Borg Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 14, 2007 #1 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 14, 2007 Ενός φίλου η κάρτα έπαθε τα εξής Χωρίς oc το pc ξαφνικά μετά από 2 3 κολλήματα βγάζει μια αρκετά μεγάλη φλόγα και σβήνει αμεσος (βγηκε από το ρεύμα αμέσως το pc) Την στέλνει στο e-shop και η απάντηση ήταν, ότι δεν μπορούνε να καλύψουνε τέτοιου είδους ζημιές ! Τα παρατάει ο φίλος και πήρε άλλη , τι μπορεί να γίνει στη συγκεκριμένη περίπτωση? Και τι έχετε να πείτε και για την καρτουλα!?
f117 Νοέμβριος 14, 2007 #2 Νοέμβριος 14, 2007 δεν έπρεπε να πει τπτ για φωτιές πιστεύω να έκανε την πάπια....άμα το έχασε το παιχνίδι στο eshop ας πάει απο αντιπροσωπεία να δοκιμάσει την τύχη του...όμως πραγματικά δεν ξέρω τι προβλέπεται για αυτό το πράγμα :/ καλή τύχη
DarkSaga Νοέμβριος 14, 2007 #3 Νοέμβριος 14, 2007 τι θα πει δεν καλύπτουν τέτοιες ζημιές???γραπτώς το δίνουν αυτό?και πως το αιτιολογούν?και μετά με αυτό το χαρτάκι σύρε τους απο το αυτί στο newinkaτο έχουν παρατραβήξει....δεν έχει ακουστεί και κανένας χριστιανός που να είπε μου άλλαξαν άτι χωρίς μα μου
spc Νοέμβριος 14, 2007 #4 Νοέμβριος 14, 2007 Κλασική περίπτωση.Δεν είναι πρόβλημα μόνο του eshop αυτό αλλά και των αντιπροσωπειών.Σου λένε φταίει το ρεύμα κλπ.Π@π@ρια μάντολες tm. Με αυτή την λογική μπορούν να βγάζουν τα πάντα εκτός εγγύησης.Θέλει κυνήγι και η βασική επιχειρηματολογία είναι ότι αυτοί πρέπει να αποδείξουν γιατί είναι εκτός εγγύησης και όχι ο καταναλωτής το αντίθετο.Επειδή η κατάσταση είναι λεπτή θέλει κυνήγι και διακριτικό τρόπο πίεσης.
greekfragma Νοέμβριος 14, 2007 #5 Νοέμβριος 14, 2007 οτι ειπε ο darksaga και ο spc.να σου δωσουν γραπτως αυτο που ισχυριζονται.
Borg Νοέμβριος 14, 2007 Author #6 Νοέμβριος 14, 2007 Τι να πω...θα το ψάξω το θέμα και θα σας πωμε την ευκαιρία κανένας ειδικός που να καταλάβει το τι είναι σε εκείνο το σημείο που πήρε φωτιά και τι μπορεί να το έχει προκαλέσει
AN7 OverClocker Νοέμβριος 14, 2007 #7 Νοέμβριος 14, 2007 Και εμένα έτσι μ έκαναν με την asrock και το σκασμένο mosfet... Και τους το ζήτησα γραπτά. Αυτό έγινε πριν το καλοκαιρι και φύγω διακοπές... Με το που γυρίζω σκάει τηλέφωνο ότι έχω πιστωτικό. Ορθώς σκέφτηκαν τα παιδιά ότι δεν θα την χρειάζομαι το καλοκαίρι αφού θα λέιπω για διακοπές...όπως και έγινε Αν έχεις υπομονή 2+ μηνών κυνήγατο.
AresGR Νοέμβριος 14, 2007 #8 Νοέμβριος 14, 2007 Απ' ότι ξέρω κάθε καταναλωτής έχει το δικαίωμα να επιστρέψει το ελλατωματικό προϊόν στον προμηθευτή εντός 3 ετών... Σε περίπτωση που είσαι σίγουρος ότι η κάρτα δεν έχει πάθει κάτι από τα χέρια του φίλου σου τότε θα μπορούσες να απευθηνθεις στην "Προστασία καταναλωτών" για να δεις τι μπορεί να γίνει... Από εκεί δεν ξέρω τι γίνεται...Για περισσότερες πληροφορίες πάτησε εδώ
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.