Jump to content



Αλλάζει το RMA στο eshop?


Galioni

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Το θέμα αυτό είναι συνέχεια αυτού

Πλέον η συζήτηση γίνεται με νεα δεδομένα καθώς το eshop αρνείται να αλλάξει το RMA με άλλο προιόν με την αιτιολογία ότι όταν βρεθεί βλάβη το προιόν αντικαθιστάται με ένα ίδιο και τέλος. Πιστωτικό έχουμε μόνο στην περίπτωση που δεν υπάρχει αντίστοιχο προιόν. Οπότε δεν μπορώ να πληρώσω τη διαφορά και να πάρω το corsair :bye:

Καλά ως εδώ...

Αλλά σαν περίεργος καταναλωτής έχω μια απορία.

Αφού το προιόν μετά το RΜΑ είναι ολοκαίνουργιο με 3 ολοκαίνουργια χρόνια εγγύηση στο ολοκαίνουργιο κουτί του για ποιό λόγο δεν το παίρνουν πίσω? Επειδή πέρασε ένας χρόνος και δεν εμπίπτει στον κανονισμό της υπαναχώρισης; Το προιόν αυτό άλλωστε ακόμα πωλείται στα ράφια τους... έπρεπε να περιμένω να εξαντληθεί για να το πάω για RMA?

Δεν ξέρω αν πρέπει απλά να το δεχτώ επειδή έτσι είναι τα πράγματα, ή αν πρέπει να το κυνηγήσω κι εδώ είναι που ζητάω τη γνώμη σας.

Νομίζω ότι είναι στη ευχέρεια του καταστήματος να δεχθεί να σου κόψει πιστωτικό στην περίπτωση που το προϊόν υπάρχει σε στοκ

Tι να κυνηγύσεις ρε συ φίλε?Σου χάλασε?Ωραία στο αντικαθιστάνε,τι άλλο να κάνουν?’μα είναι να αλλάζεις προιόν και να παίρνεις κάθε φορά τεχνολογικά νέο τι θα κάνουν και αυτοί?

Και τι σημαίνει οτι είναι καινούριο αυτό που θα στο αντικαταστήσουν?Όταν το αγόρασες σε ικανοποιούσε και ένα χρόνο μετά θες να το ξεφορτωθείς?

Δεν είναι έτσι,μακάρι να ταν έτσι και γω θα τό θελα αλλά έχουμε κακομάθει και κάποια στιγμή θα γυρίσει όλο αυτό...

Αρχική απάντηση από Galioni [Σήμερα, στις 17:04]

... με την αιτιολογία ότι όταν βρεθεί βλάβη το προιόν αντικαθιστάται με ένα ίδιο και τέλος. Πιστωτικό έχουμε μόνο στην περίπτωση που δεν υπάρχει αντίστοιχο προιόν.

Λογικο μου ακουγεται.

Αρχική απάντηση από Galioni [Σήμερα, στις 17:04]

Αφού το προιόν μετά το RΜΑ είναι ολοκαίνουργιο με 3 ολοκαίνουργια χρόνια εγγύηση στο ολοκαίνουργιο κουτί του για ποιό λόγο δεν το παίρνουν πίσω?

ενοεις να δωσεις το καινουργιο πισω και να παρεις κατι αλλο? ε αυτο δεν ειναι rma

Αρχική απάντηση από Galioni [Σήμερα, στις 17:04]

Το προιόν αυτό άλλωστε ακόμα πωλείται στα ράφια τους... έπρεπε να περιμένω να εξαντληθεί για να το πάω για RMA?

rma δε σημαινει οτι παω πισω ενα ελατωματικο προιον και ο αλλος μου λεει παρε οτι θες θειο.

Τωρα αν πλεον εχει σταματησει να το φερνει, στο αντικαθιστα (αν ειναι εντος εγγυησης) με

ενα τρεχον αντιστοιχο (- τη φυρα, οπου ο καθενας βαζει οτι θελει)

Αρχική απάντηση από dellman [Σήμερα, στις 17:43]

Γιατί νομίζω ότι έχουμε κακομάθει...

"σπιτι του κρεμασμενου δε μιλανε για σχοινι" :p

Αρχική απάντηση από dellman

Γιατί νομίζω ότι έχουμε κακομάθει...

Nα κάτι τέτοια διαβάζουν τα e καταστήματα και όχι μόνο σου πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες αλλά σου την λένε και απο πάνω,βέβαια μέσα σε παραδεκτά πλαίσια όχι μου χάλασε δώσε μου τζάμπα ένα ακριβότερο.

Εάν σε σεβαστεί το κατάστημα το αυτό επίσης θα πρέπει να κάνει και ο καταναλωτής :magic:

Αρχική απάντηση από racer

ΙΝΚΑ. Κυνήγα τους... Ακούς εκεί να μη στο αλλάζουν...

xaxaaxxaxaxa! Πλάκα έχει αυτό που είπες ρε φίλε :D

Δηλαδή να τους κυνηγήσουμε επειδή έκαναν σωστό RMA? :hehe:

Όχι φίλε μου, δεν δικαιούσαι αλλαγή με άλλο εφ' όσον έχουν ακόμα stock. :)

Εμενα ψοφησε ενα hiper τροφοδοτικο. Το γνωστο θεμα με το σφυριγμα...

Μου το αλλαξαν με ενα ΙΔΙΟ, ολοκαινουργιο φυσικα,

αλλα ΔΕΝ ανανεωσαν την εγγυηση.

Εχω ακομα την παλια αποδειξη,

με ημερομηνια 2006-φευγα!

Ηταν σωστο εκ μερους τους?

1ο συμπέρασμα: Είμαι noob στο RMA και είμαι καλά

2ο συμπέρασμα: Ο συνδυασμός των λέξεων RMA και eshop είναι εύφλεκτος. Έτσι εξηγεί πως κάποιοι ενώ προσπάθησαν να με βοηθήσουν κατάφεραν να γίνουν ειρωνικοί χωρίς λόγο.

Στην περίπτωσή μου λοιπόν το eshop σε 4 εργάσιμες αντικαθιστά το χαλασμένο τροφοδοτικό μου. Το θέμα έληξε.

@ deninho κι εγώ αυτό νόμιζα...

Ρε παιδια ενταξει...Ειπαμε,το eshop δεν εχει σωστο rma,αλλα αυτο που ζητας,ειναι υπερβολη.Οπως σου ειπανε και τα παιδια,απο τη στιγμη που εχει στοκ θα σου δωσει ΟΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΟΥ ΧΑΛΑΣΕ.Δεν εχεις δικαιωμα για πιστωτικο,οπως ακριβως δεν εχεις δικαιωμα να κυνηγησεις και τιποτα

edit:Galioni με προλαβες

Αρχική απάντηση από enzo

Εμενα ψοφησε ενα hiper τροφοδοτικο. Το γνωστο θεμα με το σφυριγμα...

Μου το αλλαξαν με ενα ΙΔΙΟ, ολοκαινουργιο φυσικα,

αλλα ΔΕΝ ανανεωσαν την εγγυηση.

Εχω ακομα την παλια αποδειξη,

με ημερομηνια 2006-φευγα!

Ηταν σωστο εκ μερους τους?

Όχι, πρέπει να έχεις καινούρια εγγύηση. Αν πχ το παλιό είχε ακόμα 2 μέρες από τον 1 χρόνο εγγύησης, το καινούριο που θα σου δώσουν θα πρέπει να έχει 1 χρόνο και όχι 2 μέρες.

Αρχική απάντηση από racer [Σήμερα, στις 19:01]

Όχι, πρέπει να έχεις καινούρια εγγύηση. Αν πχ το παλιό είχε ακόμα 2 μέρες από τον 1 χρόνο εγγύησης, το καινούριο που θα σου δώσουν θα πρέπει να έχει 1 χρόνο και όχι 2 μέρες.

Καλαματιανε!!! Την Πατησαμε τοτε...:tomato:

Όχι. Μπαίνει νέα εγγύηση από την αρχή αν θυμάμαι καλά το νόμο.

Θα μπορούσαν όμως να σου το επιδιορθώσουν, αλλά και πάλι μπαίνει νέα εγγύηση ενός έτους από το κατάστημα και όσο προβλέπει ο κατασκευαστής από τον κατασκευαστή.

Όσο για το RMA του πρώτου ποστ, είναι παράλογη η απαίτηση για άλλο προιόν.

Δεν μπαίνει δικαίωμα επιστροφής προιόντος μέσα σε 15 μέρες όπως όταν αγοράζουμε ένα νέο προιόν.

Αρχική απάντηση από mariosalice [Σήμερα, στις 22:26]

Όχι. Μπαίνει νέα εγγύηση από την αρχή αν θυμάμαι καλά το νόμο.

Θα μπορούσαν όμως να σου το επιδιορθώσουν, αλλά και πάλι μπαίνει νέα εγγύηση ενός έτους από το κατάστημα και όσο προβλέπει ο κατασκευαστής από τον κατασκευαστή.

Όσο για το RMA του πρώτου ποστ, είναι παράλογη η απαίτηση για άλλο προιόν.

Δεν μπαίνει δικαίωμα επιστροφής προιόντος μέσα σε 15 μέρες όπως όταν αγοράζουμε ένα νέο προιόν.

Μαριε δεν γινεται κατι τετοιο

Η εγγυηση ενος προιοντος αρχιζει απο την ημερομηνια αγορας

και για ενα χρονικο διαστημα το οποιο οριζει ο κατασκευαστης 1 - 2 ετη συνηθως

Αν μεσα σε αυτο το διαστημα κατι παθει το προιον η εταιρια ωφειλει να στο αντικαταστησει

με αλλο το ιδιο ή καλυτερο αν δεν υπαρχει αυτο

Αντιακατασταση δεν συμαινει υποχρεωτικα να ειναι και καινουργιο απλα οι εταιριες λογω κοστους το αποφευγουν

και η εγγυηση ισχυει οχι ξανα απο την αρχη αλλα η αρχικη εγγυηση

Αρχική απάντηση από ΟΕW1999 [Σήμερα, στις 22:35]

Μαριε δεν γινεται κατι τετοιο

Η εγγυηση ενος προιοντος αρχιζει απο την ημερομηνια αγορας

και για ενα χρονικο διαστημα το οποιο οριζει ο κατασκευαστης 1 - 2 ετη συνηθως

Αν μεσα σε αυτο το διαστημα κατι παθει το προιον η εταιρια ωφειλει να στο αντικαταστησει

με αλλο το ιδιο ή καλυτερο αν δεν υπαρχει αυτο

Αντιακατασταση δεν συμαινει υποχρεωτικα να ειναι και καινουργιο απλα οι εταιριες λογω κοστους το αποφευγουν

και η εγγυηση ισχυει οχι ξανα απο την αρχη αλλα η αρχικη εγγυηση

Το λογικό δεν είναι ότι εφόσον λαμβάνεις ένα εντελώς καινούριο προιόν ο κατασκευαστης και ο πωλητής να σου εγγυόνται ότι θα δουλέψει για άλλο τόσο χρονικό διάστημα, όσο όριζει η εκάστοτε εγγύηση?

Μάριε δεν απαίτησα τίποτα. Είχα απλά μια λογική κατά τη γνώμη μου απορία η οποία και λύθηκε :T:

Τελικά ξέρουμε τι από τα 2 ισχύει σίγουρα σχετικά με την εγγύηση;

edit: διαβάστε εδώ

.......Σε περίπτωση αντικατάστασης του προιόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη τη διάρκεια για το νέο προιόν ή ανταλλακτικό

η εγγύηση ισχύει απο την αρχή και για όλη την διάρκεια της!

Τέλος

υπάρχουν άπειρα τέτοια δεδικασμένα

Αρχική απάντηση από racer [Χθες, στις 21:01]

Όχι, πρέπει να έχεις καινούρια εγγύηση. Αν πχ το παλιό είχε ακόμα 2 μέρες από τον 1 χρόνο εγγύησης, το καινούριο που θα σου δώσουν θα πρέπει να έχει 1 χρόνο και όχι 2 μέρες.

Σωστος:T:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.