Jump to content



Που πανε τα λεφτα μας και ποσο μας σεβονται...


harrybani

Recommended Posts

Δηλαδη δεν πρεπει να θεωρειτε αυτονοητο οτι οταν πας να αγορασεις κατι καινουργιο πρεπει να ειναι καινουργιο-σφραγισμενο? Οι καταναλωτες πρεπει να ειναι συνεχεια καχυποπτοι?

  • Replies 137
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από dpolal2

Φίλε, εγώ δεν λέω ότι ψεύδεσαι.

Αν όμως οι εξωτερικές συσκευασίας ήταν σφραγισμένες τότε το «άνοιγμα» μπορεί να έγινε είτε στην αποθήκη της αντιπροσωπείας που τα εισάγει είτε ακόμα και στο εξωτερικό και όχι απαραίτητα στο κατάστημα.

Υπάρχουν ένα σωρό μεσάζοντες από την γραμμή παραγωγής μέχρι το ράφι και συνήθως έξτρα αυτοκόλλητα για σφράγισμα έχουν οι εισαγωγείς ή τα μεγάλα διαμετακομιστικά κέντρα στην Ολλανδία (τα ποιό πολλά από εκεί έρχονται).

Αρχική απάντηση από Dem

LoL offtopic

Καθόλου off topic φίλε μου ...ίσα ίσα 100% σωστό...

Η ελληνική νομοθεσία λεεί πώς οποιαδοίποτε stand alone συσκευή για PC , πχ σκληρόι δίσκοι external usb , πρέπει να έχουν ελληνικό manual μέσα.

Ας υποθέσουμε ότι η Α εταιρία φέρνει απο την Ολλάνδία Χ δίσκους χωρίς manual ελληνικό και τα στέλνει μετέπειτα η Β εταιρία που της τα πούλησε.

Η Α εταιρία είναι αναγκασμένη να τα βάλει μέσα στην συσκευασία και όχι απλά να τα δίνει παρέα με το Ψ προιόν, ούτε να τα κολλήσει απο έξω με ταινία ή σε φάκελλο.

Οπότε η Χ ποσότητα απο το συγκεκριμένο προιόν δεν έχει ζελατίνες απο έξω μόνο και μόνο για να βάλει μέσα τα manual.

Το ίδιο ισχύει για πολλά προϊόντα καθώς η γλώσσα μας είναι η ελληνική και η IT αγορά μας δεν είναι τόσο μεγάλη όσο άλλων χωρών έτσι ώστε το manual να βγαίνει απο την αρχή στην γλώσσα μας.

Αρχική απάντηση από harrybani [Σήμερα, στις 17:26]

Η ιδια η απαντηση του ενος τουλαχιστον μαγαζιου για μενα δειχνει οτι δεν συμφωνει μαζι σου,μαλλον εχει και αυτο υψηλα στανταρ οπως εγω και μου δινει δικιο.Ισως και σε αυτο να εχουνε τρυπωσει περιεργοι υπαλληλοι αλλα αναλαμβανει τις ευθυνες του και εχει το ΘΑΡΡΟΣ να ζητησει συγνωμη και οχι να τα ριξει στον πελατη που το εμπιστευτηκε.....

Αρχική απάντηση από unseen

Δηλαδη δεν πρεπει να θεωρειτε αυτονοητο οτι οταν πας να αγορασεις κατι καινουργιο πρεπει να ειναι καινουργιο-σφραγισμενο? Οι καταναλωτες πρεπει να ειναι συνεχεια καχυποπτοι?

αλλα λογια να αγαπιομαστε λεω εγω.........

μου φαινεται οτι διαβαζετε μονο τις λεξεις απο ενα ποστ που θελετε να διαβαζετε και οχι ολοκληρο.

και με στεναχωρει το γεγονος οτι και οι 2 σας κανετε σαν να βγηκατε χθες στον κοσμο της αγορας υπολογιστων.......

Info από insider κάτι ξέρει ο γορίλλας.

Να πω και εγώ ότι αν δεν είναι σφραγισμένο ένα προίον το τσεκάρω

μπροστά στο μαγαζί.Το ανοίγω και βλέπω αν έχει μέσα όσα πρέπει να

έχει.

Έχω ανοίξει corsair hx620W και δε βλέπω καθόλου μέσα το τσαντάκι

με τα καλώδια!! Το δείχνω στον πωλητή και μένει άφωνος.

Την επόμενη μέρα έρχεται νέα παραλαβή (Γιατί δεν είχαν στοκ) και

το ξανανοίγω μπροστά στον ίδιο πωλητή με τον ανάλογο χαβαλέ.

Εννοείται ότι είχα μάθει απέξω τι πρέπει να περιέχει και ήταν ευτυχώς κομπλέ.

Δεν πρέπει να είμαστε καχύποπτοι απλά να τσεκάρουμε καλού κακού.

Αν για παράδειγμα πάτε να αγοράσετε ένα ρούχο δεν το δοκιμάζετε, δεν βλέπετε αν

έχει ξεφύγει καμιά ραφή (ίσως ατυχές το παράδειγμα αλλά λέω εγώ τώρα...)

ρε παιδια τι παραλογισμος ειναι αυτος? θα ανοιγει ο πελατης το προιον μονος του για να δει αν ειναι καινουργιο? ερχομαι εκει σου δινω τα λεφτα και θεωρω αυτονοητο οτι ειναι καινουργιο. Εστω πες μου οτι ανοιχτηκε για τον χ ψ λογο δεν τρεχει και τιποτα αρκει να μην βρεθω προ εκπληξεως. Δεν μου εχει τυχει ποτε αλλα δεν το πιστευω αυτο που διαβαζω. και στην τελικη επειδη ερχετε ο ψαγμενος φορουμιστας δεν θα την πληρωνω εγω που δεν εχω παρε δωσε.

Θεωρω ενα ακομα θεμα χωρις ουσια

Χωρις να θιξω το παλικαρι που το ανοιξε αν κατι δεν σου αρεσει απλα δεν το αποδεχεσαι

Το να το αποδεχτεις κατι ( οποιο και να ειναι αυτο ) και μετα να λες ειναι απαραδεκτο δεν εγινε και κατι απλα το λες για να το πεις

Οσον αφορα το θεμα τα προιοντα ηταν ανοιχτα αλλα τουλαχιστον δουλευαν και αν κατι ηταν χαλασμενο απλα μπορουσες να πας στο καταστημα ζητωντας αντικατασταση

Αν ειχες ψωνισει απο εξω οπως προτεινεις, και ερχοταν το προιον σφραγιστο και δεν δουλευε πως θα ενοιωθες και τι θα εκανες?? ( μην μου απαντησεις εχω ??? θετικες στο ebay )

Μηπως θα πηγαινες στο μαγαζι της γειτονιας για να ζητησεις αντικατασταση οχι αλλα θα εμπαινες σε μια ολοκληρει διαδικασια rma για να γινει αντικατασταση

Και αυτο στο λεω γιατι και εγω ψωνιζω απο εξω και

Προσωπικα σε οσους λενε καλο rma παραπανω κοστος διαφωνο

Αν με συμφερει η τιμη και το αναλογο ρισκο του rma για το εξωτερικο απλα το παιρνω απο εξω Π.Χ

Αγοραζω κατι το οποιο εδω κανει 500ευρω και εξω το βρισκω 400 + 10 για τυχον rma

τοτε ναι το παιρνω απο εξω, αξιζει το ρισκο ειναι 20% της αξιας

Αυτο βεβαια ειναι προσωπικη αποψη δεν λεω να το κανουν και αλλοι απλα ειναι καθαρα δικια μου επιλογη ο καθενας εκτιμα αλλιως τον χρονο και τα χρηματα του και ειναι δικαιωμα του

δεν υπαρχει παραλογισμος........μονο ανθρωποι που δεν ξερουν να διαβαζουν.

ΜΑΚΑΡΙ να ηταν ολα ιδανικα.

ΜΑΚΑΡΙ να μας χαριζανε οτι hardware γουσταραμε.....να μην χρειαζοντουσαν πριζα και ψυξη ωστε να μην επιβαρυνουμε το περιβαλλον και το φαινομενο του θερμοκηπιου και να κλοκαρανε ολα 500% πανω απο τα εργοστασιακα ρολογια με γυμνα chip.

αλλα εδω μιλαμε για γκρινια χωρις λογικη.

θελετε σφραγισμενα?ζητηστε το.......εχετε χασει τελειως την εμπιστοσυνη σας απεναντι σε οποιοδηποτε μαγαζι.....?

ΑΝΟΙΧΤΕ ΤΟ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ......

!!!!!ΕΧΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ!!!!!

δεν καταλαβαινω τι το τοσο δυσνοητο γραφω εδω και μερικα ποστ.

και για να αποφυγω τα περαιτερω μπερδεματα..........και να μην λενε οτι τα παιρνω ή οτι ειμαι βαλτος μιας εταιριας.......που εχω ακουσει ξανα στο παρελθον...........πλεον δεν δουλευω στο χωρο.

καλομαθαμε μου φαινεται...........

αλλα οταν ερχεται η ωρα του RMA και αλλαζω την μητρικη on the fly χωρις καν ελεγχο γιατι εμπιστευομαι τον forum-ιστα που μου λεει οτι τα τσεκαρε ολα και μονο η παλια μητρικη ειναι DOA ειναι καλα και γυαλιζουν απο ευχαριστηση τα ματακια...........

αλλα νταξ.....μπορουν τα ελληνικα καταστηματα να αλλαξουν πολιτικη........

-ΘΕΣ RMA ΚΥΡΙΕ?θα σε παρω τηλεφωνο σε 3 ημερες που θα εχω επισημοποιησει τη βλαβη......και σε 2-3 βδομαδες τα λεμε με καινουρια μητρικη κατευθειαν απο εξωτερικο.

-ΜΑ αφου την εχεις στο ραφι να μου την αλλαξεις........

-ΛΥΠΑΜΑΙ ΚΥΡΙΕ....αυτες ειναι σφραγισμενες και ειναι ΜΟΝΟ προς πωληση

Αρχική απάντηση από greekfragma

αλλα λογια να αγαπιομαστε λεω εγω.........

μου φαινεται οτι διαβαζετε μονο τις λεξεις απο ενα ποστ που θελετε να διαβαζετε και οχι ολοκληρο.

και με στεναχωρει το γεγονος οτι και οι 2 σας κανετε σαν να βγηκατε χθες στον κοσμο της αγορας υπολογιστων.......

Tι ειναι αυτα που λες? Βλεπεις να γραφω τιποτα παραλογο?

Και στην τελικη ρε συ φραγμα εσυ γιατι το πηρες τοσο πατριωτικα? Εφτασες σε σημειο να λες ξενο ανθρωπο γκρινιαρη... wtf?

Παράδειγμα No.2

Έχουμε Α πελάτη και Β πελάτη.

Α Πελάτης : Καλησπέρα, θέλω την μητρική XFI SUPA DUPA 790 SLIX-Fire μπορώ να την ανοίξεις να την δώ απο κοντά?

Πωλητής : Σαφώς....ορίστε.

Α Πελάτης : 1η πιθανή απάντηση: ωραία θα την πάρω , αλλά δώσε μου μια κλειστή

2η πιθανή απάντηση : Ευχαριστώ δεν μου αρέσει, δεν θα την πάρω.

Β Πελάτης : Καλησπέρα, θέλω την μητρική XFI SUPA DUPA 790 SLIX-Fire, ΤΩΡΑ !

Πωλητής : Σαφώς....ορίστε.

Β Πελάτης : Την παίρνει , παέι σπίτι , την γυρίζει επειδή ήταν ανοιγμένη(απο τον πελάτη Α )

Παιδιά, απλά λέω μια περίπτωση μιας και πολλοί θέλουν να δούν κάτι απο κοντά πρίν το πάρουν.

Και οι πελάτες Α και Β μπορείτε να αντιστρέψετε και τις θέσεις τους γιατί μπορεί και οι 2 να βρεθούν στην ίδια περίπτωση. :flower:

Το μόνο που μπορεί να ζητήσει κάποιος σε τέτοια περίπτωση ή άμα λείπουν κάποια πράγματα μέσα απο την συσκευασία είναι μια καλύτερη τιμή ή κάτι τέτοιο και σαφώς όλοι δικαιούνται την εγγύηση την κανονική του προϊόντος !

EDIT : Αυτά γίνονται σε όλον τον κόσμο και όχι μόνο στην Ελλάδα, αν νομίζεται το αντίθετο, απλά διαβάστε λίγο παραπάνω ξένα φόρουμ...όλα μα όλα τα μαγαζιά έχουν και ευχαριστημένους και δυσαρεστημένους πελάτες :)

ναι ειμαι στο κουρμπετι αλλα και τι λεει αυτο? Η αποψη μου ειναι οτι ειναι λαθος του σαν γνωστης που δεν κοιταξε αν ειναι ανοιγμενο αλλα οχι να του πουμε και οτι φταιει! Δηλαδη η αλλοι που δεν ξερουν? Ασε που εδω μιλαμε οτι οχι μονο δεν ηταν ανοιγμενες οι μνημες αλλα ηταν και χρησιμοποιημενες. Και που ξερω γω αν δεν εφαγαν τεραβολτ?

Να αναφέρω κι εγώ 2 περιστατικά που μου έχουν τύχει, και μετά να πω τη γνώμη μου..

1) Παραγγελία DFI nf4 Ultra-D από ένα συμφοιτητή, μετά τα εγκωμιαστικά μου σχόλια, από κατάστημα.

Δεν υπήρχε ετοιμοπαράδοτη, αλλά στο σύστημα φαινόταν στοκ 2 κομμάτια σε κατάστημα στην ίδια πόλη.

Έρχεται η μητρική μετά από 2 μέρες (Τετάρτη), και το σαβ/κο πηγαίνω σπίτι του να στήσουμε το pc.

Η εξωτερική συσκευασία ήταν άθικτη. Ανοίγω το κουτί και βλέπω:

το karajan καρφωμένο στη μητρική, η μητρική έξω από την αντιστατική της,

ΚΑΝΕΝΑ σακουλάκι πουθενά, αλλά όλα τα καλώδια μέσα.

Το πλαστικό που συγκρατεί το karajan ατην μητρική δεν υπήρχε, όπως και το τσιμπίδι για τα jumpers.

Η μητρική έχει επάνω της σκόνη (όλοι καταλαβαίνετε τι εννοώ), φαίνεται εξάλου κι από το ανεμιστηράκι.

Manual, αυτοκόλλητα κλπ χαρτικά σε άριστη κατάσταση (ανέγγιχτα)

Τον ρωτάω αν την άνοιξε, μου λέει όχι. Τον ρωτάω αν την πήρε έτσι, και μου λέει: "εσύ την άνοιξες πρώτος, εγώ όπως την πήρα, την άφησα στο γραφείο"

Την επιστρέφουμε πίσω και ο τεχνικός έχει μείνει. Ρωτάει το παιδί "μα καλά, δεν την κοίταξες πριν την πάρεις???"

Έρχεται ο υπεύθυνος καταστήματος και τελικά, το προϊόν φαίνεται out-of-stock και παίρνει τα χρήματά του πίσω ο φίλος μου.

Τί πιστεύω?

Κάποιος από το κατάστημα όπου υπήρχε στοκ, δεν έπιανε 300fsb και δοκίμασε ένα καινούριο κομμάτι! :hehe:

2)Παραπλήσια περίπτωση στον κολλητό μου, παραγγελία μέσω internet, έρχεται η 965P-DS4 την επόμενη μέρα σπίτι του.

Το αυτοκόλλητο του αντιστατικού της μητρικής σκισμένο, η μητρική όμως φαίνεται "του κουτιού"

Λείπουν 2 από τα 4 καλώδια SATA, κι ένα molex-2-sata ανταπτοράκι.

Τη γυρνάμε στο κατάστημα, κι ο υπεύθυνος λέει αντικατάσταση.

Ο πωλητής μας λέει θέλουμε OK από το τεχνικό τμήμα.

Το παλικάρι από το τεχνικό τμήμα επιμένει να την ελέγξει μια στιγμή..

Βάζει ένα 6300 επάνω, και η μητρική boot-άρει με τη μία στα 400x7.... (pretested στο o/c Gigabyte!)

Τέσπα, δεν κατάλαβα τί ήθελε να αποδείξει ο τεχνικός (ούτως ή άλλως θα γινόταν αντικατάσταση) αλλά είδαμε κι εμείς κάτι από αυτό..

Δεν πιστεύω ότι το καλό και γρήγορο RMA είναι απαραίτητο να έχει επιπτώσεις.

Είσαι τεχνικός τζιμάνι φίλε και θέλεις να τεστάρεις και να εξυπηρετείς?

Δεν συμφωνώ, αλλά έστω..

Υπάρχουν "θεμιτά" όρια στα οποία μπορείς να κινηθείς.

’νοιξες προϊόν? Βάλτο στην άκρη, χρησιμοποίησέ το σε ένα BTO pc και μην καρφώνεσαι.

Υπάρχει λύση, και στο εξωτερικό χρησιμοποιείται εδώ και καιρό.

Βάλε ένα 15% restocking fee σε όποιον θέλει να αγοράσει , να το τεστάρει και να το επιστρέψει 10-20 μέρες.

Κόψε 15% από το προϊόν αυτό και καταχώρησέ το ως "open box item" για όποιον δεν έχει πρόβλημα να το αγόρασει (και δεν τον χαλάει και 15% έκπτωση εδώ που τα λέμε).

Αυτά που λέτε στον harrybani ότι φταίει, είναι αστεία.

Δεν φταίει δλδ αυτός που τα άνοιξε και τα δοκίμασε και τα ξαναέβαλε στο ράφι,

ή η εταιρία που πουλάει στην ίδια τιμή used products, αλλά ο αγοραστής που δεν ήταν καχύποπτος..

Το ζήτημα για μένα δεν είναι ποιος φταίει που είμαστε λίγο σκορποχώρι,

αλλά πως μπορούμε να γίνουμε καλύτεροι (καταστήματα και πελάτες)

Αρχική απάντηση από GoriLLakoS [Σήμερα, στις 17:22]

Παράδειγμα No.2

Έχουμε Α πελάτη και Β πελάτη.

Α Πελάτης : Καλησπέρα, θέλω την μητρική XFI SUPA DUPA 790 SLIX-Fire μπορώ να την ανοίξεις να την δώ απο κοντά?

Πωλητής : Σαφώς....ορίστε.

Α Πελάτης : 1η πιθανή απάντηση: ωραία θα την πάρω , αλλά δώσε μου μια κλειστή

2η πιθανή απάντηση : Ευχαριστώ δεν μου αρέσει, δεν θα την πάρω.

Β Πελάτης : Καλησπέρα, θέλω την μητρική XFI SUPA DUPA 790 SLIX-Fire, ΤΩΡΑ !

Πωλητής : Σαφώς....ορίστε.

Β Πελάτης : Την παίρνει , παέι σπίτι , την γυρίζει επειδή ήταν ανοιγμένη(απο τον πελάτη Α )

Παιδιά, απλά λέω μια περίπτωση μιας και πολλοί θέλουν να δούν κάτι απο κοντά πρίν το πάρουν.

Και οι πελάτες Α και Β μπορείτε να αντιστρέψετε και τις θέσεις τους γιατί μπορεί και οι 2 να βρεθούν στην ίδια περίπτωση. :flower:

Το μόνο που μπορεί να ζητήσει κάποιος σε τέτοια περίπτωση ή άμα λείπουν κάποια πράγματα μέσα απο την συσκευασία είναι μια καλύτερη τιμή ή κάτι τέτοιο και σαφώς όλοι δικαιούνται την εγγύηση την κανονική του προϊόντος !

EDIT : Αυτά γίνονται σε όλον τον κόσμο και όχι μόνο στην Ελλάδα, αν νομίζεται το αντίθετο, απλά διαβάστε λίγο παραπάνω ξένα φόρουμ...όλα μα όλα τα μαγαζιά έχουν και ευχαριστημένους και δυσαρεστημένους πελάτες :)

Α ετσι ακουγετε πολυ πιο λογικο. Με τον τροπο που το εγραψε το αλλο παιδι σε λιγο θα βγαιναμε και κατηγορουμενοι.

Πιστευω οτι δεν ειπε κανενας οτι φταιει μονο το παλικαρι....

Φταιει και το μαγαζι αλλα ειναι και εκεινος υπεθυνος που δεν

τα τσεκαρε κατα τη παραλαβη....

Ειναι γνωστο εδω και καιρο το τι γινεται και δεν ειναι η πρωτη φορα...

Αρχική απάντηση από unseen [Σήμερα, στις 19:17]

Tι ειναι αυτα που λες? Βλεπεις να γραφω τιποτα παραλογο?Και στην τελικη ρε συ φραγμα εσυ γιατι το πηρες τοσο πατριωτικα? Εφτασες σε σημειο να λες ξενο ανθρωπο γκρινιαρη... wtf?

θεωρω παραλογο να διαφωνεις με αυτα που γραφω ενω εχεις μαγαζι και εισαι χρονια στο κουρμπετι και ξερεις πολυ καλα τι συμβαινει και εαν εχει δικιο ο harrybani να διαμαρτυρεται.

πατριωτικα?με το συμπαθειο αλλα χ@στηκα τι κανει ο καθενας με το hardware του και δεν ειμαι 24/7 support για να λυνω ολονων τα προβληματα.την γνωμη μου λεω με βαση οτι εχω ζησει και με βαση την αντιδραση που θα περιμενα απο καποιον που δεν ειναι μικρο παιδακι να τον παρουμε απο το χερι.

Αρχική απάντηση από unseen [Σήμερα, στις 19:23]

ναι ειμαι στο κουρμπετι αλλα και τι λεει αυτο? Η αποψη μου ειναι οτι ειναι λαθος του σαν γνωστης που δεν κοιταξε αν ειναι ανοιγμενο αλλα οχι να του πουμε και οτι φταιει! Δηλαδη η αλλοι που δεν ξερουν? Ασε που εδω μιλαμε οτι οχι μονο δεν ηταν ανοιγμενες οι μνημες αλλα ηταν και χρησιμοποιημενες. Και που ξερω γω αν δεν εφαγαν τεραβολτ?

θα με παλαβωσετε τελειως.......για το μονο πραγμα που φταιει ειναι οτι εφοσον ηθελε σφραγισμενο προιον.....εξυπνο παιδι ειναι......στο χωρο καιρο εχει κανει.........βαριεται να ανοιξει μια συσκευασια για κατι που οπως ειπε εδωσε 690ευρω?

για ποιο λογο συζηταμε ενω μπορει μεσα σε 10 εργασιμες να επιστρεψει οποιοδηποτε προιον στην κατασταση που το παρελαβε και να παρει και τα λεφτα του πισω........:blink:

αλλα το χουμε στο αιμα μας ως ελληνες.....ποτε δεν ειμαστε ευχαριστημενοι με τιποτα.

Μάνο δεν είπε κανένας κανέναν κατηγορούμενο, απλά υπάρχουν άπειροι συνδιασμοί και τρόποι να ανοιχτεί μια συσκευασία απο την στιγμή που θα παραχθεί απο την ίδια την γραμμή παραγωγής έως και τον τελικό χρήστη.

Όπου και να πέσει το φταίξιμο....δεν θα είναι ποτέ 100% σίγουρο..

Δεν καταλαβαίνω που πάει το θέμα αλλά θα το πω γιατί όλοι το ξέρουν και δεν το λέει κανένας.

Στα "μεγάλα" και "καλά" μαγαζιά που πάμε και τα σκάμε υπάρχουν μερικοί που τα δοκιμάζουνε κανονικότατα τα διάφορα κομμάτια.

Τα κλοκάρουνε κιόλας να δούνε αν πάνε καλά...

Μετά φυσικά τα πέρνουμε εμείς που δεν έχουμε "βίσμα" και κάνουμε παραγγελία απο το ιντερνέτ λεμε...

Φραγμα πες οτι εφαγες χιλοπιτα σημερα! Δεν εξηγουνται αλλιως τοσα νευρα!

Μόνο εσύ οριεσε!

Δηλαδή για να ξέρουμε ότι το γουρούνι που αγοράσαμε είναι ο.κ πρέπει ΠΑΝΤΑ να ανοίγουμε το σακί. :p :magic:

Αρχική απάντηση από Ignatios [Σήμερα, στις 19:37]

Δεν καταλαβαίνω που πάει το θέμα αλλά θα το πω γιατί όλοι το ξέρουν και δεν το λέει κανένας.

Στα "μεγάλα" και "καλά" μαγαζιά που πάμε και τα σκάμε υπάρχουν μερικοί που τα δοκιμάζουνε κανονικότατα τα διάφορα κομμάτια.

Τα κλοκάρουνε κιόλας να δούνε αν πάνε καλά...

Μετά φυσικά τα πέρνουμε εμείς που δεν έχουμε "βίσμα" και κάνουμε παραγγελία απο το ιντερνέτ λεμε...

τελειως ασχετο με το συγκεκριμενο thread.

Αρχική απάντηση από unseen

Φραγμα πες οτι εφαγες χιλοπιτα σημερα! Δεν εξηγουνται αλλιως τοσα νευρα!

Μόνο εσύ οριεσε!

κι ομως.......το σαββατοκυριακοδευτερο κυλησε με 3 kill streak:p

Αρχική απάντηση από VIL

Δηλαδή για να ξέρουμε ότι το γουρούνι που αγοράσαμε είναι ο.κ πρέπει ΠΑΝΤΑ να ανοίγουμε το σακί. :p :magic:

αυτο προσπαθω να εξηγησω τοση ωρα......δικαιωμα του καθε καταναλωτη ειναι.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.