NikMark Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 17, 2007 #1 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 17, 2007 Καλησπέρα παίδες! Μόλις ξύπνησα, πήγα την πήρα 339 ευρώ. Είμαι εντελώς αρχάριος, ιδίως όσον αφορά τις οθόνες. Κατ'αρχήν, να πω το αυτονόητο, πως, απ'την προηγούμενη Samsung SyncMaster 920N 19'', επικρατεί μια διαφορά της τάξεως μέρα-νύχτα, δίχως να χρειάζεται κάποιος εξειδικευμένος να το διακρίνει. Τώρα θα ήθελα να σας ρωτήσω το HDMI που αναγράφει, περί τίνος πρόκειται και ακόμη, υπάρχουν κάποια καλώδια σύνδεσης -εκτός των νορμάλ-, σαν usb μου φαίνονται. Γενικότερα θα ήθελα αν έχετε κάποια Tips να μου δίνατε και αν είναι καλύτερο να άλλαζα το τρόπο σύνδεσης. Ευχαριστώ εκ των προτέρων! ΥΓ. Σε ένα μήνα πήρα την Fatality Platinum, Z-5500 και σήμερα την HP και όλα αυτά απ'τη στιγμή που άρχισα να μπαίνω στο The Lab... ε ρε μπρίζες!
knight_77 Δεκέμβριος 17, 2007 #2 Δεκέμβριος 17, 2007 Αν δεν εχει DVI που μαλλον οχι, αφου οπως λες εχει HDMI,ο καλυτερος τροπος συνδεσης ειναι μεσω καλωδιου DVI-HDMI (Dvi καρτας->ΗDMI οθονης)ή μεσω ανταπτορα DVI->HDMI σε καλωδιο DVI-DVI...EDIT: Kαλοδουλευτα....
NikMark Δεκέμβριος 17, 2007 Author #3 Δεκέμβριος 17, 2007 Περιέχει 3 καλώδια. Ένα το νορμάλ που έκανα τη σύνδεση ( το παλιό γνωστό με ανταπτοράκι για τη κάρτα γραφικών ), ένα το οποίο έχει και απ'τις δυο άκρες καρφάκια όπως και τα ακουστικά και ένα άλλο σαν usb αλλά καμία σχέση. Εντελώς διαφορετικό μέγεθος. Τι κάνω; Βασικά το 3ο δεν βλέπω πουθενά στο pc μου υποδοχή.
knight_77 Δεκέμβριος 17, 2007 #4 Δεκέμβριος 17, 2007 Αν καταλαβα καλα το εχεις συνδεσει αναλογικα δηλ...DVI με ανταπτορα σε Dsub->Dsub της οθονης....Το δευτερο πρεπει να ειναι component...To τριτο καλωδιο ειναι HDMI-HDMI....Mαλλον η καρτα γραφικων σου δεν εχει HDMI αρα χρειαζεσαι αυτα που σου λεω πιο πανω...Eιτε καλωδιο απο το DVI της καρτας γραφικων σε HDMI της οθονηςή ανταπτορα DVI->HDMI και μετα χρησιμοποιεις το παρεχομενο καλωδιο HDMIπου εχεις...