Galioni Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 19, 2007 #1 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 19, 2007 Το θέμα αυτό είναι συνέχεια αυτού Πλέον η συζήτηση γίνεται με νεα δεδομένα καθώς το eshop αρνείται να αλλάξει το RMA με άλλο προιόν με την αιτιολογία ότι όταν βρεθεί βλάβη το προιόν αντικαθιστάται με ένα ίδιο και τέλος. Πιστωτικό έχουμε μόνο στην περίπτωση που δεν υπάρχει αντίστοιχο προιόν. Οπότε δεν μπορώ να πληρώσω τη διαφορά και να πάρω το corsair :bye:Καλά ως εδώ...Αλλά σαν περίεργος καταναλωτής έχω μια απορία.Αφού το προιόν μετά το RΜΑ είναι ολοκαίνουργιο με 3 ολοκαίνουργια χρόνια εγγύηση στο ολοκαίνουργιο κουτί του για ποιό λόγο δεν το παίρνουν πίσω? Επειδή πέρασε ένας χρόνος και δεν εμπίπτει στον κανονισμό της υπαναχώρισης; Το προιόν αυτό άλλωστε ακόμα πωλείται στα ράφια τους... έπρεπε να περιμένω να εξαντληθεί για να το πάω για RMA?Δεν ξέρω αν πρέπει απλά να το δεχτώ επειδή έτσι είναι τα πράγματα, ή αν πρέπει να το κυνηγήσω κι εδώ είναι που ζητάω τη γνώμη σας.
deninho Νοέμβριος 19, 2007 #2 Νοέμβριος 19, 2007 Νομίζω ότι είναι στη ευχέρεια του καταστήματος να δεχθεί να σου κόψει πιστωτικό στην περίπτωση που το προϊόν υπάρχει σε στοκ
obijuan1983 Νοέμβριος 19, 2007 #5 Νοέμβριος 19, 2007 Tι να κυνηγύσεις ρε συ φίλε?Σου χάλασε?Ωραία στο αντικαθιστάνε,τι άλλο να κάνουν?’μα είναι να αλλάζεις προιόν και να παίρνεις κάθε φορά τεχνολογικά νέο τι θα κάνουν και αυτοί?Και τι σημαίνει οτι είναι καινούριο αυτό που θα στο αντικαταστήσουν?Όταν το αγόρασες σε ικανοποιούσε και ένα χρόνο μετά θες να το ξεφορτωθείς?Δεν είναι έτσι,μακάρι να ταν έτσι και γω θα τό θελα αλλά έχουμε κακομάθει και κάποια στιγμή θα γυρίσει όλο αυτό...
Zarras Νοέμβριος 19, 2007 #6 Νοέμβριος 19, 2007 Αρχική απάντηση από Galioni [Σήμερα, στις 17:04] ... με την αιτιολογία ότι όταν βρεθεί βλάβη το προιόν αντικαθιστάται με ένα ίδιο και τέλος. Πιστωτικό έχουμε μόνο στην περίπτωση που δεν υπάρχει αντίστοιχο προιόν. Λογικο μου ακουγεται. Αρχική απάντηση από Galioni [Σήμερα, στις 17:04] Αφού το προιόν μετά το RΜΑ είναι ολοκαίνουργιο με 3 ολοκαίνουργια χρόνια εγγύηση στο ολοκαίνουργιο κουτί του για ποιό λόγο δεν το παίρνουν πίσω? ενοεις να δωσεις το καινουργιο πισω και να παρεις κατι αλλο? ε αυτο δεν ειναι rma Αρχική απάντηση από Galioni [Σήμερα, στις 17:04] Το προιόν αυτό άλλωστε ακόμα πωλείται στα ράφια τους... έπρεπε να περιμένω να εξαντληθεί για να το πάω για RMA? rma δε σημαινει οτι παω πισω ενα ελατωματικο προιον και ο αλλος μου λεει παρε οτι θες θειο. Τωρα αν πλεον εχει σταματησει να το φερνει, στο αντικαθιστα (αν ειναι εντος εγγυησης) με ενα τρεχον αντιστοιχο (- τη φυρα, οπου ο καθενας βαζει οτι θελει) Αρχική απάντηση από dellman [Σήμερα, στις 17:43] Γιατί νομίζω ότι έχουμε κακομάθει... "σπιτι του κρεμασμενου δε μιλανε για σχοινι"
VIL Νοέμβριος 19, 2007 #7 Νοέμβριος 19, 2007 Αρχική απάντηση από dellman Γιατί νομίζω ότι έχουμε κακομάθει... Nα κάτι τέτοια διαβάζουν τα e καταστήματα και όχι μόνο σου πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες αλλά σου την λένε και απο πάνω,βέβαια μέσα σε παραδεκτά πλαίσια όχι μου χάλασε δώσε μου τζάμπα ένα ακριβότερο.Εάν σε σεβαστεί το κατάστημα το αυτό επίσης θα πρέπει να κάνει και ο καταναλωτής :magic:
jpavly Νοέμβριος 19, 2007 #8 Νοέμβριος 19, 2007 Αρχική απάντηση από racer ΙΝΚΑ. Κυνήγα τους... Ακούς εκεί να μη στο αλλάζουν... xaxaaxxaxaxa! Πλάκα έχει αυτό που είπες ρε φίλε Δηλαδή να τους κυνηγήσουμε επειδή έκαναν σωστό RMA? Όχι φίλε μου, δεν δικαιούσαι αλλαγή με άλλο εφ' όσον έχουν ακόμα stock.
racer Νοέμβριος 19, 2007 #9 Νοέμβριος 19, 2007 Ωχ ΛΟΛ δεν είχα διαβάσει καλά το πρώτο ποστ.. :tomato: :wall:
enzo Νοέμβριος 19, 2007 #10 Νοέμβριος 19, 2007 Εμενα ψοφησε ενα hiper τροφοδοτικο. Το γνωστο θεμα με το σφυριγμα...Μου το αλλαξαν με ενα ΙΔΙΟ, ολοκαινουργιο φυσικα,αλλα ΔΕΝ ανανεωσαν την εγγυηση.Εχω ακομα την παλια αποδειξη,με ημερομηνια 2006-φευγα!Ηταν σωστο εκ μερους τους?
Galioni Νοέμβριος 19, 2007 Author #11 Νοέμβριος 19, 2007 1ο συμπέρασμα: Είμαι noob στο RMA και είμαι καλά2ο συμπέρασμα: Ο συνδυασμός των λέξεων RMA και eshop είναι εύφλεκτος. Έτσι εξηγεί πως κάποιοι ενώ προσπάθησαν να με βοηθήσουν κατάφεραν να γίνουν ειρωνικοί χωρίς λόγο.Στην περίπτωσή μου λοιπόν το eshop σε 4 εργάσιμες αντικαθιστά το χαλασμένο τροφοδοτικό μου. Το θέμα έληξε.@ deninho κι εγώ αυτό νόμιζα...
giorgos_cupra Νοέμβριος 19, 2007 #12 Νοέμβριος 19, 2007 Ρε παιδια ενταξει...Ειπαμε,το eshop δεν εχει σωστο rma,αλλα αυτο που ζητας,ειναι υπερβολη.Οπως σου ειπανε και τα παιδια,απο τη στιγμη που εχει στοκ θα σου δωσει ΟΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΟΥ ΧΑΛΑΣΕ.Δεν εχεις δικαιωμα για πιστωτικο,οπως ακριβως δεν εχεις δικαιωμα να κυνηγησεις και τιποταedit:Galioni με προλαβες
racer Νοέμβριος 19, 2007 #13 Νοέμβριος 19, 2007 Αρχική απάντηση από enzo Εμενα ψοφησε ενα hiper τροφοδοτικο. Το γνωστο θεμα με το σφυριγμα...Μου το αλλαξαν με ενα ΙΔΙΟ, ολοκαινουργιο φυσικα,αλλα ΔΕΝ ανανεωσαν την εγγυηση.Εχω ακομα την παλια αποδειξη,με ημερομηνια 2006-φευγα!Ηταν σωστο εκ μερους τους? Όχι, πρέπει να έχεις καινούρια εγγύηση. Αν πχ το παλιό είχε ακόμα 2 μέρες από τον 1 χρόνο εγγύησης, το καινούριο που θα σου δώσουν θα πρέπει να έχει 1 χρόνο και όχι 2 μέρες.
enzo Νοέμβριος 19, 2007 #14 Νοέμβριος 19, 2007 Αρχική απάντηση από racer [Σήμερα, στις 19:01] Όχι, πρέπει να έχεις καινούρια εγγύηση. Αν πχ το παλιό είχε ακόμα 2 μέρες από τον 1 χρόνο εγγύησης, το καινούριο που θα σου δώσουν θα πρέπει να έχει 1 χρόνο και όχι 2 μέρες. Καλαματιανε!!! Την Πατησαμε τοτε...
mariosalice Νοέμβριος 19, 2007 #15 Νοέμβριος 19, 2007 Όχι. Μπαίνει νέα εγγύηση από την αρχή αν θυμάμαι καλά το νόμο.Θα μπορούσαν όμως να σου το επιδιορθώσουν, αλλά και πάλι μπαίνει νέα εγγύηση ενός έτους από το κατάστημα και όσο προβλέπει ο κατασκευαστής από τον κατασκευαστή.Όσο για το RMA του πρώτου ποστ, είναι παράλογη η απαίτηση για άλλο προιόν.Δεν μπαίνει δικαίωμα επιστροφής προιόντος μέσα σε 15 μέρες όπως όταν αγοράζουμε ένα νέο προιόν.
ΟΕW1999 Νοέμβριος 19, 2007 #16 Νοέμβριος 19, 2007 Αρχική απάντηση από mariosalice [Σήμερα, στις 22:26] Όχι. Μπαίνει νέα εγγύηση από την αρχή αν θυμάμαι καλά το νόμο.Θα μπορούσαν όμως να σου το επιδιορθώσουν, αλλά και πάλι μπαίνει νέα εγγύηση ενός έτους από το κατάστημα και όσο προβλέπει ο κατασκευαστής από τον κατασκευαστή.Όσο για το RMA του πρώτου ποστ, είναι παράλογη η απαίτηση για άλλο προιόν.Δεν μπαίνει δικαίωμα επιστροφής προιόντος μέσα σε 15 μέρες όπως όταν αγοράζουμε ένα νέο προιόν. Μαριε δεν γινεται κατι τετοιοΗ εγγυηση ενος προιοντος αρχιζει απο την ημερομηνια αγορας και για ενα χρονικο διαστημα το οποιο οριζει ο κατασκευαστης 1 - 2 ετη συνηθως Αν μεσα σε αυτο το διαστημα κατι παθει το προιον η εταιρια ωφειλει να στο αντικαταστησει με αλλο το ιδιο ή καλυτερο αν δεν υπαρχει αυτο Αντιακατασταση δεν συμαινει υποχρεωτικα να ειναι και καινουργιο απλα οι εταιριες λογω κοστους το αποφευγουν και η εγγυηση ισχυει οχι ξανα απο την αρχη αλλα η αρχικη εγγυηση
alexis2044 Νοέμβριος 19, 2007 #17 Νοέμβριος 19, 2007 Αρχική απάντηση από ΟΕW1999 [Σήμερα, στις 22:35] Μαριε δεν γινεται κατι τετοιοΗ εγγυηση ενος προιοντος αρχιζει απο την ημερομηνια αγορας και για ενα χρονικο διαστημα το οποιο οριζει ο κατασκευαστης 1 - 2 ετη συνηθως Αν μεσα σε αυτο το διαστημα κατι παθει το προιον η εταιρια ωφειλει να στο αντικαταστησει με αλλο το ιδιο ή καλυτερο αν δεν υπαρχει αυτο Αντιακατασταση δεν συμαινει υποχρεωτικα να ειναι και καινουργιο απλα οι εταιριες λογω κοστους το αποφευγουν και η εγγυηση ισχυει οχι ξανα απο την αρχη αλλα η αρχικη εγγυηση Το λογικό δεν είναι ότι εφόσον λαμβάνεις ένα εντελώς καινούριο προιόν ο κατασκευαστης και ο πωλητής να σου εγγυόνται ότι θα δουλέψει για άλλο τόσο χρονικό διάστημα, όσο όριζει η εκάστοτε εγγύηση?
Galioni Νοέμβριος 19, 2007 Author #18 Νοέμβριος 19, 2007 Μάριε δεν απαίτησα τίποτα. Είχα απλά μια λογική κατά τη γνώμη μου απορία η οποία και λύθηκε Τελικά ξέρουμε τι από τα 2 ισχύει σίγουρα σχετικά με την εγγύηση; edit: διαβάστε εδώ .......Σε περίπτωση αντικατάστασης του προιόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη τη διάρκεια για το νέο προιόν ή ανταλλακτικό
DarkSaga Νοέμβριος 19, 2007 #19 Νοέμβριος 19, 2007 η εγγύηση ισχύει απο την αρχή και για όλη την διάρκεια της!Τέλοςυπάρχουν άπειρα τέτοια δεδικασμένα
fusion Νοέμβριος 19, 2007 #20 Νοέμβριος 19, 2007 Αρχική απάντηση από racer [Χθες, στις 21:01] Όχι, πρέπει να έχεις καινούρια εγγύηση. Αν πχ το παλιό είχε ακόμα 2 μέρες από τον 1 χρόνο εγγύησης, το καινούριο που θα σου δώσουν θα πρέπει να έχει 1 χρόνο και όχι 2 μέρες. Σωστος
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.