Jump to content



Φλόγα στη κάρτα γραφικόν !!!


Borg

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Ενός φίλου η κάρτα έπαθε τα εξής

Χωρίς oc το pc ξαφνικά μετά από 2 3 κολλήματα βγάζει μια αρκετά μεγάλη φλόγα και σβήνει αμεσος (βγηκε από το ρεύμα αμέσως το pc)

Την στέλνει στο e-shop και η απάντηση ήταν, ότι δεν μπορούνε να καλύψουνε τέτοιου είδους ζημιές !

Τα παρατάει ο φίλος και πήρε άλλη , τι μπορεί να γίνει στη συγκεκριμένη περίπτωση?

Και τι έχετε να πείτε και για την καρτουλα!?

:blink:

13074371_th.jpg

13074372_th.jpg

13074373_th.jpg

13074374_th.jpg

13074375_th.jpg

13074376_th.jpg

δεν έπρεπε να πει τπτ για φωτιές πιστεύω :p να έκανε την πάπια....άμα το έχασε το παιχνίδι στο eshop ας πάει απο αντιπροσωπεία να δοκιμάσει την τύχη του...όμως πραγματικά δεν ξέρω τι προβλέπεται για αυτό το πράγμα :/ καλή τύχη

τι θα πει δεν καλύπτουν τέτοιες ζημιές???

γραπτώς το δίνουν αυτό?

και πως το αιτιολογούν?

και μετά με αυτό το χαρτάκι σύρε τους απο το αυτί στο newinka

το έχουν παρατραβήξει....

δεν έχει ακουστεί και κανένας χριστιανός που να είπε μου άλλαξαν άτι χωρίς μα μου

Κλασική περίπτωση.

Δεν είναι πρόβλημα μόνο του eshop αυτό αλλά και των αντιπροσωπειών.

Σου λένε φταίει το ρεύμα κλπ.

Π@π@ρια μάντολες tm. Με αυτή την λογική μπορούν να βγάζουν τα πάντα εκτός εγγύησης.

Θέλει κυνήγι και η βασική επιχειρηματολογία είναι ότι αυτοί πρέπει να αποδείξουν γιατί είναι εκτός εγγύησης και όχι ο καταναλωτής το αντίθετο.

Επειδή η κατάσταση είναι λεπτή θέλει κυνήγι και διακριτικό τρόπο πίεσης.

Τι να πω...θα το ψάξω το θέμα και θα σας πω

με την ευκαιρία κανένας ειδικός που να καταλάβει το τι είναι σε εκείνο το σημείο που πήρε φωτιά και τι μπορεί να το έχει προκαλέσει

Και εμένα έτσι μ έκαναν με την asrock και το σκασμένο mosfet...

Και τους το ζήτησα γραπτά.

Αυτό έγινε πριν το καλοκαιρι και φύγω διακοπές...

Με το που γυρίζω σκάει τηλέφωνο ότι έχω πιστωτικό.

Ορθώς σκέφτηκαν τα παιδιά ότι δεν θα την χρειάζομαι το καλοκαίρι αφού θα λέιπω για διακοπές...όπως και έγινε :p

Αν έχεις υπομονή 2+ μηνών κυνήγατο.

Απ' ότι ξέρω κάθε καταναλωτής έχει το δικαίωμα να επιστρέψει το ελλατωματικό προϊόν στον προμηθευτή εντός 3 ετών... Σε περίπτωση που είσαι σίγουρος ότι η κάρτα δεν έχει πάθει κάτι από τα χέρια του φίλου σου τότε θα μπορούσες να απευθηνθεις στην "Προστασία καταναλωτών" για να δεις τι μπορεί να γίνει... Από εκεί δεν ξέρω τι γίνεται...

Για περισσότερες πληροφορίες πάτησε εδώ

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.