Jump to content



ΠΛΑΙΣΙΟ φοβερά γρήγορο RMA :)


pavou

Recommended Posts

Οντως, το RMA τα σπαει, πηγα πισω σημερα μια 8800GTS 320 με καμμενο ανεμιστηρακι και μου την αλλαξανε σε 20 λεπτα.

Αρχική απάντηση από yanni [Χθες, στις 10:44]

Αυτή η νοοτροπία δίνει άλλοθι στους καταστηματάρχες. Το σωστό θα ήταν να κρατήσεις την κάρτα και να μην εκμεταλλευθείς την πολιτική του καταστήματος υπέρ του πελάτη και ας μην την ξανά χρησιμοποιούσες ποτέ ξανά στην ζωή σου. Αν ήσουν Γερμανός ίσως να μην σκεφτόσουν καν να κάνεις αυτό το πράγμα και ίσως για αυτό και στα άλλα κράτη να ισχύουν αυτά που θα θέλαμε να ισχύουν στην Ελλάδα.

Μακάρι η πολιτική του Πλαισίου να μην χαλάσει μελλοντικά, αλλά να παραμείνει τουλάχιστον ως έχει.

Σε ποιά ακριβώς νοοτροπία αναφέρεσε και ποιά πολιτική του καταστήματος φίλε;;;;

Από τη στιγμή που ο καταναλωτής (σε αυτές τις χώρες τουλάχιστον) ΕΧΕΙ το δικαίωμα από το νόμο να επιστρέψει κάτι απλά και μόνο επειδή ΔΕΝ τον ικανοποίησε το κάθε κατάστημα είναι υποχρεωμένο να σεβαστεί την επιθυμία του.

Η εν λόγο κάρτα θα ξανασυσκευαστεί και θα πουληθεί κανονικά στον επόμενο πελάτη χωρίς το κατάστημα να χάσει τίποτα.

Γιατί ΚΑΙ ο επόμενος πελάτης, που θα την αγοράσει, ΔΕΝ χρειάζεται να ανησυχεί για τίποτα αφού σαν καταναλωτής καλύπτεται από τους νόμους τόσο για την εγγύηση της όσο και για την επιστροφή της και από αυτόν αν δεν τον ικανοποιήσει...

Ο λόγος που οι Ολλανδοί (όχι Γερμανοί :) ) δεν χρειάζεται να κάνουν κάτι τέτοιο είναι επειδή σαν σωστοί καταναλωτές είναι συνηδειτοποιημένοι ως προς τα δικαιώματα τους ΑΛΛΑ και ως προς τις υποχρεώσεις τους.

Σε αντίθεση με εμάς που δεν γνωρίζουμε που παν΄τα τέσσερα τις ποιό πολλές φορές.

Αρχική απάντηση από dpolal2 [Σήμερα, στις 11:19]

Σε ποιά ακριβώς νοοτροπία αναφέρεσε και ποιά πολιτική του καταστήματος φίλε;;;;

Από τη στιγμή που ο καταναλωτής (σε αυτές τις χώρες τουλάχιστον) ΕΧΕΙ το δικαίωμα από το νόμο να επιστρέψει κάτι απλά και μόνο επειδή ΔΕΝ τον ικανοποίησε το κάθε κατάστημα είναι υποχρεωμένο να σεβαστεί την επιθυμία του.

Η εν λόγο κάρτα θα ξανασυσκευαστεί και θα πουληθεί κανονικά στον επόμενο πελάτη χωρίς το κατάστημα να χάσει τίποτα.

Γιατί ΚΑΙ ο επόμενος πελάτης, που θα την αγοράσει, ΔΕΝ χρειάζεται να ανησυχεί για τίποτα αφού σαν καταναλωτής καλύπτεται από τους νόμους τόσο για την εγγύηση της όσο και για την επιστροφή της και από αυτόν αν δεν τον ικανοποιήσει...

Ο λόγος που οι Ολλανδοί (όχι Γερμανοί :) ) δεν χρειάζεται να κάνουν κάτι τέτοιο είναι επειδή σαν σωστοί καταναλωτές είναι συνηδειτοποιημένοι ως προς τα δικαιώματα τους ΑΛΛΑ και ως προς τις υποχρεώσεις τους.

Σε αντίθεση με εμάς που δεν γνωρίζουμε που παν΄τα τέσσερα τις ποιό πολλές φορές.

Μάλιστα. Για άντε πήγαινε σε Ολλανδικό, δεν λέω Ελληνικό, κατάστημα και ζήτα να σου δανείσουν εξοπλισμό για 3 μέρες να δούμε τι θα σου πουν. Διότι εσύ ουσιαστικά δανείστηκες δεν αγόρασες. Το σωστό από την στιγμή που έκανες την δουλειά σου ΜΙΑ ΧΑΡΑ είναι να κρατήσεις αυτό που ΑΓΟΡΑΣΕΣ ασχέτως αν θα το ξανά χρησιμοποιήσεις μελλοντικά. Να πάω και εγώ τότε να πάρω δύο 8800GT να τις βάλλω σε SLi να τρέξω τα benchmarks μου και αφού ικανοποιηθώ πλήρως να τις γυρίσω πίσω διότι και καλά δεν μου άρεσαν. Όμορφα.

Αλλά όχι. Ούτε γάτα ούτε ζημιά. Από την στιγμή που κάναμε την δουλειά μας δωρεάν τι μας απασχολεί που

-και τον υπάλληλο αλλά και την ταμία απασχολήσαμε με την αγορά αλλά και την επιστροφή

-και τον τεχνικό που θα πρέπει να την ελέγξει

-και τον υπάλληλο που θα ξανά φτιάξει την συσκευασία

-και τον επόμενο αγοραστή που θα πάρει μεταχειρισμένο προϊόν.

Τι μας νοιάζει.

Προφανώς δεν μιλάω για περιπτώσεις που όντως ΔΕΝ μας ικανοποιεί το προϊόν, αλλά από το προηγούμενο post σου αφήνεις να εννοηθεί ότι το προιόν σε ικανοποίησε.

Όπως λοιπόν και ο ίδιος αναφέρεις

Ο λόγος που οι Ολλανδοί (όχι Γερμανοί :) ) δεν χρειάζεται να κάνουν κάτι τέτοιο είναι επειδή σαν σωστοί καταναλωτές είναι συνηδειτοποιημένοι ως προς τα δικαιώματα τους ΑΛΛΑ και ως προς τις υποχρεώσεις τους.

και οι υποχρεώσεις αυτές περιλαμβάνουν και την υποχρέωση να κρατήσουμε ένα προϊόν που το ΑΓΟΡΑΣΑΜΕ και που έκανε αυτό για το οποίο το ΑΓΟΡΑΣΑΜΕ.

οταν ο νομος περι αγορων απο αποσταση λεει οτι εχεις περιθωριο να επιστρεψεις οτιδηποτε πηρες μεσα σε 10 μερες απο την ημερομηνια αγορας τοτε η συζητηση αυτη κινειτε στα ορια του "σκοτωνω την ωρα μου "

Καταρχήν να ξεκαθαρίσουμε μερικά πράγματα.

1- αν μπορείς να πάς Ολλανδία και να πάρεις τις 8800 με γειά σου και χαρά σου.

Το τί ακριβώς κάνουν τώρα οι Ολλανδοί δεν το γνωρίζω ούτε και με ενδιαφέρει, φαντάζομαι όμως ότι λαμόγια θα υπάρχουν και εκεί, δεν είναι μόνο ελληνικό το είδος.

2- τα περί απασχόλησης των υπαλλήλων που αναφέρεσαι είναι άκυρα, ένα κομμάτι της δουλειάς τους για το οποίο πληρώνονται είναι και αυτό.

3- η επιστροφή της κάρτας έγινε επειδή το φορητό δεν ήταν δικό μου και θα μου ήταν άχρηστη.

ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΕΦΕΡΑ ΑΡΧΙΚΑ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ επειδή καλούμε τώρα να εξηγήσω είναι ότι ο ίδιος ο υπάλληλος από το κατάστημα μου πρότεινε αμέσως να μου επιστρέψει τα χρήματα.

Και επειδή με τα 45 ευρώ που έκανε η κάρτα ΔΕΝ θα έπερνα και τίποτα άλλο της προκοπής εκμεταλεύτηκα το δικαίωμα μου.

Και επειδή άλλο το bench της 8800 και άλλο το να δουλέψει μια pcmcia για 2 ώρες καλύτερα να μην συγκρίνουμε ανόμοια πράματα.

Και τέλος, επειδή ξεφύγαμε, ο λόγος που το ανέφερα αρχικά ήταν για να δείξω τα δικαιώματα των καταναλωτών σε άλλες χώρες.

ΟΧΙ για να το παίξω μάγκας και έξυπνος στο thelab, έχω ξεπεράσει προπολού αυτήν την ηλικία.

’λλη φορά θα προσέχω καλύτερα τί γράφω και πώς το γράφω πάντως.

Το καλύτερο RMA που εκιά στο πλαίσιο ήταν 15 λεπτά :p στέλνω την striker καμένη και σε ένα τέταρτο μου έρχεται μήνυμα στο κινητό να πάω να την πάρω νέο έμεινα λέμε :) ούτε να φύγω από το Mall Δεν πρόλαβα

Χθες επεστρεψα εναν σκληρο ide 200αρη εντος εγγυησης και επειδη δεν ειχανε 200αρη στις αποθηκες μου τον αλλαξανε με 320αρη την ιδια μερα...

Με τετοια πολιτικη πως γινεται να μην σε κραταει φανατικο πελατη δλδη? Ειδικα οταν σε επιπεδο τιμων ειναι σχεδον στα ιδια με τον <ανταγωνισμο>.

Edit : Να προσθεσω οτι επειδη και το πλαισιο επιχειρηση ειναι , αυτο λειτουργει και προς οφελος της , πχ προσωπικα εχω αποτρεψει πανω απο 10 ατομα να κανουνε αγορες απο αλλα μαγαζια .

Αν κανει καποιος πραξεις με αντιστοιχα ικανοποιημενους πελατες , μπορει κανεις να καταλαβει τι κερδος εχει και η εταιρια.

Αρχική απάντηση από Γιωργος_Μ [Σήμερα, στις 15:04]

Χθες επεστρεψα εναν σκληρο ide 200αρη εντος εγγυησης και επειδη δεν ειχανε 200αρη στις αποθηκες μου τον αλλαξανε με 320αρη την ιδια μερα...

Με τετοια πολιτικη πως γινεται να μην σε κραταει φανατικο πελατη δλδη? Ειδικα οταν σε επιπεδο τιμων ειναι σχεδον στα ιδια με τον <ανταγωνισμο>.

Edit : Να προσθεσω οτι επειδη και το πλαισιο επιχειρηση ειναι , αυτο λειτουργει και προς οφελος της , πχ προσωπικα εχω αποτρεψει πανω απο 10 ατομα να κανουνε αγορες απο αλλα μαγαζια .

Αν κανει καποιος πραξεις με αντιστοιχα ικανοποιημενους πελατες , μπορει κανεις να καταλαβει τι κερδος εχει και η εταιρια.

+1 :T: Την προηγούμενη εβδομάδα ο συνάδελφός μου παρέλαβε απο το πλαίσιο Θεσσαλονίκης ένα laptop μετά απο δική μου προτροπή (μετά από όλα αυτά που διαβάζω εδώ και δυο χρόνια στο lab) και μάλιστα πήρε ένα συναρμολόγησης πλαισίου :) , αυτός προχώρησε απο μόνος του ένα βήμα παραπέρα (λόγο service;) .

Αρχική απάντηση από ea6gka

οταν ο νομος περι αγορων απο αποσταση λεει οτι εχεις περιθωριο να επιστρεψεις οτιδηποτε πηρες μεσα σε 10 μερες απο την ημερομηνια αγορας τοτε η συζητηση αυτη κινειτε στα ορια του "σκοτωνω την ωρα μου "

True :T:

Το Πλαισιο παει προς το καλυτερο τα τελευταια 2-3 χρονια

αντιθετα απο κατι αλλα μαγαζια...

Η διαφορα μας με το εξωτερικο ειναι οτι οι καταναλωτες στο εξωτερικο κοιτανε ΠΡΩΤΑ τις ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ που τους επιβαλλει ο νομος και ΜΕΤΑ τα ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ που τους δινει. Οποτε συνεχιστε να κοιτατε τι γινεται εξω και να το ονειρευεστε και για το Πλαισιο, γιατι εκει θα μεινει: στα ονειρα. Ολα ειναι θεμα (καταναλωτικου) πολιτισμου.

Αρχική απάντηση από ea6gka [Σήμερα, στις 13:19]

οταν ο νομος περι αγορων απο αποσταση λεει οτι εχεις περιθωριο να επιστρεψεις οτιδηποτε πηρες μεσα σε 10 μερες απο την ημερομηνια αγορας τοτε η συζητηση αυτη κινειτε στα ορια του "σκοτωνω την ωρα μου "

να το επιστρεψεις μεσα στο κουτι του σφραγισμενο ή να το εχεις χρησιμοποιησει?
Αρχική απάντηση από god

να το επιστρεψεις μεσα στο κουτι του σφραγισμενο ή να το εχεις χρησιμοποιησει?

κατα 99.99% και να το εχεις χρησιμοποιησει..αλλιως πως θα γινοταν να μην μεινεις ευχαριστημενος;

πριν λίγο καιρο ο κολλητος μου πήρε απο το Πλαισιο ενα PDA 600+. παίζοντας με το pda καταλαβε οτι δεν τον βολεύει καθόλου να γράφει μηνυματα και μου λεει βάλτο αγγελια να το πουλήσουμε. Το εβαλα και εγω αλλα δεν έβλεπα ανταπόκριση στα λεφτα που το βάλαμε μιας και χαναμε τουλαχιστο 200, και τσακ μου έρχεται, λέω δεν παίρνω ενα τηλέφωνο στο πλαισιο να δω αμα μπορούμε να το επιστρέψουμε? πήρα και ο κύριος που μιλήσαμε όταν του το ανέφερα μου λέει "φυσικά και έχετε το δικαίωμα να το επιστρέψετε!!!" όυτε γιατι και πως και αμα δεν σου αρεσε γιατι το πηρες και κουραφεξαλα. Το πηγαμε αμέσως πισω μας εξυπηρετείσαν αμεσως και επειδή δεν ειχε ερθει ακομα το Ν95 τοτε του κανανε πιστωτικό και με το που το φερανε τον πήρανε τηλέφωνο να παει να το παραλάβει. Στην ουσια δεν μας κάνανε χαρη απλα ενεργήσαν με επαγγελματισμό

Το πλαίσιο είναι κορυφή στην εξυπηρέτηση !!!!

Εγώ ότι μου χαλάει το αλλάζουν αμέσως ....ούτε άσε το να το δούμε ...ούτε να το πάμε στην αντιπροσωπεία...ούτε τίποτα...

Καλύτερα να πάρω κάτι από το Πλάισιο και ας το πληρώσω και λίγο παραπάνω...αξίζει...

Έχω αναλάβει και μια εταιρία όπου έχω στήσει 9pc και όποτε έχω πρόβλημα με εξυπηρετούν αμέσως στο Πλαίσιο....

Μιλάω πάντα για το κατάστημα στο Ηράκλειο Κρήτης .

Ενώ κάποιοι άλλοι....παραδίπλα....γνωστοί....(απλά δεν ξέρω αν κάνει να αναφέρω το όνομα τους) τους πήγα ένα Usb ΤV Tuner και μου είπαν ότι επειδή έχει περάσει μια βδομάδα δεν μου το αλλάζουν...............Με τέτοια μυαλά που κουβαλάν δεν θα πάνε ποτέ μπροστά !!!!

Τελοπάντων Πλαίσιο Rules !!!

το θεμα ειναι οτι περα απο το αψογο rma...κραταει και τις τιμες σε πολυ καλο επιπεδο...και σε αρκετες περιπτωσεις ειναι και πιο φθηνο...με τις top web προσφορες που κανει...

Γεια τα Ελληνικά δεδομένα κινούνται σε πάρα πολύ καλή κατεύθυνση , με όσο δυνατόν λιγότερη ταλαιπωρία του πελάτη τους σε περίπτωση rma .

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.