Jump to content



Πλαισιο +1.


KoMM

Recommended Posts

rma σε 40λεπτά, πιστωτικό +20 ευρα απ την τιμή αγοράς. Τους τίμησα με ενα ραπτορι...άντε να δούμε τι λέει.

υ.γ. δε ξέρω αν είναι στο σωστό section

υ.γ.2 άμα πιστεύτε ότι κάνω διαφήμιση σβήστε το or so.Απλά να μη λέμε μόνο τα αρνητικά κτλ κτλ.

asdasd.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από KoMM

rma σε 40λεπτά, πιστωτικό +20 ευρα απ την τιμή αγοράς. Τους τίμησα με ενα ραπτορι...άντε να δούμε τι λέει.

υ.γ. δε ξέρω αν είναι στο σωστό section

υ.γ.2 άμα πιστεύτε ότι κάνω διαφήμιση σβήστε το or so.Απλά να μη λέμε μόνο τα αρνητικά κτλ κτλ.

asdasd.

Καλά κάνεις και το ποστάρεις, τα αρνητικά πρέπει να κατακρίνονται, αλλά και τα θετικά να επιβραβεύονται. Να τα βλέπουν αυτά και άλλες εταιρίες και να παραδειγματίζονται.

Παρ' όλα αυτά είναι και φορές που στο Πλαίσιο μου έχουν βγάλει τη ψυχή ενώ αλλού οχι. Οκ, αυτό πρίν απο καιρό γιατί πλέον έχω ακουμπήσει τόσα λεφτά σ' αυτό το κατάστημα που μπαίνω μέσα και στρώνουν το χαλί. Με ξέρουν και τα παιδιά και σε κανα rma αμφίβολο το περνάν και στο έτσι άμα λάχει κλπ. Πάντως ποτέ δε πρέπει να εμπιστευόμαστε ενα μαγαζί στα τυφλά. Πάντα πρέπει να το ψάχνουμε το πράμα γιατί αλλιώς θα σου πουν και στο Πλαίσιο "κορόιδο, δε πα να κάνεις ότι θες, πάλι σε μας θα έρθεις στο τέλος", που έχει ήδη ειπωθεί.

Link to comment
Share on other sites

Όχι σαν το e-shop που σήμερα τους πήγα εναν δίσκο πίσω στο κατάστημα στουρνάρη και ο τυπάς μολις του τον έδωσα πριν κόψει τα σχετικά χαρτιά τον ΜΥΡΙΖΕ!!!!! τον έχωσε μετά στην μούρη του και τον έψαχνε με το βιονικό του μάτι να δεί αν κάικε τπτ και μετά απο ολο αυτό το τσίρκο μου κάνει "Σε 5 εργάσιμες θα έχουμε νεα..." :TD:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από aristos87

Όχι σαν το e-shop που σήμερα τους πήγα εναν δίσκο πίσω στο κατάστημα στουρνάρη και ο τυπάς μολις του τον έδωσα πριν κόψει τα σχετικά χαρτιά τον ΜΥΡΙΖΕ!!!!! τον έχωσε μετά στην μούρη του και τον έψαχνε με το βιονικό του μάτι να δεί αν κάικε τπτ και μετά απο ολο αυτό το τσίρκο μου κάνει "Σε 5 εργάσιμες θα έχουμε νεα..." :TD:

Για να λέμε τα σύκα-σύκα, μπορεί το e-shop να έχει μια άσχημη φήμη εδώ και 6-9 μήνες, αλλά αυτό που λες δεν είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα.

Όταν ένας δίσκος καίγεται, υπάρχουν διάφοροι τρόποι να συμβεί αυτό. Σε έναν από αυτούς ο δίσκος μυρίζει για εβδομάδες, πολύ άσχημα και χαρακτηριστικά. Θεωρώ φυσιολογική την αντίδραση αυτού που τον κοίταξε. Τώρα περί των 5 εργάσιμων ημερών, εδώ ευθύνεται το Πλαίσιο που (προφανώς) αντιδράς. Γιατί μας καλόμαθε ;)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από gznp

Για να λέμε τα σύκα-σύκα, μπορεί το e-shop να έχει μια άσχημη φήμη εδώ και 6-9 μήνες, αλλά αυτό που λες δεν είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα.

Όταν ένας δίσκος καίγεται, υπάρχουν διάφοροι τρόποι να συμβεί αυτό. Σε έναν από αυτούς ο δίσκος μυρίζει για εβδομάδες, πολύ άσχημα και χαρακτηριστικά. Θεωρώ φυσιολογική την αντίδραση αυτού που τον κοίταξε. Τώρα περί των 5 εργάσιμων ημερών, εδώ ευθύνεται το Πλαίσιο που (προφανώς) αντιδράς. Γιατί μας καλόμαθε ;)

διαφωνω μαζι σου και λεω πως ειναι υποχρεωση του καταστηματος να κανει το rma οσο το δυνατον πιο γρηγορα...και οχι να σου βγαζει την πιστη.

αν ειναι ετσι να παω να παρω 4-5 δισκους και να πληρωσω μετα απο μια βδομαδα αδιαφορωντας για το ανχος που θα εχουν...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από gznp [Σήμερα, στις 01:44]

Για να λέμε τα σύκα-σύκα, μπορεί το e-shop να έχει μια άσχημη φήμη εδώ και 6-9 μήνες, αλλά αυτό που λες δεν είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα.

Όταν ένας δίσκος καίγεται, υπάρχουν διάφοροι τρόποι να συμβεί αυτό. Σε έναν από αυτούς ο δίσκος μυρίζει για εβδομάδες, πολύ άσχημα και χαρακτηριστικά. Θεωρώ φυσιολογική την αντίδραση αυτού που τον κοίταξε. Τώρα περί των 5 εργάσιμων ημερών, εδώ ευθύνεται το Πλαίσιο που (προφανώς) αντιδράς. Γιατί μας καλόμαθε ;)

Και αυτόν τί τον κόφτει, αφού το service είναι αλλού.

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κάνω λάθος (όποιος ξέρει τη νομοθεσία ας με διορθώσει) υποχρεώση του καταστήματος είναι να σου αντικαταστήσει ή διορθώσει το χαλασμένο προϊόν. Δεν είναι να στο κάνει "εδώ και τώρα". Ούτε να μην το ελέγξει καν και να σου δώσει ένα καινούριο όπως κάνει το Πλαίσιο.

Το ότι το Πλαίσιο το κάνει είναι τιμή του και καμάρι του, αλλά δεν υποχρεούται να το κάνει.

Αρχική απάντηση από dubber

Και αυτόν τί τον κόφτει, αφού το service είναι αλλού.

Να σου πω την αλήθεια, δεν ξέρω πως δουλεύει το e-shop. Έχω ξεκόψει εδώ και ένα χρόνο με αυτά που ακούω. Απλά μου φαίνεται φυσιολογικό - κι εγώ αυτό θα έκανα.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από dubber

Και αυτόν τί τον κόφτει, αφού το service είναι αλλού.

Ακριβώς αυτό! Αυτός ειναι ενας απλός υπάλληλος που παραλαμβάνει το τί και το πώς αυτός θα το βρεί? Και να μύριζε κάρβουνο τι θα μου έλεγε? ΜΥΡΙΣΕ ΔΕΝ ΤΟ ΣΤΕΛΝΩ? :p

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από schumifer

Ήμουν την προηγούμενη βδομάδα σε δίσκο που κάηκε σε αρχαίο πισί. Ακόμη μυρίζει ο δίσκος. Και για πείτε μου πού λέει ότι αν μυρίζει φταίει ο πελάτης?Ουστ (για άλλη μία φορά)

Δεν είπε κανείς αν φταίει ο πελάτης, αν το λέγαν αυτό στο e-shop θα θέλανε ξύλο. Απλά είναι βέβαιο πως αν μυρίζει έτσι χαρακτηριστικά, ο δίσκος όντως πήγε στα θυμαράκια και το μόνο που μένει είναι να αντικατασταθεί.

Link to comment
Share on other sites

παιδιά εγώ από το e-shop δεν έχω κανένα παράπονο ούτε και από το πλαίσιο. την δουλεία του την κάνει σωστά και το ένα και το άλλο κατάστημα. να πω όμως ότι εκτός που θέλει 2 μέρες παραπάνω το e-shop μόνο για να πάει και να έρθει από το οποιοδήποτε κατάστημα στα κεντρικά έχει και την περισσότερη δουλειά. Βλέπετε οι τιμές που έχει είναι πολύ καλύτερες από πολλά άλλα καταστήματα και σας πληροφορώ ότι σαν εμάς σ' αυτό το φόρουμ δεν είναι και πολλοί. μιλούσα με έναν φίλο μου από το πλαίσιο θεσσαλονίκης και μου λέει ότι σαν κι εσένα είναι το πολύ 5 άτομα τον μήνα. όλοι πέρνουν τα έτοιμα ή λεν τις απαιτήσεις τους και τους φτιάχνουμε εμείς μηχάνημα. Εγώ στο ΤΕΙ καβάλας που σπουδάζω όλοι από το e-shop πέρνουνε. περνάς από έξω και νομίζεις οτί είναι καφετέρια.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από gznp [Σήμερα, στις 11:49]

Δεν είπε κανείς αν φταίει ο πελάτης, αν το λέγαν αυτό στο e-shop θα θέλανε ξύλο. Απλά είναι βέβαιο πως αν μυρίζει έτσι χαρακτηριστικά, ο δίσκος όντως πήγε στα θυμαράκια και το μόνο που μένει είναι να αντικατασταθεί.

Και σε αυτή την περίπτωση, μια βδομαδούλα για αντικατάσταση την έχεις στο νερό.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από gznp

Αν δεν κάνω λάθος (όποιος ξέρει τη νομοθεσία ας με διορθώσει) υποχρεώση του καταστήματος είναι να σου αντικαταστήσει ή διορθώσει το χαλασμένο προϊόν. Δεν είναι να στο κάνει "εδώ και τώρα". Ούτε να μην το ελέγξει καν και να σου δώσει ένα καινούριο όπως κάνει το Πλαίσιο.

Το ότι το Πλαίσιο το κάνει είναι τιμή του και καμάρι του, αλλά δεν υποχρεούται να το κάνει.

Να σου πω την αλήθεια, δεν ξέρω πως δουλεύει το e-shop. Έχω ξεκόψει εδώ και ένα χρόνο με αυτά που ακούω. Απλά μου φαίνεται φυσιολογικό - κι εγώ αυτό θα έκανα.

Nαι αλλά τα μπικικίνια (ευρά) τους τα σκάμε ΕΠΙΤΟΠΟΥ ΝΤΟΥΚΟΥ (εδώ και τώρα) και όχι μετά μία βδομάδα ή παραπάνω και το κυριότερο δέν είναι ΧΑΛΑΣΜΕΝΑ για αυτό τι θα πουν ΟΛΑ τα καταστήματα? Ε?

:rant: :magic:

Link to comment
Share on other sites

πλαισιο rulezz...θυμαμαι το πρωτο μου rma μια asus mobo αρκετα χρονακια πριν....με το που την εδειξα....στο καπακι ηδη ειχα αλλη απο το ραφι χωρις το παραμικρο σχολιο...απο τοτε δεν εχω αλλαξει μαγαζι..καθως και οτι ηθελα το ειχε..

Link to comment
Share on other sites

καιγω παιδια πριν καμια 10αρια μερες πηγα την abit ip35 για rma μιας και ειχε καει ο ps2 controler και μου την αλλαξαν την επομενη και πηγα και την πηρα. η καινουρια ηταν doa την παω και αυτη και την επομενη μερα παω να παρω τη καινουρια και μου δινουν ip35 pro :jump::T: αλλα μου καηκε και αυτηνης ο πσ2 και κατεληξα στο συμπερασμα οτι το πληκτρολογιο τη κανει τη δουλεια... πηρα ενα usb τη μητρικη τη καινουρια βαριεμαι να την αλλαξω.. αργοτερα...:upside:

Link to comment
Share on other sites

Για το Πλαίσιο:

Πριν από μερικά χρόνια είχα πάρει, ανάμεσα σε άλλα πράγματα, 1 mobo η οποία ήταν προφανώς χρησιμοποιημένη και καμμένη. Δεν μου την άλλαζαν(τα κεντρικά που είναι σε κάθετο της Στουρνάρη) και προσπαθούσαν να με πείσουν ότι εγώ την έκαψα. Έκανα ολόκληρη φασαρία μέχρι να μου την αλλάξουν. Επίσης άλλες 2 φορές μου έδωσαν ανοιγμένες μνήμες(ευτυχώς δεν είχα πρόβλημα).

Και ερωτώ, ας υποθέσω ότι απλώς έπεσα σε μυστήριους υπαλλήλους ή/και ότι τώρα έχουν αλλάξει τα πράγματα, τι δουλειά έχει ένας πλαστικοποιητής που είχα δει στο Πλαίσιο; Μήπως μας πουλάνε για καινούρια πράγματα τα οποία είναι χρησιμοποιημένα;

Για μένα όλοι τα ίδια είναι, οπότε προτιμώ τον φτηνότερο.

Πάντως παραδέχομαι το Πλαίσιο, διότι τώρα τελευταία φέρνει πραγματικά πολύ καλά πράγματα, στις καλύτερες τιμές τις αγοράς(προφανώς κάποιος που ξέρει από enthusiast market, τους δίνει συμβουλές).

Βέβαια ακόμα και αυτό δεν το κάνουν "σωστά", αφού έχουν 2 τιμές, μία online και μία για το μαγαζί, ώστε να αρμέγουν τα κορόιδα που πάνε να τα πάρουν από το μαγαζί και ταυτόχρονα να προσελκύουν και όλους όσους ξέρουν(και χρησιμοποιούν το skroutz).

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.