Jump to content



ΠΛΑΙΣΙΟ φοβερά γρήγορο RMA :)


pavou

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Προχθές παρασκευή 26-10-07 πάω να ανοίξω το PC μου αλλά τίποτα δεν παίρνω σήμα σε καμιά απο τις δυο εξόδους της κάρτας , την δοκιμάζω και σε ένα δεύτερο και εκεί τα ίδια , οπότε την πακετάρω το Σάββατο το πρωί και την στέλνω με το κούριερ στο service του ΠΛΑΙΣΙΟΥ .

Σήμερα πήρα τηλέφωνο στης 6.30 (το απόγευμα :) ) και μου είπαν απο το service , μάλιστα κύριε όντος η κάρτα σας είχε πρόβλημα και αύριο σας αποστέλλεται μια ολόιδια καινούρια .

Αυτό θα πει άμεση αντικατάσταση , μπράβο στο πλαίσιο και στους τεχνικούς τους που μας ανακουφίζουν απο διαδικασίες του τύπου <θα το δούμε .... εεεεε δεν προλάβαμε ακόμα....έχουμε πολύ φόρτο δουλειάς ....>

Thanks!!!

:T: :daisy: :T:

οντως, το RMA του πλαισιου ειναι απαιχτο. ουτε και εγω εχω κανενα παραπονο ουτε και κανεις απο τους γνωσοτυς μου που αγοραζουν απο εκει....εμενα να φανταστεις μου ειχανε αλλαξει ολοκληρο λαπτοπ την ιδια στιγμη...το αφησα με το κουτι του στο σερβις (οπως ακριβως το ειχα αγορασει) και ουτε που το ανοιξαν για να δουν αν εχω βαλει μεσα τον υπολογιστη η τουβλα. πηγε ενα παλικαρι στο ισογειο μου εφερε ενα καινουργιο και εφυγα...

:T: :T: :T:

Αρχική απάντηση από Spyrus

Τα χουμε πει μακράν το καλύτερο RMA στην Ελλάδα.

Αρχική απάντηση από FLO

To εχουμε πει αυτο το RMA του πλαισιου απλα γ...

βασικα αυτος ειναι και ενας λογος που το προτιμαει η πλειοψηφια των καταναλωτων...οχι (απαραιτητα) οι τιμες που εχει...

Οι άλλοι διαφημίζουν το πλήθος των καταστημάτων τους και το Πλαίσιο την εξυπηρέτηση του πελάτη ΚΑΙ μετά την αγορά.

Αρχική απάντηση από yanni

Οι άλλοι διαφημίζουν το πλήθος των καταστημάτων τους και το Πλαίσιο την εξυπηρέτηση του πελάτη ΚΑΙ μετά την αγορά.

ο καθενας κανει τις επιλογες του στην πολιτικη του μαρκετινγκ που θα ακολουθησει....(ακα επιλεγει αν θελει να εντυπωσιασει ή να δωσει κατι στο στυλ του Πλαισιου) :)

Αρχική απάντηση από hayabusa [Σήμερα, στις 19:15]

...οχι (απαραιτητα) οι τιμες που εχει...

ναι όντος πάντα υπάρχει αυτό που ψάχνεις και αλλού με μερικά ευρό λιγότερα όχι μεγάλη διαφορά , .... και ναι άρχισα να αγοράζω απο το πλαίσιο λόγο του λάμπη ;)

Σαν περιβαντολογος του πλαισιου, το Πλαισιο σαν καταστημα απλα δεν εχει αντιπαλο...ΠΛΑΙΣΙΟ ειναι αυτο που λεμε σεβασμος στον Πελατη.....7

Απλα ειναι ο λογος που με εκανε να αφισω τα αλλα μαγαζακια με εμπορους της πλακας, οπου τον πελατη τον εχουν κυριολεκτικα χεσμενο, και δεν αναφερομαι μονο σε εμπειρια μου απο το μαγαζακι που εκλεισε τωρα τελευταια αλλα και αλλα *****

Πρόσεχε τους χαρακτηρισμούς σου.

οι χαρακτηρισμοι τετοιου ειδους μπορουν να λειπουν.........σχεδον φωτογραφιζεις το μαγαζι που αναφερεσαι και θα υπαρξει προβλημα

καλα, μην υπερβαλεις και προσεχε λιγακι τους χαρακτηρισμους σου....

το e-shop για παραδειγμα που το πας;

το Ram-Shop με 20 χρονια παρουσιας στη silicon valley,παρολο που εκλεισε, δεν νομιζω οτι πρεπει να το αντιμετωπιζουμε σαν "περιπτερο"

και στην τελικη καλο το Πλαισιο αλλα αν δεν υπηρχε και ο ανταγωνισμος για να τους συγκρατησει λιγακι τωρα θα βλεπαμε κατι τρελες τιμες και δεν θα μπορουσαμε να πουμε και κουβεντα....

PS: Συμβουλη: Μην εισαι το ισοπεδωτικος γιατι απο ενα σημειο και μετα κατανταει πολυ ασχημο.Καταλαβαινεις......

Φιλικα παντα

Η αλήθεια είναι οτι πριν το πλαίσιο φέρει τον <<καταναλωτικό πολιτισμό>>, μας είχαν πραγματικά χ....νους. Πωλητές που δεν μας έδιναν σημασία, με ύφος λέκτορα του πανεπιστημίου.

’σε όταν κάτι χάλαγε και έπρεπε να το καλύψουν με εγγύηση. Σε κοιτούσαν σαν εγκληματία, πολλές φορές σε κατηγορούσαν, εμμέσως, οτι εσύ έφταιγες, ενώ το χρονικό διάστημα που έπαιρνε η αντικατάσταση ξεκινούσε από ένα μήνα και πάνω. Δεκάδες τηλεφωνήματα και επισκέψεις στα μαγαζάκια τους, με συχνούς τσακωμούς.

Δεν κλείνουν επειδή το πλαίσιο είναι μεγαλοκαρχαρίας. Κλείνουν επειδή έχουν μείνει πίσω, στην δεκαετία του 80. Επειδή έχουν μάθει να λειτουργούν με συνθήκες λαικής (απόδειξη το "μεγάλο παζάρι" στη Στουρνάρη). Κλείνουν επειδή ο κόσμος δεν είναι τόσο απληροφόρητος και ανενημέρωτος όσο παλιά.

Αρχική απάντηση από greekfragma

σχεδον φωτογραφιζεις το μαγαζι που αναφερεσαι και θα υπαρξει προβλημα

το σχεδον μου αρεσε ρε φραγμα :D :D λες και κανει δεν καταλαβε για ποια καταστηματα μιλαει....

Δεν χρειάζεται να θεοποιούμε κανέναν... το πλαίσιο που λέτε ότι έχει το καλύτερο service, είναι πολύ χειρότερο από τα service που έχω δει σε άλλες χώρες...

παράδειγμα: Media Markt στην Γερμανία... αγοράζω ένα usb tv-tuner της Hauppauge και μετά από 3 μέρες το γυρνάω πίσω επειδή δεν μου άρεσε η ποιότητα εικόνας... με άπταιστα σπαστά και απαράδεκτα γερμανικά (το αλλοδαπό) τους λέω κάτι του στυλ "όχι κάλο εσύ αυτό πίσω" και το παίρνουν μαζί με την απόδειξη, χωρίς να πουν κουβέντα και... μου δίνουν τα λεφτά μου πίσω... οπότα απέχουμε πολύ ακόμα...

Αρχική απάντηση από Jaco

...και απαράδεκτα γερμανικά (το αλλοδαπό) τους λέω κάτι του στυλ "όχι κάλο εσύ αυτό πίσω" και το παίρνουν μαζί με την απόδειξη, χωρίς να πουν κουβέντα και... μου δίνουν τα λεφτά μου πίσω... οπότα απέχουμε πολύ ακόμα...

:hehe:

Για allodapo ellina καλα τα πηγες...

Αλλα να μην ξερεις στα γερμανικα πως ειναι "παρε τη μαλ*** και βαλτη στο κ** σου"??:hehe:

Αφου το καταλαβε και με το "εσυ αυτο πισω" θα ειχε περασει και αλλος ελληνας.

Sorry δεν κρταηθηκα πρωινιατικα..

Ομοίως και εγώ με αντίστοιχο μεγάλο κατάστημα στην Ολλανδία...

Πήρα μια pcmcia με firewire για να δοκιμάσω το ipod που είχα αγοράσει μερικές μέρες νωρίτερα αό άλλο κατάστημα στο φορητό.

Αφού έκανα την δουλειά μου 3 μέρες μετά επέστρεψα την κάρτα με το κουτί κα ιτην απόδειξη της και αφού είπα ότι δεν λειτουργούσε σωστά στο φορητό πήρα τα λεφτά μου πίσω...

Πάντως την ίδια πολιτική επιστροφής χρημάτων την έχουν εδώ και πολλά χρόνια στα Carrefour.

Μάλιστα κατά καιρούς έχουν αοκυστεί και διάφορα «περίεργα» με μαϊμού επιστροφές από πρώην υπαλλήλους που τσέπωναν τα χρήματα...

Αρχική απάντηση από dpolal2

Αφού έκανα την δουλειά μου 3 μέρες μετά επέστρεψα την κάρτα με το κουτί κα ιτην απόδειξη της και αφού είπα ότι δεν λειτουργούσε σωστά στο φορητό πήρα τα λεφτά μου πίσω...

Αυτή η νοοτροπία δίνει άλλοθι στους καταστηματάρχες. Το σωστό θα ήταν να κρατήσεις την κάρτα και να μην εκμεταλλευθείς την πολιτική του καταστήματος υπέρ του πελάτη και ας μην την ξανά χρησιμοποιούσες ποτέ ξανά στην ζωή σου. Αν ήσουν Γερμανός ίσως να μην σκεφτόσουν καν να κάνεις αυτό το πράγμα και ίσως για αυτό και στα άλλα κράτη να ισχύουν αυτά που θα θέλαμε να ισχύουν στην Ελλάδα.

Μακάρι η πολιτική του Πλαισίου να μην χαλάσει μελλοντικά, αλλά να παραμείνει τουλάχιστον ως έχει.

ρε παιδια τι νοημα εχει να συγκρινουμε την εδω κατασταση με το εξωτερικο; μπορει οπως λετε να απεχουμε αλλα απλως ειπαμε οτι συγκριτικα με αλλα καταστηματα στην ΕΛΛΑΔΑ το Πλαισιο εχει μακραν το καλυτερο RMA. δεν μιλησε κανεις για Γερμανια..

Παιδιά και η δικιά μου 1950pro τα έφτυσε μάλλον αλλά δεν έχω την original ψύκτρα, έχω βάλει μια zalman πάνω. Την original την έχω κόψει :cry: και την έβαλα να ψύχει τα VRM. Υπάρχει ελπίδα να την δεχτούνε πίσω στο πλαίσιο όπως είναι ; Δυστηχώς δεν βρίσκω μεταχειρισμένη original ψύχτρα να την κοτσάρω πάνω :(

σε συτη την περιπτωση δεν νομιζω να την δεχτουν πισω...ειπαμε καλο RMA αλλα δεν νομιζω τοσο πολύ....αν παντως καταφερεις να βρεις μια μεταχειρισμενη μαμισια ψυκτρα τοτε δεν θα εχεις κανενα προβλημα....βεβαια δεν χανεις και τιποτα να τους παρεις ενα τηλεφωνο και να τους ρωτησεις....

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.