Jump to content



Supercars & Dreamcars Thread


gbak

Recommended Posts

1,2) Γούστα είναι αυτά. Εμένα δεν μου αρέσει η Reventon (ή όπως την λένε) για παράδειγμα και ότι και να μου πούν δεν μπορώ να αλλάξω γνώμη γι' αυτό δεν θα σου πω τίποτα. 3) Εντάξει, εγώ στο μυαλό μου το supercar έτσι το έχω. Όχι για γκόμενες και τέτοια. Για δύναμη. Για γκόμενες υπάρχουν τα Ferrari και οι Laboγιάννη :p

Link to comment
Share on other sites

1ον +1000 στον φιλο trezeguet

2ον ρε ΚοΜΜ να σου πω βλεπεις κανα Ferrari,Lamporginhi,Buggati klp να εχει θεση για μωρο?????δλδ γαμω το κερατο μου ετσι!!!!

και τελος η εμφανιση ειναι κατι το τελιως υποκειμενικο που ειναι στην κριση του καθενος!!!

Επισης εσεις ρε παιδια σε ενα supercar θα κοιταξετε τις επιδοσεις ή την καταναλωση και αν εχει θεση για μωρο ????

Link to comment
Share on other sites

1,2) Γούστα είναι αυτά. Εμένα δεν μου αρέσει η Reventon (ή όπως την λένε) για παράδειγμα και ότι και να μου πούν δεν μπορώ να αλλάξω γνώμη γι' αυτό δεν θα σου πω τίποτα. 3) Εντάξει, εγώ στο μυαλό μου το supercar έτσι το έχω. Όχι για γκόμενες και τέτοια. Για δύναμη. Για γκόμενες υπάρχουν τα Ferrari και οι Laboγιάννη :p

Προφανως και ειναι γουστα, και διαφορετικες αποψεις. Πλεον ο καθενας μπορει να κοτσαρει ν αλογα σε ενα αυτοκινητο , για μενα δε λεει τπτ αυτο.Μετρανε τα παντα, ομορφια, ηχος, δυναμη,πρεστιζ κτλ.

Για αυτο και τα φερραρικα-λαμποργκινι κτλ, ειναι γαματα, γιατι ειναι σπανια.

Αν θες ταχυτητα παρε μια μηχανη με 10.000€ και πετας -αλλα ειναι αλλο θεμα αυτο-.

Ποιο ειναι άσχημο ? και σε τι θελεις να βάλεις μέσα μωρό ?

Στο αυτοκινητο με τα 1000αλογα απο 2000cc.

Και ηταν αστειο.Αποτυχημενο ;(

Κωστα, ολα τα κλασσικα supercar εχουν 2 καθισματα, no?

η βασικη διαφωνια, ειναι στον ορο supercar, για μενα αλογα δε σημαινει supercar.

Δλδ για σας, το σμαρτακι που παταει το φερραρικο στα 0-400μ, ειναι supercar?

Έγινε επεξεργασία από KoMM
Link to comment
Share on other sites

ναι ρε ο καθενας μπορει να κοτσαρει ν αλογα!!!!ειναι και να μπορεις να τα αξιοποιησεις!!!φερε μου εσυ ενα απο ολα τα παραπανω και αμα περασει το Εvo του Πετρου απο σταση για 400 μετρα τοτε πες μου!!!και οταν λεμε supercar δεν εννοουμε gomenacar!!!σε ποσες παρουσιασεις απο supercar εχεις δει να αναφερεται ο κλιματισμος ή οτιδηποτε εχει σχεση με το "πρεστιζ"!!!παρε κανα περιοδικο καταρχην εκτος απο το auto τριτη που ειμαι σιγουρος οτι διαβαζεις κ γραψου μετα σε κανα φορουμ με αμαξια και μετα ελα να πεις για το αμαξι αυτο!!!

Έγινε επεξεργασία από KwstasTRD
Link to comment
Share on other sites

ναι ρε ο καθενας μπορει να κοτσαρει ν αλογα!!!α ρε κακομοιρη!!!δεν μου λες φιλε μ ξερεις τι ειναι το external ??τι ειναι ισως κλαπετο εισαγωγης ??? το turbo ξερεις το σχημα του ή το εχεις γραμμενο μονο πανω στα datsun των γυφτων ???και πλεον δεν ειναι να φορτωσεις αλογα μονο μαιμουδομυαλε!!!ειναι και να μπορεις να τα αξιοποιησεις!!!φερε μου εσυ ενα απο ολα τα παραπανω και αμα περασει το Εvo του Πετρου απο σταση για 400 μετρα τοτε πες μου!!!και οταν λεμε supercar δεν εννοουμε gomenacar!!!σε ποσες παρουσιασεις απο supercar εχεις δει να αναφερεται ο κλιματισμος ή οτιδηποτε εχει σχεση με το "πρεστιζ"!!!παρε κανα περιοδικο καταρχην εκτος απο το auto τριτη που ειμαι σιγουρος οτι διαβαζεις κ γραψου μετα σε κανα φορουμ με αμαξια και μετα ελα να πεις για το αμαξι αυτο!!!

δικιο εχεις.

Και γω συνηθως, το αυτοκινητο μου το παιρνω,παω 400μ και μετα σταματαω.

Αν και συνηθως, αξιοποιω τα 100 αλογα που εχω στο επακρο, στην μποτιλιαρισμενη κηφισιας-αλεξανδρας-μεσογειων κτλ.

Οσο για το γκομενακαρ, αναφερομαι σ ολους εχουν πραγματικα supercar και απλα τα πανε βολτα στα κλαμπιδια, φορτωνουν 2 ξανθα αγκαλια και φευγουν.

Εσυ κατσε τρεχε 0-400.

Και σε πολλες παρουσιάσεις, εχω δει να λενε οτι το a/c απλα δε δουλευει -κλαρξον θεε-.

Το αυτο-τριτη δε μ αρεσει, το ενο επαιρνα , αλλα βαρεθηκα να δινω 6 ευρω για φωτογραφιες και κειμενο, τη στιγμη που online, εχω εικονα ηχο και παρουσιαση.

Μιας και εισαι ο τρισμεγιστος γκουρου των supersuperfastkangurocars, για πες μου γιατι πανε 0-400 μονο; μετα σπανε; η τελειωνει ο δρομος και δε στριβει το τιμονι;

Link to comment
Share on other sites

δεν ειπα οτι ειμαι κανας γκουρου!απλα το ψαχνω λιγο το ολο θεμα!!και 0-400 ανοιγουν γιατι ειναι μια ευρεως αποδεκτη αποσταση μετρησεως και πεδιο αντιπαραθεσης!!πως μετραμε το 0-100 κ ειναι σημειο αναφορας??ε καπως ετσι!!τωρα αν θεωρειται supercar ενα αμαξι που απλα μαζευει γκομενες οκ!!!παω πασο!!!αλλα πιστευω πως την ιδια δουλεια θα μπορουσες να κανεις με ενα mini cooper(πολυ καλη γκομενοπαγηδα)!!!

απο την στιγμη που μιλαμε για supercar 1ο λογο εχουν οι επιδοσεις!!!αλλιως θα βλεπαμε Ferrari με 1.1 μοτερ ;)!!και εσυ φιλε μου δηλαδη αμα ειχες τα 500 και 600 αλογα μιας ferrari ή lampo τι θα τα εκανες ??? ετσι για να ξερω!!!θα τα ειχες για να τα ακουει το γκομενακι να ψαρωνει ???

Link to comment
Share on other sites

πολυ ωραιο το εβο δε λεω ....αλλα ειναι εβο οτι και να κανεις ....και ενα σταρλετ να το κανεις 1500 αλογα μια ζωη σταρλετ θα ειναι......super car δε γινεσαι γεννιέσαι

το σουπερ καρ δεν τον κανει μονο το μοτερ αλλα ολα, το μεσα το εξω η τιμη του τα παντα.....

σπανε μετα τα 400?? εννοεις αν τερματιζει ή οτι τριζει ολο επειδη ειναι μεσα στην πατεντα ?:p

Link to comment
Share on other sites

Κατ'αρχην KwstaTRD μάθε να μιλάς κόσμια. Δεν είσαι σε στάβλο. Αν εσυ εχεις ενα Starlet GT, και τυχαίνει να εχεις δει μια φορα λυμένη τουρμπίνα και ακούσει για external wastegates στο συνεργειο καθε Τρίτη-Πέμπτη δεν σου δίνει κανενα δικαίωμα να μιλάς ετσι.

Τώρα, το 400άρι (402μ) εχει καθιερωθεί απο αρχαιοτάτων χρόνων στο αμέρικα και προοριζόταν για τα top-fuels τα οποία οντως δεν στρίβουν (κυριολεκτικά). Υστερα εγινε τση μοδός και αρχισανε και εκαναν 400αρια και με τα "συμβατικα" αυτοκίνητα.. Απλα ειναι μια παράδοση η οποία πολυ πιθανόν να κρατήθηκε και για λόγους συγκρισης.

Τα πραγματικά δυνατα αυτοκίνητα όμως, δείχνουν τα δόντια τους στο 0-1000μ.... εκει οπου τα οποιαδήποτε τεχνάσματα για να βγάλουν το 400αρι στα 10" φλατ, δεν φτουράνε κόλυβο.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω οτι στα supercars 1ο λογο παιζουν οι επιδοσεις, αλλα σε πιστες, και σε κανονικες συνθηκες δρομου, και οχι ενα ξερο 0-400.

Το θεμα δεν ειναι τι θα τα εκανα εγω , το θεμα ειναι γενικα, τι να τα κανεις τα 500-600 αλογα.Αν ειναι μονο για τη χαρα της οδηγησης, βολευομαι και με λιγοτερα, καθως δε με εμπιστευομαι καθολου.

Καταλαβετε οτι το θεμα με τις γκομενες, παει σε ολους αυτους που εχουν τα φερραρικα με 80χλμ και τις γκομενες μεσα.Μια φορα δεν εχω δει να σκιζουν τετοιο αμαξι.

Τελος, ασχολουμαι και γω ελαφρα με το χωρο, απλα τα αυτοκινητα που πανε μονο ευθεια, δε με ενδιαφερουν καθολου.Και για τα 400μ ξερω, και απλα το θεωρω "ηλιθιο", όπως τα 0-100, 0-200.Το 0-χ-0 όμως, αλλο πραμα.

Έγινε επεξεργασία από KoMM
Link to comment
Share on other sites

πολυ ωραιο το εβο δε λεω ....αλλα ειναι εβο οτι και να κανεις ....και ενα σταρλετ να το κανεις 1500 αλογα μια ζωη σταρλετ θα ειναι......super car δε γινεσαι γεννιέσαι

το σουπερ καρ δεν τον κανει μονο το μοτερ αλλα ολα, το μεσα το εξω η τιμη του τα παντα.....

σπανε μετα τα 400?? εννοεις αν τερματιζει ή οτι τριζει ολο επειδη ειναι μεσα στην πατεντα ?:p

Για να πω και εγώ τη γνώμη μου πάνω στο tuner vs exotic, αυτό ακριβώς.Το evo και το οποιοδήποτε κωλοφτιαγμένο evo δεν θα γίνει ποτέ supercar γιατί ποτέ δεν θα αποκτήσει την αρχοντιά και τη φινέτσα ενός supercar...

Link to comment
Share on other sites

παιδια νταξει συγγνωμη για το 1ο ποστ!!απλα νταξει πιστευω πως αυτα που λεει ο ΚοΜΜ ειναι τελιως ακυρα!!!και ουτε ευκολο ειναι να βγαλεις ν αλογα ουτε τπτ!!!παραφερθηκα συγγνωμη!!!σορρυ ΚοΜΜ!!!απλα το ενα αμαξι ειναι για αλλη χρηση το αλλο για αλλη!!κοινος παρανομαστης το κυνηγι των επιδοσεων!!!Ε αρα φιλτατε οπως δεν χρειαζονται τα 1000 αλογα στο Evo αλλο τοσο δεν χρειαζονται και στα πορσικα κ στα φερραρι ππου τα εχουν οι οποιοι πλουσιοι για να το παιζουν μουρες!!!και πολυ καλυτερο θεωρω να εχεις φτιαξει κατι μονος σου που το πονας και ξερεις τι ειναι παρα να παρεις κατι ετοιμο!!!και αν τωρα βλεπω καλα λεει και dreamcars ο τιτλος του thread!!αρα το Evo μπορει να θεωρηθει dreamcar!!!;)Σορρυ και παλι αν προσεβαλα το φορουμ με τα οσα εγραψα

Link to comment
Share on other sites

α γεια σου......οποτε δεν μιλαμε για σουπερ καρ αλλα για τιουνινγκ καρ...τοτε παω πασω...και ναι το εβο τα σπαει ...αλλα οχι να το βαζεις μαζι με φερραρι ,λαμπο ,και οτι αλλο....να το βαλεις μαζι με αλλα βελτιωμενα αμαξια ......(οχι με την ατμοσφαιρικη υπερδυναμη...I LOVE FERRARI)

Link to comment
Share on other sites

no problem φιλε.

Για να λυσουμε κ το θεμα με τα αλογα, τι ποσοστο παει βαζει σκουπες χταποδια εξατμισεις ιντερκουλερ και κατι τουρμπο ΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣΑ και απο 200 αλογα παει 500;Και τι ποσοστο απ αυτους παει στο μπαρμπα μητσο του δινει χ € και παει και παιρνει το αμαξακι του;

Εγω εκει αναφερομαι.

Αν εσυ αναφερεσαι σε ατομα που καθονται μονα τους η με αλλους 2-3 και λυνουν κινητηρες, και ειναι τερμα στις customιες και γνωριζουν τον τομεα ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο :)

Τελος, εγω δε θελω να επιβαλλω την αποψη μου σε κανεναν, αμα για σενα ειναι supercar , τελειωσε το θεμα.

Απλα εγω προτιμω κατι σε τετοιο στυλ :

zondaf05intnp9.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

φιλε fragou14 o τιλτοσ αναφερεται και στα 2 !!!αρα μπορουμε να τα βαζουμε μαζι!!και ατμοσφαρικη υπερδυναμη ειναι μια !!BIG H!!!αυτα ειναι τα μοτερ που εχουν αποδωσει τρελες αναλογιες ιππων/λιτρο!!!και σε μια εποχη που οι ευρωπαιοι ακουγαν μεταβλητο χρονισμο και εξηναν το κεφαλι τους σαν homo sappiens που ειδε 4870X2!!!

Ουτε εγω θελω να επιβληθω σε κανεναν!!!το μονο που θελω να πω ειναι πως ειναι αλλο πραγμα να φτιαχνεις κατι μονος σου και αλλο να περνεις κατι ετοιμο!!!ειναι και η χαρα της δημιουργιας που εχεις!!και το Evo του πετρου δεν ηταν ετσι!!μεχρι τις αρχες του καλοκαιριου το αμαξι ηταν κανονικα ντιμενο και ειχε ανεβοκατεβει μεσα σε 1 βδομαδα Αθηνα-Θεσσ/νικη!!!Αυτο για αυτο που υποθηκε περι αξιοπιστιας!!Ιαπωνας τι να κανουμε!!!;);)

Έγινε επεξεργασία από KwstasTRD
Link to comment
Share on other sites

και σε μια εποχη που οι ευρωπαιοι ακουγαν μεταβλητο χρονισμο και εξηναν το κεφαλι τους σαν homo sappiens που ειδε 4870X2!!!)

Λοιπόν για να μην λέμε ότι μας κατέβει στον εγκέφαλο.

Fiat was the first auto manufacturer to patent a functional automotive variable valve timing system which included variable lift. Developed by Giovanni Torazza in the late 1960s, the system used hydraulic pressure to vary the fulcrum of the cam followers (US Patent 3,641,988). The hydraulic pressure changed according to engine speed and intake pressure. The typical opening variation was 37%.

Alfa Romeo was the first manufacturer to use a variable valve timing system in production cars (US Patent 4,231,330). The 1980 Alfa Romeo Spider 2.0 L had a mechanical VVT system in SPICA fuel injected cars sold in the USA. Later this was also used in the 1983 Alfetta 2.0 Quadrifoglio Oro models as well as other cars.

από: ΛΙΝΚ

Εάν δεν ξέρεις αγγλικά ευχαρίστως να στα μεταφράσω.

Επίσης όταν οι ευρωπαίοι δούλευαν με τουρμπίνες και βγάζαν θηριώδεις υποδυνάμεις...οι Ιάπωνες ήταν αλλού.

Sorry to burst your bubble mate.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.