SirDiman Δεκέμβριος 19, 2007 #21 Δεκέμβριος 19, 2007 Να πω και εγω την γνωμη μου , οσο καιρο ψωνιζω απο το εν λογο καταστημα εχω αντιμετωπισθει οπως πρεπει και στο τηλεφωνο αλλα και στο Service. Συμφωνω με την σειρα προτεραιοτητας που αναφερθηκε, και στο τελος, δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα δικα μας...λιγη υπομονη δεν εβλαψε κανεναν! no offence
spresv Δεκέμβριος 19, 2007 #23 Δεκέμβριος 19, 2007 Ρε παιδια, για συνελθετε λιγο. Ο Vader εχει δικιο σε ολα οσα λεει. Το Πλαισιο εχει, κατα τη δικη μου γνωμη, το καλυτερο service στην αγορα υπολογιστων σημερα.Και για κατσε λιγο ρε φιλε crio. Πρωτον δεν σε υποχρεωσε κανεις να πας απο φαληρο κεντρο για εναν ανεμιστηρα, και ας πουμε οτι τον αγορασες απο κει, μπορουσες να τον πας σε αλλο καταστημα για service. Επισης τηρειται μια σειρα προτεταιοτητας, δεν μπορει ο καθε υπαλληλος να σε κοβει, και αναλογως να σου κανει rma επι τοπου η οχι. Σκεψου το αλλο. Εχεις αφησει μια vga για rma και εχεις μεινει χωρις μηχανημα. Ο τεχνικος δεν εχει πολλη δουλεια, αλλα δεν προλαβαινει να στην κοιταξει αμεσως. Φευγεις. Στο καπακι απο σενα σκανε 40 ατομα (καθολου απιθανο νουμερο), οι μισοι με ανεμιστηρακια, οι αλλοι μισοι με ενα σωληναριο θερμοαγωγιμη κ.ο.κ. Αποτελεσμα, ολοι αυτοι φευγουν αμεσως γιατι "ενα ανεμιστηρακι ειναι", και εσυ περνεις την καρτα σου την επομενη μερα, αντι εντος 2-3 ωρων. Πως σου φανηκε?
Vadergr Δεκέμβριος 19, 2007 #24 Δεκέμβριος 19, 2007 Αρχική απάντηση από VIL Mήπως είσαι υπάλληλος του εν λόγω καταστήματος φίλε Vadergr γιατί τέτοια πρεμούρα για να προφύλαξης τα συμφέροντά του?Δέν μας αφορά πόσους υπαλλήλους θα έχει το κάθε υποκατάστημα αλλά η εξυπηρέτηση που θα μπορούν να μας προσφέρουν.Και να είσαι σίγουρος όσο μας σέβονται τόσο θα ανεβαίνουν και τα κέρδη του. :magic: Μονο υπαλληλος του πλαισιου δεν ειμαι και δεν προφυλατω τα συμφεροντα κανενος.Δηλαση εσυ θεωρεις οτι το πλαισιο ανταποκριθηκε αργα ελεγχοντας ενα προιον σε 3 ωρες?Τελος παντων, δεν ασχολουμαι αλλο... δεν μου καιγεται και καρφακι βασικα...
crio Δεκέμβριος 19, 2007 Author #25 Δεκέμβριος 19, 2007 το θέμα δν είναι οτι πνίγονταν στη δουλειά.αυτό λέω ξεκάθαρα και στην αρχή του θέματος.ήτανε τρεις και εξυναν ο ενας τον αλλο.Αντε τωρα.τρελος δν ειμαι ουτε παραλογος.Αν φιλε μου μου είχε κοιτάξει μπαμ μπαμ το ανεμιστηρακι πχ θα ελεγα μπραβο ρε το παλικαρι(οπως εγινε στο multirama).Αλλα όχι να βαριούνται να το κοιτάξουν και να πουλάνε και υφάκι του τύπου "εγώ ο τρομερός pcακιας σιγά μην ασχοληθώ μαζι σου" που στην ουσία δν ξέρουν καν τι είναι η/υ
dubber Δεκέμβριος 19, 2007 #26 Δεκέμβριος 19, 2007 Εγώ αυτό που καταλαβαίνω από το συγκεκριμένο thread είναι ότι πήγες κάτι για service και ήταν έτοιμο σε 3 ώρες! Με λίγα λόγια, επιβεβαιώνεις ότι ο RMA του Πλαισίου είναι πάρα πολύ καλό!!!
knight_77 Δεκέμβριος 19, 2007 #27 Δεκέμβριος 19, 2007 Ε ρε που φτασαμε....Να διαμαρτυρομαστε για 3 ολοκληρες ωρες....Ημαρτον....:nuke:
VIL Δεκέμβριος 19, 2007 #29 Δεκέμβριος 19, 2007 Αρχική απάντηση από knight_77 Ε ρε που φτασαμε....Να διαμαρτυρομαστε για 3 ολοκληρες ωρες....Ημαρτον....:nuke: Ναι γιατί τελικά εμείς θα τους φτιάξουμε επαγγελματίες του μέλλοντος και όχι πισωγυρίζοντας ή με βηματισμό της χελώνας και επαναλαμβάνω τα ευρά που τους δίνουμε δέν έχουν κανένα πρόβλημα ούτε τους λέμε εντάξη μου έδωσες αυτό που ήθελα αλλά θα σε πληρώσω σε δύο ημέρες ή σε 3 ώρες τι λές θα το δεχτούν?
knight_77 Δεκέμβριος 19, 2007 #30 Δεκέμβριος 19, 2007 Αρχική απάντηση από VIL Ναι γιατί τελικά εμείς θα τους φτιάξουμε επαγγελματίες του μέλλοντος και όχι πισωγυρίζοντας ή με βηματισμό της χελώνας και επαναλαμβάνω τα ευρά που τους δίνουμε δέν έχουν κανένα πρόβλημα ούτε τους λέμε εντάξη μου έδωσες αυτό που ήθελα αλλά θα σε πληρώσω σε δύο ημέρες ή σε 3 ώρες τι λές θα το δεχτούν? Οτι ειχα να πω επι του θεματος το ειπα....Εχω δουλεψει και σαν τεχνικος και ξερω τι γινεται...Απο εκει και περα καλο ειναι να εχουμε λογικες απαιτησεις και οχινα λεμε ''ελεος-απαραδεκτοι'' και δεν ξερω εγω τι αλλο επειδη δεν περασε το δικο μας....Αυτα τα ολιγα απο εμενα...
VIL Δεκέμβριος 19, 2007 #31 Δεκέμβριος 19, 2007 Αρχική απάντηση από Vadergr Μονο υπαλληλος του πλαισιου δεν ειμαι και δεν προφυλατω τα συμφεροντα κανενος.Δηλαση εσυ θεωρεις οτι το πλαισιο ανταποκριθηκε αργα ελεγχοντας ενα προιον σε 3 ωρες?Τελος παντων, δεν ασχολουμαι αλλο... δεν μου καιγεται και καρφακι βασικα... Ναι για να ελέγξουν ένα ανεμιστηράκι και πάλη ναι για τους 3 υπαλλήλους που καθόντουσαν την στιγμή εκείνη σύμφωνα με τα λεγόμενα του crio.
spc Δεκέμβριος 19, 2007 #32 Δεκέμβριος 19, 2007 Είναι αστείο το πως, κατά κανόνα, αυτοί που γκαρίζουν στα forum και το παίζουν τσάμπα μάγκες είναι αυτοί που πιάνονται πιο εύκολα κορόιδα (και μιλάμε για πραγματική κοροϊδία και όχι απάτη του στυλ το rma έκανε 3 ώρες και 1 λεπτό) σε real life καταστάσεις.Είμαι επίσης περίεργος το εάν οι απαιτήσεις που έχουν δημιουργηθεί για το RMA των PC γενικά συγκρίνονται με αντίστοιχες καταστάσεις άλλων χώρων (πχ για ένα πλυντήριο ή οποιαδήποτε άλλη συσκευή, ακόμα και 1ης ανάγκης, οι μερικές ημέρες έως και εβδομάδες αναμονής είναι standard και κανείς δεν γκρινιάζει).
Vadergr Δεκέμβριος 19, 2007 #33 Δεκέμβριος 19, 2007 Συριε δεν υπαρχουν φορουμ για πλυντηρια και ψυγεια.Αλλιως θα γινοντουσαν τα ιδια και εκει...
knight_77 Δεκέμβριος 19, 2007 #34 Δεκέμβριος 19, 2007 Αρχική απάντηση από Vadergr Συριε δεν υπαρχουν φορουμ για πλυντηρια και ψυγεια.Αλλιως θα γινοντουσαν τα ιδια και εκει... Ειναι και αυτο....
Astakos Δεκέμβριος 19, 2007 #37 Δεκέμβριος 19, 2007 Αρχική απάντηση από crio οκ.αν είμαι τόσο παράλογος τι να πω.οκ. Εγω σχεδον θυμωσα με αυτα που γραφεις...Αν ημουν τεχνικος και μου εκανες φασαρια για τις 3 ωρες δεν θα στο αλλαζα.
alexisgt Δεκέμβριος 19, 2007 #38 Δεκέμβριος 19, 2007 Ρε παιδιά ο καθένας έχει την οπτική του.. Καταλαβαίνω πως το λέει το παιδί... Σαν να είσαι στο ταμείο του super market, εσύ με ένα σαμπουάν κ ο μπροστά σου με ένα καρότσι γεμάτο κ να μη σ'αφήσει να περάσεις... Δηλαδή πόση ώρα θα κάνει να τσεκάρει αν δουλεύει ένα fan? Αυτό πιστεύω θέλει να πει ο φίλος μας... (Καλά τι παράδειγμα σκέφτηκα...???^%@)#) Μην αρχίσετε να τη λέτε και σε μένα τώρα για τα δικαιώματα του καταναλωτή στο super market...
Astakos Δεκέμβριος 19, 2007 #39 Δεκέμβριος 19, 2007 Αρχική απάντηση από alexisgt Ρε παιδιά ο καθένας έχει την οπτική του.. Καταλαβαίνω πως το λέει το παιδί... Σαν να είσαι στο ταμείο του super marke,t εσύ με ένα σαμπουάν κ ο μπροστά σου με ένα καρότσι γεμάτο κ να μη σ'αφήσει να περάσεις... Αυτό πιστεύω θέλει να πει ο φίλος μας... (Καλά τι παράδειγμα σκέφτηκα...???^%@)#) Σωστο και ωραιο το παραδειγμα σου αλλα και παλι δεν μπορεις να απαιτησεις να περασεις μπροστα.
alexisgt Δεκέμβριος 19, 2007 #40 Δεκέμβριος 19, 2007 Σωστο και ωραιο το παραδειγμα σου αλλα και παλι δεν μπορεις να απαιτησεις να περασεις μπροστα. Σαφώς και όχι...’λλα θα πείς απο μέσα σου τι μακάκας ήταν αυτός μπροστά σου...Έ.. κάπως έτσι φαντάζομαι έτυχε κ στην περίπτωση του φίλου μας...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.