AN7 OverClocker Ιούνιος 3, 2008 #1481 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2008 Αυτό είναι πριόνι.... Τι τετρακύλινδρα και μλκίες.... Τετραρότορα ρεεεεε http://www.youtube.com/watch?v=rNtqjVGP9Yg&feature=related Link to comment Share on other sites More sharing options...
jois21 Ιούνιος 3, 2008 #1482 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2008 1.dreamcar :daisy: 2.supercar :snap: Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Ιούνιος 3, 2008 #1483 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2008 Ιδιο μοτέρ, αλλα πιο "πολιτισμένο" στο RX7.... R26B... Στην αγωνιστική του μορφή, 700hp/9000rpm ατμοσφαιρα.Μπορώ να πάω για ύπνο ήσυχος, και να μην με πειράξει καθόλου αν δε ξυπνήσω... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Ιούνιος 3, 2008 #1484 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2008 Από καταβολής κινητήρα υπάρχει μια καθιερωμένη μέθοδος μέτρησης των κυβικών.Η διάμετρος της κεφαλής επί την διαδρομή της. Αλλά όχι έτσι σκέτα, και εδώ βρίσκεται το κόλπο. Την μετράμε στο κύλινδρο.Τι θα συνέβαινε άραγε αν δεν τη μετράγαμε στο κύλινδρο;Τρεις κεφαλές ο ροτορας επί την διαδρομή τους = Εδώ γελάμε Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Ιούνιος 3, 2008 #1485 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2008 Ε ρε γλέντια.. περιμένετε και θα έρθει συντομα.. Codename ραπτομηχανή... με 8 βαλβίδες, 300 αλογάκια και βάρος λιγότερο απο 900 κιλά...Γιατί πράγμα λέμε? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιούνιος 3, 2008 #1486 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2008 Είναι ιταλικό και ήταν απ τα πιο αξιόπιστα τουρμπάτα Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Ιούνιος 3, 2008 #1487 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2008 Τι λέμε για κάνα UNO/Punto? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Ιούνιος 3, 2008 #1488 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2008 First first Link to comment Share on other sites More sharing options...
jois21 Ιούνιος 3, 2008 #1489 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2008 Από καταβολής κινητήρα υπάρχει μια καθιερωμένη μέθοδος μέτρησης των κυβικών.Η διάμετρος της κεφαλής επί την διαδρομή της. Αλλά όχι έτσι σκέτα, και εδώ βρίσκεται το κόλπο. Την μετράμε στο κύλινδρο.Τι θα συνέβαινε άραγε αν δεν τη μετράγαμε στο κύλινδρο;Τρεις κεφαλές ο ροτορας επί την διαδρομή τους = Εδώ γελάμεAπο ποτε η εξισωση υπολογισμου ογκου ενος σχηματος ειναι ιδια με ενος διαφορετικου; Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Ιούνιος 3, 2008 #1490 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2008 Ο ΓιαγκΤ έχει δίκιο, αλλα ξεφεύγουμε απο τα στάνταρντς και κοιτάμε πλεόν την ογκομετρική απόδοση του κάθε κινητήρα. Ογκομετρική απόδοση είναι ο όγκος του αέρα που εισέρχεται στον κινητήρα δια την χωρητικότητα του (ενας 1.000cc κινητήρας με Ο.Α. 100%, εισάγει ενα λιτρο αέρα ανα περιστροφή). Και εδώ ειναι το μεγάλο πλεονέκτημα του Wankel. Ενας απλός πιστονοφόρος κινητήρας έχει Ο.Α. περίπου 50%-60%. Ενας εργοστασιακός περιστροφικός μπορεί να φτάσει μέχρι και το 70%, και ενας περιστροφικός με "θυρίδες" και περιφερειακές μετατροπές μπορεί να ξεπεράσει το 100% (μιλαμε δλδ για νουμερα υπερτροφοδότησης σε ατμοσφαιρικό σύνολο). Επίσης εκεί οφείλεται και η υψηλή κατανάλωση ενος Wankel. Λόγω των πολύ μακρυών και στενών θαλάμων καύσης, ο κινητήρας έχει πολύ μικρή θερμική απόδοση. Που σημαίνει οτι ενα μεγάλο ποσοστο του καυσίμου, αντί να μεταμορφωθεί σε καυσαέριο, καταναλώνεται σαν παραγόμενη ζέστη. Επίσης δεν είναι τυχαίο οτι οι διάφορες οργανώσεις (οσες δλδ επιτρέπουν σε ακόμα ρότορες να τρέχουν) τους έχουν "handicapped" και μάλιστα με συντελεστή 1.8 - 3.0... Αλλα εμείς εμπιστευόμαστε το ελληνικό δημόσιο-δαιμόνιο, που λέει οτι ο διρότορος του RX7 είναι 1300cc... Rotary heaven η Ελλαδιτσα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jois21 Ιούνιος 3, 2008 #1491 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2008 Μα αυτο δε σημαινει οτι εχει περισσοτερα κιβικα, αλλα περισσοτερη θερμοκρασια και πιεση αερα, ο ογκος ειναι παντα σταθερος.Ετσι δεν ειναι; Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Ιούνιος 3, 2008 #1492 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2008 Επίσης εκεί οφείλεται και η υψηλή κατανάλωση ενος Wankel. Λόγω των πολύ μακρυών και στενών θαλάμων καύσης, ο κινητήρας έχει πολύ μικρή θερμική απόδοση. Που σημαίνει οτι ενα μεγάλο ποσοστο του καυσίμου, αντί να μεταμορφωθεί σε καυσαέριο, καταναλώνεται σαν παραγόμενη ζέστη.Πρόσθεσε σε αυτό, ότι το μισό και πλέον καύσιμο ακυρώνετε από της αντίρροπες δυνάμεις που παράγονται κατά την έκρηξη, εξαιτίας του ρότορα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Ιούνιος 3, 2008 #1493 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2008 Αυτό είναι πριόνι....Τι τετρακύλινδρα και μλκίες.... Τετραρότορα ρεεεεε Πω πω . σπέρνει αυτό , και δεν ειναι και τπτ εξωτικό τελείως 400πσ πρεπει ναχει . Ανεβάζει ταχύτητες και τις φορτώνει ολες σαν 2ρες Link to comment Share on other sites More sharing options...
MADKiller7 Ιούνιος 3, 2008 #1494 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2008 Πω ρε φιλε,το Τoyota AE86 ειναι η μεγαλη μου αγαπη,εχει ενας γνωστος μου ενα τετοιο,το πηρε απο καποιον που ετρεχε στο Ακροπολις παλια με αυτο,το αυτοκινητο απλα ειναι κ......α. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Ιούνιος 3, 2008 #1495 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2008 Κ...α δεν λες τίποτα...Και εγώ έχω φίλο με AE86, το αμάξι τα σπάει πραγματικά...Το AEU86.org το ξέρεις? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MADKiller7 Ιούνιος 3, 2008 #1496 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2008 Οχι φιλε δεν το γνωριζω,προσπαθω να μην πολυασχολουμε με αυτοκινητα (προτιμω τις μηχανες),για διαφορους λογους,οι επιθυμιες ειναι επιθυμιες ομως εστω και απιαστες (Toyota AE86,Toyota Celica GT Liftback '74 (αυτη η celica ειναι ο ερωτας,πιο τρελος απο την μεγαλη αγαπη ΑΕ86)).http://www.japanesenostalgiccar.com/article.cgi?section=profiles&article=toyotaCelica1975LBTopSecret Link to comment Share on other sites More sharing options...
winters Ιούνιος 3, 2008 #1497 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=_CqOZECSZpI&feature=related Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Ιούνιος 5, 2008 #1498 Κοινοποίηση Ιούνιος 5, 2008 http://carscoop.blogspot.com/2008/06/video-nissan-gt-r-lapping-nurburgring.html με λενε Suzuki και δουλευω στην Nissan http://carscoop.blogspot.com/2008/06/video-awesome-1970s-matte-black.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
zyx Ιούνιος 5, 2008 #1499 Κοινοποίηση Ιούνιος 5, 2008 δλδ για να καταλαβουμε κ εμεις η αγραματοι... ποσα κυβικα ειναι το rx7? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Ιούνιος 5, 2008 #1500 Κοινοποίηση Ιούνιος 5, 2008 Η 2600 ή 1300, ανάλογα με το πόσο δίκαιις είσαι...Στην Ελλάδα θεωρούνται 1300... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now