Petrossortep Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9, 2008 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 9, 2008 Περί opamp και διαφορών τους ο λόγος.Ο όρος οπαμπ αποτελεί συντόμευση του όρου operational amplifiers που σημαίνει "τελεστικοί ενισχυτές". Οι οπαμπ χρησιμοποιήθηκαν σύμφωνα με την wiki παλαιότερα για την τέλεση αναλογικών υπολογισμών(εξ ου και η ονομασία) τη στιγμή που οι ψηφιακοί υπολογιστές ήταν απελπιστικά αργοί. Σήμερα, μεταξύ άλλων, χρησιμοποιούνται και στην ενίσχυση του αναλογικού ήχου.Κάθ'ένας αποτελεί ξεχωριστό σχέδιο και ως εκ τούτου είναι κατάλληλος για συγκεκριμένες χρήσεις ενώ για άλλες όχι τόσο. Στο νετ έχουν ανοίξει άπειρα θρεντ σχεικά με το ποιός είναι ο καλύτερος για ήχο στο pc. Η x-fi χρησιμοποιεί τον njm4556 της Japan Radio Company, ενώ η πιο ακριβή και ποιοτική(θεωρητικά) τον Lm4562 της National Semiconductors.Παρατίθενται κάποια specs των ως άνω opamps: OpAMPX-Fi: 1 JRC NJM4556 per "Front" (THD 0.0008%, SR 3 V/μs, GB 8MHz) + 3 ST4558 per "Surround" (THD 0.008%, SR 2.2 V/μs, GB 5.5 MHz) Oxygen HD: 4 JRC NJM4580 (THD 0.0005%, SR 5 V/μs, GB 15MHz)X-Fi Elite Pro: 1 JRC NJM2114 per "Front" (THD 0.0005%, SR 15 V/μs, GB 13MHz) + 3 JRC NJM2068 per "Surround" (THD 0.001%, SR 6 V/μs, GB 19MHz)Oxygen HD X-Meridian: 4 AUK S4580P (THD 0.0005%, SR 5 V/μs, GB 15MHz)Oxygen HD Xonar D2: 1 National LM4562 per "Front" (THD 0.0003%, SR 20 V/μs, GB 55MHz) + 3 TI RC4580IPW per "Surround" (THD 0.0005%, SR 5 V/μs, GB 12MHz)Πηγή:http://www.hwupgrade.it/forum/showthread.php?t=1397323Σημειωτέον ότι το slew rate με βάση τα όσα έχω διαβάσει(αν και μη ειδικός) σχετίζεται κυρίως με το εύρος των αναπαραγόμενων συχνοτήτων και όχι τόσο με την ποιότητα(είναι βέβαια πολυπλοκότερο το θέμα).Όσο για τις παραμορφώσεις βλέπουμε ότι ο 4556 της x-fi είναι ο χειρότερος στον τομέα αυτό αν και η διαφορά είναι ασύλληπτη για τον οποιονδήποτε άνθρωπο. Από την άλλη μεριά όμως, o njm4556 θεωρείται ένας από τους πλέον κατάλληλους ενισχυτές ακουστικών, ακόμα και πολύ χαμηλών σε αντίσταση, λόγω των ισχυρών του ρευμάτων. Για του λόγου το αληθές:http://www.diyaudio.com/forums/showthread/t-67530.html. Υπάρχουν βέβαια και άλλα σάιτ αν δώσεις keyword "opamp njm4556", που δείχνουν την γενική αποδοχή του εν λόγω οπαμπ για δύσκολα φορτία.Ερχόμαστε τώρα στο ψητό. 1. Ποιό μπ..ρδελοηχείο της creative της logitech ή και ανώτερο έχει καλύτερα σπεκς από αυτά των οπαμπ έτσι ώστε να δικαιολογείται η αναβάθμιση των οπαμπ της x-fi με lm4562;2. Τα ακουστικά υψηλής πιστότητας έχουν μετρήσεις απείρως καλύτερες από το οποιοδήποτε ηχείο. Δεν αξίζει λοιπόν να έχεις τον njm4556 ως αξιοπρεπή ενισχυτή οδήγησης ηχείων και παράλληλα ως σωστό ενισχυτή οδήγησης των σαφώς ανώτερων ηχητικά ακουστικών;3. Πόσο σοβαρά πρέπει να λάβουμε υπόψιν τον κάθε "μοντά" που λέει ότι ακούει διαφορές ανάμεσα σε οπαμπ της x-fi και στον lm4562 χωρίς blind test; Ακόμα και αν τις ακούει δεν θα πρέπει να εξετάσουμε τι άλλα μηχανήματα έχει; Να εξετάσουμε δηλαδή αν με τον lm4562 πέτυχε απλώς καλύτερο ματσάρισμα με τα υπόλοιπα μηχανήματά του και δεν είναι θέμα ποιοτικής διαφοράς.(Το λέω γιατί τις άριστες μετρήσεις του ο lm4562 τις βγάζει σε εύκολα φορτία-600ohm και άνω- όπως οι ενισχυτές ηχείων. Αλλού δεν ξέρουμε πώς συμπεριφέρεται.) Μέτριες συσκευές με σωστό ταίριασμα μπορούν να δώσουν απίθανα αποτελέσματα που οδηγουν στο λάθος συμπέρασμα ότι είναι καλές.edit: καλύτερο keyword το headphones njm4556.Slew rate με βάση την wiki είναι ο λόγος της μεταβολής των βολτ που δίνει η συσκευή ανά μικροσεκόντ. Ο ήχος στην ουσία είναι αυξομειώσεις της πίεσης του αέρα καθώς κυλά ο χρόνος. Αυτό μεταφράζεται στα ηλεκτρονικά κυκλώματα ως αυξομειώσεις της τάσης του ρεύματος σε βολτ. Όσο πιο μεγάλο το slew rate τόσο ταχύτερη η απόκριση του οπαμπ και κατά συνέπεια τόσο μικρότερες οι παραμορφώσεις(αλλά και τόσο μεγαλύτερη η συχνοτική απόκριση). Βλέπουμε όμως ότι οι μετρήσεις παραμόρφωσης του 4556 στην πράξη αλλά και η συχνοτική του απόκριση-από μετρήσεις της x-fi-είναι υψηλού επιπέδου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaco Ιανουάριος 9, 2008 #2 Κοινοποίηση Ιανουάριος 9, 2008 Petrossortep, μην μπλέκεις χωρίς λόγο με τέτοιες λεπτομέρειες και ειδικά με τους τελεστικούς γιατί μόνο νόημα δεν έχει πια... για να εξηγούμαι... δεν υπάρχει περίπτωση να καταλάβει το αυτί σου αλλά και οποιουδήποτε ανθρώπου την διαφορά ανάμεσα στο 0.0008% και 0.0005% της ολικής αρμονικής παραμόρφωσης του τελεστικού ή ένα slew rate 3V/μs ή 5V/μs... το ανθρώπινο αυτί δεν είναι αισθητήριο ακριβείας...Δυστυχώς έχει επίκρατήσει στην αγόρα και σε όλους μας να ψωνίζουμε από datasheet και μόνο... όχι ότι αυτό είναι κακό, ίσα-ίσα, αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις δεν αντιπροσωπεύει την πραγματικότητα (π.χ. εικόνα-ήχος)...Πλέον επειδή όλα στον ήχο είναι ψηφιακά αυτό που μετράει είναι οι DACs οι οποίοι πλέον είναι όλοι ίδιοι σε επιδόσεις και μετά το DSP... όποιος είναι μάγκας (από τις εταιρίες) και έχουν το καλύτερο DSP (από κώδικα και όχι τόσο από hardware γιατί πάλι όλοι είναι μια από τα ίδια) είναι αυτοί που κερδίζουν το παιχνίδι... τέρμα οι analog guru του είδους, πεθάναν και μαζί τους και το analog hi-fi...Πολλοί θα τσιτώσουν με αυτά που λέω (ειδικά αυτοί που τα σκάνε χοντρά για δήθεν), αλλά τι να κάνουμε έτσι είναι... στον ήχο το DSP και το class-D τα τσακίσαν όλα... οι λυχνίες, τα φίλτρα, τα EQ κτλ είναι πλέον μερικές εκατοντάδες γραμμές κώδικα το καθένα... και το clarity στον ήχο στα 0.5 - 1ΚW δεν χρειάζεται δέκα κιλά τοροειδή ανά κανάλι και απίστευτες γνώσεις που μόνο λίγοι guru κατήχαν, αλλά μερικά τρανζίστορ που ζυγίζουν μερικά γραμμάρια σε class D...Πιστεύω το παιχνίδι είναι πλέον στα ηχεία... εκεί υπάρχουν ακόμα μαέστροι και δεν υπάρχει συνταγή επιτυχίας, παρόλα τα μαθηματικά και τις θεωρίες πίσω από αυτά... εκεί θα έσκαγα λεφτά άνετα και εγώ...Edit.Δεν σε αποτρέπω από το να ψαχτείς σε καμία περίπτωση... καλά κάνεις και το ψάχνεις το θέμα του ήχου γιατί έχει πολύ ενδιαφέρον και ειδικά το παρελθόν του...Αν το κοιτάς από "εργαστηριακή" σκοπιά τότε συμφωνώ και σου συνιστώ να τα δοκιμάσεις και στην πραγματικότητα να δεις και ίδιος τις διαφορές... αλλά από ρεαλιστική σκοπιά δεν έχει νόημα... κάποτε που οι διαφορές από ένα op-amp με έναν άλλο, ή μεταξύ δυο τρανζίστορ ήταν τεράστιες είχε νόημα και αισθητή διαφορά, τώρα πλεον όχι... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrossortep Ιανουάριος 11, 2008 Author #3 Κοινοποίηση Ιανουάριος 11, 2008 Δεν είναι όλοι οι dac ίδιοι σε επιδόσεις, ούτε τα οπαμπ. Απλά είναι όλοι τους τόσο καλοί πλέον, σε κάρτες των 100 και άνω, που δύσκολα αντιλαμβάνεται κανείς τη διαφορά.Πάντως η x-fi έχει ενα μειονέκτημα που πρέπει να της καταλογίσω. Όταν ανοίγεις το line-in με καλά ακουστικά μπορείς να ακούσεις κάποιο φύσημα που θα μπορούσε να έχει εξαλειφθεί. Βέβαια από τα μικρόφωνα που χρησιμοποιούνται σε αρκετές ποιοτικές ηχογραφήσεις υπάρχει και εκεί αντιληπτός θόρυβος.Υπάρχει όμως και κάτι πιο ενδιαφέρον που έμαθα στο hydrogen audio forum(τα άπαντα του ήχου από άτομα γνώστες). Δεν υπάρχει μέχρι σήμερα επιστημονικό τυφλό τεστ που να αποδεικνύει την ύπαρξη αντιληπτής διαφοράς μεταξύ του cd και των 24μπιτων φορμά. Αυτό το λέω γιατί οι medium end κάρτες στα 16μπιτ έχουν σχεδόν πανομοιότυπες επιδόσεις με τις επαγγελματικές(τουλαχιστον όταν οδηγούν εύκολα φορτία). Ας δώσουμε και το λινκ. Ο server admin είναι που κάνει τη σχετική δήλωση. Για να καταλάβεις περί τίνος πρόκειται ο δημιουργός του lame(καθώς και άλλοι) ποστάρει εκεί. Η συζήτηση σε ορισμένα θέματα είναι επιστημικού επιπέδου. Εκεί βρήκα και ένα pdf-βιβλίο για την φροντίδα των ψηφιακών δίσκων. Λέει ότι τα πρεσσαριστό cd(γνήσιο) κρατάει από 100 έως 200 χρόνια σε νορμάλ συνθήκες. Δηλαδή το ταπεινό σιντάκι είναι το ιδανικό μέσο αναπαραγωγής και ας το κατηγορούν ψευτοχαιεντάδες. Το μόνο πρόβλημα είναι η απόκτηση των σωστών μηχανημάτων.Copyrighted στην υπογραφή σου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaco Ιανουάριος 12, 2008 #4 Κοινοποίηση Ιανουάριος 12, 2008 Τι σχέση έχουν αυτά που λες στο δεύτερο post σου με αυτά που ρωτάς στο πρώτο... δεν έχω καταλάβει ακριβώς αν θες να ρωτήσεις κάτι τελικά ή είναι ενημερωτικό το thread... νόμιζα ότι ήταν ερώτηση περί τελεστικών... Όσο για τα 16 και 24 bit δεν χρειάζεται να είναι κανείς επιστήμονας (edit: εννοώ τους υπέρμαχους των 24) για να πει ότι το ανθρώπινο αυτί δεν μπορεί να καταλάβει την διαφορά... το αυτί όπως είχα πει και πιο πάνω (ειδικά στους ανθρώπους των πόλεων) είναι πολύ υποβιβασμένο αισθητήριο και τις περισσότερες φορές στο ακουστικό φάσμα η εξασθένηση δεν είναι πουθενά 0dbA, αλλά πάντα αρνητική... κοινώς είμαστε κουφοί για τα μηχανήματά μας... Αρχική απάντηση από Petrossortep [Σήμερα, στις 00:53] Copyrighted στην υπογραφή σου. Έγινε Copyrightεδ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaman Ιανουάριος 12, 2008 #5 Κοινοποίηση Ιανουάριος 12, 2008 Αρχική απάντηση από PetrossortepΔεν υπάρχει μέχρι σήμερα επιστημονικό τυφλό τεστ που να αποδεικνύει την ύπαρξη αντιληπτής διαφοράς μεταξύ του cd και των 24μπιτων φορμά. Γιατί, υπάρχει test που να αποδεικνύει το αντίθετο;Και μη μου πείς για εκείνη την αστεία "έρευνα" που συζητάνε στο Hydrogen (και αλλού)...Τέλος πάντων, τα μειονεκτήματα του CD είναι πολλά και δεν έχουν να κάνουν μόνο με τους περιορισμούς του σε bit και kHz. Δεν χρειάζεται να είσαι ειδικός για να το καταλάβεις΄ αρκεί μια ματιά στo Red Book standard. Τα SACD και DVD-A πήγαν άπατα για πολλούς και διάφορους λόγους (με πρώτο και καλύτερο ότι το 99,9% του πληθυσμού είναι ικανοποιημένο και με 128άρι mp3, πόσο μάλλον με CD). Ευτυχώς οι music server γίνονται κοινός τόπος σιγά σιγά. Προσωπικά ελπίζω να επεκταθεί η διάθεση high resolution downloads (όπως αυτά της Linn). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrossortep Ιανουάριος 14, 2008 Author #6 Κοινοποίηση Ιανουάριος 14, 2008 Αρχική απάντηση από Shaman [12-01-2008 12:32] Γιατί, υπάρχει test που να αποδεικνύει το αντίθετο;Και μη μου πείς για εκείνη την αστεία "έρευνα" που συζητάνε στο Hydrogen (και αλλού)... Όποιος ισχυρίζεται κάτι shaman(διαφορές στον ήχο), αυτός φέρει και το βάρος της απόδειξης. Τα επιστημονικά διπλά τυφλά τεστ δεν είναι αστεία. Είναι η μόνη σοβαρή επιστημονική μέθοδος σήμερα.Βέβαια οι ψευτοχαϊεντάδες θα σου πουν ότι δεν σε αφήνουν να εξετάσεις ένα μηχάνημα με το πάσο σου χωρίς ψυχολογική πίεση. Αυτό είναι ψέμα γιατί το τυφλό τεστ μπορεί να προσαρμοσθεί στις ανάγκες του είδους της εξέτασης που θέλεις να κάνεις(περισσότερες δοκιμές, εναλλαγή κομματιών από κομπιούτερ και όχι από ανθρώπους που φοβάσαι ότι θα σε κριτικάρουν κτλ.). Οι ψευτοχαϊεντάδες ενδιαφέρονται να σε πείσουν να αγοράσεις πανάκριβα εμπορεύματα πολλά εκ των οποίων αλλοιώνουν τον ήχο για πιο γλυκές χροιές. Είναι οι Λιακόπουλοι του ήχου, που επικαλούνται μυστηριώδεις δυνάμεις υποβάθμισης του ήχου που δεν τις πιάνουν τα κλασικά τεστ παραμόρφωσης. Είναι όλα ανυπόστατα ψεύδη για έναν μηχανικό του ήχου. Μη μου πεις ότι είδες ποτέ σε στούντιο "λαμπάτο" των 5000 π.χ με γλυκιά παραμόρφωση στο 3%.Τα 24 μπιτ σίγουρα δίνουν μεγαλύτερη δυναμική περιοχή αλλά σε πιστότητα και επάρκεια δυναμικής περιοχής το cd είναι άριστο με τα σωστά μηχανήματα. Ειδικά με τα HDCD μπορείς να πετύχεις με μειώσεις της ποιότητας σε τομείς που δεν σε ενδιαφέρουν και αύξηση εκεί που θέλεις, 20bit like ήχο. Τέλος αν εκμεταλλευτείς τα 144db δυναμικής περιοχής που δίνει το dvd audio την άλλη μέρα θα έχεις την ακοή του Έντισον. Είναι too much και κανένα ηχείο στο ορατό σύμπαν δεν την φτάνει. Το μάξιμουμ για ηχείο είναι γύρω στα 105 db αλλά και πάλι το cd με noise shaping μπορεί να φτάσει αυτά τα δυναμικά. ’λλο αν οι 20bit like τεχνικές επεξεργασίας(noise shaping, dithering κλπ.) εφαρμόζονται σπάνια.Όσο για το mp3 κάνε ένα τυφλό τεστ 16 επαναλήψεων στον ευατό σου ανάμεσα σε 160 ή 192 kbps και στο lossless mp3 . Ξεκίνα με το λοσλεσ και αφού δώσεις εντολή στον winamp να παίξει στην τύχη το επόμενο κομμάτι κρύψτον. ’κου το επόμενο κομμάτι και μάντεψε αν είναι το λοσλεσ ή τα άλλα. Υπάρχει και τύπος της διωνυμικής κατανομής για δεις πόσο τυχαίο ή όχι(σωστή μαντεψιά) είναι το αποτέλεσμα που πέτυχες. Θα στο δώσω όταν το βρω.Ατ Jaco: Μου μίλησες γενικά για τεχνολογία ήχου και για αυτό σου ανέφερα και τα υπόλοιπα ψιλοάσχετα.Εδιτ: Ορίστε το άρθρο για τα τυφλά τεστ.http://www.hydrogenaudio.org/forums/index.php?showtopic=16295. Έχει λινκ με τον πίνακα της διωνυμικής κατανομής. Στην αριστερή κάθετη στήλη βλέπεις τον αριθμό των επαναλήψεων για πείραμα με δύο ενδεχόμενα(σωστή πρόβλεψη, λάθος πρόβλεψη ανάμεσα σε δύο διαφορετικά κομμάτια-όχι τρία), π.χ 16 επαναλήψεις στην περίπτωσή μας. Στον πάνω οριζόντιο τις φορές που έπεσες μέσα(στις 16 φορές). Ενδιάμεσα δίνεται η πιθανότητα του αποτελέσματος που είχες.Το να είσαι π.χ σωστός 14 φορές σε 16 δοκιμές έχει πιθανότητα 2 στα 1000(0,002). ’ρα η επιτυχία σου μάλλον δεν είναι τυχαία και όντως καταλαβαίνεις διαφορά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaman Ιανουάριος 14, 2008 #7 Κοινοποίηση Ιανουάριος 14, 2008 Αρχική απάντηση από Petrossortep Όποιος ισχυρίζεται κάτι shaman(διαφορές στον ήχο), αυτός φέρει και το βάρος της απόδειξης. H θεωρία λέει πως διαφορές θα υπάρχουν (προς το καλύτερο). Τουλάχιστον αυτά μας έλεγαν όταν ήμουν φοιτητής και έκανα Ψηφιακή Επεξεργασία Σήματος και δε νομίζω να έχει αλλάξει κάτι από τότε. Αν κάποιος πιστεύει πως δεν είναι έτσι ας το αποδείξει με ορθή μεθολογία - διαφορετικά δεν αποδεικνύει τίποτα. Κι εγώ είμαι υπέρ των blind test αλλά όχι όταν τα διοργανώνει η γιαγιά μου - και οι τύποι που έκαναν το test μάλλον έχουν λιγότερη σχέση με τον ήχο από τη γιαγιά μου που ήταν δασκάλα και έκανε και μαθήματα μουσικής στα παιδιά... Αν σε ενδιαφέρει να μάθεις γιατί η συγκεκριμένη δημοσίευση είναι για γέλια, πες μου και θα σου στείλω σχετικό link με PM (με απόψεις ανθρώπων που την έχουν διαβάσει ολόκληρη και δε στηρίζονται σε αποσπάσματα που κυκλοφορούν στο internet), για να κλάψουμε μαζί. Τα blind test με τα mp3 τα έχω κάνει προ πολλού και σε καλό σύστημα (γιατί με τα ηχειάκια των 20 ευρώ που έχω στο PC δεν μπορούν να βγουν ασφαλή συμπεράσματα). Μάλιστα το έχω κάνει και με πολλές παραλλαγές και σε αρκετά μεγάλο δείγμα (aka όχι απλά μόνος μου). Ευχαριστώ για τα link αλλά το πτυχίο μου είναι στα Εφαρμοσμένα Μαθηματικά οπότε γνωρίζω πολύ καλά τα περί κατανομών. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrossortep Ιανουάριος 14, 2008 Author #8 Κοινοποίηση Ιανουάριος 14, 2008 Σε 192kbps δεν καταλαβαίνω διαφορές. Μπορεί όμως να μην έχω βρει τα κατάλληλα κομμάτια γιατί και αυτό παίζει ρόλο.Στείλε μου το πμ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrossortep Ιανουάριος 14, 2008 Author #9 Κοινοποίηση Ιανουάριος 14, 2008 Θεώρησα χρήσιμη για τους υπόλοιπους την απάντηση μου στο πρώτο πμ του Σάμαν.Η συνέχεια σε πμΜέλος άλλου φόρουμ:""""Μετά από έναν σύντομο αλλά αναζωογονητικό υπνάκο επανέρχομαι στο θέμα...Αφού λοιπόν ένας βρόγχος των 16bit/44,1kHz που προστίθεται στην ακουστική αλυσίδα δεν μπορεί να γίνει αντιληπτός για ποιο λόγο τα SACD/DVD-A ακούγονται καλύτερα τις περισσότερες φορές από τα συμβατικά CD; Οι συγγραφείς του άρθρου καταλήγουν στο ότι αυτό γίνεται συνήθως λόγω της πιο προσεκτικής ηχογράφησης και επεξεργασίας του ήχου. Οι μηχανικοί των studio γνωρίζουν ότι αυτές οι ηχογραφήσεις απευθύνονται σε ένα πιο "niche" κοινό, οπότε κάνουν πολύ καλύτερη δουλειά. Μικρότερη συμπίεση, πιο μεγάλη δυναμική περιοχή κλπ κλπ. Το ηχητικό αποτέλεσμα θα ήταν όμως το ίδιο ακόμη και αν αυτή η ηχογράφηση είχε κυκλοφορήσει σε ένα απλό CD."""""Απάντησή μου:Θα διαβάσω και τα υπόλοιπα, αλλά πες μου ποιό το λάθος.Αν κυκλοφορεί η φήμη ότι εγώ είμαι ψηλότερος από τον Γιάννη αλλά μας μετρήσουν και μας βγάλουν ίδιους, τι φταίει; Η μετροταινία ή η φήμη;Ο ισχυρισμός ότι οι high end ηχογραφήσεις συνηθίζονται να γίνονται σε μέσα υψηλής πιστότητας δεν είναι εσφαλμένος. ’λλο θέμα το μέσο και άλλο η ηχογράφηση. Χάλια ηχογράφηση σε άριστο μέσο θα ακουστεί χάλια. Ξέρεις εσύ ελληνάδικα σε sacd; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maximus Ιανουάριος 15, 2008 #10 Κοινοποίηση Ιανουάριος 15, 2008 Περιμένω να μου έρθουν από USA τα AKG K701. Θα τα συνδέσω πάνω στην prelude και θα κάνω δοκιμή με 160, 192, 224 και 320. Πιστεύω πως είναι μακράν τα καλύτερα για τέτοιου είδους τεστ, (από τα εμπορικά ακουστικά βέβαια - δεν είναι monitoring) μιας και έχουν την καλύτερη "πιστότητα" ήχου από τα 3 καλύτερα που κυκλοφορούν (αυτά, τα Sennheizer HD650 και τα BeyerDynamics DT880). Ενισχυτή ακουστικών δεν έχω btw, ότι ακούσω θα βγαίνει καθαρά από την κάρτα. Όταν τα λάβω (λογικά σε κανα 10ήμερο) θα ποστάρω τα προσωπικά μου αποτελέσματα. Βέβαια δε θα είναι "ψημένα" τα ακουστικά, αλλά τι να κάνουμε...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrossortep Ιανουάριος 15, 2008 Author #11 Κοινοποίηση Ιανουάριος 15, 2008 Πήρες καλά πράγματα βλέπω. Πόσο; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maximus Ιανουάριος 15, 2008 #12 Κοινοποίηση Ιανουάριος 15, 2008 190 (ebay). Τα DT880 βγαίνανε κανα 160άρι και τα HD650 κανα 240άρι. Αν θες πες να σου δώσω links. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrossortep Ιανουάριος 15, 2008 Author #13 Κοινοποίηση Ιανουάριος 15, 2008 190 ευρό;;;; Τι λες ρε συ; 165 πήρα τα hd 595.Όχι όμως από νετ δεν το ξέρω καλά και δεν το εμπιστεύομαι. Και για τα δύο πάντως διάβασα ότι έχουν αναιμικό(όχι punchy μπάσο), μάλλον αποτέλεσμα της ανοιχτής σχεδίασης. Δεν ισχύει για όλα τα είδη μουσικής όμως πιστεύω. Εκεί που πρέπει να ακουστούν punchy ακούγονται. Πάντως σε διαφάνεια τα ανοικτού τύπου είναι άφθαστα. Ετοιμάσου για μεγάλες εκπλήξεις.Θα θέλουν και στάνταρντ 30 ώρες στρώσιμο για να ξεμαλακώσει ο ήχος τους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaman Ιανουάριος 15, 2008 #14 Κοινοποίηση Ιανουάριος 15, 2008 Αρχική απάντηση από Petrossortep Θεώρησα χρήσιμη για τους υπόλοιπους την απάντηση μου στο πρώτο πμ του Σάμαν.Η συνέχεια σε πμΜέλος άλλου φόρουμ:""""Μετά από έναν σύντομο αλλά αναζωογονητικό υπνάκο επανέρχομαι στο θέμα...Αφού λοιπόν ένας βρόγχος των 16bit/44,1kHz που προστίθεται στην ακουστική αλυσίδα δεν μπορεί να γίνει αντιληπτός για ποιο λόγο τα SACD/DVD-A ακούγονται καλύτερα τις περισσότερες φορές από τα συμβατικά CD; Οι συγγραφείς του άρθρου καταλήγουν στο ότι αυτό γίνεται συνήθως λόγω της πιο προσεκτικής ηχογράφησης και επεξεργασίας του ήχου. Οι μηχανικοί των studio γνωρίζουν ότι αυτές οι ηχογραφήσεις απευθύνονται σε ένα πιο "niche" κοινό, οπότε κάνουν πολύ καλύτερη δουλειά. Μικρότερη συμπίεση, πιο μεγάλη δυναμική περιοχή κλπ κλπ. Το ηχητικό αποτέλεσμα θα ήταν όμως το ίδιο ακόμη και αν αυτή η ηχογράφηση είχε κυκλοφορήσει σε ένα απλό CD."""""Απάντησή μου:Θα διαβάσω και τα υπόλοιπα, αλλά πες μου ποιό το λάθος.Αν κυκλοφορεί η φήμη ότι εγώ είμαι ψηλότερος από τον Γιάννη αλλά μας μετρήσουν και μας βγάλουν ίδιους, τι φταίει; Η μετροταινία ή η φήμη;Ο ισχυρισμός ότι οι high end ηχογραφήσεις συνηθίζονται να γίνονται σε μέσα υψηλής πιστότητας δεν είναι εσφαλμένος. ’λλο θέμα το μέσο και άλλο η ηχογράφηση. Χάλια ηχογράφηση σε άριστο μέσο θα ακουστεί χάλια. Ξέρεις εσύ ελληνάδικα σε sacd; Παρακάτω είναι το ζουμί....Πως κατέληξαν σε αυτό το συμπέρασμα και αν η μεθοδολογία που ακολούθησαν επιτρέπει γενικεύσεις... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrossortep Ιανουάριος 15, 2008 Author #15 Κοινοποίηση Ιανουάριος 15, 2008 Ναι πρέπει να το διαβάσω όλο.gznp πες μου τα λινκ και αν γίνεται να μου πεις συνοπτικά πως κανονίζεις το εμπόρευμα να έρθει Ελλάδα και πώς βλέπεις το κόστος της παραγγελίας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maximus Ιανουάριος 15, 2008 #16 Κοινοποίηση Ιανουάριος 15, 2008 Στο Ebay, αν ο χρήστης έχει χιλιάδες θετικές γνώμες, βλέπεις ότι ασχολείται συχνά ή μόνο με το αντικείμενό του (να πουλάει συστήματα ήχου π.χ., όχι από αυτοκόλλητα να πάει σε 30άρες οθόνες έτσι ξαφνικά) και εννοείται, να έχει PayPal που "εγγυάται" τη συναλλαγή, με επιστροφή χρημάτων ή μέρος αυτών αν χρειαστεί, τότε είσαι οκ. Το μόνο που σε εμποδίζει είναι να βρίσκεται Αμερική και να θέλεις κάτι ογκώδες, όπου στο τελωνείο ίσως σε φορολογήσουν. Για τα ακουστικά πάντως, διάβασα πολλά. Όντως τα HD650 έχουν καλύτερο μπάσο λένε, πιο έντονο από τα Κ701, όπως και τα DT880 έχουν τον καλύτερο "5.1-τρισδιάστατο" ήχο από όλα. Αλλά μου άρεσε πολύ που τα Κ701 αναπαράγουν τη μουσική με "τέλεια" πιστότητα - γι αυτό και τα διάλεξα. Ποιος ξέρει, ίσως στο μέλλον θελήσω να "χτυπήσω" και κάποιο από τα άλλα δύο Αυτό που με απασχολεί τώρα είναι για τον ενισχυτή - τα 701 τον χρειάζονται περισσότερο από όλα τα άλλα διάβασα, και περιμένω να έρθουν και να τα ακούσω. Αν χρειαστεί να πάρω, θα πάρω. Τώρα ποιον...? Μάλλον κανέναν από εδώ: http://www.wooaudio.com/products/ Έχω ακούσει απλά τα καλύτερα + πάω τους λαμπάτους Sorry για το hijack του thread ε edit: Αρχική απάντηση από Petrossortep Ναι πρέπει να το διαβάσω όλο. gznp πες μου τα λινκ και αν γίνεται να μου πεις συνοπτικά πως κανονίζεις το εμπόρευμα να έρθει Ελλάδα και πώς βλέπεις το κόστος της παραγγελίας. Τώρα το είδα, πάω να τα βρω και θα σου ποστάρω εδώ. edit #2: BeyerDynamic DT880 @ 229$ BeyerDynamic DT880 @ 199$ Και τα δύο είναι από τον ίδιο χρήστη και έχουν 57.50$ μεταφορικά για Ελλάδα. Sennheiser HD650 @ 309.99$ Με μεταφορικά 53.20$ για Ελλάδα. AKG K701 @ 236.95$ Αλλά με 79.99$ μεταφορικά για εδώ. AKG 701 @ 246.99$ Με 46.99$ για Ελλάδα. AKG K701 @ 269.99$ 50.50$ μεταφορικά για εδώ. AKG K701 @ 239.99$ Με 47$ μεταφορικά για Ελλάδα. Από εδώ πήρα κι εγώ. Currency Converter <--- Για τις μετατροπές δολαρίων σε ευρώ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaman Ιανουάριος 15, 2008 #17 Κοινοποίηση Ιανουάριος 15, 2008 gznp,Για προενισχυτή να το ψάξεις αρκετά. Μην δώσεις τα λεφτά σου σε κάτι που θα "θάψει" τα ακουστικά.Πήγαινε από το Head-fi.org μία βόλτα και σίγουρα θα βρεις πολλά για το θέμα της οδήγησης των 701, προτάσεις, εντυπώσεις κλπ. Όρεξη να'χεις να διαβάζεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maximus Ιανουάριος 15, 2008 #18 Κοινοποίηση Ιανουάριος 15, 2008 Εκεί "έλιωσα" χτες και διαβάζω και τώρα - κάποιοι από εκεί μέσα προτείνουν ή τον WooAudio 6 ή τον WooAudio 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrossortep Ιανουάριος 15, 2008 Author #19 Κοινοποίηση Ιανουάριος 15, 2008 Οι λαμπάτοι δεν είναι ότι πιο πιστό ηχητικά απ'όσο γνωρίζω. Εξωραΐζουν τον ήχο. Καλύτερα να πας σε καλό τρανζίστορ. Ευχαριστώ για τα λινκς. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maximus Ιανουάριος 15, 2008 #20 Κοινοποίηση Ιανουάριος 15, 2008 Όντως τον "ζεσταίνουν", κάτι που ίσως τα AKG K701 το ψιλοχρειάζονται. Από την άλλη δε λέει να χάσουν την πιστότητά τους. Θα δω, ακόμα το ψάχνω. Τώρα κοιτάω για "shielding" στην κάρτα ήχου - κι αυτό λένε μετατρέπει τον ήχο σε πιο "αναλογικό" από ότι ψηφιακό... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.