Jump to content



Εγγυηση apple σου λεει μετα


Dr.Paneas

Recommended Posts

Πριν αρχίσουν οι καταδίκες και τα λαϊκά δικαστήρια,καλό θα ήταν όποιος παίρνει θέση να κάνει τον κόπο και να διαβάσει το αρχικό θέμα προσεκτικά και μετά να βγάλει τα όποια συμπεράσματα.(link)

Κατά την άποψη μου 2 είναι τα "φαουλ" στην συγκεκριμένη περίπτωση.

Πρώτον ο καταναλωτής-πελάτης κάνει την αγορά του συγκεκριμένου Η/Υ (δεν έχει ΚΑΜΙΑ σημασία η εταιρία) από την γνωστή αλυσίδα Public.Του παρουσιάζεται το πρόβλημα με τους "λεκέδες" στην οθόνη και το πάει στην Systemgraph(που είναι πιστοποιημένη εταιρία SERVICE).Μετά από 2 αποτυχημένες προσπάθειες για service,απαιτεί με απειλές και μηνύσεις την άμεση αντικατάσταση του Η/Υ από την Systemgraph γιατί "όλοι ίδιοι είστε, ο ένας τα ρίχνει στον άλλο αλλά θα σας φτιάξω εγώ".

-Με ποια λογική (αν υπάρχει) απαιτεί κάποιος απο ένα service center να του κάνουν αντικατάσταση Η/Υ ενώ η αρχική αγορά έγινε από κατάστημα με το οποίο το εν λόγω service center ΔΕΝ έχει καμια σχέση.

Δεύτερο "φαουλ" είναι καθαρά της εταιρίας(systemgraph).Η οποία βγαίνει και απαντά επίσημα,και στην συνέχεια κάνει και μια αγωγή.

-Την λογική της κίνησης αυτής δεν μπορώ να την καταλάβω.Το σίγουρο πάντως είναι ότι μόνο σε καλό δεν πρόκειται να την οδηγήσει,ακόμη και αν κερδίσει μέσω της δικαστικής οδού.(αν και δεν βλέπω να πάει μέχρι εκεί)

Παρακολουθώ της τελευταίες ημέρες το τι γίνεται σε πολλά "σοβαρά" Ελληνικά φορουμ με το συγκεκριμένο θέμα.Η όλη υπόθεση ΔΕΝ έχει καμία σχέση με την Apple και κατ'επέκταση με την εν Ελλάδι εκπροσώπισή της από την Isquare και των μεταπωλητών της(elitegroup,document,multirama,plaisio,eshop κτλ κτλ).Μπορούσε να συμβεί με οποιασδήποτε εταιρίας λαπτοπ-gadget-whatever απλά δεν θα είχε τις διαστάσεις που έχει πάρει το συγκεκριμένο.Γιατί απλά στο συγκεκριμένο θέμα μπλέχτηκε το όνομα της εταιρίας που οι περισσότεροι λατρεύουν να μισούν.Κάντε ένα search στο twitter (#systemgraph)να δείτε για τι λαϊκό δικαστήριο μιλάμε.

Η έλλειψη επίσημης αντιπροσωπίας της Apple(και οχι της Isquare πρων Rainbow) στην χώρα μας ανέκαθεν ήταν είναι και θα είναι το μεγαλύτερο "αγκάθι" και ο καλύτερος τρόπος για να αποθαρρύνει κάποιον από την αγορά Η/Υ της συγκεκριμένης εταιρίας.(το είχα αναφέρει και στην παρουσίαση του mb pro πέρσυ αν θυμάστε).Τι να κάνουμε που το μέγεθος της Ελληνικής αγοράς δεν προσελκύει και δεν δικαιολογεί την επίσημη εκπροσώπισή της στην χώρα μας.Από εκεί και πέρα πορευόμαστε με ότι έχουμε.Δηλαδή αγορές από χώρες της Ευρωπαϊκής ένωσης οπού και service υπάρχει και κατανόηση και σεβασμός προς τον καταναλωτή.

Εν κατακλείδι τα "καραγκιοζιλίκια" και τα "service της ***" δεν πρέπει να απευθύνονται στην Apple αλλά τόσο στον καταναλωτή όσο και στην εταιρία service.

Και επίσης η τοποθέτηση του θέματος στην κατηγορία Iphone/ipad είναι πέρα για πέρα λανθασμένη.Ίσως σαν νέο thread στην κατηγορία off-topic/πωλήσεις θα ταίριαζε καλύτερα.

ΥΓ.:Μέχρι και translated σταλθηκε το θέμα στον S.Jobs.Είμαι περίεργος να δω τις αντιδράσεις τους όταν θα τους στείλει την ουδέτερη-αποστασιοποιημένη απάντηση του.Άραγε θα τον σταυρώσουν και αυτόν όπως και την systemgraph?

Link to comment
Share on other sites

Aπο την στιγμή που το προιον καλύπτετε απο εγγύηση αντιπροσωπείας τι να κανει το καθε Public?

Τα "καραγκιοζιλικια" προφανως και δεν πηγαιναν στην "Αpple"..ηταν ενα σχολιο για αυτα που διαβασα..

(Τhread moved)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.