Jump to content




greekfragma

Recommended Posts

το dtc ειναι το dynamic traction control δεν αφηνει τους τροχους να γλυστρησουν...καθως τους φρεναρει....παντα δουλευει σε συνδυασμο με το dsc dynamic stability control...το οποιο εχει τον τελευταιο λογο οταν απεργοποιησεις το dtc...δηλαδη σε αφηνει εν μερη να κανεις πατιλικια και ντριφτ...αλλα μεχρι ενα οριο...και σε προστατευει απο τυχον τετακε...εαν ομως απενεργοποιησεις και το dsc το αμαξι ειναι πλεον ελευθερο να κανει οτι θελει..και ειναι ακρως επικiνδυνο ειδικα σε αυτοκινητα με μπλοκε διαφορικο...που ως επι το πλειστον χρησιμοποιειται..

  • Replies 688
  • Created
  • Last Reply

Ναι βρε σεις, ξέρω τι σημαίνουν, απλά στην πράξη δεν καταλαβαίνω τη διαφορά...

To TC, ωραία, εμποδίζει τους τροχούς από το να χάσουν πρόσφυση...

Το DSC τι κάνει δηλαδή για να διατηρεί τη σταθερότητα του οχήματος?

Για φωτίστε με...

EDIT: Thanx gbak...

βεβαια αυτο στην πραξη καμια φορα δεν επαληθευται...καθως εγω με το dtc εκτος εχω φερει τριπλο τετακε στην βαρης κορωπιου...και με το dsc enable

Τετακε βαρης κορωπίου?

Που ρε μάστορα.

Τον ξέρω απ έξω τον δρόμο και δεν θυμάμαι να είναι πουθενά σε στροφή γυαλί ακόμα.

Μόνο το βράδυ όταν ποτίζουν και έχει νερά υπάρχει περίπτωση να σου φύγει

Αρχική απάντηση από nickstamat

Το DSC τι κάνει δηλαδή για να διατηρεί τη σταθερότητα του οχήματος?

Για φωτίστε με...

Ο gbak το είπε μια χαρά.

To DSC έχει την ικανότητα να αναγνωρίζει το ολίσθημα του αυτοκινήτου και να πατάει φρένο σε οποιους τροχούς κρίνει αυτο οτι πρέπει για να διορθωθεί η πορεία του αυτοκινήτου.

Μάγκες αν και :OT: κρατηθείτε γιατί είμαι ο τυπάς του dvd που είχε κυκλοφορίσει σε ένα γνωστό περιοδικό με την Μ3 βράδυ σε άδεια Αθήνα να πηγαίνω κομμάτια από κέντρο - βόρεια προάστεια και μετά νότια, οπότε ξέρω από ανάποδα :p

Αρχική απάντηση από gbak [Σήμερα, στις 17:04]

βεβαια αυτο στην πραξη καμια φορα δεν επαληθευται...καθως εγω με το dtc εκτος εχω φερει τριπλο τετακε στην βαρης κορωπιου...και με το dsc enable

Με τι αμάξι ρε man?

δεν καταλαβες σε ευθεια ...ανοιγμα 1η 2η και στην αλλαγη για τριτη μου διπλωσε..δυσκολο πραγμα το μπλοκε ειδικα αμα ο δρομος αντε γεια...στην ευθεια της σχολης ευελπιδων...δεν το περιμενα σε αλλαγη τριτης να μου κανει τετοιο σχεδιο...το ευτηχες της υποθεσης ειναι οτι καταφερα και το κρατησα με τριπλο τετακε και μονο μια ζαντα πηρε καθως βρηκα λιγο στο διαζωμα...περιττο να σου πω οτι σταματησε η κυκλοφορια στον δρομο...

@mech5107 ρχ8 στις αρχες του..

Αρχική απάντηση από honda22 [Σήμερα, στις 17:15]

Μάγκες αν και :OT: κρατηθείτε γιατί είμαι ο τυπάς του dvd που είχε κυκλοφορίσει σε ένα γνωστό περιοδικό με την Μ3 βράδυ σε άδεια Αθήνα να πηγαίνω κομμάτια από κέντρο - βόρεια προάστεια και μετά νότια, οπότε ξέρω από ανάποδα :p

Get away in Athens μήπως:p :flower: :p:upside:

Ρα συ gbak επρεπε να βγούμε καμια μέρα παγανιά με τις πισωκούνες να τα ρημάξουμε όλα να κανουμε DVD για το Lab... Κρίμα ρε γαμώτο.. κρίμα...:rip: το νισανάκι μου...

Αρχική απάντηση από gbak

δεν καταλαβες σε ευθεια ...ανοιγμα 1η 2η και στην αλλαγη για τριτη μου διπλωσε..δυσκολο πραγμα το μπλοκε ειδικα αμα ο δρομος αντε γεια...στην ευθεια της σχολης ευελπιδων...δεν το περιμενα σε αλλαγη τριτης να μου κανει τετοιο σχεδιο...το ευτηχες της υποθεσης ειναι οτι καταφερα και το κρατησα με τριπλο τετακε και μονο μια ζαντα πηρε καθως βρηκα λιγο στο διαζωμα...περιττο να σου πω οτι σταματησε η κυκλοφορια στον δρομο...

@mech5107 ρχ8 στις αρχες του..

Ρε μαν,σε ευθεία? :p(πλάκα κάνω) και η πλάκα είναι οτι ο δρόμος εκεί ειναι καλός ακόμα απ όσο θυμάμαι και είναι και αρκετά φαρδής μπροστά απ την σχολή.

Αρχική απάντηση από honda22 [Σήμερα, στις 17:23]

Μέσα είσαι :T:

M3 DSG

Είσαι κάγκουρας :D

Ακόμα θυμάμαι την κόντρα στο φανάρι που έκανε με το EVO :p :P

@AN7 σωστή παρατήρηση...:T:

αναλογως ρε συ τον εχουν περασει δυο τρια χερακια...στις αρχες ηταν καλος μετα καποιο διαστημα ηταν χαλια...

Αρχική απάντηση από ΑΝ7 OverClocker [Σήμερα, στις 17:26]

SMG μαλλον ήθελες να πείς,γιατί DSG είναι VW :p

Ναι :o Και έψαχνα τόση ώρα να το βρω, δεν το θυμώμουν....προδόθηκα ότι δεν είμαι τελικά αυτός :tomato:

Αρχική απάντηση από LevelOne

Ρα συ gbak επρεπε να βγούμε καμια μέρα παγανιά με τις πισωκούνες να τα ρημάξουμε όλα να κανουμε DVD για το Lab... Κρίμα ρε γαμώτο.. κρίμα...:rip: το νισανάκι μου...

ναι ρε γμτ...και το γουσταρα το νισσαν αυτο που ειχες...τωρα εχω ερωτευτει ενα 350z για να καταλαβεις

Ντάξει πάντως έτυχε κι έκατσε σε μαμίσιο Evo, γι' αυτό τον έβλεπε να χάνεται στον καθρέφτη του... Γιατί αν ο ιδιοκτήτης του Evo είχε βγάλει τον κόφτη της 1ης (με ανάλογες βελτιώσεις στη μετάδοση) και είχε κάνει και μια βελτίωση 1ου σταδίου, πιστεύω ότι την "είχε" την M3, καθαρά λόγω της πρόσφυσης που του δίνει η 4κίνηση... Θα έπαιρνε νωρίς τη διαφορά και μετά θα ήταν δύσκολο να καλύψει η μπέμπα...

Αστα... 350Ζ μεγάλος έρωτας.. είχαμε δοκιμάσει ενα με το κιτάκι της GReddy το twin-turbo και ειχαμε αρρωστήσει... Ποιά Μ3 και πράσινα άλογα...

Αρχική απάντηση από nickstamat

Ντάξει πάντως έτυχε κι έκατσε σε μαμίσιο Evo, γι' αυτό τον έβλεπε να χάνεται στον καθρέφτη του... Γιατί αν ο ιδιοκτήτης του Evo είχε βγάλει τον κόφτη της 1ης (με ανάλογες βελτιώσεις στη μετάδοση) και είχε κάνει και μια βελτίωση 1ου σταδίου, πιστεύω ότι την "είχε" την M3, καθαρά λόγω της πρόσφυσης που του δίνει η 4κίνηση... Θα έπαιρνε νωρίς τη διαφορά και μετά θα ήταν δύσκολο να καλύψει η μπέμπα...

Κοίτα τα EVO με εναν άγραφο (Autronic) και πίεση, ΜΑΜΑ (επαναλαμβάνω ΜΑΜΑ εντόσθια) χωρις καμια άλλη μετατροπή σε μετάδοση (τα Impreza εχουν ιστορικό με χάλια διαφορικά και σασμάν, οχι τα EVO) φτάνει 400 άλογα με ροπή στο θεό και άντε φτάσ'το.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.