayabusa [Σήμερα, στις 01:35] Αυτο ειναι αλλο θεμα και απολυτως κατακριτεο απο εμενα και απο το συνολο των φιλων εδω μεσα και μπορεις να το διαπιστωσεις αν ψαξεις σε παλιοτερα θεματα..Μην το συσχετιζεις με τα υπολοιπα γιατι δεν εχει καμια απολυτως σχεση και δεν μπορεις να το χρησιμοποιησεις σαν επιχειρημα...

Δεν το χρησιμοποιησα καν σαν επιχειρημα.. Αντιθετως το σχολιασα ξεχωριστα..

Αρχική απάντηση από hayabusa [Σήμερα, στις 01:35]

Δεν καταλαβα, ποιος σου δινει το δικαιωμα να αποκαλεις καποιους που δεν εχουν τις δικες σου ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕΣ γνωσεις στο σπορ "ατομακια"...Εχουν καθε δικαιωμα να ρωτησουν και οι υπαλληλοι εχουν την υποχρεωση να τους εξυπηρετησουν οση ωρα και να χρειαστει αυτο οπως και εσυ εχεις την υποχρεωση να το "ραψεις" και να περιμενεις τη σειρα σου...Για πες μου εσυ πως εμαθες ολα αυτα που ξερεις για τους υπολογιστες και την πληροφορικη..Καποιους δεν ρωτησες; Δεν μπορει να τα εμαθες ολα διαβαζοντας. Για σκεψου αν ολοι εκεινοι λειτουργουσαν με το δικο σου σκεπτικο τι θα εκανες/ελεγες/σκεφτοσουν....Χμμ μηπως τελικα ζητας ειδικη μεταχειριση και παιζεις με τις λεξεις;

Πρωτων απεριοριστες γνωσεις στο σπορ δεν εχω, αλλα μπορω να πω οτι ξερω πολλα και ψαχνομαι γενικοτερα.. Ο λογος που τα λεω ατομακια, ειναι επειδη δεν ξερουν τι θελουν και πανε με τις ωρες και πριζουν τον πωλητη, χωρις να εχουν την αισθηση του χρονου και οτι περιμενει κοσμος απο πισω, που στο φιναλε φιναλε αυτος θα του δωσει οτι εχουν εκεινη την ωρα στο καταστημα, για να πουλησει.. Και εγω υπηρξα καποτε τετειο "ατομακι" οταν ημουν μικροτερος και σε πληροφορω οτι χτυπαει οντως ασχημα να κρατας εσυ τον πωλητη επειδη δεν εισαι σιγουρος, ή εχεις ενα διλλημα, ή επειδη δεν εκατσες να κανεις το research σου για να δεις αυτα που θελεις απο τα χιλιαδες reviews που υπαρχουν, και να καταληξεις σε ενα συμπερασμα πριν πας..

Εγω τα περισσοτερα τα εμαθα απο το φιλο μας το γουγλη και τιμη μου που το λεω.. Γιατι προτημω για κατι το οποιο μπορω να το ψαξω μονος μου, να μην απασχολω αλλους.. Και αν οντως μετα δεν καταληγω καπου, τοτε ρωταω.. Σε αντιθεση με καποιους που λενε οτι εχουνε internet απλα για να λενε οτι εχουν, και μας γεμιζουνε τα DSLAM τσαμπα και βερεσε.. :mad:

Επισης οι απαντησεις και οι ερωτησεις που θετουμε στα forums, τις γραφουμε στον ελευθερο μας χρονο και "δεν εχουμε κοσμο να περιμενει να εξυπηρετηθει", σε περιπτωση που το συνδεσεις με αυτο..

Ειδικη μεταχειριση δε ζητησαμε, απλα να μην κανουμε δεκα ωρες επειδη ενας πηγε να παρει printer και βγηκε με ολοκληρο PC απο καταστημα (μου εχει τυχει να το δω κι αυτο..) και οτι λεω το λεω ξεκαθαρα, ουτε με τις λεξεις παιζω, ουτε εμπλεκω κρυφα νοηματα και ψιλα γραμματα..

Παντα φιλικα,

Johnny. :flower:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από JohnnyGR

Πηρα ενα τροφοδοτικο τοτε (OCZ Modstream 450W) και διαπιστωνω οτι η 12ρα εβγαζε 11,7V στο idle και στο load επευτε ακομα παρακατω.. Και δεν μπορουσα να ανεβασω αρκετα καμια καρτα γραφικων ή επεξεργαστη (γιατι μου εκανε λαλακιες το PSU).. Ε λεω, δε θελω αλλες 3 βδομαδες και βαλε στο περιμενε, και το κρατησα απο τοτε..

Περιττο να πω οτι δεν ξαναγορασα ποτε τιποτα απο το e-shop.. Και θεωρω οτι για 4-1Ε που χρεωνουν λιγοτερα, δεν αξιζει να χασεις την εγγυηση σου (Ναι, γιατι απο αυτους οτι παιρνεις ειναι σαν να το παιρνεις χωρις εγγυηση).. Εκτος αν προκειτε για κανα κουτι κλπ, στο οποιο τι προβληματικο να βρεις?..

Αυτα τα ολιγα απο μενα.. :)

Δηλαδή τώρα σοβαρά είναι υπαίτιο το κατάστημα που στο τροφοδοτικό η 12άρα σου έδινε 11,7 volt ;;;

Έχουμε ξεφύγει μου φαίνεται....

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από dpolal [Σήμερα, στις 10:07]

Δηλαδή τώρα σοβαρά είναι υπαίτιο το κατάστημα που στο τροφοδοτικό η 12άρα σου έδινε 11,7 volt ;;;

Έχουμε ξεφύγει μου φαίνεται....

Διαβαζεις καθολου τι γραφω? Δεν ειπα οτι φταινε τα e-shop για τα προβληματικα προϊοντα, απλως ειπα οτι δεν ειχα το κουραγιο να περιμενω αλλες 3 βδομαδες και βαλε, για να κανω RMA.. Απο που συμπαιρανες εσυ οτι εχω ξεφυγει?

... :giveup:

Ο λογος για τον οποιο δεν αγοραζω προϊοντα απο το e-shop, δεν ειναι επειδη τα φερνει προβληματικα, αλλα επειδη μια στραβη να κατσει.. Δε θελω να τραβαω τα ιδια ξανα μανα..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.