Petrossortep Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 21, 2007 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 21, 2007 Δείτε εδώ καθώς και όλα τα παρεχόμενα λινκ(για τα διάφορα προγράμματα και συσκευές).Επιπλέον των παραπάνω καλό θα ήταν:1. Όποιος αγόρασε παλιά x-fi να κατεβάσει τους τελευταίους drivers που λύνουν προβλήματα τυχαία εμφανιζόμενης παραμόρφωσης. 2. Για τις x-fi να πάμε σε creation mode με bitmatched playback στα settings ενεργοποιημένο. 3.Όσοι έχουν κάποιον player ας ψάξουν για plugin που να στέλνει τα data κατ'ευθείαν στην κάρτα ήχου(εφόσον υποστηρίζει asio και υπάρχει τέτοιο plugin). Για το winamp είναι το asio plugin που το κατεβάζεις από .εδώ. Αν δεν υπάρχει κάνεις search με keyword "outasio".4. Όσοι βρίσκονται σε creation mode και θέλουν να έχουν τη μέγιστη δυνατή δυναμική περιοχή(μεγάλες κορυφώσεις της έντασης στα εφέ σε σχέση με την υπόλοιπη ταινία), μπορούν-μόνο- μέσα από την κονσόλα της creative στο control panel των windows να την θέσουν στο Full(maximum). Οι άλλες επιλογές είναι normal και night(minimum) αν θυμάμαι καλά.Βελτιώσεις που θα δει κάποιος σε άψογα ρυθμισμένο σύστημα σε σχέση με ένα εντελώς αρύθμιστο:1. Όχι πια "λεπτές" μεσαίες συχνότητες. Π.χ. όταν οι φωνές αντί να ακούγονται ογκώδεις και πλούσιες μοιάζουν σαν να βγαίνουν από μικρό ηχειάκι.2. Όχι θολούρες στον ήχο. Π.χ όταν ο τραγουδιστής βγάζει ένα παρατεταμένο βιμπράτο που ακούγεται σαν ένας τόνος (χωρίς σκαμπανεβάσματα όπως θα 'πρεπε).3. Το πιο σπουδαίο και άμεσα αντιληπτό. Μπάσο που ρέει ομαλά και δεν θολώνει ούτε συντονίζει εύκολα τα αντικείμενα του σπιτιού. Μερικοί νομίζουν ότι το μπάσο που κάνει τα πάντα να τρίζουν είναι το σωστό και ενθουσιάζονται με αυτό. Αυτή η βελτίωση έχει διαπιστωθεί από εμένα προσωπικά με αντικειμενικό τρόπο. Θα εκτιμηθεί δεόντως στις ταινίες που το σύστημα 5.1 στρεσσάρεται περισσότερο, ενώ θα ελαχιστοποιηθεί και το φαινόμενο boomy bass.Όταν το γούφερ ενός κομπιούτερ 5.1 συστήματος αναγκάζεται να παίξει, λόγω μικρών δορυφόρων, και κάποιες μεσοχαμηλές νότες(μερικές φορές ενισχυμένες για να δώσουν ψευδαίσθηση μπάσου) γεγονός που χτυπάει άσχημα στο αυτί και κάνει το γούφερ πιο εντοπίσιμο. Όταν υπάρχει σε τέτοιες περιπτώσεις έστω και μικρή παραμόρφωση από την κάρτα ήχου αυτό το φαινόμενο πολλαπλασιάζεται.Όλες οι βελτιώσεις αφορούν συστήματα επιπέδου gigaworks και logitech z-5500 αλλά και κατώτερα. Γιατί ακόμα και σε αυτά ο ήχος ρέει ομαλότερα και δεν σε ενοχλεί σε κανέναν τομέα. Βέβαια μην περιμένει κανείς να ακούσει πράγματα που πριν δεν άκουγε, απλά θα πάρει πιο στρωτό/αξιοπρεπή ήχο με την προύπόθεση ότι διαθέτει μια από τις ανώτερες x-fi(xtreme music,fatality,elite pro) ή ό,τι καλύτερο. Τα κατώτερα μοντέλα π.χ gamer x-fi νομίζω ότι πέρα από την τεχνολογία δεν έχουν τόσο σόλικη ποιότητα Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Δεκέμβριος 21, 2007 #2 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 21, 2007 ωραιο λινκ φιλε!λοιπον δεν καταλαβα με το media player και το audio dsp plugin τι κανουμε...και τελικα ποιος player εχει την καλυτερη αποδοση απο ολους Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrossortep Δεκέμβριος 21, 2007 Author #3 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 21, 2007 Αναφέρεται στην έλλειψη bitmatched playback με ορισμένους player και με τα digital signal processing(dsp) plugins. Ξέρεις αυτά που βάζουν εφέ στον ήχο.Ο ήχος του cd είναι δεκαεξάμπιτος με συχνότητα δειγματοληψίας τα 44.1 khz. Όταν το τελευταίο μετατραπεί σε κάτι άλλο π.χ 48khz, τότε αν η μετατροπή δεν είναι καλή(που συνήθως δεν είναι) αλλοιώνεται ο αρχικός ήχος. Πάντως, η x-fi σαν κάρτα ήχου έχει άριστο sample rate converter και ακόμα και με το bitmatched playback οφ παίζει καλά. Το πρόβλημα έγκειται στον windows media player που δεν στέλνει κατ'ευθείαν τα δεδομένα στην κάρτα ήχου.Το καλύτερο είναι το winamp(και ό,τι άλλο σου λέει,με τις κατάλληλες ρυθμίσεις) με το asio(outasio.exe) plugin που στέλνει τα δεδομένα κατ'ευθείαν στην κάρτα. Αυτό το ρίχνεις μετά την αποσυμπίεση στο pr.files/winamp/plugins. Επίσης αν είδες λέει κάτι και για απενεργοποίηση των ήχων των windows ούτως ώστε η επίδραση του kernel mixer των xp να ελαχιστοποιηθεί.Το τόπικ το δημιούργησα για σένα και τους υπόλοιπους του τόπικ για την x-fi fatality. Οι βελτιώσεις σε ορισμένες περιπτώσεις(όπως το bitmatched playback της x-fi) είναι από οριακές έως πρακτικά ανύπαρκτες και έχουν κυρίως ψυχολογικό αντίκτυπο. Πάντως ο wιndows mp είναι gtp στα mp3. Πολύ μουντός και χαλαρός ήχος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Δεκέμβριος 21, 2007 #4 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 21, 2007 λοιπον επειδη εχει ενδιαφερον το τοπικ και σε ευχαριστω για τις πολυ χρησιμες πληροφοριες σου...τον ηχο τον win τον εχω απενεργοποιησει απο την αρχη που φορεσα την auzen πανω...απο mp3 τρεχω μονο 320kbps lame 3.97 ολα αυτα περι συμπιεσης με το dBpowerampκαι ναι τα sample rates τα χω 100% στο sound properties...τωρα οσο αναφορα τον player εχω δοκιμασει το winamp χωρις να εντοπισω διαφορες σε σχεση με τον media player 11...βεβαια διχως το plug in που ανεφερες...ολα τα dsp και στον media player αλλα και στο control panel της auzen τα εχω off..εχω enable μονο το SVM και το E.Q κατω απο δικες μου ρυμθισεις μονο...και δεν ξερω κατα ποσο το SVM βοηθαει σε καποιες περιπτωσεις... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrossortep Δεκέμβριος 21, 2007 Author #5 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 21, 2007 Για τα mp3 ένα επίπεδο στα 160 με 192Kbps είναι αρκετό. Από περιέργεια έκανα τυφλό τεστ στον εαυτό μου. Δημιούργησα από ένα cd με τη βοήθεια σύγχρονου mp4 encoder δύο αντίγραφα ενός κομματιού. Το ένα στα 128 και το άλλο στα 320. Μετά ξεκίνησα ακούγοντας από ακουστικά το 320 πολλές φορές για να μάθω τον ήχο του. Στη συνέχεια έβαζα το 320 να παίζει και μετά έκρυβα τον winamp αφήνοντάς τον να διαλέξει στην τύχη είτε το 128 είτε το 320 ως επόμενο κομμάτι. Στις 7 φορές τις 6 έπεσα μέσα(χρειάζονται κι'άλλες πάντως) και η διαφορά που εντόπισα ήταν μόνο στις ψηλές και πολύ μικρότερη απ'ότι φανταζόμουν. Στο τεστ χρησιμοποίησα κομμάτι με αυλούς του πανά, high hat(τα τσσ,τσσ) και με μεγάλη δυναμική περιοχή(μουσική των ίνκας ήταν).Πιστεύω ακράδαντα ότι με 160kbps είσαι καλυμμένος πλήρως για μοντέρνα μουσική και για πιο ποιοτική με 192 το maximum. Σημασία έχει τι ακούμε όχι τι λένε τα σπεκς.Το svm περιορίζει τη δυναμική περιοχή(περιθώρια αυξομείωσης της έντασης) που είναι η ψυχή της μουσικής.Και κάτι άλλο. Δεν χρειάζεται να χώσεις πολλά λεφτά στον ήχο για να πάρεις κάτι που να σε καλύπτει. Αυτοί που ασχολούνται πολύ με τα μηχανήματα είναι συνήθως λάτρεις της τεχνολογίας που αγοράζουν συνέχεια απλά για να έχουν το πιο τελευταίο. ’λλοι αγοράζουν για shopping therapy. Edit: Ουσιαστικές διαφορές θα βλέπεις κάθε φορά που αλλάζεις ενισχυτή. Κάθε ένας έχει διαφορετικές ικανότητες οδήγησης και κάθε ηχείο ξεχωριστή καμπύλη αντίστασης. Εξ'ου και οι μεγάλες διαφορές με τα ίδια ηχεία όταν αλλάζουν τα ρεύματα(ενισχυτής). Ο Astacus εδώ έχει απόλυτο δίκιο.Μικρές, φαινομενικά ασήμαντες αλλαγές, οδηγούν σε δραματικές βελτιώσεις. Π.χ στήριξε τα ηχεία σου πάνω σε ακίδες όχι κατευθείαν στο γραφείο(το ξύλο συντονίζεται εύκολα). Οι ακίδες να ακουμπάνε σε κάτι σκληρό(κέρματα, μαρμαρο κτλ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Δεκέμβριος 21, 2007 #6 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 21, 2007 οχι μαν μια χαρα ειμαι τωρα ο ηχος μου με υπερκαλυπτει...αφου τα σκασα βεβαια.. απλα συζηταμε κατα ποσο υπαρχουν περιθωρια βελτιστοποιησης απο θεμα software και μονο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrossortep Δεκέμβριος 21, 2007 Author #7 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 21, 2007 Δες και το edit. Τα λεφτά που έσκασες είναι τα σωστά. Εγώ λέω για κάποιους που δίνουν από4000 και πάνω Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Δεκέμβριος 21, 2007 #8 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 21, 2007 @Petrossortepδεν μου λες τωρα κατι αλλο το plugin που λες στο winamp το κανεις enable απο καπου η απλα το ριχνεις μεσα στον φακελο DSP_SPS και τελος Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrossortep Δεκέμβριος 21, 2007 Author #9 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 21, 2007 Είναι δύο αρχειάκια μετά την αποσυμπίεση. Και τα δύο κόπι πέιστ στο program files/winamp/plugins. Μετά σέτινγκς του winamp πας στο output και επιλέγεις το άσιο. Όπα να μην το ξεχάσω. Στις ρυθμίσεις του άσιο επιλέγεις gapless mode, όλα τ'άλλα όπως είναι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Δεκέμβριος 22, 2007 #10 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 22, 2007 εκανα extract το αρχειο μεσα στο φακελο Plugins και στα settings output δεν βλεπω κανα άσιο τι παιζει? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrossortep Δεκέμβριος 22, 2007 Author #11 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 22, 2007 Σε λίγο θα κλείσω. Αλλά για πες μου δεν έχεις έναν φάκελο που μετά την αποσυμπίεση σου δίνει δυο φακέλους; Έναν για sse και άλλον έναν για sse 2; Ότι υπάρχει μέσα σε αυτούς θα μεταφέρεις εκεί που σου είπα(το περιεχόμενο ενός εκ των δύο ανάλογα με το σετ εντολών που θέλεις). Είναι ένα exe και ένα αρχείο συστήματος. Sorry αλλά είμαι σε ξένο pc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Δεκέμβριος 22, 2007 #12 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 22, 2007 ok τωρα το χω thanx Petrossortep Link to comment Share on other sites More sharing options...
NikMark Δεκέμβριος 23, 2007 #13 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 23, 2007 Στο Audio Creation Mode, γιατί ενώ είναι ρυθμισμένο στο 5.1, παίρνω ήχο μόνο απ'τα 2 μπροστινά; Δεν μπορώ να θέσω σε λειτουργία και τα 5 ηχεία ενώ στα άλλα modes, όλα κανονικά. Έπειτα, στις ρυθμίσεις του Asio, δεν βλέπω πουθενά ''Gapless mode'' όπως χαρακτηριστικά αναφέρεις. Και τέλος, Gbak, αυτό που τώρα έχεις ( περί Asio ), που το ξετρύπωσες γιατί εγώ δε χαμπάριασα τίποτα. Μετά την αποσυμπίεση λέτε, παίρνεις δυο φακέλους αλλά για ποια αποσυμπίεση μιλάμε; Έχω τις ίδιες επιλογές με την εικόνα που παρέθεσες παραπάνω. Ελεήστε τους πτωχούς Ευχαριστώ! Πάντως αν έχει κάποιος μάθει στο DFX Plug in, κατά την απενεργοποίηση, του φαίνεται πολύ φτωχός ο ήχος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Δεκέμβριος 23, 2007 #14 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 23, 2007 Στο Audio Creation Mode, για να έχεις ήχο και από τα 5 ηχεία, πρέπει να πας στο Multi-Channel Wave και να επιλέξεις στη στήλη Wave τα κουμπάκια Rear L/R και Front C/Sub ώστε να κάνει routing και σε αυτά τα κανάλια.Όσο για το DFX, στα παλιά μου Creative 5100 μπορεί να προσέφερε κάτι (αν και τις περισσότερες φορές μπούκωνε τα ηχεία). Στα Logitech Z-5500 που έχω τώρα όμως, δεν υπάρχει περίπτωση να αλλοιώσω τον ήχο... Ο καλύτερος ήχος είναι αυτός που περνάει αναλλοίωτος στα ηχεία... Αυτό σημαίνει Bass / Treble στο 0, ΕQ Off, 24-bit Crystalizer Off. Τo CMSS-3D κάνει ένα απλό upmixing, οπότε δε με ενοχλεί. Επίσης, θα μπορούσα να ανεχτώ το Crystalizer στο minimum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NikMark Δεκέμβριος 23, 2007 #15 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 23, 2007 Σ'ευχαριστώ, κάτι είχα πειράξει μάλλον. Bass/Treble 0; :giveup: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrossortep Δεκέμβριος 23, 2007 Author #16 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 23, 2007 Αρχική απάντηση από NikMark [Σήμερα, στις 12:48] Στο Audio Creation Mode, γιατί ενώ είναι ρυθμισμένο στο 5.1, παίρνω ήχο μόνο απ'τα 2 μπροστινά; Δεν μπορώ να θέσω σε λειτουργία και τα 5 ηχεία ενώ στα άλλα modes, όλα κανονικά. Έπειτα, στις ρυθμίσεις του Asio, δεν βλέπω πουθενά ''Gapless mode'' όπως χαρακτηριστικά αναφέρεις. Και τέλος, Gbak, αυτό που τώρα έχεις ( περί Asio ), που το ξετρύπωσες γιατί εγώ δε χαμπάριασα τίποτα. Μετά την αποσυμπίεση λέτε, παίρνεις δυο φακέλους αλλά για ποια αποσυμπίεση μιλάμε; Έχω τις ίδιες επιλογές με την εικόνα που παρέθεσες παραπάνω. Ελεήστε τους πτωχούς Ευχαριστώ! Πάντως αν έχει κάποιος μάθει στο DFX Plug in, κατά την απενεργοποίηση, του φαίνεται πολύ φτωχός ο ήχος. Το gapless mode είναι λειτουργία του asio plugin για το winamp που απ'ότι νομίζω εμποδίζει μετατροπές του ψηφιακού σήματος που θα μπορούσαν να το υποβαθμίσουν. Το asio plugin θα το κατεβάσεις από εδώ . Είναι ένας συμπιεσμένος φάκελος. Τον αποσυμπιέζεις και σου βγαίνουν εδώ τρεις φάκελοι(νεότερη έκδοση με υποστήριξη ss3) sse,sse2,sse3. Διαλέγεις τον έναν απ'αυτούς και το περιεχόμενο το ρίχνεις στο program files/winamp/plugins. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Δεκέμβριος 23, 2007 #17 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 23, 2007 Αρχική απάντηση από NikMarkBass/Treble 0; :giveup: Εννοώ 0 relative... Δηλαδή ούτε πάνω ούτε κάτω... Δηλαδή default (50 %)... Το περίμενα ότι μπορεί να το ρωτήσεις αυτό, αλλά δεν προλάβαινα να το επαναδιατυπώσω... Link to comment Share on other sites More sharing options...
NikMark Δεκέμβριος 24, 2007 #18 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 24, 2007 Έλα και με τρόμαξες nick... Τα έβαλα στο 0 και έμεινα -> :sick: Αφού μπήκα και στο τριπάκι των ενδοιασμών μετά το πρασίνισμα, αναρωτιόμουν, λες να'ναι έτσι καλύτερα; Petrosp, σ'ευχαριστώ! Προφανώς, πιο ξεκάθαρα τα πράματα Link to comment Share on other sites More sharing options...
perp Δεκέμβριος 24, 2007 #19 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 24, 2007 ρε συ Petrossortep.... εχω παρακολουθήσει το τοπικ απο την αρχη που το ξεκινησες και ειναι πολυ ενδιαφέρονται αυτα που γράφεις...μια ερωτήση μονο.... τωρα που βλεπω οτι ολοκληρωσες.οι βελτιώσεις ειναι ορατες μονο σε μουσικά κομμάτια ή συμβαινει το ιδιο και οταν η πηγη του ηχου ή της μουσικής προέρχεται και απο μια ταινία για παράδειγμα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GruntGR Δεκέμβριος 24, 2007 #20 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 24, 2007 Να σημειωσω εδω πως αμα εχεις x-fi δεν εχει σημασια αν εισαι με ASIO ή directsound, τουλαχιστον στο foobar που χρησιμοποιω εγω για να ακουω την μουσικη μου, επισης μην ξεχναμε να βαζουμε master sampling rate 44.1khz οταν ειμαστε στο audio creation Προσωπικα εχω το master volume μεχρι 79%, πιο πανω στα games εχω τρελο clipping στης εκρηξεις και στους πυροβολισμους(ειδικα στο shotgun του cs κανει μπαμ ) ανεξαρτητως εντασης ( απτο ιδιο το game που συνηθως το εχω 100% ή απτο volume knob front panel που ειναι συνδεδεμενα τα ακουστικα ) Το wave αποσο ξερω μπορει να παει 100% και επιβαλεται να ειναι εκει Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.