Jump to content



Αλλάζει το RMA στο eshop?


Galioni

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από DarkSaga

η εγγύηση ισχύει απο την αρχή και για όλη την διάρκεια της!

Τέλος

υπάρχουν άπειρα τέτοια δεδικασμένα

καλο ειναι να μιλας με στοιχεια , απεδειξε το

Το έγραψα και πιο πάνω

Το ξαναγράφω αυτή τη φορά από το νόμο 2251/1994 άρθρο 5 παρ. 4

"Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό."

Αρχική απάντηση από Galioni [Σήμερα, στις 22:26]

Το έγραψα και πιο πάνω

Το ξαναγράφω αυτή τη φορά από το νόμο 2251/1994 άρθρο 5 παρ. 4

"Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό."

Αρα, πολυ κακως δεν ανανεωθηκε η εγγυηση στην περιπτωση μου...

:(

Αρχική απάντηση από ea6gka

καλο ειναι να μιλας με στοιχεια , απεδειξε το

δεν μπήκα νωρίτερα και με προλάβανε .

Είναι κουραστικό να λέμε κάθε μέρα τα ίδια πράγματα

ο wizard έχει ανοίξει ένα thread σχετικό με νόμους και κανονισμούς που διέπουν την αγορά και ισχύουν και για τα μαγαζιά καιγια τα μαγαζάκια και τις παράγκες και τους παράλληλους/αυτονομους εισαγωγείς και ΟΛΟΥΣ.

πουλάς=εισπράττεις και έχεις ΕΥΘΥΝΕΣ έτσι δεν είναι?

να απαντάω κάθε φορά με μια παράγραφο του νόμου?

θα το κάνω George

έγγραφα κίνησης από και πρός το service δεν έχεις enzo?

το ΙΝΚΑ δεν είναι απειλή "θα σε πάω στο ΙΝΚΑ", ειναι ενημέρωση

και ο συνήγορος του πολίτη το ίδιο

και η γραμματεία γενικού εμπορίου το ίδιο

δεν ξέρουμε τα πάντα,μπορούμε ομως εύκολα (και γρήγορα) να ενημερωθούμε

κάτσε να πέσουν αυτα τα ψευτοποσά που δεν ασχολούμαστε υπο μορφή καταγγελίας στον αρμόδιους και θα σου πω μετά πως αλλάζουν πολοιτική οι εταιρείες...

την αγορά τη διαμορφώνει ο καταναλωτής

με την αρχική τοποθέτηση

και με την αντιμετώπιση της "στραβής" που τείνει να γίνει ο κανόνας

Πες με γραφικό αλλά έτσι το βλέπω.

Αρχική απάντηση από enzo [Σήμερα, στις 00:33]

Αρα, πολυ κακως δεν ανανεωθηκε η εγγυηση στην περιπτωση μου...

:(

Λογικά πρέπει να έχεις ένα παραστατικό που να δείχνει την επιστροφή του χαλασμένου για έλεγχο/επιδιόρθωση στο κατάστημα και μετά ένα δεύτερο που να δείχνει την αντικατάσταση του χαλασμένου.

ΔΕΝ θα σου κόψει το κατάστημα καινούργια απόδειξη, το παραπάνω παραστατικό (δεύτερο) είναι αρκετό για να σε καλύψει για την ανανέωση της εγγύησης.

η εγγυηση ανανεωνεται ΜΟΝΟ στη περιπτωση που το ελαττωματικο προιον αντικατασταθει με αλλο διαφορετικο.Αν ηταν ετσι ,τοτε με λιγη προσπαθεια (burn baby burn) θα ειχαμε ολοι lifetime warranty για ολα τα προιοντα παντου και παντα...δεν νομιζω να στεκει αυτο :)

Αρχική απάντηση από dpolal2 [Σήμερα, στις 08:10]

Λογικά πρέπει να έχεις ένα παραστατικό που να δείχνει την επιστροφή του χαλασμένου για έλεγχο/επιδιόρθωση στο κατάστημα και μετά ένα δεύτερο που να δείχνει την αντικατάσταση του χαλασμένου.

ΔΕΝ θα σου κόψει το κατάστημα καινούργια απόδειξη, το παραπάνω παραστατικό (δεύτερο) είναι αρκετό για να σε καλύψει για την ανανέωση της εγγύησης.

Το σκηνικο εγινε ως εξης...

-Αφου ΜΟΝΟΣ μου διαπιστωσα οτι βουιζει το τροφοδοτικο, το ξηλωσα...

-Το πηγα στο καταστημα και...

-Επιτοπου ο "τεχνικος" εβγαλε απο ενα σφραγισμενο κουτι ενα καινουριο hiper

το εβαλε σε μια σακουλιτσα και μου το εδωσε...

Ουτε χαρτια, ουτε παραστατικα. Και οταν τον ρωτησα για εγγυηση μου ειπε οτι

ΔΕΝ ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ.

Αρχική απάντηση από enzo

Το σκηνικο εγινε ως εξης...

-Αφου ΜΟΝΟΣ μου διαπιστωσα οτι βουιζει το τροφοδοτικο, το ξηλωσα...

-Το πηγα στο καταστημα και...

-Επιτοπου ο "τεχνικος" εβγαλε απο ενα σφραγισμενο κουτι ενα καινουριο hiper

το εβαλε σε μια σακουλιτσα και μου το εδωσε...

Ουτε χαρτια, ουτε παραστατικα. Και οταν τον ρωτησα για εγγυηση μου ειπε οτι

ΔΕΝ ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ.

Μηπως πηγες στο μοναστηρακι?:hehe:

Παντως δε λεω αμεσο service αλλα, ετσι οπως εγινε, δεν υπαρχει αποδειξη οτι το το τροφοδοτικο αλλαχτηκε.

άμα και ο νόμος δεν είναι αρκετός και αρχίζουμε τα δε νομίζω... δε βγαίνει άκρη.

και όταν μας λένε κάτι ρωτάμε το όνομα του συνομιλητή

και απαιτουμε γραπτά και ενύπογραφα την τεχνική γνωμάτευση ή την όποια τσαμπουκαλο...γνώμη μας πουλάνε.

μετά υπάρχουν τρόποι να τρέχουν και να μη φτάνουν,

ακόμα και για ασήμαντα ποσά....

Αρχική απάντηση από enzo [Σήμερα, στις 12:22]

Το σκηνικο εγινε ως εξης...

-Αφου ΜΟΝΟΣ μου διαπιστωσα οτι βουιζει το τροφοδοτικο, το ξηλωσα...

-Το πηγα στο καταστημα και...

-Επιτοπου ο "τεχνικος" εβγαλε απο ενα σφραγισμενο κουτι ενα καινουριο hiper

το εβαλε σε μια σακουλιτσα και μου το εδωσε...

Ουτε χαρτια, ουτε παραστατικα. Και οταν τον ρωτησα για εγγυηση μου ειπε οτι

ΔΕΝ ΑΝΑΝΕΩΝΕΤΑΙ.

Μόνο που αυτό ΔΕΝ είναι RMA φίλε μου.

Στην αποθήκη της εταιρείας πλέον θα υπάρχει έλλειμα αφού στο σύστημα θα φαίνονται π.χ. 100 τροφοδοτικά απόθεμα ενώ αυτά πλέον είναι 99.

Το σωστό θα ήταν να γίνει εισαγωγή του χαλασμένου και μετά τον έλεγχο του και την διαπίστωση ότι είναι Off να γίνει εξαγωγή από το προς πώληση απόθεμα ενώς καινούργιου.

Η εξαγωγή θα γινόταν με το κατάλληλο παραστατικό πώλησης (όχι απόδειξη πώλησης μην τα μπερδεύουμε) και εσύ θα είχες πλέον νέα εγγύηση.

Μπορεί ο τεχνικός ή όποιος άλλος ήταν με αυτό που έκανε να σε εξυπηρέτησε έτσι αφού δεν περίμενες καθόλου και έφυγες με ένα καλό τροφοδοτικό αμέσως ΑΛΛΑ την όποια επέκταση εγγύησης ξέχνα την.

Αν ξαναχαλάσει θα το πάς με την απόδειξη του παλαιού αναγκαστικά αν είναι ισχύει ακόμα η εγγύηση.

Και λογικό που σου είπε ότι δεν ανανεώνεται αφού με τον τρόπο που έγινε είναι σαν να μην συνέβει ποτέ...

  • 2 weeks later...

Η δικη μου περιπτωση δεν διαφερει και πολυ ... πριν 5-6 μηνες αγορασα με 130 ευρω την mobo MSI P965 Platinum ... συνεχισα τις αγορες (κουτι , σκληρο , μνημες , επεξεργαστη κ.α.) απο το e-shop - για αναβαθμιση του pc - και το ποσο αγορων εφτασε τα 1200 ευρω περιπου ... καποια στιγμη (πριν 2 μερες δηλ.) ειχα προβλημα με τη mobo ... τωρα την εχω παει στο καταστημα της Θεσσαλονικης (Γιαννιτσων) και μου ειπαν οτι εφοσον δεν υπαρχει το προιον σε stock (που δεν υπαρχει στανταρ) μπορω αν πληρωσω τη διαφορα να παρω κατι αλλο ... αφου παει Αθηνα και ελεγχθει μετα απο 8-9 μερες δηλ. ... η αιτια που η mobo δεν δουλευε ? ... το CRYSIS ...:D :D

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.