AGRIMI Οκτώβριος 20, 2007 #21 Οκτώβριος 20, 2007 μπράβο ΝΙΒ. ειδικά το τελευταίο είναι το πιο κουφό που συμβαίνει. μπορείς να γλιτώσεις πάνω από 100 ευρώ σε έναν καινούργιο υπολογιστή.
aspirin Οκτώβριος 20, 2007 #22 Οκτώβριος 20, 2007 NIB η μητρική κάηκε ή την έκαψες? Προφανώς κάτι θα είδαν πάνω στη μητρική. Τί σου είπανε όταν δεν τη δεχόνταν για αλλαγή? Είχε καμια μαυρίλα πάνω?
salonicafan Οκτώβριος 20, 2007 #23 Οκτώβριος 20, 2007 Είχα αγοράσει πέρσι ένα επαναφορτιζόμενο ποντίκι 69 ευρό απο το πλαίσιο και χάλασε η βάση του.Αυτή την στιγμή δεν υπάρχει στον κατάλογο.Θα το πάρουν και θα μου το φτιάξουν ή θα μπορώ να πάρω ένα άλλο στην ίδια τιμή;
whitesnake Οκτώβριος 20, 2007 #24 Οκτώβριος 20, 2007 Αρχική απάντηση από KoMM [Χθες, στις 18:38] rma σε 40λεπτά, πιστωτικό +20 ευρα απ την τιμή αγοράς. Τους τίμησα με ενα ραπτορι...άντε να δούμε τι λέει.υ.γ. δε ξέρω αν είναι στο σωστό sectionυ.γ.2 άμα πιστεύτε ότι κάνω διαφήμιση σβήστε το or so.Απλά να μη λέμε μόνο τα αρνητικά κτλ κτλ.asdasd. Εγώ δεν κατάλαβα. Το πιστωτικό γιατί είναι +20 ευρώ από την τιμή αγοράς?
KoMM Οκτώβριος 20, 2007 Author #25 Οκτώβριος 20, 2007 Γιατί δεν υπήρχε η μητρική πλέον, και κόπηκε πιστωτικό στην τελευταία τιμή που είχε το κατάστημα.Την είχα αγοράσει 193, και μετά ανέβηκε η τιμή και πήγε στα 213. Φαντάζομαι ο νόμος το λέει να γίνεται έτσι or so. Απλά 40 λεπτά , ούτε καφέ δεν πρόλαβα να πιω
whitesnake Οκτώβριος 20, 2007 #26 Οκτώβριος 20, 2007 Ααααα, μάλιστα. Δεν το ήξερα αυτό. Νόμιζα ότι γίνεται στην τιμή που το πήρες..!
KoMM Οκτώβριος 20, 2007 Author #27 Οκτώβριος 20, 2007 Εγώ είχα ακούσει ότι αμα δεν υπάρχει σε στοκ/ έχει σταματήσει το μοντέλο σου κόβουν στην τρέχουσα τιμή, απλά περίμενα να το δω και με τα μάτια μου.
nimits1 Οκτώβριος 20, 2007 #28 Οκτώβριος 20, 2007 παιδια το πλαισιο χρονο με το χρονο γινεται καλυτερο ετσι πιστευω
whitesnake Οκτώβριος 20, 2007 #29 Οκτώβριος 20, 2007 Εμένα πάντως πριν κανα χρόνο για κάρτα γραφικών ενός έτους δε μου κόβαν στην τιμή αγοράς της, αλλά στην θεωρητική τρέχουσα τιμή. Και με το πιστωτικό που έδιναν δεν έπαιρνα τίποτα που να την πλησιάζει την παλιά. Τελικά τους έπεισα και μου έδωσαν μια που θεωρητικά είχε παραπλήσιες επιδόσεις, μετά από πολύ κόπο και προσπάθεια! Οπότε υποθέτω έχουν βελτιωθεί σ'αυτό τον τομέα!
Vasot Οκτώβριος 20, 2007 #30 Οκτώβριος 20, 2007 Αρχική απάντηση από aristos87 [Χθες, στις 22:20] Όχι σαν το e-shop που σήμερα τους πήγα εναν δίσκο πίσω στο κατάστημα στουρνάρη και ο τυπάς μολις του τον έδωσα πριν κόψει τα σχετικά χαρτιά τον ΜΥΡΙΖΕ!!!!! τον έχωσε μετά στην μούρη του και τον έψαχνε με το βιονικό του μάτι να δεί αν κάικε τπτ και μετά απο ολο αυτό το τσίρκο μου κάνει "Σε 5 εργάσιμες θα έχουμε νεα..." Μουχαχαχα Καλα αυτοι στο Eshop ειναι εντελως για τον.... Το τι εχω ακουσει απο το συγκεκριμενο μαγαζι δεν λεγεται
Dj_Seps Οκτώβριος 20, 2007 #31 Οκτώβριος 20, 2007 +1 και απο εμενα για το Πλαισιο!Οι τυπαδες ειναι πολλυ απλα απαιχτοι!Εγω στον καινουριο μου υπολογιστη ειχα προβλημα,η καρτα γραφικων βραχυκυκλωνε το συστημα!Τον πηγα στο Πλαισιο στην Πατρα και επειδη ειμουνα και απο μακρυα προσφερθηκαν να μου το φτιαξουν εκεινη την στιγμη!Αψογη εξυπηρετηση και παρα πολλυ ευγενικοι!!!!
nimits1 Οκτώβριος 20, 2007 #32 Οκτώβριος 20, 2007 καλα ενταξει στη θεσ/νικη στο service δεν ειναι και τοσο γρηγοροι,αλλα απο ποιοτητα παροχης υπηρεσιων ειναι καλοι
perp Οκτώβριος 20, 2007 #33 Οκτώβριος 20, 2007 Εντάξει νομίζω ότι ΠΛΑΙΣΙΟ και RMA ειναι ταυτισμένα πλέον στην Ελλάδα... το θέμα ειναι να κρατηθεί εκει ψηλά ο πηχυς για να τραβήξει και προς τα πάνω και τους υπόλοιπους...
Maximus Οκτώβριος 20, 2007 #34 Οκτώβριος 20, 2007 Αρχική απάντηση από nimits1 καλα ενταξει στη θεσ/νικη στο service δεν ειναι και τοσο γρηγοροι,αλλα απο ποιοτητα παροχης υπηρεσιων ειναι καλοι Σήμερα ήμουν παρών σε αλλαγή σκληρού δίσκου, κάρτας γραφικών και ποντικιού, μόλις 2 1/2 ώρες από την παραλαβή τους στο service, στην Τσιμισκή
ea6gka Οκτώβριος 20, 2007 #35 Οκτώβριος 20, 2007 τελικα η ποιοτητα ενος μαγαζιου ενα συναρτηση του ποσο ευκολα κανεις ενα RMA?
aGka8lz Οκτώβριος 20, 2007 #36 Οκτώβριος 20, 2007 οταν ομως εισαι επαρχεια και δεν εχεις πλαισιο κοντα σου εκει ειναι τα μαστουνια πρεπει να πληρωσεις μεταφορικα να γυρισει και παλι μεταφορικα να σου ερθει
perp Οκτώβριος 21, 2007 #37 Οκτώβριος 21, 2007 Αρχική απάντηση από ea6gka [Σήμερα, στις 02:34] τελικα η ποιοτητα ενος μαγαζιου ενα συναρτηση του ποσο ευκολα κανεις ενα RMA? Είπες την λέξη κλειδί μαν...."ευκολα" ... και δυστύχως το RMA εχει καταντήσει να σημαίνει το "γρήγορο" RMA, το "εύκολο ;)" RMA, και το "no questions asked" RMA... δηλαδή το γεγονός οτι η PLEXTOR μου ζήταγε να τις στειλω το result του προγραμματος της ΠΡΙΝ μου στειλει νέο DVD-RW την καθιστά μαλάπο εταιρεία... και βέβαια δεν πρέπει να την ξαναεμπιστευτω για προιόν της επειδή μου το έστειλε οδικώς με courier και ήρθε μετά απο 7-10μέρες...
nimits1 Οκτώβριος 21, 2007 #38 Οκτώβριος 21, 2007 φανταζομαι οτι το λες ειρωνικα Τι αλλο μπορουσες να περιμενεις;
gorg Οκτώβριος 21, 2007 #39 Οκτώβριος 21, 2007 Αρχική απάντηση από KoMM [Χθες, στις 19:26] Γιατί δεν υπήρχε η μητρική πλέον, και κόπηκε πιστωτικό στην τελευταία τιμή που είχε το κατάστημα.Την είχα αγοράσει 193, και μετά ανέβηκε η τιμή και πήγε στα 213. Φαντάζομαι ο νόμος το λέει να γίνεται έτσι or so. Απλά 40 λεπτά , ούτε καφέ δεν πρόλαβα να πιω Εμένα πριν λίγο καιρό έγινε το ανάποδο. Η Αγορά ATI 1900 Pro, ήδη σε τιμή πολύ χαμηλή σε λίγα μαγαζιά (Πλαίσιο, eshop, κλπ). Πήγα και την πήρα από το Πλαίσιο επιτόπου. Χάλασε σε λιγότερο από δίμηνο. Ζήτημα να την άναψα 5-6 φορές. Ούτε overclocking ούτε τίποτα. Τη γυρίζω στο Πλαίσιο. Στο μαγαζί Η κάρτα είναι χαλασμένη αλλά δεν υπάρχει πλέον. Πιστωτικό υπόλοιπο με 10 ευρώ λιγότερα, αφού "τόση είναι η τελευταία τιμή που αναγράφεται στο σύστημα" *, ή ανταλλαγή με ... NVidia 8600GT. Θέλω ATI. Δε γίνεται. Μειωμένο πιστωτικό υπόλοιπο + αναγκαστική αγορά από το κατάστημα (όχι από Internet) + αναγκαστική επιλογή overvalued κάρτας (δεν χρειαζόμουνα κάποιο άλλο προϊόν τότε). Η καλή αγορά του καλοκαιριού αυτομάτως μετρατρέπεται σε χασούρα. Φωνές. Συμπεριφορά των πωλητών απαράδεκτη, λες και είμαι κανά UFO. Τα παράπονα αλλού. Ο προϊστάμενος Πάω στον προϊστάμενο. Προσπαθεί να βρει λύση. Αντιμετώπιση των πωλητών ξανά απαράδεκτη (να νομίζουν ότι δεν καταλαβαίνω, να βγαίνουν έξω από τα ρούχα τους γιατί είμαι παράλογος, να προσπαθούν να μου "εξηγήσουν" ότι η 8600GT είναι καλύτερη λόγω DX10 κλπ). Ο προϊστάμενος ευγενικός, χωρίς όμως να μπορεί να μπορεί να κάνει τίποτα. Η "λύση" Σύγχιση, έτοιμος να τους πετάξω την κάρτα στη μούρη και να φύγω. iSixt!r, περισσότερο με νευρίασε η αγένεια των πωλητών. Ας χάσω, μόνο να φύγω. Ήδη έχασα τόσο χρόνο από τη δουλειά μου. Τελικά ο προϊστάμενος μου κάνει τη "χάρη" και μπορώ το μειωμένο πιστωτικό να το χρησιμοποιήσω και από το Internet βάζοντάς το στην καρτέλα πελάτη. Ο διευθυντής Στο ταμείο βρίσκεται και ο δευθυντής ( ? ) του υποκαταστήματος. Φαίνομαι στεναχωρημένος και συγχισμένος. Ενδιαφέρεται. Δεν καταλαβαίνει πολλά αλλά καταλαβαίνει ότι κάπου υπάρχει αδικία. Του λέω δεν πρόκειται να ξαναπατήσω. Είναι και ώρα αιχμής. Οι άλλοι με κοιτάνε, εγώ πάντα ευγενικός, αλλά υπερασπίζομαι το δίκαιο του πελάτη. Μου βάζει όλο το ποσό που έκανε η ΑΤΙ όταν την πήρα, στην καρτέλα πελάτη. Η κάρτα Στο σπίτι ξοδεύω όλο το πιστωτικό από το Ιnternet σε ένα κάρο βλακείες και αγοράζω από αλλού μια φθηνή 2600XT. Η αξιολόγηση Πλαίσιο -2 (για τους πωλητές που είναι αγενέστατοι κι ας έχω ξοδεψει χιλιάδες ευρώ εκεί) Πλαίσιο -1 (για το σύστημα που είναι ανεπαρκές σε πολλά σημεία) Πλαίσιο +0.5 (για τους υπεύθυνους που προσπαθούν μεν να δώσουν δίκαιη λύση αλλά αδυνατούν να διορθώσουν το σύστημα) Το συμπέρασμα Έχει και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια. Για μένα Πλαίσιο τέλος, είτε Online είτε Offline. Ουστ. Κι ας το αγοράσω πιο ακριβά. Δε με νοιάζει. Πλεόν είτε διαπροσωπική σχέση στο μικρομάγαζο (κι ας είναι πιο αργό και ακριβό) είτε αγορά από Internet (όχι όμως από το Πλαίσιο) και τυπικότητα στη συνδιαλλαγή και το after-sales σύμφωνα με τους νόμους. Η μεσοβέζικη κατάσταση του Πλαισίου παίρνει δρόμο. Επίσης, το ότι από ευγένεια κάποιος δεν το παίζει εξυπνάκιας στο μαγαζί και είναι τυπικός δεν σημαίνει ότι δεν ξέρει από Η/Υ ή ότι είναι κορόιδο αντίστοιχα. PS Αφού έφυγα από το μαγαζί συνειδητοποίησα ότι η τελευταία τιμή που "έβλεπαν" στο σύστημα ήταν η τελευταία Online τιμή. Εγώ όμως το αγόρασα από το μαγαζί και επιπλέον το πιστωτικό υπόλοιπο μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο για Offline αγορές. Όχι πως οι πωλητές θα καταλάβαιναν τι τους λέω.
perp Οκτώβριος 21, 2007 #40 Οκτώβριος 21, 2007 Αρχική απάντηση από nimits1 [Σήμερα, στις 08:23] φανταζομαι οτι το λες ειρωνικα Τι αλλο μπορουσες να περιμενεις; Αν αναφέρεσαι στα γραφόμενα μου... και βέβαια ειναι ειρωνικό.... απλά το RMA εχει καταντήσει να σημαίνει τελείως άλλα πράγματα για πολλούς και ταύτιση με άλλους όρους..... οπως ασφάλιση προιόντων, απαλλαγή ευθύνης, αλλαγή/αντικατάσταση χωρίς ερωτήσεις και έλεγχο, τρελές απαίτησεις γιατι εχουμε πλήρωσει μία premium price σε σχέση με τον μέσο όρο του skroutz.gr κτλ.... Περιμένω πότε το ΠΛΑΙΣΙΟ θα φέρει και πλυντήρια, εντοιχισμένες συσκευές, φουρνούς μικροκυμάτων κτλ κτλ για να κάνω το σπιτικό μου και ωστε να έχω την ελευθερία να βάλω χέρι στον κάδο και να υπερχρονίσω τις στροφές περιστροφής, στο πάνελ των εντοιχισμένων, στους αισθητήρες του ψυγείου κτλ κτλ....... Δεν εχουμε μάθει να ειμαστε καταναλωτές πιστεύω και δεν ξέρουμε που τελείωνουν τα δικαιώματα μας... και βέβαια που τελείωνει η ευθύνη ενός καταστήματος για τα προιόντα που εισάγει...στην τελική υπάρχει και η κατασκευάστρια εταιρεία όπου μπορούμε direct να κάνουμε RMA... το αν βαριόμαστε να περιμένουμε (κλασικό του Ελληνα), να αποποιούμαστε τις ευθύνες μας (2ο κλασικο) ή να φοβομαστε μηπως "εκει" καταλάβουν την binia που τυχόν κάναμε....ναι ειναι άλλο θέμα και αυτό δεν λέγεται RMA.... λέγεται μεικτή ασφάλεια των αυτοκινήτων και εκει ειναι σχεδόν 2πλάσια τιμή όπως ξέρουμε....Οταν υπάρχει όντως ελαττωματικό προιόν, RMA γίνεται και στον Κωτσόβολο και στην MediaMarkt, στο IKEA, στην Ηλεκτρονική Αθηών, στο Multirama, σε συνοικιακό μαγαζί με ηλεκτρικά, στο Practiker, στα Max Stores, στην DELL, στην Plextor κ.α. Και μιλάω από πείρα στα συγκεκριμένα καταστήματα... Τωρα γιατί εχει σκαλώσει ο κόσμος με το RMA του ΠΛΑΙΣΙΟΥ (που και εκει βέβαια εγώ δεν εχω κανένα παράπονο) πότε δεν το κατάλαβα... Μηπως εν τέλει το όλο θέμα ειναι γιατί ΕΚΕΙ συνήθως αποζημιώνεσαι ακόμα και ΑΝ φταις για το "ελαττωματικό προιόν"? Και αυτό καλώς ή κακώς μας βολεύει όλους? Δεν λέω... και το ΠΛΑΙΣΙΟ φταίει καθώς στο παρελθόν είχε τέτοια τακτική να αλλαζει πράγματα χωρίς ερωτήσεις ΑΛΛΑ αυτό ηταν λάθος και όχι η σημερινή καταστάση που τα ελέγχουν.... το αν μας συνέφερε τότε ειναι άλλο θέμα... αλλα προς θεού μην τρελαθούμε και τελείως... το αν τώρα την ψάχνουν όπως θα επρεπε να κάνουν πάντα και όπως κάνουν και άλλα καταστήματα και εταιρείες...δεν ειναι κακό... απλά τόσο καιρό μάθαμε λάθος....Οι φράσεις Πλαισιο rulezzzz και άλλες παρόμοιες μάλλον θέλουν να μας πουν... ότι κοιτάχτε..... και να φταίς... στο ΠΛΑΙΣΙΟ στα αλλάζουν... οπότε καρφωτός τράβα στο ΠΛΑΙΣΙΟ... μην αδικούμε όμως και άλλες εταιρείες.... το ότι το ΠΛΑΙΣΙΟ δουλεύει με εναν άλλο τρόπο και ουσιαστικά στα παίρνει προκαταβολικά για το RMA των 5-10-100 τυπάδων που επιτηδες θα χαλάσουν το XXX για να πάρουν το καινούριο YYY προιόν ειναι αλλου παπα ευαγγέλιο... Να βάζουμε τα πράγματα στην σωστή τους διάσταση.... Το πως μας συμφέρει να γίνουν ειναι άλλο θέμα... αλλά μην λέμε και τρελά...http://en.wikipedia.org/wiki/Return_Merchandise_Authorization(Και βεβαια δεν αναφέρομαι με ολα αυτά στα 2 παλικάρια που εγραψαν τις εντυπώσεις του με το RMA και το ΠΛΑΙΣΙΟ)
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.