crio Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 19, 2007 #1 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 19, 2007 Εχθές πήρα απο το πλαίσιο ενα ανεμηστήρα κουτιού 12αρι ο οποίος έιχε μεταβαλόμενες στροφές και φυσικά μαζί είχε και controller για αυτόν ακριβώς το λόγω.Ο ανεμηστήρας δούλευε αλλα όχι οταν συνέδεα το controller αλλα και κανένας αλλος ανεμιστήρας που συνέδεα σε αυτό οπότε πήγα σήμερα να το αλλάξω.Πρωτήτερα είχα πάει στο multirama xtreme και για ελλατωματική αγορα και με το που του είπα το πρόβλημα το είδε αμέσως και μου το αλλαξε χωρίς δεύτερη κουβέντα.Αντιθέτως στο πλαίσιο μου έιπαν να πάω στο service τους να το ελέγξουν και πάω κι εγω ανυποψίαστος και το δίνω.Βλέπω λοιπον τον υπάληλο να ζαητά και να πληκτρολογεί ένα σωρό στοιχεία μ και μετα μου λεέι όλο υφος "Θα σας ειδοποιήσουμε μέσω sms όταν είναι έτοιμο".Αρχικά σαστισα.Του λέω κι εγω"ρε φιλε ανεμηστήρας είναι βάλτον σε ένα οποιοδήτε mobo επάνω να δεισ οτι δν δουλεύει να πάρω αλλο και να φύγω" και απαντά πάλι με περίσιο υφάκι "Εγω δν μπορώ τώρα έχω πολύ δουλειά θα το δούμε αργότερα"Αυτό εγινε στις 12 και μου έστειλε μύνημα 3 το μεσημέρι να οτι είναι έτοιμο.Μα καλά είναι σοβαροί οι άνθρωποι.Τρεις ώρες για να δουν αν δουλεύει ο ανεμηστήρας και το controller.Ασε δε την ταλαιπωρία να ξανατρέχω στη στουρνάρη να το πάρω.Δηλαδή ντροπή τους και αίσχος.’μα ξαναψωνήσω εγώ απο εκεί να μου γράψουν.Multirama 4 ever
knight_77 Δεκέμβριος 19, 2007 #2 Δεκέμβριος 19, 2007 Κατι αλλες εποχες θα περιμενες μπορει και μερες να στον ελεγξουν.. Και ευχαριστημενος να εισαι.... Δηλαδη αυτοι δεν εχουν αλλα Parts να κοιταξουν? Δεν εισαι ο μοναδικος πελατης που εχει προβλημα... Υπαρχει και μια σειρα προτεραιοτητας ξερεις...
f117 Δεκέμβριος 19, 2007 #3 Δεκέμβριος 19, 2007 κοίτα να δεις........είμαι σίγουρος πως μπροστά απο σένα τρέχανε αρκετές άλλες εκρεμμότητες (που μπορεί να ήτανε όσο απλή ήτανε και η δική σου) απλά υπάρχει μια σειρά προτερεότητας.........γιατί να είναι κάποιος άλλος ο χαμένος , εγώ πχ που έιχα πάει νωρίτερα εναν χαλασμένο δίσκο, και να ασχοληθουν με σένα και όχι με εμένα που είναι η σειρά μου!σίγουρα δεν ήτανε τπτ να δουν αμα δουλεύει ο controller αλλά υπάρχει μια σειρά.......αν επέμενες πολύ ίσως ΣΤΑΜΑΤΟΥΣΑΝΕ αυτό που κάνανε και να το δοκιμάζανε.... εγώ πάντως ευχαριστημένος είναι από ΟΛΕΣ τις φορές που έχω πάει....θα πάω αύριο μάλλον επειδή ο σκληρός μου έχει προβ
Mainframe Δεκέμβριος 19, 2007 #4 Δεκέμβριος 19, 2007 Εγώ για το πλαίσιο θα πώ πως είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από το RMA του.
effect Δεκέμβριος 19, 2007 #5 Δεκέμβριος 19, 2007 Η αλήθεια είναι πάντως ότι και εγώ έχω αντιμετωπιστεί με πολύ ύφος από το τμήμα service πλαισίου.
crio Δεκέμβριος 19, 2007 Author #6 Δεκέμβριος 19, 2007 Μα ρε παιδιά έναν ανεμηστήρα?Δν είπα να πάω το pc η κάτι άλλο.Και όπως τόνισα ο υπάληλος καθότανε και δν είχε τόση πια δουλειά.Δυο desktops είχανε και κάτι φτιάχνανε.Δηλαδή δν μπορούσε ένα λεπτό να το παρει να το δει.Στο Multirama δηλ δν είχε δουλειά?Εκείνος πως σε 10 δευτερα μ έδωσε καινούργειο κι αυτοι κάνανε 3 ώρεσ για να βρουν οτι ο ανεμηστήρας είχε πρόβλημα.’μα πηγαινα ένα σκληρο η κατι τέτοιο βαρύ δν θα έλεγα κάτι.Αλλα 3 ωρες για ανεμηστήρα.Ελα τώρα.
knight_77 Δεκέμβριος 19, 2007 #7 Δεκέμβριος 19, 2007 Προφανως ισχυει αυτο που σου ειπαμε περι σειρας προτεραιοτηταςασχετου του ειδους που εχει ερθει προς ελεγχο...Και πες οτι σου εκανε τη χαρη ο τεχνικος και στο τσεκαρε επιτοπου..Μετα θα διατυμπανιζες το καλο και ΑΜΕΣΟ service και θα πλακωνανε ολοι (οχι απαραιτητα εξαιτιας σου,γενικα μιλαω)και θα απαιτουσαν την δικια σου αντιμετωπιση...Φανταζεσαι τι θα γινοταν πιστευω...
crio Δεκέμβριος 19, 2007 Author #8 Δεκέμβριος 19, 2007 δηλαδή στο multirama που ήταν για μια zalman vf-900 είχα ειδική αντιμετώπιση??
VIL Δεκέμβριος 19, 2007 #9 Δεκέμβριος 19, 2007 Αρχική απάντηση από knight_77 Κατι αλλες εποχες θα περιμενες μπορει και μερες να στον ελεγξουν.. Και ευχαριστημενος να εισαι.... Δηλαδη αυτοι δεν εχουν αλλα Parts να κοιταξουν? Δεν εισαι ο μοναδικος πελατης που εχει προβλημα... Υπαρχει και μια σειρα προτεραιοτητας ξερεις... Nαι αλλά οι εποχές αυτές περάσανε φίλε knight_77 γιατί να μήν βλέπουμε μπροστά εάν δέν το κάνουμε αυτό θα είμαστε πάντα στο παρελθόν έτσι θα είμαστε πάντα (ικανοποιημένοι) και θα λέμε (βάραμε αγά μου για να αγιάσω) :magic:
knight_77 Δεκέμβριος 19, 2007 #10 Δεκέμβριος 19, 2007 Αρχική απάντηση από crio δηλαδή στο multirama που ήταν για μια zalman vf-900 είχα ειδική αντιμετώπιση?? Δεν νομιζω...Απλα μπορει να ειναι αλλη η πολιτικη του καταστηματοςή να ετυχε και ο τεχνικος εκεινη την ωρα να ηταν free..Αρχική απάντηση από VIL Nαι αλλά οι εποχές αυτές περάσανε φίλε knight_77 γιατί να μήν βλέπουμε μπροστά εάν δέν το κάνουμε αυτό θα είμαστε πάντα στο παρελθόν έτσι θα είμαστε πάντα (ικανοποιημένοι) και θα λέμε (βάραμε αγά μου για να αγιάσω) :magic: Συμφωνω μαζι σου....Αλλα μην τα θελουμε και ολα δικα μας...Nα μην φτανουμε σε υπερβολες και απαιτουμε το εδω και τωρα...Δεν ειναι παντα εφικτο για διαφορους λογους...Σιγουρα ποιος δεν θα ηθελε αμεση εξυπηρετηση?
Ujin Δεκέμβριος 19, 2007 #11 Δεκέμβριος 19, 2007 http://www.plaisio.gr/CorporateService.aspx?show=01.SupportShops4 ώρες διαφημίζουν και αυτό μάλιστα μόνο για turbo x.Ωραία είναι όταν το κάνουν γρηγορότερα (και το κάνουν συχνά), αλλά είναι διευκόλυνση, όχι προσφερόμενη, εγγυημένη υπηρεσία.
AGRIMI Δεκέμβριος 19, 2007 #12 Δεκέμβριος 19, 2007 ακόμα και αν σπαστούμε από το οτιδήποτε μην ξεχνάμε ότι άλλες φορές μας εξηπηρετούν σε εύλογο χρονικό διάστημα και άλλες μας ξεχνάνε. αναφέρομαι σέ ίδιες εταιρείες. τα καλά δεν τα λέμε πάντα. τα αίσχοι όμως τα βγάζουμε πρωτοσέλιδα. το ότι περίμενες 3 ώρες ή μια μέρα( ή και δύο) δεν είναι τίποτα. πάνω από όλα η σειρά πρωτεραιότητας, δεύτερον ο άνθρωπος μπορεί να είχε κάποια άλλη δουλειά με χαρτιά ή ακόμα να είχε και το διάλειμμά του. στο λέω πολύ απλά γιατί κι εγώ είμαι οξύθυμος πάω παντού κάνω φασαρία βρίζω με πιάνουν οι securitades και πάω σπίτι και λέω α! τους μ@λάκες τι τους ζήτησα να δουν τα καινούργια ηχεία που πήρα εχθές. τώρα που πέρασαν τα χρόνια και έχω δουλέψει σε αρκετές δουλειές παραπλήσιων υπηρεσιών προσπαθώ να μην φτάνω στα άκρα εκτός και αν καταλάβω ότι με κοροϊδεύουν. εκεί δεν κρατιέμαι ακόμα και αν έχω άδικο. η σειρά προτεραιότητας είναι το παν και τα έκτακτα περιστατικά που μπορούν να πάρουν τη σειρά του καθενός μας είναι ένα σημαντικό εξάρτημα για να δουλέψει κάποια εταιρεία πάντα όμως με στοιχεία ότι υπάχει η εν λόγω εταιρεία. θα πω ότι στο πλαίσιο με έχουν εξηπηρετήσει σε 1 λεπτό αλλά με έχουν εξηπηρετήσει και σε 2 βδομάδες.
athlon=greek Δεκέμβριος 19, 2007 #13 Δεκέμβριος 19, 2007 ναι έχουν ένα υφάκι αλλά για ιδιωτίκη εταίρια που υποτίθεται σέβεται τον πελάτη και υποτίθεται προσφέρει αξιόπιστες υπηρεσίες,πρέπει να είναι πιοοοοοοοο ευέλικτοι παίδες.καλά θα κάνουν οι προιστάμενοι των ανάλογων τμημάτων είτε στο Πλαίσο είτε στα Μουλτιραμα είτε δεν ξέρω και εγώ που, να διδάξουν marketing πωλήσεων.Δηλαδή εγω που είμαι απο επαρχία τι πρέπει να κάνω σε ανάλογη περίπτωση;(μου έχει συμβεί έτσι!!) :hi:
Vadergr Δεκέμβριος 19, 2007 #14 Δεκέμβριος 19, 2007 H αντιμετωπιση τους στο συγκεκριμενο περιστατικο ηταν σωστη, επαγγελματικη και γρηγορη... Δεν υποχρεουνται να σου κανουν παππαδες οταν τους ζητας κατι.Το αφησες, το ελεγξαν αυθημερον (σε 3 ωρες κιολας) και σε ειδοποιησαν να πας να παρεις το νεο.Εχεις και παραπονα? ΥΓ.Δεν δουλευω στο πλαισιο.
hayabusa Δεκέμβριος 19, 2007 #15 Δεκέμβριος 19, 2007 Αρχική απάντηση από Vadergr H αντιμετωπιση τους στο συγκεκριμενο περιστατικο ηταν σωστη, επαγγελματικη και γρηγορη...Δεν υποχρεουνται να σου κανουν παππαδες οταν τους ζητας κατι.Το αφησες, το ελεγξαν αυθημερον (σε 3 ωρες κιολας) και σε ειδοποιησαν να πας να παρεις το νεο.Εχεις και παραπονα? +1 και γενικα ουτε και εγω εχω κανενα παραπονο απο το σερβις τους...αντιθετως θα ελεγα οτι ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος!!!
crio Δεκέμβριος 19, 2007 Author #16 Δεκέμβριος 19, 2007 Εγώ μενω π.φάληρο και ειδικότερα σήμερα με τισ απεργίες θελω μια ωρα να πάω.έχασα 2 ώρες το πρωί πηγαινε έλα κι αλλεσ 2 τωρα για να μην βάλει ο τύπος στο ρεύμα 1λεπτό τον ανεμηστήρα και να επιβεβαιώσει οτι δν δουλεύει?Vadergr έχεισ δουλέξει ποτε σε καποια δουλεια τέτοιου είδους?παροχής υπηρεσιών κτλ?επειδή εγω κάθε καλοκαίρι δουλεύω μάθε οτι έτσι κερδίζεις πελάτες.ο athlon=greek έχει δίκιο.ευελιξία.εμενα σήμερα το Multirama me κερδισε
tolis_01 Δεκέμβριος 19, 2007 #17 Δεκέμβριος 19, 2007 Ρε συ, δεν είναι έτσι σε όλα τα multirama. Απλά στα xtreme δεν έχουν τόσο κόσμο, είναι πιο πωρωμένοι, οικείοι και (υποθέτω οι περισσότεροι) λαμπίτες.Στο Πλαίσιο θα είχαν ένα σωρό pc από άσχετους που αγόρασαν turbo-x και θέλουν το service τους σε 4 ώρες (όπως άλλωστε διαφημίζει το κατάστημα). Επίσης, το Πλαίσιο εγγυάται σέρβις μέσα σε 4-24 ώρες σε ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ πελάτη.
Vadergr Δεκέμβριος 19, 2007 #18 Δεκέμβριος 19, 2007 Δεν υποχρεουται το καθε πλαισιο να ξερει το ποση ωρα εκανες να ερθεις.Ουτε εσυ μπορεις να υποχρεωσεις εναν υπαλληλο να σταματησει την δουλεια που κανει πριν ερθεις εσυ για να σε εξυπηρετησει αμεσως.Πρεπει να σεβεσαι και εσυ την δουλεια του αλλου.
hayabusa Δεκέμβριος 19, 2007 #19 Δεκέμβριος 19, 2007 Αρχική απάντηση από Vadergr Δεν υποχρεουται το καθε πλαισιο να ξερει το ποση ωρα εκανες να ερθεις.Ουτε εσυ μπορεις να υποχρεωσεις εναν υπαλληλο να σταματησει την δουλεια που κανει πριν ερθεις εσυ για να σε εξυπηρετησει αμεσως.Πρεπει να σεβεσαι και εσυ την δουλεια του αλλου. ετσι ειναι,δεν ισχυει σε καμια περιπτωση το "ο πελατης εχει παντα δικιο" και τα συναφη...
VIL Δεκέμβριος 19, 2007 #20 Δεκέμβριος 19, 2007 Αρχική απάντηση από Vadergr Δεν υποχρεουται το καθε πλαισιο να ξερει το ποση ωρα εκανες να ερθεις.Ουτε εσυ μπορεις να υποχρεωσεις εναν υπαλληλο να σταματησει την δουλεια που κανει πριν ερθεις εσυ για να σε εξυπηρετησει αμεσως.Πρεπει να σεβεσαι και εσυ την δουλεια του αλλου. Mήπως είσαι υπάλληλος του εν λόγω καταστήματος φίλε Vadergr γιατί τέτοια πρεμούρα για να προφύλαξης τα συμφέροντά του?Δέν μας αφορά πόσους υπαλλήλους θα έχει το κάθε υποκατάστημα αλλά η εξυπηρέτηση που θα μπορούν να μας προσφέρουν.Και να είσαι σίγουρος όσο μας σέβονται τόσο θα ανεβαίνουν και τα κέρδη του. :magic:
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.