Jump to content



UT3 Demo Benchmark


soki

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Για οσους θελουν να μετρησουν τις επιδοσεις της καρτας γραφικων και του υπολογιστη γενικοτερα στο UT3 Demo οπως το εκανε ο anand εδω http://anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=3128&p=4 .

(http://anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=3127&p=1)

""Real world UT3 performance will be more strenuous than what these flybys show but it's the best we can muster for now. The final version of UT3 should have full demo playback functionality, with which we'll be able to provide better performance analysis. The demo beta also only ships with medium quality textures, so the final game can be even more stressful/beautiful if you so desire.

The flybys can run for an arbitrary period of time, we standardized on 90 seconds for each flyby in order to get repeatable results while still keeping the tests manageable to run. There are three flyby benchmarks that come bundled with the demo beta: DM-ShangriLa, DM-HeatRay and vCTF-Suspense.

As their names imply, the ShangriLa and HeatRay flybys are of the Shangri La and Heat Ray deathmatch levels, while the vCTF-Suspense is a flyby of the sole vehicle CTF level that comes with the demo.

Our GPU tests were run at the highest quality settings and with the -compatscale=5 switch enabled, which puts all detail settings at their highest values.

Our CPU tests were run at the default settings without the compatscale switch as we're looking to measure CPU performance and not GPU performance. ""

Με ενα Normal Installation το uti3 θα ειναι στο C:\Program Files\Unreal Tournament 3 Demo\ .

Παμε στο C:\Program Files\Unreal Tournament 3 Demo\Engine\Config δεξι κλικ και ιδιοτητες στο BaseEngine.ini και απεπιλεγουμε να ειναι μονο για αναγνωση, αλλιως δεν θα σωζει τις αλλαγες.

Κανουμε search μεσα στο BaseEngine.ini για bSmoothFrameRate , θα το κανετε απο TRUE FALSE

[Engine.GameEngine]

bSmoothFrameRate=FALSE

(to disable frame-rate smoothing/ limiting.)

Save&Exit και το ξανακανουμε αν θελουμε Read Only

Ανοιγουμε μια κονσολα ή γραμμη εντολων και παμε στον καταλογο C:\Program Files\Unreal Tournament 3 Demo\Binaries

Και απο εκει κανουμε επικολληση και εκτελεση το εξης :

ut3demo.exe VCTF-Suspense.ut3?causeevent=FlyThrough?quickstart=1?no custo mchars=1?numplay=0 -ResX=1280 -ResY=1024 -compatscale=5 -seconds=90 -unattended -novsync -fixedseed -CaptureFPSChartInfo=1 -nomoviestartup

Αυτο ειναι για αναλυση 1280χ1024 αν θελουμε αλλη απλως αλλαζουμε τα -ResX=1280 -ResY=1024.

Tα αποτελεσματα μπορουμε να τα δουμε απο Τα έγγραφά μου\My Games\Unreal Tournament 3 Demo\UTGame\Stats

Με μια 16p Χ800 @ 527/567 μου βγαζει 49fps περιπου οσο μια 8600GT του anand.

Και αλλο ενα προγραμματακι που φτιαξανε για UT3bench, λογικα ειναι χωρις το -compatscale=5. http://download.mcc-arena.de/download.php?file=ut3bench.zip

I've found loads of tweaks for this game. Most of them are just as UT2K4 tho, so I'll only post the most usefull.

You can find the config files in: My Documents\My Games\Unreal Tournament 3 Demo\UTGame\Config

Disable Mouse Acceleration

UTInput.ini

[uTGame.UTConsolePlayerInput]

bViewAccelerationEnabled=false

Show Death Messages

UTGame.ini

[uTGame.UTDeathMessage]

bNoConsoleDeathMessages=false

[uTGame.UTTeamDeathMessage]

bNoConsoleDeathMessages=false

No Movies

UTEngine.ini

[FullScreenMovie]

;+StartupMovies=Copyright_PC

;+StartupMovies=EpicLogo

;+StartupMovies=MidwayLogo

;+StartupMovies=UE3_logo

;+StartupMovies=Nvidia_PC

;+StartupMovies=Intel_Duo_Logo

;+StartupMovies=UT_loadmovie1

Turn off Bobbing

UTGame.ini

[uTGame.UTPawn]

Bob=0.0

bWeaponBob=false

[uTGame.UTPlayerController]

bLandingShake=false

δεν τα εχω δοκιμασει

Αρχική απάντηση από soki

Με μια 16p Χ800 @ 527/567 μου βγαζει 49fps περιπου οσο μια 8600GT του anand.

Όμως, η X800 δεν υποστηρίζει SM3.0 οπότε δε μποροεί να συγκριθεί με τα fps της 8600GT.

’λλα γραφικά αθ δείχνει η μια κάρτα και άλλα η άλλη.

Αρχική απάντηση από JimmyFox

Όμως, η X800 δεν υποστηρίζει SM3.0 οπότε δε μποροεί να συγκριθεί με τα fps της 8600GT.

’λλα γραφικά αθ δείχνει η μια κάρτα και άλλα η άλλη.

Ιδια γραφικα θα εχουν, το SM 3.0 επηρεαζει πιο πολυ την ταχυτητα παρα την ποιοτητα.

Προσωπικά χλωμό το κόβω. Για παράδειγμα, Το SM2.0 δεν υποστηρίζει HDR και στο UT3 υπάρχει επιλογή για την επιλογή ποιότητας (μοντέλο στην ουσία) των shaders.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.