Jump to content



ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΟΣ ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS Α.Ε.Β.Ε. για service S500i κινητού


SiliconMan

Recommended Posts

Ονομάζομαι Χ.Ν. και είμαι πελάτης της Πλαίσιο Computers.

Στις 1 Νοεμβρίου 2007 αγόρασα από την Πλαίσιο Computers 2 κινητά Sony-Ericsson, S500i Black και W810i. Το S500i είχε πρόβλημα, κουνιόταν το τζαμάκι της οθόνης και όταν πίεζες τη πρόσοψη στην άκρη της έκανε παραμορφώσεις ( σαν "νερά" ). Στις 19 Νοεμβρίου 2007 και ώρα 9:51 το παρέδωσα στο service της Πλαίσιο Computers που βρίσκεται στην οδό Ζαΐμη 10. Από εκεί ενημερώθηκα ότι ο χρόνος επισκευής της συσκευής μου θα ήταν 20 εργάσιμες ημέρες, επειδή θα αποστέλλονταν μέσω της Πλαίσιο Computers στην αντιπροσωπεία της Sony-Ericsson. Την Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου, τους τηλεφώνησα θέλοντας να μάθω την πορεία της επισκευής της συσκευής μου. Προς έκπληξης μου, μου απάντησαν ότι η αντιπροσωπεία της Sony-Ericsson δεν είχε ανταλλακτικό για τη συσκευή μου και θα έπρεπε να τους κάνω ένα τηλέφωνο τη Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου. Το τηλέφωνο όντως έγινε και μου απάντησαν ότι θα έπαιρναν να "κατσαδιάσουν" τη Sony-Ericsson για την καθυστέρηση που τους προκαλούσε. Το ίδιο ακριβώς μου είπαν και την Τετάρτη 19 και Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου, ενώ πριν κλείσουν το τηλέφωνο μου έλεγαν πάντα ότι θα με πάρουν τηλέφωνο αυτοί, ώστε να με ενημερώσουν για το τι θα τους απαντούσε η Sony-Ericsson, πράγμα το οποίο ποτέ δεν έγινε και πάντα εγώ έπαιρνα τηλέφωνο για να μάθω το τι γίνεται ή μάλλον καλύτερα τι δεν γίνεται με τη συσκευή μου. Την Παρασκευή 21 Νοεμβρίου και ώρα 12:38 μμ. έλαβα μήνυμα από τον αποστολέα με αριθμό 6978****** ότι η συσκευή μου ήταν έτοιμη για να περάσω να την παραλάβω. Όταν παρέλαβα τη συσκευή μου, την ίδια μέρα, κοιτώντας τη προσεχτικά διαπίστωσα ότι το πρόβλημα το οποίο είχε, δεν είχε διορθωθεί. Το τόνισα στο πωλητή που ήταν εκεί και μου είπε ότι είναι φυσιολογικό. Εάν είναι δυνατόν, το προστατευτικό τζαμάκι της οθόνης να κουνιέται και προς τις 4 κατευθύνσεις του ορίζοντα ! Σαν να μην έφτανε αυτό, παρατήρησα ότι το κινητό μου είχε αποκτήσει γρατζουνιές στη περιοχή του ακουστικού καθώς και μία πιο μεγάλη στην αριστερή πλευρά πάνω στο πλαίσιο της οθόνης, γρατζουνιές που τουλάχιστον δεν ήταν εκεί όταν εγώ παρέδωσα το κινητό στο service της Πλαίσιο Computers. Ύστερα από συνομιλία που είχα με τον υπεύθυνο του καταστήματος παραδέχτηκαν ότι οι γρατζουνιές αυτές δεν υπήρχαν όταν τους το παρέδωσα και ότι έγιναν από την αντιπροσωπεία της Sony-Ericsson. Αυτό αποδεικνύεται γιατί δεν υπήρχε αντίστοιχη παρατήρηση στην απόδειξη παραλαβής. Με ρωτάει λοιπόν, ο υπεύθυνος του καταστήματος εάν θέλω να αποσταλεί η συσκευή μου μέσω της Πλαίσιο Computers στην αντιπροσωπεία της Sony-Ericsson ή εάν ήθελα να το πάω ο ίδιος στην αντιπροσωπεία της Sony-Ericsson που βρίσκεται στη οδό Τζωρτζ 26. Φοβούμενος τις περαιτέρω τριάντα+... ημέρες καθυστέρηση από μέρους του service της Πλαίσιο Computers φεύγω και πάω ο ίδιος στη αντιπροσωπεία της Sony-Ericsson στη Τζωρτζ 26. Κόβω χαρτάκι και περιμένω 10-15 λεπτά στην ουρά. Όταν φτάνω στο ταμείο εξηγώ πως έχει η κατάσταση, από που ήρθα καθώς και το πρόβλημα μου ενώ επίσης δίνω στη κυρία που καθόταν στο ταμείο όλα τα παραστατικά που είχα από το service της Πλαίσιο Computers. Προς έκπληξη μου και αφού κοίταξε προσεχτικά τα χαρτιά με ενημερώνει ότι ουδέποτε έλαβαν το δικό μου κινητό και μου υποδεικνύει σένα από τα παραστατικά μου ότι το κινητό μου πήγε στην Arvato Teleservice S.A. , Αθηνών και Κηφισσού 226 και έτσι δεν μπορούσαν να με βοηθήσουν. Φεύγω από εκεί και γυρνάω στο service της Πλαίσιο Computers όπου βρίσκω και πάλι τον υπεύθυνο καταστήματος και του αναφέρω ότι ακριβώς μου είπαν από την αντιπροσωπεία της Sony-Ericsson. Μου λέει δεν πειράζει, θα το στείλουμε εμείς για επισκευή των γρατζουνιών που είχαν προκληθεί. Ούτε λόγος για το άλλο το πρόβλημα με το τζαμάκι καθώς επίσης και την αδυναμία του κινητού μου πλέον να λειτουργήσει με μία SIM της Wind που έχω. Να σημειώσω ότι το κινητό πριν το πάω στο service της Πλαίσιο Computers για 18 ημέρες που το είχα δούλευε με την ίδια ακριβώς SIM της Wind. Απλά, επειδή με μία SIM του υπεύθυνου του καταστήματος της Cosmote δούλεψε, δεν το θεώρησε σαν πρόβλημα, λες και γω θα χρησιμοποιώ τη SIM του υπευθύνου του καταστήματος! Να σημειώσω επίσης, ότι έδειξα έμπρακτα στον υπεύθυνο του καταστήματος ότι η SIM η δικιά μου δουλεύει μια χαρά, βάζοντας τη μπροστά του σ' ένα ένα ΝΟΚΙΑ 6680 3G που είχα μαζί μου και που το χρησιμοποιώ καθημερινά αφού δεν έχω το καινούργιο.

Θεωρώ ότι είναι ντροπή και αίσχος του service της Πλαίσιο Computers η όλη αντιμετώπιση μου καθώς και η αντιμετώπιση του προβλήματος μου με το κινητό. Το κινητό μου είναι και πάλι στο service του Πλαισίου και όπως υπολογίζω δεν πρόκειται να το πάρω πριν το Γενάρη του 2008. Ζητώ τη βοήθεια σας. Εάν χρειάζεστε κάποια στοιχεία μου καθώς και οποιαδήποτε παραστατικά που έχω μπορώ να σας τα αποστείλω.

Τελικά αγόρασα ένα καινούργιο κινητό ή μία τεράστια ταλαιπωρία ;;;

Με τιμή

Χ.Ν.

Link to comment
Share on other sites

Η συμπεριφορά τους θα διορθωθεί μόνο αν "πονέσει" η τσέπη τους από τα πρόστιμα και τις αποζημιώσεις στους πελάτες. Αν προσέφυγες σε ΙΝΚΑ και συνήγορο του πολίτη, μακάρι να δικαιωθείς.

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ πολύ hurin. Ήδη το παρόν κείμενο με τα πλήρη στοιχεία μου το έχω στείλει στο ΙΝΚΑ και στο Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ. Για το συνήγορο του πολίτη, μπορώ να το στείλω μέσω mail? και εαν ναι μήπως έχεις το mail τους?

Link to comment
Share on other sites

Προφανως δεν εχεις μιλησει με τον καταλληλο ανθρωπο ακομα.

Βες καποον προισταμενο και ανεφερε (ευγενικα καταρχην) το θεμα και νομιζω οτι θα βγαλεις ακρη.

ΥΓ Οντως παντως, το service των κινητων στο Πλαισιο πασχει.

Link to comment
Share on other sites

@ spc. Ο "υπεύθυνος καταστήματος" που αναφέρω στο κείμενο είναι ο προιστάμενος του service εκεί. Ξέρεις είναι ο τύπος που ενώ όλα τα παιδιά εκεί φοράνε τα μαύρα μπλουζάκια που λένε TURBO-X εκείνος είναι πιο προσεχτικά ντυμένος και φυσικά δεν φοράει το συγκεκριμένο μπλουζάκι. Η όλη συζήτηση που έκανα χθές, Παρασκευή 21, όπως αναφέρω έγινε με αυτόν το κύριο και πάντα ευγενικά.

Link to comment
Share on other sites

Όχι ότι έχει νόημα, αλλά από πηγή μέσα από Sony Ericsson είχα μάθει ότι το S500i είναι προβληματικό μοντέλο με σωρεία προβλημάτων, τα οποία η ίδια η SE αδυνατούσε μέχρι και 2 μήνες πριν που είχα μάθει το νέο να αντιμετωπίσει.

Το S500i έπρεπε να είχε αποσυρθεί από την αγορά. ’σχετο με το Πλαίσιο, αλλά είναι μπελάς το συγκεκριμένο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορούσες να ζητήσεις αντικατάσταση με καινούργιο;

Αφού μέσα σε 19 μέρες εμφάνισε πρόβλημα...γιατί να στο φτιάξουν καινούργιο ήταν

και δεν γινόταν όπως πρώτα... :(

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Spyrus

Δεν μπορούσες να ζητήσεις αντικατάσταση με καινούργιο;

Αφού μέσα σε 19 μέρες εμφάνισε πρόβλημα...γιατί να στο φτιάξουν καινούργιο ήταν

και δεν γινόταν όπως πρώτα... :(

Από ότι μου είπαν, δεν είχαν ούτε συσκευές για αντικατάσταση.

Αρχική απάντηση από VIL

Ε ρε αυτό το χρήμα τι κάνει ..... Ε αφού το ξέρουν φίλε jpavly γιατί το αφήνουν στήν κυκλοφορία? ;) :magic:

Αυτό θα πρέπει να το ρωτήσεις αλλού :)

Link to comment
Share on other sites

Χθες το μεσημέρι στις 1:57μμ, έλαβα τηλεφώνημα (210-28*****) όπου συνομίλησα με τον υπεύθυνο του καταστήματος και ο οποίος μου είπε ότι θα γίνει επιστροφή και θα κοπεί πιστωτικό όπως και έγινε το απόγευμα ~8μμ που πήγα από το service στη όδο Ζαΐμη 10. Συνεπώς, το μαρτύριο μου έλαβε τέλος. Θέλω θερμά να σας ευχαριστήσω για όλες τις ενέργειες που κάνατε για μένα.

Κινητό βέβαια δεν πήρα, λόγω του ψυχολογικού, με αυτά που έπαθα αλλά έκανα μία αναβάθμιση παίρνοντας μητρική, επεξεργαστή, μνήμες και κάρτα γραφικών. Συνεπώς, κερδισμένοι είναι πάλι από μένα.

Link to comment
Share on other sites

SiliconMan, το aftersales στην Ελλάδα μπάζει από παντού σε όλους τους τομείς... ενώ υπάρχουν οι standard διαδικασίες που ορίζουν οι νόμοι αλλά κυρίως τα ISO τους που διαφημίζουν ορισμένοι, στην πραγματικότητα μόνο χάρις την καλή θέληση και την όρεξη ορισμένων ανθρώπων δουλεύουν κάποια πράγματα, αλλά αυτοί οι άνθρωποι δεν βρίσκονται παντού και πάντα... γενικά όλα δουλεύουν καλά μέχρι να σου κάτσει η στραβή και τρέχεις και έχεις την κακή τύχη να πέσεις σε όλους όσους δεν έχουν καμιά διάθεση να κάνουν την δουλειά τους...

Στείλε την επιστολή σου με τα στοιχεία επικοινωνίας σου και στο ίδιο το πλαίσιο ή πάρε τηλέφωνο στα κεντρικά τους και ζήτα τους ένα e-mail ή ένα fax που να έχει πρόσβαση κάποιος υπεύθυνος των κεντρικών... νομίζω ότι θα τους απασχολήσει περισσότερο από ότι το service και θα προωθήσουν αυτοί το ζήτημα σου...

Εδιτ: Η απάντηση σου με πρόλαβε όσο ανέπτυσα το δοκίμιο μου...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.