Jump to content



Μειώσεις τιμών από τον ΟΤΕ στα ευρυζωνικά προϊόντα


vasi

Recommended Posts

  • Replies 407
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από dubber

Να νομίζεις, τα κυκλώματα τα κατασκευάζει ο ΟΤΕ και στις 2 περιπτώσεις.

δηλαδη αν εγω κανω αιτηση για adsl στην HOL που εχει καλυψη στην περιοχη μου και καθυστερησει δυο-τρεις βδομαδες θα φταει ο ΟΤΕ; :blink:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από hayabusa

δηλαδη αν εγω κανω αιτηση για adsl στην HOL που εχει καλυψη στην περιοχη μου και καθυστερησει δυο-τρεις βδομαδες θα φταει ο ΟΤΕ;

Γιατί νομίζεις ότι έφαγε 27.000.000 πρόστιμο για αθέμιτο ανταγωνισμό?

Link to comment
Share on other sites

Και ξεχνάμε επισης οτι οταν κάποιος κάνει μετάβαση σε ιδιόκτητο αλλη εταιρείας....οτι καποια στιγμή η αίτηση μας περνάει και απο τον ΟΤΕ... και οσο να πεις και εγω να ήμουνα...ε τις αιτήσεις πελατών που θελουν να φυγουν απο μένα.... θα τις καθυστερήσω.... (call me αθέμιτος ανταγωνισμος/χτυπηματα κάτω απο την μέση)

Δεν ειναι το ιδιο λοιπον οταν απλα ειμαστε στον ΟΤΕ και κάνουμε αναβάθμιση ή αλλαζουμε ταχύτητα....

Και δεν νομιζω να στελνουν μεμονομένες αιτήσεις συνδρομητών για διακοπη...ολα θέλουν χρονο....

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από perp [Σήμερα, στις 13:01]

Γιατι εσυ πιστευεις οτι σου λεει η Forthnet ή ο ΟΤΕ?

Απλα αν σου πουν οτι φταίει ο ΟΤΕ....λιγο δυσκολα θα βρεις άκρη... κάτι που δεν ισχυει αν σου πουν οτι φταινε οι ίδιοι... το τι λένε...εχει να κάνει και με εμάς.... σου λενε την απάντηση που περιμένεις να ακουσεις και που θα εχει τις λιγότερες επιπτώσεις.... ασε που δεν ξέρουν αν ξέρεις ή οχι...

Για τράβα και στην Εθνική Τράπεζα να κάνεις παράπονα και πηγαινε και στην Eurobank... Μπορει να λυθουν και στις 2 περιπτωσεις αλλα στην μια ο υπάλληλος αν τα παραδεχτει θα μεινει στην θεση ενω στην αλλη θα του τραβήξει το αυτι ο προιστάμενος καταστήματος που εξέθεσε την Eurobank....

Αυτο ακριβώς λέω. Πρέπει να καταλαβουν οτι έχουμε και μυαλό και κρίση! Γι αυτό και εγώ το τραβάω ως το τέρμα... Δε ζηταω τπτ περισσότερο αλλά ούτε λιγότερο απο αυτά που δικαιούμαι!:getlost:

Link to comment
Share on other sites

Και να μην ξεχνάμε ότι πχ θέλεις να βάλεις πχ 2play απο καποια εταιρία και δεν έχεις γραμμή τότε πρέπει να κανεις πρώτα αιτηση στον΄Οτε για γραμμή και ύστερα αίτηση φορητότητας στον Πάροχο που θες!!

Link to comment
Share on other sites

Το τραβάς επειδη ειναι ιδιωτική εταιρεία και μπορεις να βρεις άκρη...τοσα χρονια δεν ειδα όμως κάνεναν να τρέχει σε ΙΝΚΑ και κάνει καταγγελιές οταν πχ για μεταφορα τηλεφωνικής γραμμής αυτη καθυστερει 1 μήνα και ενω την εχεις πληρώσει?? Δεν ειμαι υπερ της λογικής να βγαζουμε το αχτι μας και με την πρώτη στραβή σε μια ιδιωτική εταιρεία οταν ειμαστε κοτες μπροστα στο τέρας του δημοσίου....

Βλεπω και απο το αεροδρομιο φιλε μου...οταν εχει καθυστερήσεις η ΟΑ ολοι κάνουν την πάπια...και αν καθυστερήσει η Aegean πάνε να φάνε τον κοσμο επειδη "πληρώνουν και απαιτουν".... λες και με την ΟΑ ειναι τσάμπα... ειναι η νοοοτροπια του Ελληνα αυτη....

τοσα χρονια στο ΟΤΕ λέγαμε...."ετσι ειναι..." τωρα ξαφνικά γιναμε πολιτες με απαιτήσεις...οχι επειδη μας ξυπνησαν θα τους φάμε και απο πάνω..γιατι αν δεν ήταν οι εναλλακτικοι ακομα με 256 θα ήμασταν....

Link to comment
Share on other sites

Wizard ~ Και πιο παλιά άμα ειχες 2 γραμμες ειχες τεκμήριο!! :rofl:

Perp ~ Προσωπικά το τραβάω όταν πιστεύω ότι καταπατούνται τα δικαιώματα μου... Απλά υπαρχουν και περιπτώσεις που δεν αξιζει καν να ασχοληθείς!

Link to comment
Share on other sites

Εγω δεν μπορω να καταλαβω και το αλλο...

Εστω οτι με καθυστερει η Forthnet, HOL, ΟΝ για 1 και βάλε μηνα να με βάλει στο ιδιόκτητο της... βλεπω απο το adslgr.com οτι ειναι γενικο το πρόβλημα στην περιοχη μου...γιατι απαραίτητα φταίει ο πάροχος και οχι η υποδομη του ΟΤΕ στην περιοχη μου? Κανεις δεν μας αναγκάζει να περιμένουμε.... αλλα τα θέλουμε και ολα δικά μας... και 40 και γρηγορα και ολα δωρεάν, και τελειες ταχύτητες και τέλεια τεχνική και τηλεφωνική εξυπηρέτηση, και δωρεαν εξοπλισμος και τελειες ποιότητες γραμμής, και τελειο ping και...ε δεν γινεται αυτο πουθενα.... και στις υπόλοιπες χώρες τα ιδια συμβαινουν....

Εδω τα δικτυα και οι υποδομές φτιαχτηκαν απο τον ΟΤΕ καλώς ή κακώς.... μερίδιο ευθύνης για τυχον προβληματα υπάρχει σε ολους αλλα οχι αποκλειστικα στον ενα ή στον αλλο... για μένα ειναι τι ζητας, τι περιμένεις και τι εισαι διατεθημενος να χάσεις ή να πληρώσεις για αυτο που θες...

Αν καποιος ειχε παιδια στο εξωτερικο σιγουρα δεν τον νοιάζει να περιμένει 3 μηνες για να μιλαει τσαμπα καθημερινα με το παιδι στην Αμερική... τον gamer τον ενδιαφέρει αλλο...τον multimedia τυπο αλλο.... μια οικογένεια με παιδια τον νοιάζει αλλο... οι γυναικες για την δωρεάν τηλεφωνια και παέι λεγοντας....

Ο καθένας μας εχει διαφορετικές αναγκές για αυτο λέμε οτι η αγορα και τα εχει και πρεπει να τα έχει ολα.... Εξαλλου η αλήθεια ειναι πάντα καπου στην μέση...

Ο ΟΤΕ χωρις τους εναλλακτικους θα ειχε μεινει το τέρας που ξέραμε και οι εναλλακτικοι χωρις τον ΟΤΕ δεν θα μπορουσαν να υπάρχουν....αμφιδρομη σχέση ειναι....

Αρχική απάντηση από Dodo [Σήμερα, στις 13:44]

Wizard ~ Και πιο παλιά άμα ειχες 2 γραμμες ειχες τεκμήριο!! :rofl:

Perp ~ Προσωπικά το τραβάω όταν πιστεύω ότι καταπατούνται τα δικαιώματα μου... Απλά υπαρχουν και περιπτώσεις που δεν αξιζει καν να ασχοληθείς!

Να υποθέσω λοιπόν το ιδιο κάνεις και αν αργουν να σε εξυπηρετήσουν και στο ΙΚΑ, στις δημοσιες υπηρεσίες και εχεις διαμαρτυρηθει για τις υπερμετρες αυξήσεις της ΔΕΗ? Γιατι και εκει καθημερινα σε περνάνε για αργοσχολο ή κοιμισμένο πολίτη....

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Wizard!

Γιατί νομίζεις ότι έφαγε 27.000.000 πρόστιμο για αθέμιτο ανταγωνισμό?

εξακολουθω να μην καταλαβαινω γιατι για τα προβληματα του καθε εναλλακτικου πρεπει να φταει ο ΟΤΕ αλλα τελος παντων...

Link to comment
Share on other sites

Πολυ σωστά τα λες ,συμφωνώ μαζί σου φιλε Perp "ΟΤΕ χωρις τους εναλλακτικους θα ειχε μεινει το τέρας που ξέραμε και οι εναλλακτικοι χωρις τον ΟΤΕ δεν θα μπορουσαν να υπάρχουν"

Τώρα για τη Δεη τι θες να σου πω? Δικαίωμα της είναι να αυξήσει τη τιμή ..Να κάνω καταγγελία?Να την Κόψω? Έχω επιλογή να πάω καπου αλλου? πχ Ουτε στον πΟΤΕ θα εκανα καταγγελια για αυξηση τιμών, απλά θα έφευγα...Ειναι μια περιπτωση που δεν μπορείς να κάνεις κατι!

Εκει που μπορουμε να κάνουμε κάτι πρέπει να το κάνουμε! Πχ εγω για συναλαγές πληρωμες εμβασματα, πάγιες εντολές σε υπηρεσίες χρησιμοποιώ Winbanking(ουτε ουρά ουτε τπτ)Οταν δε μπορώ το μονο που κανω ειναι υπομονή.. Αλλά πιστεύω πως θίγεις αλλο θέμα τώρα!!

Δεη = Μονοπώλειο ΟΤΕ Οχι

Link to comment
Share on other sites

Α γεια σου... βλεπεις λοιπόν οτι το θέμα εχει να κάνει οχι τόσο με τους ανθρώπους που δουλευουν εκει ή με το management ή με την πολιτική αλλα τοσο με την δύναμη της κάθε εταιρείας??

Καλη η Forthnet και η HOL και η ON... αλλα δεν ειναι ΟΤΕ... και εκει πιστευω κάνει το λαθος πολυς κόσμος... αλλου μεγέθους εταιρείες ειναι και αλλα θα βρεις στον ενα και αλλα στον άλλο... δεν μπορεις να απαιτεις στο LIDL με τις τιμές που εχει να σου βάζει και τα πράγματα σε τσάντες ή να εχει τέλεια ράφια ή να εξυπηρετήσε σωστά.... ΔΕΝ ειναι ΑΒ Βασιλόπουλος...ειναι LIDL.... ελπίζω να κατάλαβες τον παραλληλισμο... σωστή εταιρεία ειναι η LIDL αλλα δεν ειναι Βασιλοπουλος και δεν την ενδιαφέρει να γινει και να προσφερει οτι και αυτος... οπως και στο ΙΚΕΑ...δεν παει κανεις για την ποιοτητα των προιόντων, πάει για τις τιμές και την ποικιλία... τωρα εμεις συγκρινουμε τον εκάστοτε πάροχο με ενα μεγαθήριο που ακομα και τώρα εχει σχεδον το 80% της αγορας του internet και της τηλεφωνίας...

Αν πηγαινες στο LIDL και σε γράφαν οι πωλητες, δεν θα εφευγες? Θα καθόσουνα 3 μηνες να περιμένεις επειδη δεν βρήκες τον χυμο που σου διαφήμιζαν στο φυλλάδιο με 1? Τραβα Βασιλοπουλο που θα βρεις σιγουρα αλλα θα τον πληρώσεις 3... Ετσι λειτουργει η αγορα... Οποτε γιατι τοσο φωνή κακο που δεν εξυπηρετήθηκαν ορισμένοι στους εναλλακτικους δεν κατάλαβα? Εξάλλου καμια εταιρεια δεν μπορει και δεν πρέπει να διώξει πελάτη..δεν γινεται... αυτο εινιαι δική μας υποθεση να το καταλαβουμε αν πρεπει να φυγουμε ή οχι...

Εξυπακουεται λοιπόν οτι ο ΟΤΕ εχει την άνεση να σου βρει πορτες, να απασχολησει στο τηλεφωνικο κέντρο 100 ατομα παραπάνω για να μην περιμένεις, να ριξει τις τιμές και να προσφέρει κάτι παραπάνω... Δεν εγινε ΟΤΕ η κάθε Forthnet επειδη εχει "ιδιόκτητο" δικτυο και σου προσφερει τσαμπα τηλέφωνο και γρήγορες γραμμές... Προβληματα μπορει να εμφανιστουν ναι... αλλα προσωπικά αν ποτε χρειαστει και περιμένω 1 ωρα στο τηλέφωνικο κέντρο της Forthnet για να εξυπηρετηθώ...δεν θα τους κράξω... και δεν θα τους κράξω...γιατι πολυ απλά απο τον Μαιο μέχρι σήμερα... αν ημουνα στον ΟΤΕ με τα τηλέφωνα που εχουμε κάνει και την χρηση του internet που εχω κάνει θα επρεπε να ειχα πληρώσει κανα 250 το διμηνο αν ειχα χρονοχρέωση ή ογκοχρέωση οπως ήταν παλια...

Στην τελική δεν παιρνω να δηλώσω φονο ή βιασμο στο 100.... δεν επαθα και τιποτα αν μια μέρα δεν λειτουργει και η αναγνώριση κλησεων ή το ρουτερ συγχρονιζει στα 15Mbps... Εδω κάνω υπομονη οτι η Ελλάδα θα γινει κάποια στιγμή κράτος με προνοια...η Forthnet και η ON με πειραξε που στην τελική ξέρω απο πριν οτι δεν εχει τα εχέγγυα του ΟΤΕ?

Link to comment
Share on other sites

Χα, χα χα κοίτα κάτι πράγμα που συμβαίνουνε...

Εγώ αγόρασα πριν 2 χρόνια μια αορίστου 384kbps και ξαφνικά, τσουπ ο ΟΤΕ ΔΩΡΑΚΙ στα 768kbps...

Και τώρα επειδή είμαι καλός συνδρομητής (πληρώνω στην ώρα μου, ΔΕΝ άλλαξα ΠΟΤΕ μου πάροχο, κατεβάζω ότι βρω με το download να είναι καρφωμένο στα 78-81kb/s), αποφάσισε ο ΟΤΕ να μου κάνει την σύνδεση 1024kbps, πάι ΔΩΡΟ!!!

Ευχαριστώ ΟΤΕ, εύχομαι του χρόνου να έχω 2MBps ή και 4mbps δεν με χαλάει, ότι θέλεις εσύ!!!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από perp [Σήμερα, στις 17:29]

Α γεια σου... βλεπεις λοιπόν οτι το θέμα εχει να κάνει οχι τόσο με τους ανθρώπους που δουλευουν εκει ή με το management ή με την πολιτική αλλα τοσο με την δύναμη της κάθε εταιρείας??

Καλη η Forthnet και η HOL και η ON... αλλα δεν ειναι ΟΤΕ... και εκει πιστευω κάνει το λαθος πολυς κόσμος... αλλου μεγέθους εταιρείες ειναι και αλλα θα βρεις στον ενα και αλλα στον άλλο... δεν μπορεις να απαιτεις στο LIDL με τις τιμές που εχει να σου βάζει και τα πράγματα σε τσάντες ή να εχει τέλεια ράφια ή να εξυπηρετήσε σωστά.... ΔΕΝ ειναι ΑΒ Βασιλόπουλος...ειναι LIDL.... ελπίζω να κατάλαβες τον παραλληλισμο... σωστή εταιρεία ειναι η LIDL αλλα δεν ειναι Βασιλοπουλος και δεν την ενδιαφέρει να γινει και να προσφερει οτι και αυτος... οπως και στο ΙΚΕΑ...δεν παει κανεις για την ποιοτητα των προιόντων, πάει για τις τιμές και την ποικιλία... τωρα εμεις συγκρινουμε τον εκάστοτε πάροχο με ενα μεγαθήριο που ακομα και τώρα εχει σχεδον το 80% της αγορας του internet και της τηλεφωνίας...

Αν πηγαινες στο LIDL και σε γράφαν οι πωλητες, δεν θα εφευγες? Θα καθόσουνα 3 μηνες να περιμένεις επειδη δεν βρήκες τον χυμο που σου διαφήμιζαν στο φυλλάδιο με 1? Τραβα Βασιλοπουλο που θα βρεις σιγουρα αλλα θα τον πληρώσεις 3... Ετσι λειτουργει η αγορα... Οποτε γιατι τοσο φωνή κακο που δεν εξυπηρετήθηκαν ορισμένοι στους εναλλακτικους δεν κατάλαβα? Εξάλλου καμια εταιρεια δεν μπορει και δεν πρέπει να διώξει πελάτη..δεν γινεται... αυτο εινιαι δική μας υποθεση να το καταλαβουμε αν πρεπει να φυγουμε ή οχι...

Εξυπακουεται λοιπόν οτι ο ΟΤΕ εχει την άνεση να σου βρει πορτες, να απασχολησει στο τηλεφωνικο κέντρο 100 ατομα παραπάνω για να μην περιμένεις, να ριξει τις τιμές και να προσφέρει κάτι παραπάνω... Δεν εγινε ΟΤΕ η κάθε Forthnet επειδη εχει "ιδιόκτητο" δικτυο και σου προσφερει τσαμπα τηλέφωνο και γρήγορες γραμμές... Προβληματα μπορει να εμφανιστουν ναι... αλλα προσωπικά αν ποτε χρειαστει και περιμένω 1 ωρα στο τηλέφωνικο κέντρο της Forthnet για να εξυπηρετηθώ...δεν θα τους κράξω... και δεν θα τους κράξω...γιατι πολυ απλά απο τον Μαιο μέχρι σήμερα... αν ημουνα στον ΟΤΕ με τα τηλέφωνα που εχουμε κάνει και την χρηση του internet που εχω κάνει θα επρεπε να ειχα πληρώσει κανα 250 το διμηνο αν ειχα χρονοχρέωση ή ογκοχρέωση οπως ήταν παλια...

Στην τελική δεν παιρνω να δηλώσω φονο ή βιασμο στο 100.... δεν επαθα και τιποτα αν μια μέρα δεν λειτουργει και η αναγνώριση κλησεων ή το ρουτερ συγχρονιζει στα 15Mbps... Εδω κάνω υπομονη οτι η Ελλάδα θα γινει κάποια στιγμή κράτος με προνοια...η Forthnet και η ON με πειραξε που στην τελική ξέρω απο πριν οτι δεν εχει τα εχέγγυα του ΟΤΕ?

Μα φίλε μου Perp σου ειπα πως συμφωνώ μαζί σου όπως και με τοn wizard! πιο πάνω.

To Θέμα όμως είναι πως και εγώ έκανα κίνηση να φύγω από τον ΟΤΕ και ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΑ!! Δεν είναι τόσο η ταλαιπωρία που υπέστη αλλά ο τρόπος που αντιμετώπισαν το γεγονός οτι δεν μπορούσαν να προσφέρουν την υπηρεσία! Και να φανταστείς ήμουν φανατικός κράχτης του ΟΤΕ .

Και όπως λες Καλή η 4net η ΟΝ ktl αλλά δεν είναι ΟΤΕ Αυτό λέω και συμπληρώνω Να μην το παίζουν τότε , ουτε να δείχνουν ότι είναι και Καλύτερες! Σκέτη παραπλάνηση!

Φυσικά θα συγκρίνω τον κάθε πάροχο αφού Υπόσχεται ότι μπορεί να σου δώσει υπηρεσίες ίδιες και καλύτερες από τον άλλο! Γιατι αμα να μην το κάνω δε καταλαβαίνω!

Ναι άμα με γράφαν στο Lidl θα έφευγα όπως έφυγα και από τον εναλ/κο! Η μαλλον καλύτερα με έδιωξαν!

Τέλος Ναι ουτε ο πΟΤΕ είναι αυτό που θα έπρεπε να είναι αλλά τον βρίσκω καλύτερο απο τους άλλους την παρούσα στιγμή ! Στο μέλλον Όταν ωριμάσουν οι εναλ/κοι ισως την κάνω με ελαφρά πηδηματάκια!

Τα ίδια λέμε φίλε Perp αλλά το κοιτάμε από διαφορετική σκοπιά. Ελπίζω να με καταλαβαίνεις! :flower:

Ps. Sorry για τα off topic posts αλλά με τέτοιο θέμα πάντα ξέρεις που θα καταλήξει! :p

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από gbak

το λοιπον μολις τωρα εκανα τηλεφωνικα αιτηση για αναβαθμιση στα 24 μεσα σε 10 μερες καποια στιγμη θα συχρονισω κανονικα στα 24 με ολιγοωρη διακοπη ....για να δουμε

και γώ!!!

με τα ίδια λεφτά που έδινα μέχρι τώρα για 2μβπσ!!

+το upload θα είναι 1μβπσ!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.