Jump to content



Πλαισιο +1.


KoMM

Recommended Posts

gorg λυπαμαι για αυτο που επαθες αλλα οπως δινουν +20ε οταν αυτη ειναι η τελευταια τιμη στο συστημα ετσι δινουν και -10ε (το λεει ο νομος νομιζω)

ακομα τι περιμενες να σου δοσουν τα λεφτα στο χερι ?μαλλον οχι ...

δεν ειχαν την καρτα ...τι να κανουν?

λαθος τους που απαγορευσαν αρχικα τις online αγορες και οι πωλητες που σου συμπεριφερθηκαν σαν χαζο.

ακομα λαθος τους που σου ανεβασαν το πιστωτικο αν δεν το δικαιουσουν συμφωνα με τον νομο.

να θυμασαι οτι οι πωλητες εχουν δει πολλους ασχετους να ερχονται και να λενε ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΑΑΑΑΑ...κτλ και ισως δεν ηξεραν σε ποια κατηγορια ησουν...

για να μην παρξηγουμαστε δεν ειμαι με το πλαισιο ουτε τους πωλητες τους οποιους δεν δικαιολογω ουτε εχω κανενα οικονομικο η αλλο συμφερον απλα μερικες φορες μεσα στα νευρα μας για το χαμενο χρονο/χρημα βλεπουμε τα πραγματα εντελως μονοπλευρα...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

@perp

να σου θυμισω οτι απο το πλαισιο αγοραζει παρα πολυς κοσμος που

βαζει την καρτα και απλα την ξεχναει

απο τους πελατες του

μικρο συγκριτικα ποσοστο κανει o/c

και ακομα λιγοτεροι επεμβαινουν με mods κτλ

στο φορουμ που βρισκομαστε λογικο να κανει o/c πχ το 70%....αλλα δεν ειναι ετσι παντου

τωρα το πλαισιο δεν εχει λαθος απο αποψη καταστηματος

γιατι απλα μεσα στους 1000 που ζητουν rma οι 75 αντε 100 να εχουν κανει οι ιδιοι την βλακεια.

γτ να καθηστερισει τους αλλους 900+?

οποτε το συμφερει να χασει λιγο κερδιζοντας ομως τις εντυπωσει ως "το πιο γρηγορο rma της ελλαδος"

για αυτο εχει σκαλωσει ο κοσμος στο πλαισιο

και φυσικα γτ καποιος απο τους μικρο απατεωνισκους που τα χαλουν εσκεμενα να αλλαξει καταστημα.

Link to comment
Share on other sites

Ρε φίλε oxide καλα τα λες αλλα μάλλον δεν κατάλαβες τι έγραψα και σε αυτό φταίει μάλλον το υφος του πόστ μου...

το ειρωνικο ύφος δεν αφορά το ΠΛΑΙΣΙΟ... αφορά εμας τους καταναλωτές..... ;)

Προσωπικα ολο το σύστημα απο το ΠΛΑΙΣΙΟ το εχω στήσει αλλα οχι για το γρήγορο RMA, για το RMA σκέτο.... γιατί ξέρω οτι θα γίνει η δουλειά μου εαν κάτι πάει στραβά... Τωρα αν θα γίνει σε 10' ή σε 2 μέρες δεν με πειράζει κατ'αναγκη και δεν πρέπει να μας πειράζει καθως δεν ειμαι ο μοναδικος πελάτης του ΠΛΑΙΣΙΟΥ....ουτε θα βγω να τους κράξω γιατί μου αργησαν τις μνήμες ή την νέα mobo αλλα ουτε και θα τους βγάλω το καπέλο επειδη εκαναν την δουλειά τους σε χρόνο dt. Πρέπει να καταλάβουμε οτι αλλοτε μπορει να γίνει η δουλειά μας σε 10' και αλλοτε σε 2 μέρες... ΑΛΛΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ.... αυτο ειναι το point...

Απλά προσωπικά δεν μπορώ τους ανθρώπους που νομίζουν οτι επειδη αγοράσαν απο το ΠΛΑΙΣΙΟ (=RMA) πρεπει να τσακιστούν ολοι εκει για να πάρουν νεο τροφοδοτικο σε 5'... και σε 4-5 ωρες μια χαρά ειναι...δεν εγινε και κάτι αν αργήσουν... αν γίνει και γρήγορα ακομα καλύτερα βέβαια....

Απλα RMA γινεται και αλλου και εκει υπάρχει πολλη παραπληροφόρηση.... Και στον Κωτσοβολο να πάρεις μια TV, θα στην αλλάξουν επιτόπου....η κάθε εταιρεία εχει τον δικό της τρόπο για ολη της διαδικασία επιστροφής προιόντος....μην τρελαθούμε και νομίζουμε οτι επειδή έτσι γινεται στο ΠΛΑΙΣΙΟ αυτό πρεπει να γινεται να αλλου... ο χρόνος εξυπηρέτησης εχει να κάνει και με άλλα πράγματα αυτό λέω...

Ταυτόχρονα όμως το RMA του ΠΛΑΙΣΙΟΥ εχει πέσει και θύμα εκμετάλλευσης απο τους καταναλωτές, μια ορισμένη μερίδα. Αυτο ειναι γεγονός. Καλως ή κακώς παντού έτσι γίνεται... Δεν μπορώ όμως να ακούω αντιδράσεις οταν το ΠΛΑΙΣΙΟ ζητάει χρόνο για ελεγχο πλεόν πριν γίνει αντικάτασταση επειδη παλαιότερα πηγαινες, εδινες την καμμένη mobo και επερνες καινούρια.. εεεε αυτό καλα εκαναν και το αλλαξαν πιστεύω... Δεν ειναι προς συμφέρον του καταναλωτη που ετσι κανει ανενέωση του hardware του αλλα απο την αλλη το σωστό και το δίκαιο να το λέμε.. είτε απο την πλευρα μας είτε απο την πλευρά του καταστήματος...

Και για να το πω και αλλιώς.... ειμαι απόλυτα ευχαριστήμενος απο το ΠΛΑΙΣΙΟ αλλα οχι μόνο απο εκει... αν οντως υπάρχει issue με ελαττωματικό προιόν, θα αλλαχτει από όπου και αν το έχεις αγοράσει...

αυτα... νομίζω το εξήγησα καλύτερα τώρα... :p;):D

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ στην αλλαγή πολιτικής του Πλαισίου... επίσης είδα σε μια αλλαγή που πήγαμε με φίλο να ζητάνε και ταυτότητα εκτός από την απόδειξη πράγμα σωστό κατά τη γνώμη μου. Κακά τα ψέματα το Πλαίσιο έφτασε εκεί που έφτασε από το service του (γενικά το λέω και το rma μέσα) και από τις χαμηλές του τιμές. Προσπάθειες άλλων καταστημάτων κυρίως online υστερούν σε πολλούς τομείς παρόλο που υπάρχουν κατιτίς μικρότερες τιμές.

Προσωπικά ασυζητητί όσο το Πλαίσιο παραμένει όπως είναι θα συνεχίσω να αγοράζω από εκεί. Ειδικά πλέον με το καινούργιο κατάστημα που τα OC πράγματα που μέχρι τώρα τα παίρναμε μόνο μέσω Internet θα είναι ακόμα καλύτερα για εμάς.

Επίσης ένα πρόσφατο παράδειγμά μου εξυπηρέτησης Πλαισίου είναι πως όταν παρήγγειλα το μηχάνημά μου τον Αύγουστο είχα παραγγείλει Blitz Extreme και της απλές τις Corsair τις DDR3. Λόγο του ότι όμως ποτέ δεν φέρανε το Extreme παρόλο που είχε εμφανιστεί στο Site και λόγο τις αναμονής μου (10 μέρες) μου δώσανε χωρίς παραπάνω χρέωση τις μεγαλύτερες και ακριβότερες Corsair, δώρο 150 δηλαδή.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από oxide [Σήμερα, στις 18:16]

gorg λυπαμαι για αυτο που επαθες αλλα οπως δινουν +20ε οταν αυτη ειναι η τελευταια τιμη στο συστημα ετσι δινουν και -10ε (το λεει ο νομος νομιζω)

ακομα τι περιμενες να σου δοσουν τα λεφτα στο χερι ?μαλλον οχι ...

δεν ειχαν την καρτα ...τι να κανουν?

λαθος τους που απαγορευσαν αρχικα τις online αγορες και οι πωλητες που σου συμπεριφερθηκαν σαν χαζο.

ακομα λαθος τους που σου ανεβασαν το πιστωτικο αν δεν το δικαιουσουν συμφωνα με τον νομο.

να θυμασαι οτι οι πωλητες εχουν δει πολλους ασχετους να ερχονται και να λενε ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΑΑΑΑΑ...κτλ και ισως δεν ηξεραν σε ποια κατηγορια ησουν...

Η "τελευταία" τιμή που μου λέγανε αφορούσε τιμή Internet (125euro) ενώ εγώ την πήρα στο μαγαζί 135euro. Το να προσπαθούν να με πείσουν ότι "έτσι είναι οι Η/Υ και οι τιμές πέφτουν συνέχεια και ότι δε θα πρέπει να μιλάω αλλά να λέω και ευχαριστώ" δείχνει θράσσος από τη στιγμή που τους λέω ότι στα υπόλοιπα μαγαζιά κάνει από 140 μέχρι 160 ευρώ εκείνη τη στιγμή (και αυτό καταχρηστικά γιατί ήταν end of line, οι επιδόσεις της ήταν για παραπάνω τότε).

Δεν ήθελα άλλα περιφερειακά εκείνο τον καιρό, χρειαζόμουνα μια gfx card. Δηλαδή τί, επειδή δεν είχαν άλλη να αγοράσω μια χειρότερη κάρτα NVidia 8600GT στα ίδια λεφτά (και 10 ευρώ πιο ακριβά από το eshop γιατί το πιστωτικό είναι για offline αγορές μονο) ή να πάρω μια "ισοδύναμη" 8600GTS δίνοντας άλλα 60-70 ευρώ ;

Συγνώμη, αλλά σύμφωνα με το νόμο και λίγα πήρα για τη σύγχιση που έφαγα. Εγώ φταίω που δεν την πήρα και να ζητήσω RMA από τον κατασκευαστή της κάρτας απ' ευθείας. Κι ας πλήρωνα και τα μεταφορικά, χαλάλι, 1000 φορές να τα πάρουν οι Tawιβάνοι και οι Κούριερ παρά το Πλαίσιο. Ήταν που βιαζόμουν να κλείσω το μηχάνημα. Τελικά τί σημαίνει "3 χρόνια εγγύηση από το Πλαίσιο" ; Αν δεν είχαν ίδια κάρτα δε θα έπρεπε να τη στείλουν οι ίδιοι στο Taiwan για RMA ;

Link to comment
Share on other sites

@perp:T: δεν διαφωνησα μαζι σου...καταλαβα το point σου απλα σου λεω οτι αυτην την κατασταση παραπληροφορισης επιδιωκε και ισως επιδιωκει το πλαισιο...

@gorg τι να πω...εχεις δικιο αν σου ειπαν την online τιμη για τελευταια...

Link to comment
Share on other sites

Εχμ, το θέμα το έκανα γιατί έκανα 450 χιλιόμετρα και πήρα και τη μητρική μαζί για rma.Η μητρική όπως έχω αναφέρει σε άλλο θέμα, έκανε τα δικά της, μια ξεκίναγε μια οχι, άλλαζε ρυθμίσεις μόνη της κτλ. ’νετα θα μπορούσε να τους δουλέψει για 10 λεπτά και να μου πούνε ότι είναι οκ και να έχω τραβήγματα μετά καθώς σπουδάζω μακριά.

Το γεγονός ότι έγινε αντικατάσταση-πιστωτικό σε 40λεπτά βόλεψε πάρα πολύ καθώς ούτε πολύ χρόνο είχα, ούτε όρεξη να τρέχω κέντρο ή σε πλαίσια σ όλη την Αττική.

Τέλος, το ότι το Πλαίσιο έχει ανταγωνιστικές τιμές, καλή εξυπηρέτηση, ωραίο-γρήγορο-updated site, και πολύ καλό rma -απ τις εμπειρίες μου- στα δικά μου μάτια άξιζε θρεντ.

Σίγουρα θα υπάρχουν παράπονα από άλλους, αλλά πιστεύω ότι και τα θετικά πρέπει να αναφέρονται μαζί με τα αρνητικά -όπως άλλοτε είχα γράψει για μπέρδεμα με μια κούτα στο πλαίσιο,έτσι και τώρα έγραψα για καλή εξυπηρέτηση-.

Link to comment
Share on other sites

NIB η μητρική κάηκε ή την έκαψες? Προφανώς κάτι θα είδαν πάνω στη μητρική. Τί σου είπανε όταν δεν τη δεχόνταν για αλλαγή? Είχε καμια μαυρίλα πάνω?

Η μητρική ήταν ήδη καμμένη όταν την αγόρασα. Μάλιστα μερικά σακουλάκια καλωδίων ήταν ήδη σκισμένα όταν άνοιξα το κουτί. Και ναι, είχε 1 σημάδι καψίματος. Σε εμένα δεν άνοιξε ούτε μία φορά.

Και βασικά πιστεύω ότι πολλά μαγαζιά πουλάνε μεταχειρισμένο hardware ως νέο. Ή τουλάχιστον αυτό γινότανε στο παρελθόν. Παίρνουν οι υπάλληλοι το hardware για δική τους χρήση ή για κανένα κολλητό τους και όταν μετά το βαρεθούνε, το επιστρέφουν και το πασάρουν σε κάποιο καημένο.

Είναι αστειότητες να μου απαντούν υπάλληλοι "Ναι, το ανοίξαμε αλλά για να βεβαιωθούμε ότι δουλεύει" ή "Ναι, το ανοίξαμε για να βάλουμε το barcode με τη τιμή". Θυμάμαι μια περίοδο που ήταν σχεδόν αδύνατο να αγοράσεις κάτι σφραγισμένο στο κουτί του.

Θυμάμαι μια περίοδο, που πήγαινες στο Παπασωτηρίου να αγοράσεις κάποιο παιχνίδι και όλα τα παιχνίδια ήταν εκδόσεις για Ταϊβάν(χωρίς έξτρα πράγματα) και έγραφαν επάνω στο κουτί "For sale in Asia only".

Αλλά έτσι είναι η Ελλάδα. Μπουρδέλο. Και εάν αυτά συμβαίνουν στις μεγαλύτερες εταιρίες, φανταστείτε τι συμβαίνει στις μικρότερες και στα μαγαζιά της γειτονιάς. Η χώρα της αρπακτής είμαστε.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Για όλα τα μαγαζιά υπάρχουν κακές εμπειρίες αλλά και καλές, ίσως στο Πλαίσιο έχεις περισσότερες πιθανότητες να ασκήσεις τα δικαιώματα σου ως καταναλωτής. Να αναφέρω για παράδειγμα γνωστό κατάστημα που το κράζετε όλη μέρα, ότι μου επέστρεψε τα λεφτά απο εντός εγγύησης καμμένη μητρική 2+ χρόνων, όταν έφτασα στο ταμείο με ρώτησε η κοπελιά αν θέλω πιστωτικό ή τα χρήματα μου.

Link to comment
Share on other sites

Κάποιος μίλησε για χάσιμο του Πλαισίου. Παιδιά μιλάμε για αστεία πράματα.

Πως έχει η κατάσταση... Για τον 'Α, 'Β λόγο, το Πλαίσιο αυτή τη στιγμή είναι η αλυσίδα που πουλάει περισσότερο, εξαρτήματα υπολογιστών, από κάθε άλλη. Συνεπώς, έχει τη δυνατότητα να πάει στην Intel να πάει στην Western Digital, επί παραδείγματι και να φέρει εξ ολοκλήρου στα μέτρα της την παραγγελία η οποία θα λέει, οτιδήποτε δεν δουλέψει στο στέλνω πίσω και μου δίνεις καινούργιο. Αυτό που υποτίθεται συμβαίνει και στη σχέση πελάτης-Πλαίσιο. 0 χάσιμο.

Υπάρχουν βέβαια και εταιρείες που δεν μασάνε απο κάθε Πλαίσιο βλέπε Sony και κάποιες άλλες που σε στέλνει απ'ευθείας στις εν λόγω αντιπροσωπείες ή ακόμη καλύτερα, βλέπε OLYMPUS που δεν υπάρχει καν στο μαγαζί. Γιατί απλά η OLYMPUS δεν παίζει παιχνιδάκια και το Πλαίσιο σου λέει ξεκάθαρα, μπορώ να κάνω και με άλλες τη δουλειά μου ασχέτως αν δεν έχω μια απ'τις κορυφαίες στο μαγαζί, συν το ότι πολλοί μου την ζητούν, Sony όμως, δυστυχώς δεν μπορώ να μην έχω. Εξάλλου, στους υπολογιστές χτυπάμε. Και γιατί όχι άλλωστε; Καλά ξηγιέται και δικαίως βγαίνει και λέει, έχουμε το καλύτερο RMA.

Εκεί που δεν ξηγιέται καθόλου καλά, είναι στο ανοιγμένο υλικό. Εμένα σαν πελάτη δεν με ενδιαφέρει η κατάσταση του υλικού αν είναι εντάξει, αν είναι χρησιμοποιημένο ή όχι. Εμένα φυσικότατα με ενδιαφέρει όταν πάω να πάρω κάτι για καινούργιο, να είναι ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ και ΑΘΙΚΤΟ -η 7950 μου δεν είχε ανταπτοράκια μέσα-. Σε οποιαδήποτε χώρα του εξωτερικού, οτιδήποτε πάρεις, από ένα ανταπτοράκι μέχρι Mercedes 600 sl, μίσο μέτρο να απομακρυνθείς απ'την έξοδο, το αντικείμενο έχει ήδη πέσει στη μισή τιμή και μετά βλέπουμε για παρακάτω. Όχι να το μεταπωλήσω σαν Brand New...

Σενάριο: Πάει ένας ανθρωπάκος με άσπρο πουκαμισάκι και φαλακρίτσα πίσω, στον τομέα ''αναβάθμιση'' του Πλαισίου, βάζει το χέρι στην τσέπη, βγάζει ένα τσαλακωμένο χαρτάκι το οποίο γράφει πάνω ''DDR 533 Laptop'' και όπως είναι φυσικό του δίνουν το ανάλογο, κάτι σε jetram συνήθως ε; Και του λένε μετά, ξέρετε κύριε, αυτό το κομμάτι είναι συλλεκτικό, απ'το μουσείο το πήραμε γι'αυτό ξανά βάλε το χέρι πιο βαθειά αυτή τη φορά στη τσέπη και πλήρωνε σπανιότητα ενώ η διπλανή που γράφει DDR2 800, αναγράφει την ίδια τιμή. Αλλά τι να σε κάνω, δεν σε βολεύει. Μη έχοντας τι άλλο να κάνει, πάει σπίτι ξηλωμένος ανοίγει την μνήμη και δίχως να γνωρίζει πολλά-πολλά, την παιδεύει να την περάσει. Στο τέλος ανακαλύπτει πως δεν τρέχει καθόλου. Πάει ξανά πίσω και λέει ήθελα τελικά την DDR 333. Ωραία πάρε την. Η γυρισμένη 533, τι γίνεται; Αν η συσκευασία είναι εντάξει, πολύ απλά ξανά μοστράρεται ως ολοκαίνουργη στη βιτρίνα. Αν η συσκευασία καταστράφηκε; Μπαίνει σε έναν φάκελο και ο πωλητής θα ξανά προσπαθήσει να την πουλήσει στην περίπτωση που έρθει πάλι κάποιος κύριος και δεν θα υπάρχει αυτό που θέλει στη βιτρίνα λέγοντάς του, έχουμε αυτή κύριε, επεστράφηκε λόγω λάθους επιλογής. Την θέλεις με τιμή καινούργιας; 'Εδω τουλάχιστον λένε την αλήθεια.

Αν έχετε υποψίες για ανοιγμένο υλικό. Το Πλαίσιο είναι μάστορας και το φαινόμενο πασίγνωστο, εκ των έσω. Έγω είμαι έδω και ας βγει κάποιος υπέυθυνος να με αμφισβητήσει.

Όσο για τους πωλητές, όντως τα παιδιά έχουν ζήσει άπειρες καταστάσεις. Πολλοί όμως είναι άπειροι και οι ίδιοι. Αλλάζουν συνεχώς. Είναι 100% που θα πέσεις. Θα πέσεις σε παλιό; Θα πέσεις σε ανίδεο; Σε κωλόπαιδο; Σε καλόπαιδο αλλα ανίδεο; Σε παλιό αλλά κωλόπαιδο; Σε πρόθυμο ή μη; Πολλά τα σενάρια αλλά κι εδώ η ουσία είναι μια όπως και η -προχωρημένη θετικώς- πολιτική του Πλαισίου που οντώς κατα κάποιο τρόπο φέρνει τον πολιτισμό. Με παρόμοιο τρόπο μας έφερε και ο ΟΤΕ τον πολιτισμό παρουσιάζοντάς μας την DSL σαν τεράστια ολοκαίνουργια επιστημονική ανακάλυψη ( ενώ έξω κάλπαζε ) πριν λίγα χρονάκια βάζοντάς μας να πληρώνουμε υπέρογκα ποσά και ποιότητες αν μη τι άλλο όχι τις πρέπουσες.

Παιδιά στην Ελλάδα είμαστε ως γνωστό και πρώτα οι επιχειρηματίες είναι αυτοί που δεν θέλουν να ξεφύγουμε απ'τα βήματα της χελώνας. Ο Γεράρδος αυτή τη στιγμή περιμένει το λουκέτο του E-Shop βγάζοντας σπυράκια στον ανταγωνισμό.

Προχωράμε με το χέρι στην τσέπη και ’γιος ο Θεός.

Link to comment
Share on other sites

Σύντομα η άποψή μου για κάποια πράγματα που διάβασα.

1)Ταυτότητα σε RMA δεν είναι κανείς υποχρεωμένος να δείξει. Τι είναι αστυνομικοί; Η απόδειξη εξ'άλλου είναι ονομαστική. Κάλιστα, αν θες, λες ότι δεν την έχεις μαζί σου.

2)Αυτό με τις ανοιγμένες συσκευασίες. Μου έχει τύχει και εμένα, αλλά δεν πιστεύω ότι είναι ο κανόνας. Φταίνε ισως κάποιες εταιρίες, που δεν σφραγίζουν τα προιόντα τους. Βέβαια και να τα σφράγιζαν, ξανασφραγίζονται εύκολα. Ακόμα και μια μικρή βιοτεχνία, έχει συρικνωτικό μηχάνημα. Απλά, εάν οι συσκευασίες ήταν σφραγισμένες, δεν θα τις άνοιγε εύκολα ο καθένας πελάτης ή πωλητής όσο είναι στο ράφι, να δει τι έχουν μέσα. Όλοι το έχουμε κάνει. Το σωστό θα ήταν να είναι όλες σφραγισμένες, και να υπάρχει για όλα τα προιόντα ανοιγμένο demo.

3)Όσο για τους υπάλληλους. Κατά κανόνα, πέρα από πολλοί τον αριθμό σε κάθε κατάστημα, είναι συνήθως ευγενικοί και εξυπηρετικοί. Και αρκετά καλά καταρτισμένοι. Σε αυτό τον τομέα, το Πλαίσιο για μένα είναι κορυφαίο για τα ελληνικά δεδομένα.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.