v.djay! Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 8, 2007 #1 Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 8, 2007 Τις προάλλες έστειλα την MSI RX1950PRO-T2D256E 256MB PCI-E RETAIL μου γ επισκευή γιατί απο τον 1ο μήνα που την πήρα,μου έβγαζε "παγώματα" στην κίνηση των χαρακτήρων...άργησα να την στείλω γτ στην αρχή έλεγα πως με κόβει ο επεξεργαστής.Αργότερα όμως που δοκίμασα να παίξω fear σε 640x480 κ κόλλαγε,ε εντάξει είπα καλού κακού να την στείλω γ ενα rma.Έτσι πριν 2 εβδομάδες την έστειλα...εν τω μεταξύ ο υπάλληλος του e-shop,έλεγξε την συσκευασία μου γ παρελκόμενα σειριακούς και λοιπά..ώραια λοιπόν την στέλνω,και μετα απο κάτι προβλήματα εποικοινωνίας που είχα με το τμήμα service,πριν απο λίγο έλαβα το εξής mail:"Αγαπητέ κύριε ******,η κάρτα γραφικών MSI RX1950PRO-T2D256E 256MB PCI-E RETAIL που στείλατε με αριθμό RMA 070928133110MS επιστρέφεται στο κατάστημα e-shop Κορίνθου ως εκτός εγγύησης λόγω απώλειας του σειριακού αριθμού (δεν υπάρχει ο σειριακός αριθμός πάνω στην κάρτα). Προσπαθήσαμε να σας ενημερώσουμε τηλεφωνικώς αλλά δεν στάθηκε δυνατόν.Με εκτίμησηγια το τεχνικό τμήμα του www.e-shop.grΚοντός Α."Υπάρχει κάποιος τρόπος να βρώ το δίκιο μου?
Tsakonas Οκτώβριος 8, 2007 #2 Οκτώβριος 8, 2007 ωχχχχχ λενε το αυτοκολλητακι που βρισκεται στην πισω πλευρα της πλακετας "warranty void if removed".... :(
Vasot Οκτώβριος 9, 2007 #3 Οκτώβριος 9, 2007 Υπάρχει κάποιος τρόπος να βρώ το δίκιο μου?Την πατησες μεγαλε...Πιστευω να εχεις λεφτα για να αγορασεις καινουργια καρτα
daemon13 Οκτώβριος 9, 2007 #4 Οκτώβριος 9, 2007 κάνοντα το δικηγόρο του διαβόλου ρωτώ:είναι μήπως αυτό κανένα κόλπο του e-shop για να γλιτώσει λεφτά (ως συνήθως)?
SirDiman Οκτώβριος 9, 2007 #5 Οκτώβριος 9, 2007 Μην προσπαθήσεις με δικαστήρια γιατι ειναι αυτο που λενε οι Vasot + Tsakonas
hayabusa Οκτώβριος 9, 2007 #6 Οκτώβριος 9, 2007 το αυτοκολλητο το εβγαλες εσυ; γιατι αν ειναι ετσι τοτε δεν μπορεις να κανεις τιποτα. αν ομως εσυ δεν πειραξες κανενα αυτοκολλητο παει να πει οτι ή δεν ειχε απο την στιγμη που την πηρες ή αυτοι πανε να για καποιο λογο να βγαλουν την ουρα τους απ'εξω
whitesnake Οκτώβριος 9, 2007 #8 Οκτώβριος 9, 2007 Δε νομίζω το e-shop εξαρχής να τη δεχόταν χωρίς το serial number...
Pavlos1416003292 Οκτώβριος 9, 2007 #9 Οκτώβριος 9, 2007 ρε φίλε άμα την έλεγξε ο υπάλληλος που την παρέλαβε δεν είδε ότι λείπει το αυτοκόλλητο ???? Τώρα τους ήρθε που έχει περάσει απο 100 χέρια ( 50 χ 2 για την ακρίβεια.) αυτό σημαίνει ότι όταν την έστειλες είχε αυτοκόλλητο........:-)........ κυνήγα τους ..!!!!!!
o polonos Οκτώβριος 9, 2007 #10 Οκτώβριος 9, 2007 Θελει ηρεμια το θεμα ... Θα σε συμβουλευα να μιλησεις με τον υπευθυνο του καταστηματος και να του εξηγησεις τι εγινε . Να του πεις τα επιχηρηματα σου και αν δεν βρεις το δικιο σου παρε ενα τηλ. στο ΙΝΚΑ
intelakis Οκτώβριος 10, 2007 #11 Οκτώβριος 10, 2007 Τζάμπα νομίζω πως χάνεις το χρόνο σου, δεν πιστευω να βρεις το δικιο σου!Αυτο συμβαίνει με ολα τα e-shop τα ελληνικά τουλάχιστον!
n1ck0s Οκτώβριος 10, 2007 #12 Οκτώβριος 10, 2007 Όχι δε χάνει το χρόνο του. ’μα ζοριστούν λίγο και τρομάξουν με κάνα ΙΝΚΑ, γίνονται όλοι γλυκομίλητοι και εξυπηρετικοί.Αν πεις ότι "χάνω τον καιρό μου και δεν ασχολούμαι" τότε κάνεις αυτό ακριβώς που περιμένουν απο σένα. Θεωρώ πλέον ότι στο εν λόγω κατάστημα είναι συνειδητή πρακτική. Αρνούνται το RMA με κάθε ευκαιρία που βρίσκουν και ποντάρουν στο γεγονός ότι οι περισσότεροι θα "βαρεθούν" να ασχοληθούν.
knight_77 Οκτώβριος 10, 2007 #13 Οκτώβριος 10, 2007 Απο προσωπικη εμπειρια το e-shop το εχω ξεγραψει εδω και καιρο... Απο τη στιγμη που την ελεγξανε στη παραλαβη οπως λες και ηταν οκ, κυνηγησε τους...
harrybani Οκτώβριος 10, 2007 #14 Οκτώβριος 10, 2007 Αρχική απάντηση από n1ck0s [Σήμερα, στις 15:19] Όχι δε χάνει το χρόνο του. ’μα ζοριστούν λίγο και τρομάξουν με κάνα ΙΝΚΑ, γίνονται όλοι γλυκομίλητοι και εξυπηρετικοί.Αν πεις ότι "χάνω τον καιρό μου και δεν ασχολούμαι" τότε κάνεις αυτό ακριβώς που περιμένουν απο σένα. Θεωρώ πλέον ότι στο εν λόγω κατάστημα είναι συνειδητή πρακτική. Αρνούνται το RMA με κάθε ευκαιρία που βρίσκουν και ποντάρουν στο γεγονός ότι οι περισσότεροι θα "βαρεθούν" να ασχοληθούν. +1
v.djay! Οκτώβριος 11, 2007 Author #15 Οκτώβριος 11, 2007 Θρίαμβος!!!Η καρτούλα θα αντικατασταθεί,και επειδή τώρα δν υπάρχει διαθέσιμη,λογικά θα κοπεί πιστωτικό...δν με χάλασε!Τελικά αμα τους τρίξεις λίγο τα δόντια,και τους πετάξεις και ένα ινκα+συνήγορος του πολίτη...όλοι αναγνωρίζουν το λάθος τουςΠάντως αξίζει να αναφερθεί ότι οι υπάλληλοι του τοπικού καταστήματος,είναι πολύ επικοινωνιακοί και δεν είναι υπερ της εταιρίας...μπορεί να μέρος του επικοινωνιακού συστήματος της εταιρίας(ο υπάλληλος φιλικός,οι "ανώτεροι" φταίνε)...αλλά δεν κόβω το e-shop,να σπαταλάει χρήματα σε σεμινάρια συμπεριφοράς!!!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.