ΝTG Οκτώβριος 4, 2007 #41 Κοινοποίηση Οκτώβριος 4, 2007 Αρχική απάντηση από perpΤο resume... Οπως παρατηρήσατε ο τιτλος του τοπικ αλλαξε και αυτο εγινε σκόπιμα. Προσωπικά δεν μπορώ καν να πιστέψω οτι σε μόλις 24ώρες εχω ενα ολοκαίνουριο πάνελ μπροστά μου και ολα αυτά μόλις με 2 τηλέφωνα και 1 email με τις φωτογραφίες που ειδατε στην πρώτη σελίδα. Τίποτε άλλο. Ουτε φαξ και αποδειξεις αγοράς, ουτε μανούρα και άγχος για κουτιά και original συσκευασίες, ουτε τρέξιμο και φυσικά με μηδενικό κοστος. Βιώσα το καλύτερο και πιο ευκολο RMA που ειχα ποτε και φυσικά βγάζω το καπέλο στην DELL για την άμεση υποστήριξη και για τον τρόπο και τις διαδικασίες που ακολουθεί . Πριν το αποκτήσω σκεφτόμουνα σοβαρά το κοστος αγοράς καθώς προηγουμένως ειχα πουλήσει ενα ΤΝ πάνελ και ηθελα να ημουν σίγουρος οτι θα πάρω κάτι απροβλημάτιστο και πολύ καλό (αν όχι κορυφαίο για την τιμή του). Η DELL με άφησε με το στόμα ανοιχτο αυτες τις 24ώρες με το RMA της και βέβαια ειμαι σιγουρος οτι οσοί την αγοράσατε νιώθετε μεγαλύτερη ασφάλεια τώρα για το πάνελ σας και πλήρη ικανοποίηση για την επιλογή μιας DELL οθόνης... :flower: Γλυφτρακι (copyright - Αll rights reserved) Kαλοριζικια.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sstav Οκτώβριος 4, 2007 #42 Κοινοποίηση Οκτώβριος 4, 2007 Το resume...Οπως παρατηρήσατε ο τιτλος του τοπικ αλλαξε και αυτο εγινε σκόπιμα. Προσωπικά δεν μπορώ καν να πιστέψω οτι σε μόλις 24ώρες εχω ενα ολοκαίνουριο πάνελ μπροστά μου και ολα αυτά μόλις με 2 τηλέφωνα και 1 email με τις φωτογραφίες που ειδατε στην πρώτη σελίδα. Τίποτε άλλο. Ουτε φαξ και αποδειξεις αγοράς, ουτε μανούρα και άγχος για κουτιά και original συσκευασίες, ουτε τρέξιμο και φυσικά με μηδενικό κοστος. Βιώσα το καλύτερο και πιο ευκολο RMA που ειχα ποτε και φυσικά βγάζω το καπέλο στην DELL για την άμεση υποστήριξη και για τον τρόπο και τις διαδικασίες που ακολουθεί . Πριν το αποκτήσω σκεφτόμουνα σοβαρά το κοστος αγοράς καθώς προηγουμένως ειχα πουλήσει ενα ΤΝ πάνελ και ηθελα να ημουν σίγουρος οτι θα πάρω κάτι απροβλημάτιστο και πολύ καλό (αν όχι κορυφαίο για την τιμή του). Η DELL με άφησε με το στόμα ανοιχτο αυτες τις 24ώρες με το RMA της και βέβαια ειμαι σιγουρος οτι οσοί την αγοράσατε νιώθετε μεγαλύτερη ασφάλεια τώρα για το πάνελ σας και πλήρη ικανοποίηση για την επιλογή μιας DELL οθόνης...:flower: Έτσι για να αποδίδουμε τα του Καισαρος τω Καισαρει... και να παίρνουν μαθήματα κάποιες εταιρίες για τα περί Customer Support & Customer Satisfaction. Οι Σοβαρές εταιρίες από την DELL μέχρι την Cisco Systems δεν σου ζητάνε τιμολόγια αγοράς, καρτέλες πελάτη, ούτε προσπαθούν να μη σου κάνουν την ζωή δύσκολη... από τον σειριακό αριθμό κάθε προιόντος μέσα από το σύστημα μηχανογράφησης κάθε εταιρίας βρίσκουν τα πάντα, αν θέλουν. Θέμα οργανωσης είναι... Link to comment Share on other sites More sharing options...
inlovem Οκτώβριος 4, 2007 #43 Κοινοποίηση Οκτώβριος 4, 2007 παιδια εδω στο καταστημα που δουλευω ηρθε καποιος με ενα xps spec e6600+ 2 gb+ nf680 +8800 gtx και ειχε προβληματα με τα παιχνιδια του εβγαζε μπλε οθονες . μιλησε με την DELL και του ειπαν σου στελνουμε αλλη καρτα γραφικων. του ειπαν την αλλη να την πεταξει την αλλη τη παλια γιατι δεν ηθελα να πληρωσουν £50 μεταφορικα. εμεις του αλλαξαμε τη καρτα αλλα προβληματα συνεχιζαν. η καρτουλα ηταν μια χαρα. Το orthos ουτε 20sec den δουλευε και εβγαζε errors. δεν θελαμε να το πειραξουμε γιατι θα εχανε την εγγυηση. οταν μεταφερθηκε το service tag απο αγγλια - κυπρο το πηρε σε αυτους και βρηκαν οτι επεξεργαστης τα ειχε παιξει. του αλλαξαν το cpu και του εμεινε και καρτα 8800gtx. δυστηχως για αυτον το psu που εχει δεν κανει για sli και δεν ειναι και κανονικο για να του το αλλαξουμε. υπαρχουν δυο μεγαλα συρματα που πανε στο μοβο του. παντος μου εκανε εντιπωση οτι μεσα σε 2-3 μερες του εστηλαν καρτα χωρις να θελουν την αλλη πισω. μπραβο τους!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
perp Οκτώβριος 4, 2007 Author #44 Κοινοποίηση Οκτώβριος 4, 2007 @ NTG Ευχαριστώ ρε μαν... Που ξέρεις μπορεί αύριο μεθαύριο να δουλέψω στην DELL ... Στην πράξη ειμαι πολύ αυστήρος στις κρίσεις μου και εχω μάθει να εκφράζω άποψη ή να υποστήριζω κάτι με θέρμη μονο, εχωντας τουλάχιστον 1 αντίστοιχη προσωπική εμπειρία... Εντάξει ολοι το λένε για την DELL (και για άλλες εταιρείες βέβαια) αλλα το quality assurance είτε στην παροχή υπηρεσίων είτε RMA είτε aviation στηρίζεται στο "meet specifications at all times".... Και επειδή ακριβώς ειδα οτι ΚΑΙ στην δική μου περίπτωση εγινε οτι και στις άλλες που τοσο καιρό άκουγα, μου είπε πολλά... Μπορείς να στηριχτείς που λέμε... @ sstav Οπως καλη ώρα με την Plextor... τελείως αυτοματοποιημένη η διαδικασία RMA... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.