Jump to content



Supercars & Dreamcars Thread


Recommended Posts

Ιδιο μοτέρ, αλλα πιο "πολιτισμένο" στο RX7.... R26B... Στην αγωνιστική του μορφή, 700hp/9000rpm ατμοσφαιρα.

Μπορώ να πάω για ύπνο ήσυχος, και να μην με πειράξει καθόλου αν δε ξυπνήσω...

Από καταβολής κινητήρα υπάρχει μια καθιερωμένη μέθοδος μέτρησης των κυβικών.

Η διάμετρος της κεφαλής επί την διαδρομή της. Αλλά όχι έτσι σκέτα, και εδώ βρίσκεται το κόλπο. Την μετράμε στο κύλινδρο.

Τι θα συνέβαινε άραγε αν δεν τη μετράγαμε στο κύλινδρο;

Τρεις κεφαλές ο ροτορας επί την διαδρομή τους = Εδώ γελάμε

Ε ρε γλέντια.. περιμένετε και θα έρθει συντομα.. Codename ραπτομηχανή... με 8 βαλβίδες, 300 αλογάκια και βάρος λιγότερο απο 900 κιλά...

Γιατί πράγμα λέμε?

Από καταβολής κινητήρα υπάρχει μια καθιερωμένη μέθοδος μέτρησης των κυβικών.

Η διάμετρος της κεφαλής επί την διαδρομή της. Αλλά όχι έτσι σκέτα, και εδώ βρίσκεται το κόλπο. Την μετράμε στο κύλινδρο.

Τι θα συνέβαινε άραγε αν δεν τη μετράγαμε στο κύλινδρο;

Τρεις κεφαλές ο ροτορας επί την διαδρομή τους = Εδώ γελάμε

Aπο ποτε η εξισωση υπολογισμου ογκου ενος σχηματος ειναι ιδια με ενος διαφορετικου;

Ο ΓιαγκΤ έχει δίκιο, αλλα ξεφεύγουμε απο τα στάνταρντς και κοιτάμε πλεόν την ογκομετρική απόδοση του κάθε κινητήρα. Ογκομετρική απόδοση είναι ο όγκος του αέρα που εισέρχεται στον κινητήρα δια την χωρητικότητα του (ενας 1.000cc κινητήρας με Ο.Α. 100%, εισάγει ενα λιτρο αέρα ανα περιστροφή). Και εδώ ειναι το μεγάλο πλεονέκτημα του Wankel. Ενας απλός πιστονοφόρος κινητήρας έχει Ο.Α. περίπου 50%-60%. Ενας εργοστασιακός περιστροφικός μπορεί να φτάσει μέχρι και το 70%, και ενας περιστροφικός με "θυρίδες" και περιφερειακές μετατροπές μπορεί να ξεπεράσει το 100% (μιλαμε δλδ για νουμερα υπερτροφοδότησης σε ατμοσφαιρικό σύνολο).

Επίσης εκεί οφείλεται και η υψηλή κατανάλωση ενος Wankel. Λόγω των πολύ μακρυών και στενών θαλάμων καύσης, ο κινητήρας έχει πολύ μικρή θερμική απόδοση. Που σημαίνει οτι ενα μεγάλο ποσοστο του καυσίμου, αντί να μεταμορφωθεί σε καυσαέριο, καταναλώνεται σαν παραγόμενη ζέστη.

Επίσης δεν είναι τυχαίο οτι οι διάφορες οργανώσεις (οσες δλδ επιτρέπουν σε ακόμα ρότορες να τρέχουν) τους έχουν "handicapped" και μάλιστα με συντελεστή 1.8 - 3.0...

Αλλα εμείς εμπιστευόμαστε το ελληνικό δημόσιο-δαιμόνιο, που λέει οτι ο διρότορος του RX7 είναι 1300cc... ;) Rotary heaven η Ελλαδιτσα.

Μα αυτο δε σημαινει οτι εχει περισσοτερα κιβικα, αλλα περισσοτερη θερμοκρασια και πιεση αερα, ο ογκος ειναι παντα σταθερος.

Ετσι δεν ειναι;

Επίσης εκεί οφείλεται και η υψηλή κατανάλωση ενος Wankel. Λόγω των πολύ μακρυών και στενών θαλάμων καύσης, ο κινητήρας έχει πολύ μικρή θερμική απόδοση. Που σημαίνει οτι ενα μεγάλο ποσοστο του καυσίμου, αντί να μεταμορφωθεί σε καυσαέριο, καταναλώνεται σαν παραγόμενη ζέστη.

Πρόσθεσε σε αυτό, ότι το μισό και πλέον καύσιμο ακυρώνετε από της αντίρροπες δυνάμεις που παράγονται κατά την έκρηξη, εξαιτίας του ρότορα.

Αυτό είναι πριόνι....

Τι τετρακύλινδρα και μλκίες....

Τετραρότορα ρεεεεε

Πω πω . σπέρνει αυτό , και δεν ειναι και τπτ εξωτικό τελείως 400πσ πρεπει ναχει . Ανεβάζει ταχύτητες και τις φορτώνει ολες σαν 2ρες :hehe:

Πω ρε φιλε,το Τoyota AE86 ειναι η μεγαλη μου αγαπη,εχει ενας γνωστος μου ενα τετοιο,το πηρε απο καποιον που ετρεχε στο Ακροπολις παλια με αυτο,το αυτοκινητο απλα ειναι κ......α.

Κ...α δεν λες τίποτα...

Και εγώ έχω φίλο με AE86, το αμάξι τα σπάει πραγματικά...

Το AEU86.org το ξέρεις?

Οχι φιλε δεν το γνωριζω,προσπαθω να μην πολυασχολουμε με αυτοκινητα (προτιμω τις μηχανες),για διαφορους λογους,οι επιθυμιες ειναι επιθυμιες ομως εστω και απιαστες (Toyota AE86,Toyota Celica GT Liftback '74 (αυτη η celica ειναι ο ερωτας,πιο τρελος απο την μεγαλη αγαπη ΑΕ86)).

http://www.japanesenostalgiccar.com/article.cgi?section=profiles&article=toyotaCelica1975LBTopSecret

δλδ για να καταλαβουμε κ εμεις η αγραματοι... ποσα κυβικα ειναι το rx7?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.