bold Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13, 2007 #1 Δημοσιεύτηκε Νοέμβριος 13, 2007 Δεν πρόκειται για μένα αλλά για μια φίλη μου που έκανε αίτηση για σύνδεση 8 Οκτώβριου την σύνδεσαν κανονικά έχοντας στείλει εξοπλισμό κτλκαι χθες το έκοψανπαίρνει τηλέφωνο να δει τι συμβαίνει και οι απάντησης ηταν :απτο 1το τηλεφωνημα :είχαν ένα αίτημα καταργήσεις, είχαν φτιάξει 2καρτελες ...2ρο: Δεν έχει κάνει ακόμα αίτηση(εν το μεταξύ έχουν στείλει εξοπλισμό κωδικούς κτλ)3το: χθες παραλάβαμε την αίτηση περιμένουμε ενεργοποίηση....4το(σημερα) : έγινε διακοπή στης 28 Οκτωβριου από τον οτε και τέλος της εβδομάδας να περιμένει για σύνδεση.....Μετά από 1μηνα σου κόβουν τη σύνδεση και σου λένε όλα αυτά.έχει ξανά τύχη σε κανέναν?Τι κάνουμε σε τέτοιες περιπτώσεις?(Δεν αν το ποσταρα σωστά εδώ .ας μεταφερθεί αν δεν είναι..)
monemvasios Νοέμβριος 19, 2007 #2 Νοέμβριος 19, 2007 Πέρα απο αυτά τα τυπικά που γράφεις, σου αναφέρω ότι ανά 15-20 ημέρες υπάρχει διακοπή στο ADSL μου που συνήθως συμβαίνει κάθε Παρασκευή ή Σάββατο οπότε για να δώσεις βλάβη πρέπει να έρθει η Δευτέρα. Η λύση, λόγω ότι μένω επαρχία είναι να ξέρεις τον τεχνικό του ΟΤΕ της περιοχής σου και να τον παρακαλέσεις να πάει να το τσεκάρει απο το κέντρο του ΟΤΕ. Υπάρχουν ακόμη άνθρωποι που δουλεύουν σωστά στο δημόσιο τομέα, καλή τύχη φίλε μου. stefanos
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.