soki Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18, 2007 #1 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 18, 2007 Για οσους θελουν να μετρησουν τις επιδοσεις της καρτας γραφικων και του υπολογιστη γενικοτερα στο UT3 Demo οπως το εκανε ο anand εδω http://anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=3128&p=4 .(http://anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=3127&p=1)""Real world UT3 performance will be more strenuous than what these flybys show but it's the best we can muster for now. The final version of UT3 should have full demo playback functionality, with which we'll be able to provide better performance analysis. The demo beta also only ships with medium quality textures, so the final game can be even more stressful/beautiful if you so desire.The flybys can run for an arbitrary period of time, we standardized on 90 seconds for each flyby in order to get repeatable results while still keeping the tests manageable to run. There are three flyby benchmarks that come bundled with the demo beta: DM-ShangriLa, DM-HeatRay and vCTF-Suspense.As their names imply, the ShangriLa and HeatRay flybys are of the Shangri La and Heat Ray deathmatch levels, while the vCTF-Suspense is a flyby of the sole vehicle CTF level that comes with the demo.Our GPU tests were run at the highest quality settings and with the -compatscale=5 switch enabled, which puts all detail settings at their highest values.Our CPU tests were run at the default settings without the compatscale switch as we're looking to measure CPU performance and not GPU performance. ""Με ενα Normal Installation το uti3 θα ειναι στο C:\Program Files\Unreal Tournament 3 Demo\ .Παμε στο C:\Program Files\Unreal Tournament 3 Demo\Engine\Config δεξι κλικ και ιδιοτητες στο BaseEngine.ini και απεπιλεγουμε να ειναι μονο για αναγνωση, αλλιως δεν θα σωζει τις αλλαγες.Κανουμε search μεσα στο BaseEngine.ini για bSmoothFrameRate , θα το κανετε απο TRUE FALSE[Engine.GameEngine]bSmoothFrameRate=FALSE(to disable frame-rate smoothing/ limiting.)Save&Exit και το ξανακανουμε αν θελουμε Read OnlyΑνοιγουμε μια κονσολα ή γραμμη εντολων και παμε στον καταλογο C:\Program Files\Unreal Tournament 3 Demo\BinariesΚαι απο εκει κανουμε επικολληση και εκτελεση το εξης :ut3demo.exe VCTF-Suspense.ut3?causeevent=FlyThrough?quickstart=1?no custo mchars=1?numplay=0 -ResX=1280 -ResY=1024 -compatscale=5 -seconds=90 -unattended -novsync -fixedseed -CaptureFPSChartInfo=1 -nomoviestartupΑυτο ειναι για αναλυση 1280χ1024 αν θελουμε αλλη απλως αλλαζουμε τα -ResX=1280 -ResY=1024.Tα αποτελεσματα μπορουμε να τα δουμε απο Τα έγγραφά μου\My Games\Unreal Tournament 3 Demo\UTGame\StatsΜε μια 16p Χ800 @ 527/567 μου βγαζει 49fps περιπου οσο μια 8600GT του anand.Και αλλο ενα προγραμματακι που φτιαξανε για UT3bench, λογικα ειναι χωρις το -compatscale=5. http://download.mcc-arena.de/download.php?file=ut3bench.zip
soki Οκτώβριος 18, 2007 Author #3 Οκτώβριος 18, 2007 I've found loads of tweaks for this game. Most of them are just as UT2K4 tho, so I'll only post the most usefull.You can find the config files in: My Documents\My Games\Unreal Tournament 3 Demo\UTGame\ConfigDisable Mouse AccelerationUTInput.ini[uTGame.UTConsolePlayerInput]bViewAccelerationEnabled=falseShow Death MessagesUTGame.ini[uTGame.UTDeathMessage]bNoConsoleDeathMessages=false[uTGame.UTTeamDeathMessage]bNoConsoleDeathMessages=falseNo MoviesUTEngine.ini[FullScreenMovie];+StartupMovies=Copyright_PC;+StartupMovies=EpicLogo;+StartupMovies=MidwayLogo;+StartupMovies=UE3_logo;+StartupMovies=Nvidia_PC;+StartupMovies=Intel_Duo_Logo;+StartupMovies=UT_loadmovie1Turn off BobbingUTGame.ini[uTGame.UTPawn]Bob=0.0bWeaponBob=false[uTGame.UTPlayerController]bLandingShake=falseδεν τα εχω δοκιμασει
JimmyFox Οκτώβριος 18, 2007 #4 Οκτώβριος 18, 2007 Αρχική απάντηση από sokiΜε μια 16p Χ800 @ 527/567 μου βγαζει 49fps περιπου οσο μια 8600GT του anand. Όμως, η X800 δεν υποστηρίζει SM3.0 οπότε δε μποροεί να συγκριθεί με τα fps της 8600GT. ’λλα γραφικά αθ δείχνει η μια κάρτα και άλλα η άλλη.
soki Οκτώβριος 18, 2007 Author #5 Οκτώβριος 18, 2007 Αρχική απάντηση από JimmyFox Όμως, η X800 δεν υποστηρίζει SM3.0 οπότε δε μποροεί να συγκριθεί με τα fps της 8600GT. ’λλα γραφικά αθ δείχνει η μια κάρτα και άλλα η άλλη. Ιδια γραφικα θα εχουν, το SM 3.0 επηρεαζει πιο πολυ την ταχυτητα παρα την ποιοτητα.
JimmyFox Οκτώβριος 18, 2007 #6 Οκτώβριος 18, 2007 Προσωπικά χλωμό το κόβω. Για παράδειγμα, Το SM2.0 δεν υποστηρίζει HDR και στο UT3 υπάρχει επιλογή για την επιλογή ποιότητας (μοντέλο στην ουσία) των shaders.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.