Jump to content

Προσεχής αγορά καινούριου pc: η γνώμη σας μετράει

bezdim

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Μιας και είμαι επίσημα φοιτητής εδώ και μιάμιση εβδομάδα, αποφάσισα επιτέλους να ξοδέψω το κομπόδεμα σε ένα desktop pc γιατί καλό και το laptop, αλλά άλλο πράγμα το desktop και το "πείραγμα", σίγουρα αυτο το ξέρετε καλύτερα από εμένα.

Ορίστε λοιπόν το σύστημα:

sistimazt6.jpg

Πείτε την άποψη σας, προτείνετε εναλλακτικές λύσεις, αναφέρετε τυχόν ασυμβατότητες, αλλά σας παρακαλώ οι όποιες παρεμβάσεις να μην ξεπεράσουν την τιμή του αρχικού ποσού.

το site είναι http://www.ebuyer.co.uk

Αναμένω τις απαντήσεις σας...

Λίγο απ' όλα αλλά πιο πολύ για παιχνίδια. Αργότερα βέβαια που θα μαζέψω και άλλα λεφτά θα παίζει και μια αναβάθμιση σε κάποια σημεία που τώρα φαίνονται "αδύνατα".

γνωμη μου ειναι αφου εχεις οπως λες υπολογιστη να κανεις δουλεια σου , να κανεις λιγο υπομονη κανα μηνα.Βγαινουν νεες καρτες γραφικων γρηγοροτερες απο αυτη που εχεις βαλει ,οικονομικοτερες σε τιμη και καταναλωση και με dx10.1/4.1 υποστηριξη ,οπως επισης βγαινουν και νεοι επεξεργαστες.. ;) και τελος αν βιαζεσαι τοσο ΠΟΛΥ , περιμενε μεχρι τη δευτερα που θα εχει πτωση τιμων η ΑΜD ,μικρη μαλλον στη cpu που διαλεξες αλλα ποτε δεν χαλασε κανενα..

Καλό, νομίζω είναι και δεν βρίσκω να βγάλω κάτι για να προσθέσω κάτι άλλο, βέβαια ας το δουν και τα άλλα παιδιά.

Καταλαβαίνω ότι δεν παίζει , και αυτός είναι και ο λόγος για την κάρτα, έτσι;

Ίσως αν μπορούσες να πας για αυτόν; http://www.ebuyer.com/product/132237

Αρχική απάντηση από papatsonis

γνωμη μου ειναι αφου εχεις οπως λες υπολογιστη να κανεις δουλεια σου , να κανεις λιγο υπομονη κανα μηνα.Βγαινουν νεες καρτες γραφικων γρηγοροτερες απο αυτη που εχεις βαλει ,οικονομικοτερες σε τιμη και καταναλωση και με dx10.1/4.1 υποστηριξη ,οπως επισης βγαινουν και νεοι επεξεργαστες.. ;) και τελος αν βιαζεσαι τοσο ΠΟΛΥ , περιμενε μεχρι τη δευτερα που θα εχει πτωση τιμων η ΑΜD ,μικρη μαλλον στη cpu που διαλεξες αλλα ποτε δεν χαλασε κανενα..