x-treme Ιούνιος 27, 2008 #1561 Κοινοποίηση Ιούνιος 27, 2008 Επειδη δεν αντεχω να ακουω αλλο για το GT-R, παρτε:http://carscoop.blogspot.com/2008/06/corvette-zr1-laps-ring-in-7264-beats.htmlΝαι καλά, δώσε στο GT-R άλλα 100+ άλογα και τα λέμε!!! Ας περιμένουμε λίγο καιρό ακόμα... Η απάντηση έρχεται... Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Ιούνιος 28, 2008 #1562 Κοινοποίηση Ιούνιος 28, 2008 http://www.metacafe.com/watch/1430133/bmw_gina_light_vision/Θυμαστε το BMW της προηγούμενης σελίδας; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maximus Ιούνιος 28, 2008 #1563 Κοινοποίηση Ιούνιος 28, 2008 Ναι καλά, δώσε στο GT-R άλλα 100+ άλογα και τα λέμε!!! Ας περιμένουμε λίγο καιρό ακόμα... Η απάντηση έρχεται...Πρόσεξε, μιλάμε για Corvette - το αμάξι που υποτίθεται "δεν στρίβει". Είναι μεγάλο κατόρθωμα αυτό για μένα. Με τη Ζ06 οι Αμερικάνοι κάναν τεράστια πρόοδο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
GFFermari Ιούνιος 28, 2008 #1564 Κοινοποίηση Ιούνιος 28, 2008 Πρόσεξε, μιλάμε για Corvette - το αμάξι που υποτίθεται "δεν στρίβει". Είναι μεγάλο κατόρθωμα αυτό για μένα. Με τη Ζ06 οι Αμερικάνοι κάναν τεράστια πρόοδο...Ακριβως αυτο....Υποτιθεται οτι ειναι μονο για τις ευθειες....οπως αρμοζει η Αμερικανικη Ιδεολογια.Δε περιμενα ποτε πως μια Corvette θα περνα στο Nirbugring ενα ιαπωνικο (σχεδον) supercar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Ιούνιος 28, 2008 #1565 Κοινοποίηση Ιούνιος 28, 2008 Το θέμα είναι πως είναι και η πιο σκυλοσκαλισμένη (να μου επιτραπεί ο όρος) 'Vette που μπορείς να πάρεις.Ενώ αντίθετα το GT-R είναι "απλό" (να πέσει φωτιά να με κάψει ...) Εν ολίγοις,φοβερό κατόρθωμα των Αμερικανών (αν και δεν ξεκαθάρισαν τι εννούσαν με τον όρο "safety modifications") αλλά πρέπει να δούμε τι θα γίνει με το V-Spec + LFA,NSX. Α,και κανείς δεν είπε οτι η τελευταία Vette δεν στρίβει....(στο Nuerburgring εξελίχθηκε ρε παιδιά απο τα γενοφάσκια της,για όνομα δηλαδή...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιούνιος 28, 2008 #1566 Κοινοποίηση Ιούνιος 28, 2008 Πρόσεξε, μιλάμε για Corvette - το αμάξι που υποτίθεται "δεν στρίβει". Είναι μεγάλο κατόρθωμα αυτό για μένα. Με τη Ζ06 οι Αμερικάνοι κάναν τεράστια πρόοδο... Και το Z06 έπιανε 1.1+ πλευρικών G Link to comment Share on other sites More sharing options...
.38-.45 Ιούνιος 28, 2008 #1567 Κοινοποίηση Ιούνιος 28, 2008 The first such car was driven by four-time Indy 500 winner A.J. Foyt to a world closed-course speed record of 257.123mph (413.788 km/h) on 27 August 1987 at the 7.712-mile (12.411 km) test track near Fort Stockton Texas. Prior to this, on 26 August 1987, the car had posted a top speed over a mile of 267.88 mph (431.10 km/h). The car consisted of a March Indycar single seat chassis enclosed in an extremely efficient aerodynamic body shell. It was powered by a highly turbo-charged version of the 2-litre Oldsmobile Quad 4 engine. http://en.wikipedia.org/wiki/Oldsmobile_Aerotechhttp://www.conceptcarz.com/vehicle/z699/Oldsmobile_Aerotech.aspx Foyt hit straightaway speeds of 290+ mph, yet never used all the available horsepower. http://wiki.gmnext.com/wiki/index.php/Oldsmobile_Aerotech Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borg Ιούνιος 28, 2008 #1568 Κοινοποίηση Ιούνιος 28, 2008 ε? τι? ξανα πες το! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Ιούλιος 4, 2008 #1569 Κοινοποίηση Ιούλιος 4, 2008 SUV Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Ιούλιος 5, 2008 #1570 Κοινοποίηση Ιούλιος 5, 2008 το SUV ειναι ενα!!! :PRANGE ROVER SPORT SUPERCHARGED 4.2 V8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Ιούλιος 6, 2008 #1571 Κοινοποίηση Ιούλιος 6, 2008 SUV omg . Τι γοργόνα ειναι αυτη που βγαίνει απο το νερόοεοεοεοεοεοο ? ? ? Γιανγκο ειναι έκτρωμα , xD Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Ιούλιος 6, 2008 #1572 Κοινοποίηση Ιούλιος 6, 2008 omg . Τι γοργόνα ειναι αυτη που βγαίνει απο το νερόοεοεοεοεοεοο ? ? ? Γιανγκο ειναι έκτρωμα , xD Εντάξει, έκτρωμα δεν είναι. Δεν θα τρίζουνε τα κόκαλα του Ισιγόνη. Καλά, ίσως να κουνιούνται λίγο. : P Είναι σίγουρα εντελώς έξω από την φιλοσοφία του μίνι. Σχεδιάστηκε για πωρωμένους : ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Ιούλιος 6, 2008 #1573 Κοινοποίηση Ιούλιος 6, 2008 Γιαγκο με λιγο φαντασια φερνει σε ιπποποταμο Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Ιούλιος 8, 2008 #1574 Κοινοποίηση Ιούλιος 8, 2008 Από κοντά είναι ακόμα πιο τέλειο Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickthegreek Ιούλιος 8, 2008 #1575 Κοινοποίηση Ιούλιος 8, 2008 Ποια μασερατι ειναι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιούλιος 8, 2008 #1576 Κοινοποίηση Ιούλιος 8, 2008 H GranTurismo aka GT Link to comment Share on other sites More sharing options...
mini_fan Ιούλιος 9, 2008 #1577 Κοινοποίηση Ιούλιος 9, 2008 GranTurismo ειναι. Και ειναι GranTurismo και GranTurismo S. Το GT κοπηκε απο την εποχη της 3200. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιούλιος 9, 2008 #1578 Κοινοποίηση Ιούλιος 9, 2008 Λεπτομέρειες μωρέ και η 4200, GT δεν λεγόταν? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mini_fan Ιούλιος 9, 2008 #1579 Κοινοποίηση Ιούλιος 9, 2008 Unofficially. Officially ηταν Maserati Coupe & Maserati Spyder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Ιούλιος 9, 2008 #1580 Κοινοποίηση Ιούλιος 9, 2008 :drool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now