.38-.45 Δεκέμβριος 17, 2007 #61 Δεκέμβριος 17, 2007 Αρχική απάντηση από jpavly [Χθες, στις 12:41] Έχω Γαλλίδα φίλε μου, σε συμβουλεύω να μείνεις μακριά αν δεν έχεις ηλεκτρολόγο και να μείνεις κοντά αν έχει πολλές στροφές ο δρόμος σου μια 4άδα πολλαπλασιαστές έχει κάψει το σκασμένο.
spresv Δεκέμβριος 17, 2007 #63 Δεκέμβριος 17, 2007 Ρε ξαδερφε ναουμ, ο αθρωπος ποσταρει φερραρι και του τη λες απο κατω με μπεμπα? Μπαστα, μας πιασανε Πλυνε πρωτα το mouse σου και βλεπουμε
sotiris Δεκέμβριος 18, 2007 #65 Δεκέμβριος 18, 2007 Αρχική απάντηση από .38-.45 μια 4άδα πολλαπλασιαστές έχει κάψει το σκασμένο. Εμ, μου θες νέες τεχνολογίες. Ενώ εμένα που έχει μόνο ένα με διανομέα, έχει κάψει μόνο έναν Αρχική απάντηση από ea6gka4.ειναι μικρο παρκαρεις οπου θες Τι του λες του παιδιού ρε fiest-άκια, θα το πάρει και θα σε βρίζει
pontium Δεκέμβριος 18, 2007 #66 Δεκέμβριος 18, 2007 Μια corolla 1.4 τελευταίο μοντέλο hachback είναι ότι πρέπει.Αρκετά γρήγορο και οικονομικό,σκληρή ανάρτηση,μπρος-πίσω δισκόφρενα και όλα αυτά απο το εργοστάσιο.Έχω και γω μια,με αυτήν κυκλοφορώ και είμαι 1000% ευχαριστημένος απο ποιότητα,αξιοπιστία.Εμένα είναι 2003,έχει 180.000 χλμ πάνω(με 148.000 το πήρα,κοψοχρονιά)και είναι άριστο,ούτε προβλήματα,τίποτα.Έναν δίσκο του άλλαξα μόνο γιατί το είχε μια κοπέλα και τον είχε φάει Αργότερα μόλις φτιάξω την celica θα το δώσω στην αδερφή μου
fanisk Δεκέμβριος 26, 2007 #68 Δεκέμβριος 26, 2007 Αρχική απάντηση από ea6gka αρχαριος και μπεμπα? καλα , over & out Γιωργο το οτι καποιος ειναι αρχαριος δεν νομιζω να σημαινει οτι δεν μπορει να οδηγησει εστω ενα 316 ή 320 Προσωπικα, διπλωμα εβγαλα τον Αυγουστο, σκεφτομουν για Toyota Celica το τελευταιο που εβγαλε, μουρικο, ιαπωνας=σκυλι, κλπ κλπ. Φαγωθηκαν οι δικοι μου οχι και οχι και θα βρουμε αλλο. Βρηκαμε ενα 316 compact μοντ 04 full extra με 17κ. , ουτε καν ειχα σκεφτει για γερμανικο. Για πρωτο αμαξι δεν με χαλασε, σιγουρα δεν εχω την εμπειρια οδηγου χρονων, αλλα δεν εχω και κανενα παραπονο απο αυτο. Βαρυ, αρκετα βαρυ για τα 1600cc του, αν βαλω 3 ατομα μεσα νιωθω οτι ψιλοσερνομαι βεβαια Στα (-) του το ηλεκτρογκαζο του, αν το πατησεις full η πεταλουδα δεν ανοιγει full οπως στα ντιζατα, ανοιγει σταδιακα και αυτο ειναι λιγο εκνευριστικο σε ζορικες ανηφορες(αλλα η λυση υπαρχει, τραβας χειροφρενο γιατι μεχρι να δεησει να ανοιξει η πεταλουδα σε εχει παρει κανα 2 μετρα πισω). Μονο προβλημα μεχρι τωρα ενα διαφορικο που με αφησε στο δρομο, ευτυχως σε παραδρομο της βαρκιζας και δεν εκοψα τη κυκλοφορια σε κανεναν. Σχετικα με το a/c + κυβικα + βαρος το καταλαβαινεις οτι "κοβει" συγκρινωντας το με κλειστο a/c. Ειχα μια φοβια επειδη θα ειναι πισωκινητο και σκεφτομουν "0 εμπειρια, και αν μου φυγει?" με τα ηλεκτρονικα on διορθωνει το παραμικρο λαθος. Μετα που το συνηθισα τα εχω παντα off εκτος απο μεγαλες βροχες. unknown απο γερμανικα θα προτεινα audi/bmw(πχ A3/ 316-318-320).Βαρια, ασφαλη, μια χαρα για αρχαριο. Τα ηλεκτρονικα τους θα σου "κοβουν" τα αρχικα λαθη μεχρι να συνηθισεις. Το κακο ειναι τα ακριβα ανταλλακτικα τους κλπ σε σχεση με τα ιαπωνικα. Απο ιαπωνικα θα προτεινα κανα Toyota οποιο σου αρεσει, σκυλια, δεν σπανε δεν χαλανε(εντος λογικων οριων) και φτηνα. Για πρωτο αμαξι μη παρεις ολοκαινουριο, καλυτερα μεταχ, και να γινει και μια γρατζουνιτσα δεν τρεχει κατι. Θαρρω οτι 1600cc ειναι μια χαρα για την πολη, ουτε θα καιει τα αντερα του, αλλα δεν θα ζοριζεται οπως τα 1-1.3 πχ. Επισης δεν σημαινει οτι με τα 1600cc εισαι φλωρος ή αργος. Ετσι λεγαν και οσοι πηραν rallye/vts και αλλα γρηγορα αυτοκινητα για τη κατηγορια τους, αλλα η ελλειψη εμπειριας τους αφησε με κομμενα χερια/ποδια, σε καροτσακια στη "καλυτερη", στη χειροτερη καταλαβες οτι δεν ζουν πια. Αν και ετσι οπως εχουν γινει τα διπλωματα αυτο το καιρο, να εχεις διπλωμα δεν σημαινει οτι ξερεις και να οδηγας σωστα.Μπορει να νιωθεις πρωταρης αλλα να ξερεις να οδηγεις/παρκαρεις πολυ πιο γρηγορα/εξυπνα απο οτι καποιος που εχει 2 χρονια διπλωμα αλλα ακομα δεν εχει παρει τον αερα του τιμονιου(τροπος του λεγειν, καταλαβες τι εννοω ελπιζω).
spresv Δεκέμβριος 26, 2007 #69 Δεκέμβριος 26, 2007 Ρε παιδια, εξηγηστε μου κατι, γιατι οποτε το διαβαζω, κατι με πιανει. Πως εξηγειται επιστημονικα το βαρυ = ασφαλες? Πες μου οτι και βαρυ = κραταει στις στροφες...
ΝTG Δεκέμβριος 26, 2007 #70 Δεκέμβριος 26, 2007 Αρχική απάντηση από spresv Ρε παιδια, εξηγηστε μου κατι, γιατι οποτε το διαβαζω, κατι με πιανει. Πως εξηγειται επιστημονικα το βαρυ = ασφαλες? To βαρυτερο αμαξι σε μια συγκρουση κερδιζει.(αν δεις καλα την προταση ...8α δεις οτι προυπο8ετει την υπαρξη δυο αμαξιων ..τουλαχιστον.Με σταθερο αντικειμενο...(πχ τοιχος) ...χανει ..εκτος αν μιλαμε για τανκς)
fanisk Δεκέμβριος 26, 2007 #71 Δεκέμβριος 26, 2007 Αρχική απάντηση από spresv Ρε παιδια, εξηγηστε μου κατι, γιατι οποτε το διαβαζω, κατι με πιανει. Πως εξηγειται επιστημονικα το βαρυ = ασφαλες? Πες μου οτι και βαρυ = κραταει στις στροφες... Αν τρακαρει ενα Daihatsu Charade(το παλιο 3κυλινδρο πυραυλακι με τα 1000cc και <1τονο) με ενα mercedes 1.5+ τονο, ποιος νομιζεις οτι θα φαει τη περισσοτερη ζημια?Οσο πιο βαρυ τοσο πιο δυσκολα θα "τσαλακωθει".Στη περιπτωση του charade χωρος μηχανης και καμπινα επιβατων θα γινουν ενα. Στη περιπτωση του merc αντε να παρει μεχρι το χωρο μηχανης..
.38-.45 Δεκέμβριος 26, 2007 #72 Δεκέμβριος 26, 2007 Αρχική απάντηση από fANiS_K [Σήμερα, στις 16:07] Αν τρακαρει ενα Daihatsu Charade(το παλιο 3κυλινδρο πυραυλακι με τα 1000cc και <1τονο) με ενα mercedes 1.5+ τονο, ποιος νομιζεις οτι θα φαει τη περισσοτερη ζημια?Οσο πιο βαρυ τοσο πιο δυσκολα θα "τσαλακωθει".Στη περιπτωση του charade χωρος μηχανης και καμπινα επιβατων θα γινουν ενα. Στη περιπτωση του merc αντε να παρει μεχρι το χωρο μηχανης.. αφενός δε στηρίζεται πουθενά αυτό που λες, αφετέρου με τις ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης, τα σύγχρονα αυτοκίνητα τσαλακώνονται ολοκληρωτικά για να κρατήσουν την καμπίνα ανέπαφη.υπάρχει ένα θέμα με την κινητική ενέργεια του βαρύτερου αυτοκινήτου που είναι μεγαλύτερη από την κ.ε. του μικρού.
spresv Δεκέμβριος 26, 2007 #73 Δεκέμβριος 26, 2007 Απο τη μια ειναι αυτο που λεει ο .38-.45Απο την αλλη, τωρα πως εσυ αισθανεσαι ασφαλης νομιζοντας οτι (λεμε τωρα) σε ενα βαρυ τρακαρισμα θα κανεις τον αλλο αστροσκονη αλλα εσυ θα γλιτωσεις, δεν μπορω να καταλαβω...
gbak Δεκέμβριος 26, 2007 #74 Δεκέμβριος 26, 2007 αστο ειναι να μην σου κατσει τωρα ποιος ειναι βαρυς η ελαφρυς δεν παιζει.. ειναι καθαρα το καθε αμαξι τι επιπεδα παθητικης ασφαλειας ειναι ικανο να σου προσφερει
spresv Δεκέμβριος 27, 2007 #75 Δεκέμβριος 27, 2007 Μαζι σου μεγαλε, απλα δεν μπορω να καταλαβω τη λογικη "θα κερδισω στη συγκρουση". Τι ειναι, Πασχα?
gbak Δεκέμβριος 27, 2007 #76 Δεκέμβριος 27, 2007 καλα ναι αυτο δεν ειναι λογικη ειναι καψιμο μεγαλο...καταρχας σε μια συγκρουση ποτε δεν ξερεις ποιος θα βγει κερδισμενος και ποιος χαμενος
stiffler Δεκέμβριος 29, 2007 #78 Δεκέμβριος 29, 2007 Αρχική απάντηση από unknown [27-12-2007 16:56] σωστος...δειτε και ενα <<βαρυ>> τζιπ... http://www.youtube.com/watch?v=DZWy_fASSiQ
vdeseris Δεκέμβριος 29, 2007 #79 Δεκέμβριος 29, 2007 Αν και είμαστε λίιιιιγο off topichttp://www.youtube.com/watch?v=k3ygYUYia9I
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.