cptkoulis Σεπτέμβριος 23, 2008 #1841 Σεπτέμβριος 23, 2008 Το ειδα κι εγω απο κοντα και μου φανηκε πολυυυυυ καλο
racer Σεπτέμβριος 23, 2008 #1842 Σεπτέμβριος 23, 2008 Μα είναι http://i302.photobucket.com/albums/nn94/racer__93/Cars/IMG_0610.jpg
Indiana Σεπτέμβριος 23, 2008 #1843 Σεπτέμβριος 23, 2008 και μένα μου αρέσει το alfa romeo...αλλά δεν έχουν και την καλύτερη φήμη μηχανικά... προτιμώ το δεύτερο
spresv Σεπτέμβριος 23, 2008 #1845 Σεπτέμβριος 23, 2008 racer, εχεις μπει στον κουβα? Ή μηπως στην ΜιΤο?
nickstamat Σεπτέμβριος 23, 2008 #1846 Σεπτέμβριος 23, 2008 MiTo --> Στρογγυλά πίσω φανάρια με χρωμιωμένο πλαίσιο --> Χάλια!
racer Σεπτέμβριος 23, 2008 #1847 Σεπτέμβριος 23, 2008 racer, εχεις μπει στον κουβα? Ή μηπως στην ΜιΤο?Ναι, έχω μπει "στον κουβά". Στη MiTo όχι ακόμα. Καλό χρυσό το Abarth, αλλά είναι πανάκριβο. Ειδικά άμα αρχίσεις και του φορτώνεις -άχρηστα- extras, δε θα φτάσει τα 22-23Κ; Με 25Κ παίρνεις μεταχειρισμένη τετρακίνητη X-Type
SirDiman Σεπτέμβριος 23, 2008 #1848 Σεπτέμβριος 23, 2008 Guys το abarth είναι το παλιό autobianchi ? Μην γελάσετε αν την πέταξα
spresv Σεπτέμβριος 23, 2008 #1849 Σεπτέμβριος 23, 2008 Για πες μας τωρα, γιατι ειναι κουβας κατα την δικη σου γνωμη. Ειδικα στους κυκλους των αλφιστι, εχει κανει μακραν καλυτερη εντυπωση απο την ΜιΤο, με οτι αυτο συνεπαγεται.18400 βασικη τιμη. Τσιμπημενο. Μονα extra ηλιοροφη (ανοιγομενη ή μη), 17ρες, δερμα (ε-ξαι-ρε-τι-κο), gps, αυτοκολλητα και χρωμιωμενοι καθρεφτες. Για εξοπλισε την μιτο στον βασικο του abarth, και δες. Απο ποτε ειναι αμεσα συγκρισιμο μικρο αυτοκινητο πολης με τετραθεσιο premium sedan?
Indiana Σεπτέμβριος 23, 2008 #1850 Σεπτέμβριος 23, 2008 Guys το abarth είναι το παλιό autobianchi ?Μην γελάσετε αν την πέταξα χεχεχεχεχε , φίλε μου υπήρχε και παλιά 500αρακι abarth... αλλά το τελευταίο abarth που είχε βγει ήταν το autobianchi... :magic: και επίσης όπως σωστά λέει ο spresv, το 500αρακι είναι σε μια κατηγορία μαζί με το Mini....
racer Σεπτέμβριος 23, 2008 #1851 Σεπτέμβριος 23, 2008 Για πες μας τωρα, γιατι ειναι κουβας κατα την δικη σου γνωμη. Ειδικα στους κυκλους των αλφιστι, εχει κανει μακραν καλυτερη εντυπωση απο την ΜιΤο, με οτι αυτο συνεπαγεται. Με τα απλά 500 δεν έχω πρόβλημα, αλλά το bodykit του Abarth είναι too much. Και να πεις ότι έχει 170-180ps.. 135 έχει. 18400 βασικη τιμη. Τσιμπημενο. Μονα extra ηλιοροφη (ανοιγομενη ή μη), 17ρες, δερμα (ε-ξαι-ρε-τι-κο), gps, αυτοκολλητα και χρωμιωμενοι καθρεφτες. Για εξοπλισε την μιτο στον βασικο του abarth, και δες. Εγώ δε θα έβαζα το MiTo στην κατηγορία του 500, στην κατηγορία του Α1 θα το έβαζα. Φυσικό είναι να είναι πιο ακριβό, premium μικρό είναι άλλωστε. Και έχει και 150ps στη βασική του έκδοση Απο ποτε ειναι αμεσα συγκρισιμο μικρο αυτοκινητο πολης με τετραθεσιο premium sedan? Σαν αυτοκίνητα δε συγκρίνονται, αλλά δες τι παίρνεις με αυτά τα λεφτά. Ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης που έχει και το γκάζι του vs ενός 4θέσιου πολυτελούς τετρακίνητου sedan με 205ps. Τι λες, ποιο έχει καλύτερο value for money; Ο καθένας έχει φυσικά διαφορετική άποψη και διαφορετικές ανάγκες, εγώ έχω τη δική μου και εσύ τη δική σου
spresv Σεπτέμβριος 23, 2008 #1852 Σεπτέμβριος 23, 2008 Με τα απλά 500 δεν έχω πρόβλημα, αλλά το bodykit του Abarth είναι too much. Και να πεις ότι έχει 170-180ps.. 135 έχει. Εκδοση essesse, ή σαν optional extra αφου συμπληρωσει καποια χιλιομετρα, 180-200. Δν ειναι επιχειρημα, απλα το αναφερω. Απο ποτε παιζουν ρολο τα αλογα για το body kit? Το μικρο ειναι χαμηλο, επιθετικο, πολεμικο, 135 αλογα και 1100 κιλα. Πυραυλακι ειναι για τα σημερινα δεδομενα των πολλων αεροσακων, κλιματιστικων κλπ. Εγώ δε θα έβαζα το MiTo στην κατηγορία του 500, στην κατηγορία του Α1 θα το έβαζα. Φυσικό είναι να είναι πιο ακριβό, premium μικρό είναι άλλωστε. Και έχει και 150ps στη βασική του έκδοση Αλλο το δεν ειναι στην ιδια κατηγορια, αλλο το ειναι κουβας. Εμπα για μια βολτουλα, και κρινεις μετα. Σαν αυτοκίνητα δε συγκρίνονται, αλλά δες τι παίρνεις με αυτά τα λεφτά. Ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης που έχει και το γκάζι του vs ενός 4θέσιου πολυτελούς τετρακίνητου sedan με 205ps. Τι λες, ποιο έχει καλύτερο value for money; Ο καθένας έχει φυσικά διαφορετική άποψη και διαφορετικές ανάγκες, εγώ έχω τη δική μου και εσύ τη δική σου Μα δεν ειναι θεμα αναγκων, αυτο με αφησε αφωνο το επιχειρημα με την x-type. Εδω λεμε για καινουρια μικρα πυραυλακια πολης, και λες τι να τα κανω, περνω x-type μεταχειρισμενο 2 γεννιες πισω Παντως γενικη παρατηρηση, και τα 2 ειναι ΜΑΚΡΑΝ πιο ευρυχωρα μεσα απο οτι δειχνουν απ'εξω, και ειδικα στις μπροστα θεσεις.
sofix Σεπτέμβριος 23, 2008 #1853 Σεπτέμβριος 23, 2008 @ racerεαν σε ενδιαφερει η αγορα ενος μοντελου απο τα 2 που προανεφερες,γιατι δεν ανοιγεις ενα νεο θεμα,να θεσουμε τα υπερ και τα κατα μαζεμενα και νοικοκυρεμενα σε ενα θεμα.εδω ειμαστε ενα βημα πριν να ανοιξουμε θεμα "δειξτε τα δοντια σας",ενα θεμα σαν το δικο σου δεν θα ειχε προβλημα να σταθει μια χαρα και να βοηθησει κ αλλους αναποφασιστους..μην ξεχειλωνουμε αλλο το παρον thread με τα "κουβαδακια" μας και τις used x-type ..
racer Σεπτέμβριος 23, 2008 #1854 Σεπτέμβριος 23, 2008 Να αγοράσω; Σε 3 χρόνια θα βγάλω δίπλωμα :baby:
sofix Σεπτέμβριος 23, 2008 #1855 Σεπτέμβριος 23, 2008 Να αγοράσω; Σε 3 χρόνια θα βγάλω δίπλωμα :baby:no commentκαληνυχτα
tolis9 Οκτώβριος 9, 2008 #1857 Οκτώβριος 9, 2008 Ενταξει η california απιστευτα ομορφη....αλλα η lambo....πολυ ασχημια...δεν μαρεσει καθολου....
bezdim Οκτώβριος 10, 2008 #1858 Οκτώβριος 10, 2008 Είναι ιδέα μου ή η Lamborghini πάει να αντιγράψει το concept της Maseratti QuattroPorte?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now