LevelOne Ιανουάριος 11, 2008 #21 Ιανουάριος 11, 2008 Αρχική απάντηση από hayabusa δεν θα διαφωνησω στο οτι ηταν προκλητικη η συμπεριφορα τους αλλα το να πολεμας τη φωτια με τη φωτια δεν βγαζει κανενα νοημα οπως ξερεις...ασε που θα μπορουσαν ανετα να σου εχουν κανει καμια μηνυση και τωρα να τρεχεις... Εκείνη τη στιγμη ηταν το τελευταίο πράγμα που με ένοιαζε... και επειδη δεν ηταν μικρο το ποσό (γυρω στα 360Ε) ωστε να βολευτώ με ενα πιστωτικό, με εφτασαν στο αμην. Η συνεχεια γνωστη.Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα απο το να υπονομεύουν την νοημοσύνη σου...Να ξέρεις οτι μια κατασταση εχει ως εξής και πως δεν εισαι χθεσινος, και απο την άλλη να σου λενε οτι ανακοντα τους κατεβει στο κεφάλι... Εγω δυστυχως λειτουργώ ετσι σε τέτοιες συνθήκες. Καλως ή κακώς. Ισως να του εγινε και μαθημα και απο δω και πέρα να μην ειναι τοσο δύσκολος να κάνει τη δουελιά του..
dark221416003258 Ιανουάριος 11, 2008 #22 Ιανουάριος 11, 2008 Αρχική απάντηση από LevelOne [Σήμερα, στις 15:20] εδω στην Ελλάδα και ειδικά στο παρακράτος του e-shop, οταν δεν πιπτει λόγος, πίπτει ράβδος. :hehe: :hehe: :hehe: :hehe:
ShadowRunner Ιανουάριος 11, 2008 #23 Ιανουάριος 11, 2008 ’ντε ρε... καλά τους έκανες τους Μ@λ@κες <-(κεφαλαίο το "Μ", έχει σημασία) Αυτοί μου θυμίζουν κάτι εφοριακούς που συναντούσες παλιότερα, που για να κάνουν την δουλειά τους έπρεπε να βρίσεις και να φωνάξεις άι σιχτίρ πια, όποιος δεν μπορεί και δεν κάνει καλά την δουλειά του, τον μπούλο... είτε είναι μαγαζί είτε κάτι άλλο. Σκληρό αλλά έτσι είναι...
pavou Ιανουάριος 11, 2008 #24 Ιανουάριος 11, 2008 Ρε παιδιά το έχετε 1.000.000φέρει μακριά απο το e-shop εκτός και αν είναι κάτι που δεν χρειάζεται εγγύηση .Μετά από 11μήνες χάλασε η x1950pro μου την έστειλα στο Service του πλαισίου , Σάββατο πρωί έφυγε η κάρτα με κούριερ απο Σέρρες την Δευτέρα πήρα τηλέφωνο και μου είπαν : ...μάλιστα κύριε ... η κάρτα σας έχει πρόβλημα και αντικαταστάθηκε με μια καινούρια ...Αυτά τα ξαναγράφω για αυτούς που σκέφτονται ,ααααα είναι 4 ποιο φτηνό το e-shop θα το πάρω απο εκεί και μετά ...... μετά τρέχα για καταγγελία άμα χαλάσει κάτι .
lord Ιανουάριος 11, 2008 #25 Ιανουάριος 11, 2008 ναι ρε παιδιά αλλά το πλαίσιο δεν έχει τόσα υποκαταστήματα όσο το eshopκαι όσο να νε καλύτερα να παίρνεις από ένα τοπικό υποκατάστημα παρά να στέλνει από δω και απ εκειΑνοίξατε ρε παιδιά υποκαταστήματα χρυσές δουλειές κάνει το eshop εδώ πάνω
after1416003303 Ιανουάριος 12, 2008 #26 Ιανουάριος 12, 2008 Ρε εδω μιλαμε δεν κανουν αυτο που επιβαλει ο νομος και εμεις θα τους μιλαμε και καλα?Λαμπογυαλο θα τα εκανα, και κατοπιν μηνυσεις καταγγελιες κτλΣιγα μην τους χαριστωΕυχαριστω παιδια για την δευτερη ενημερωση περι e-shop, δεν προκειται ΕΓΩ τουλαχιστον να ξαναψωνισω απο εκει, αλλα εμεις δεν ειμαστε παρα το 0.000001% των πελατων τουςΔεν πειραζει, ας τα παρουν απο αλλουΟΞΩ!!!
hayabusa Ιανουάριος 12, 2008 #27 Ιανουάριος 12, 2008 δεν ξερω πως θα ακουστει αλλα αν η συμπεριφορα σας ειναι τετοια τοτε καλα κανουν και αυτοι και σας εχουν γραμμενους....Απο το συγκεκριμενο καταστημα ΕΓΩ ποτε δεν ειχα προβλημα παρα μονο μια φορα...Τους εξηγησα ηρεμα τι ειχε γινει και με εξυπηρετησαν μεσα σε δυο μερες χωρις να μου πουν κουβεντα...Με την κοσμια συμπεριφορα κανεις ποτε δεν επαθε τιποτα...Και σταματηστε πλεον αυτη την ιστορια γιατι εχει καταντησει προπαγανδα...Σε ολους δεν αρεσει το e-shop αλλα πατε και φωνιζεται απο εκει...Τι να πω...:worship:
dark221416003258 Ιανουάριος 12, 2008 #28 Ιανουάριος 12, 2008 Σχεδόν κανείς δεν ψωνίζει από εκεί... με αυτά που έχουν ακουστεί...Απλά τυχαίνει κάποια πράγματα να τα έχουν μόνο αυτοί, και στις περισσότερες περιπτώσεις είναι παλιές αγορές που τα πράγματα άρχισαν να σκάνε τώρα...Σε εμενα τουλάχιστον και σε όσους ξέρω προσωπικά αυτό συμβαίνει...Τώρα όσον αφορά αυτό που λες ίσως θα έπρεπε να ανοιξεις ένα θέμα, να υπάρχει σαν εξαίρεση που επιβεβαιώει τον κανόνα...Εγώ ποτέ δεν είμαι αγενής, απλά με έφτασαν στα οριά μου, έχουν ένα μοναδικό ταλέντο να το επιτυγχάνουν αυτό...Σκέψυ ότι τον ράπτορα που είχα πάρει από αυτούς πριν δύο χρόνια όταν έσκασε δεν το σκέφτηκα καν να τους τον στείλω και έκανα κατευθείαν RMA από Western Didital...Λες να είμαι τρελός?Edit: Να πω και άλλα για την αγένια τους? κάποτε παράγγειλα ένα controler και διάφορα άλλα ψιλολοϊδια, αφού μου ζήτησαν να τους στείλω φωτοτυπία ταυτότητας αλλά και της πιστωτικής (πάλι καλά που δεν ζήτησαν και εκαθαριστικό!!!), τους πήρα τηλέφωνο και τους ρώτησα για ποιο λόγο τα θέλουν αυτά, και άκου τι μου απάντησαν "μας τα ζητάν από την τράπεζα, και είναι για δική σας διασφάλιση", παίρνω λοιπόν την τράπεζα μου τηλέφωνο και λέω το και το... μου λέει σαχλαμάρες σου λένε μην στείλεις τίποτα... λέω κομάτια να γίνει ας τα στείλω να τελειώνω...Περνάνε δυο-τρεις-τεσσερις μέρες τίποτα ούτε φωνή ούτε ακρόαση... πέρνω τηλέφωνο και μου λένε δεν έχεις στείλει τα δικαιολογητικά, τους λέω ρε παιδιά για κοιτάξτε καλύτερα, τους κάνω spel το mail που τα έστειλα τίποτα... να επιμένουν ότι δεν τα έχω στείλει... και μάλιστα να υπάρχει και ένα υφάκι από μέρους τους...και σου λέω τώρα εγώ... με βάζουν και τους στέλνω ευαίσθητα προσωπικά μου δεδομένα και τα χάνουν!!!Που ξέρω εγώ αν δεν τα άρπαξε κανένα αλάνι από εκεί και έχω άλλα, τόσα γίνονται!!!Αντί να ζητήσουν συγνώμη για το λάθος τους με λένε ψέυτη, και ότι και καλά τι μας λες αφού δεν τα έχεις στείλει...Τους στέλνεις τώρα στο δι@ολο ή όχι???
after1416003303 Ιανουάριος 12, 2008 #29 Ιανουάριος 12, 2008 Αρχική απάντηση από hayabusa [Σήμερα, στις 10:50] δεν ξερω πως θα ακουστει αλλα αν η συμπεριφορα σας ειναι τετοια τοτε καλα κανουν και αυτοι και σας εχουν γραμμενους....Απο το συγκεκριμενο καταστημα ΕΓΩ ποτε δεν ειχα προβλημα παρα μονο μια φορα...Τους εξηγησα ηρεμα τι ειχε γινει και με εξυπηρετησαν μεσα σε δυο μερες χωρις να μου πουν κουβεντα...Με την κοσμια συμπεριφορα κανεις ποτε δεν επαθε τιποτα...Και σταματηστε πλεον αυτη την ιστορια γιατι εχει καταντησει προπαγανδα...Σε ολους δεν αρεσει το e-shop αλλα πατε και φωνιζεται απο εκει...Τι να πω...:worship: Ψωνιζαμε, θες να πειςΚαι δεν ειναι προπαγανδαΓιατι με αλλα καταστηματα δεν υπαρχει προβλημα?Αλλα τωρα μπορουν και τα κανουν, οταν ομως γυρισει ο τροχος, τοτε θα παρακαλανε και θα κανουν και αλλαγες για πλακαΠριν 5 μερες αλλαξα ενα dvd-rw απο το πλαισιο, και απλα τους ειπα δεν λειτουργει το lightscribeΟυτε δοκιμη δεν του κανανε, μου κοψανε πιστωτικο και πηρα κατι ακριβοτεροΚαι κερδισανε παραπανω και αυτοι, και την επομενη μου αγορα
ea6gka Ιανουάριος 12, 2008 #30 Ιανουάριος 12, 2008 Αρχική απάντηση από lord ναι ρε παιδιά αλλά το πλαίσιο δεν έχει τόσα υποκαταστήματα όσο το eshopκαι όσο να νε καλύτερα να παίρνεις από ένα τοπικό υποκατάστημα παρά να στέλνει από δω και απ εκειΑνοίξατε ρε παιδιά υποκαταστήματα χρυσές δουλειές κάνει το eshop εδώ πάνω συμφωνω , το εσοπ εδω κυριαρχει και δικαιολογημενα.
oxide Ιανουάριος 12, 2008 #31 Ιανουάριος 12, 2008 παντως οι υπαλληλοι δεν το κοβω να φταινε που δεν δινει πισω ευκολα τα χρηματα/πιστωτικο ή δεν γινονται τα rma μεσα σε ευλογο χρονικο διαστημα.κτλ ..μαλλον παιζει γραμμη απο επανω.
pavou Ιανουάριος 12, 2008 #32 Ιανουάριος 12, 2008 Αρχική απάντηση από oxide [Σήμερα, στις 13:05] παντως οι υπαλληλοι δεν το κοβω να φταινε που δεν δινει πισω ευκολα τα χρηματα/πιστωτικο ή δεν γινονται τα rma μεσα σε ευλογο χρονικο διαστημα.κτλ ..μαλλον παιζει γραμμη απο επανω. Αυτό εννοείτε, δεν κάνουν του κεφαλιού τους οι υπάλληλοι γιατί πάρα πολύ πιθανών να το έχαναν το κεφάλι τους αν ήταν άλλη η γραμμή της εταιρίας .
GoMaR Ιανουάριος 12, 2008 #33 Ιανουάριος 12, 2008 οταν τσακωνομουν τηλεφωνικως ειχα πει στον υπαλληλο φερε μου τον υπευθυνο η οποιον ανωτερο εχεις και μου κανει λειπει ( τι περιεργο ) ωραια του λεω θα τα ακουσεις εσυ..ηθελα να ξερα , πως εχουν τοσο μεγαλη υπομονη οι υπαλληλοι που συνεχεια ακουνε παραπονα και ειναι οι μονοι που εχουν παρε δωσε με τους πελατες.....αφου ο υπευθυνος παντα λειπει...ξεφτιλα...
ShadowRunner Ιανουάριος 12, 2008 #34 Ιανουάριος 12, 2008 Αυτός ο υπεύθυνος πάντα λείπει φίλε μου, σε όλες τις "προβληματικές" εταιρίες, είτε είναι eshop είτε forthnet είτε κάποια άλλη.... ποτέ δεν εμφανίζεται παρα μόνο στο έσχατο σημείο. Τον λόγο τώρα δεν τον ξέρω.Εγώ πάντως να ομολογήσω ότι ποτέ δεν είχα πρόβλημα με αυτούς, αλλά τέτοιες συμπεριφορές δεν είναι και δεν πρέπει να είναι ανεκτές απο κανέναν και για κανέναν (αναφέρομαι στο eshop) Εκεί που δίνω τα λεφτά μου, πρέπει και να με σέβονται, έτσι δεν είναι;
nonacab Ιανουάριος 12, 2008 Author #35 Ιανουάριος 12, 2008 παιδια το θαυμα εγενετω....!!!!! χθες δεν προλαβα να παω απο τι καταστημα αλλα τους πηρα ενα τηλ κ τους εξηγησα για ακομη μια φορα οτι λενε Μ@λ@κ@@ς κ τους ειπα κ αυτο που ειπαμε πως την παρελαβε ο υπαλληλος χωρις serial κ επισης οτι το serial το γραφει στο δελτιο ποσοτικης παραλαβης. κ εκει που ημουν ετοιμος σημερα να κατεβω στουρναρη σκαει τηλεφωνο... κ μου ειπαν οτι εληξε ο ελεγχος κ να τους πω αν θελω αντικατασταση με την 7600GT η πιστωτικο...
mech5107 Ιανουάριος 12, 2008 #36 Ιανουάριος 12, 2008 Ρε μπας και είναι κανείς από εδώ μέσα στο e-shop και ακούει τι λέμε και το φροντίζει?
junior-21- Ιανουάριος 12, 2008 #39 Ιανουάριος 12, 2008 Ρε παίδες, εδώ μέσα είναι πόσα μέλη που είναι υπάλληλοι απ'όλα τα καταστήματα σχεδόν...
after1416003303 Ιανουάριος 12, 2008 #40 Ιανουάριος 12, 2008 Eγω λεω να περασεις ενα βραδυ και να κατεβασεις την τζαμαρια κατω, δημοκρατικα πραγματα :hehe: :hehe:
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.